Firma z branży utrzymania czystości Koloryt Plus sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko: Pracownik administracyjno biurowy Obowiązki: realizacja zadań administracyjno - biurowych telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami przygotowywanie..
2025-02-11 13:13:19Koloryt Plus Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, kompleksowa realizacja zamówień Klientów w oparciu o system ERP, Przyjmowanie, koordynacja i raportowanie realizacji zamówień, Współpraca z innymi działami wewnętrznymi: zakupów/logistyki, technicznym planowania produkcji
2025-02-08 14:40:39Twój zakres obowiązków, aktywne wsparcie przełożonego w bieżących działaniach marketingowych,, samodzielne pisanie i redagowanie materiałów tekstowych,, udział w tworzeniu materiałów promocyjnych,, obsługa social mediów - aktywne kreowanie i..
2025-01-27 15:40:56Twój zakres obowiązków, Księgowanie faktur sprzedaży, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych w księgach rachunkowych;, Monitorowanie należności i zobowiązań, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;, Porządkowanie i..
2025-01-24 10:40:38Twój zakres obowiązków, aktywne wsparcie działu handlowego (agencje reklamowe, rynek DACH),, tworzenie ofert handlowych,, bezpośrednia obsługa klientów w kwestii realizacji zamówień (kontakt mailowy i telefoniczny),, przygotowywanie odpowiednich
2025-01-17 12:40:50Asystent Klienta Drogerii50_13016Obowiązki aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas której zorganizujesz
2025-01-10 07:01:38RossmannDrukarnia w Łomiankach koło Warszawy zatrudni pracownika biurowego w pełnym wymiarze godzin. Oferujemy dobre warunki pracy i możliwość rozwoju. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Zakres obowiązków: Przyjmowanie zamówień i ich..
2024-11-23 08:23:43Drukarnia w Łomiankach koło Warszawy zatrudni pracownika biurowego w pełnym wymiarze godzin. Oferujemy dobre warunki pracy i możliwość rozwoju. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Zakres obowiązków: Przyjmowanie zamówień i ich weryfika
2024-11-07 17:34:54Asystencka praca / Personel biurowy
2024-10-23 08:55:04Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-02-14 10:25:19Godel Technologies EuropeBędzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli posiadasz: wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, preferowane kierunki: informatyczne lub analityczne, 1-2 lata doświadczenia w działach: analiz, wsparcia sprzedaży lub IT (wsparcie sys
2025-02-14 10:25:19JTI PolskaBędzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli: posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie FMCG min. 2 lata, doświadczenie w dziale sprzedaży będzie dodatkowym atutem, znasz język angielski na poziomie
2025-02-14 10:25:19JTI PolskaYou've got what it takes if you have... Min 5 years experience in B2B sales, (experience in the Life Sciences industry will be an advantage) Proven track record selling complex SaaS software min. 3 years experience. Ability to dynamically acquir
2025-02-14 10:25:19eConsultingZadania na stanowisku: Przygotowywanie zamówień i zleceń według projektu, Negocjowanie i sporządzanie umów z dostawcami, Koordynacja z działami prawnym, finansowym oraz kontrolingu, Monitorowanie i fakturowanie projektów, Przygotowywanie raportó
2025-02-13 15:10:02Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowy
2025-02-11 15:10:01Obowiązki: Organizacja i planowanie pracy techników. Zarządzanie zamówieniami części zamiennych. Kontrola kosztów usług i prac serwisowych. Utrzymanie relacji z klientami i współpraca z podwykonawcami. Tworzenie regularnych raportów i harmonogra
2025-02-05 14:30:02Opis stanowiska: Koordynacja i planowanie pracy Techników Serwisu. Koordynacja, kontrola i prowadzenie dokumentacji zamówień części zamiennych dla Techników Serwisu. Rozliczanie kosztów usług serwisowych i serwisantów. Utrzymywanie kontaktów ora
2025-02-05 07:29:21Opis stanowiska Przygotowywanie zamówień i zleceń Negocjacje i umowy z dostawcami Współpraca z działami prawnym, finansowym i kontrolingu Zarządzanie dokumentacją oraz logistyką dostaw Przygotowywanie raportów i udział w audytach
2025-02-01 15:03:02Zakres obowiązków:- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- archiwizacja dokumentów i zarządzanie bazą danych- organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów do spotkań - obsługa telefonu oraz e-maila- udzielanie informacji pracow
2025-01-30 18:42:15Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy osób sprzątajacych na obiektach wskazanych,- rekrutacja i wdrażanie pracowników Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik firmy sprzątającejWykształcenie: zasadnicze zawodoweJęzyk: polski, w mowie -
2025-02-14 18:41:42Zakres obowiązków:- przygotowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej w formie papierowej i elektronicznej w systemie VULCAN,- rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pr
2025-02-14 18:41:42Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-14 18:41:42Opis zadań:Zapoznanie się/ pomoc/ nauka następujących czynności:-obsługa sekretariatu poprzez prawadzenie księgi korespondencji (rejestrowanie poczty przychodzącej i nadawanie numerów pismom wychodzącym - również w systemie IntraDok);-przyjmowan
2025-02-14 18:41:42Wsparcie zarząduZarządzanie biurem - koordynacja usług biurowych
2025-02-14 17:59:02Lider w branży rekrutacyjnejMożliwość rozwoju w strukturach firmy
2025-02-14 17:59:02Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP, księgowanie wszelkich dokumentów finansowych: faktur, rachunków, wyciągów bankowych, listy płac, rachunków, uzgadnianie sald zobowiązań i należności, przygotowywanie i wysyłanie dek
2025-02-14 17:10:41ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie prezentacji, Graficzna obróbka raportów, zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów, Tworzenie wpisów w mediach społecznościowych, Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe, wydarzenia, materiały pro
2025-02-14 15:50:02Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Osoba zatrudniona na stanowisku pracownika biurowego będzie odpowiedzialna za wsparcie działu – podstawowe prace biurowe. Zadania: Skanowanie i kserowanie dokumentów, w
2025-02-14 15:29:58Opis stanowiska: Sporządzanie dokumentów, pism oraz wniosków do urzędów, Obsługa wniosków o zwrot podatku VAT podmiotów zagranicznych, Śledzenie zmian w przepisach podatkowych, Kontakt z urzędami i klientami, Nadzór nad korespondencją przychodzą
2025-02-14 15:29:58Opis stanowiska Sporządzanie dokumentacji oraz wniosków do urzędów skarbowych. Obsługa procedur związanych z refundacją podatku VAT dla podmiotów zagranicznych. Monitorowanie bieżących zmian w przepisach podatkowych i dostosowywanie do nich stra
2025-02-14 15:29:58Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, u
2025-02-14 15:29:58Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-02-14 15:23:24Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-02-14 15:22:14Osoba zatrudniona na stanowisku pracownika biurowego będzie odpowiedzialna za wsparcie działu - podstawowe prace biurowe. Zadania: -Skanowanie i kserowanie dokumentów, wprowadzania danych do komputera -Obsługa social media – publikowanie ogłosze
2025-02-14 15:06:45Twój portal z ofertami pracy
2025-02-14 14:54:06ipracujzdalnie.plTwój portal z ofertami pracy
2025-02-14 14:54:06ipracujzdalnie.plZadania: Nadzór i druk etykiet oraz kodów zgodnie z harmonogramem zleceń Prowadzenie ewidencji w zakresie rozliczenia materiałów i produkcji Nadzór nad prawidłową gospodarką magazynową na magazynier DCiA (SIMPLE) Rozliczanie zleceń produkcyjnych
2025-02-14 14:20:16Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-02-14 14:12:25Opis stanowiska Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania stoiska według standardów firmy, w tym dbanie o ekspozycję towarów. Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu. Profesjonalna obsługa klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami
2025-02-14 13:50:02