Opis zadań:- zapoznanie sie z przepisami BHP, ppoż, ochrona inf. niejawnych,- zapoznanie się z Regulaminami pracy i org. ŁUW w Łodzi,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa systemów urzędowych w tym EZD,- wprowadzanie danych do rejestrów,- podzia
2025-03-13 18:42:00Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych d
2025-03-13 15:51:07Opis stanowiska Wykonywanie obowiązków służby BHP: szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowania powypadkowe. Prowadzenie działań projektów naprawczych i doskonalących. Włączanie pracowników i kierownictwa w kulturę BHP. Nadzorowanie dokumentacji
2025-03-13 13:00:04W związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-03-13 11:00:57JAREX SP Z O OMłodszy Specjalista ds. PersonalnychTwój zakres obowiązków nadzór nad obiegiem dokumentacji personalnej w firmie dbałość o poprawność danych znajdujących się w wewnętrznych systemach organizacji kontrola i rozliczanie czasu pracy oraz nadzorowan
2025-03-13 11:00:57HSS WORK SP.ZO.O 2,9Koordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych kontrahentów w tym punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do promowania i sprzedaży usług Premium Mobile. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży na podległym teren
2025-03-13 11:00:57Premium Mobile sp. z o. oStanowisko: Asystentka Zarządu oferta dla osób z niepełnosprawnościami Lokalizacja: Salon Audi Centrum Łódź, ul. Bartoszewskiego 13 Zakres obowiązków: • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura zarządu • kompleksowe wsparcie Zarządu oraz..
2025-03-13 09:53:35Fundacja Labore SimulPracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: dba o terminowość załatwiania spraw m.in. korespondencji z organami władzy państwowej i samorządowej, przygotowuje odpowiedzi i dba o obsługę korespondencji, prowadzi wszystkie sprawy admi
2025-03-12 16:00:05DZIAŁ SPRAW OSOBOWYCH Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: kompleksowo obsługuje kadrowo (prowadzi dokumentację pracowniczą zgodnie z przepisami prawa w tym m.in. przygotowuje umowy o pracę, zmiany do umów o pracę); ewidencjo
2025-03-12 15:13:27Twój portal z ofertami pracy
2025-03-12 14:54:09ANTAL Sp. z o. oPosiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-03-12 13:30:13Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-03-12 13:30:12Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-12 13:30:08Wymagania:\nWykształcenie wyższe (preferowane administracyjne).\nBiegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i sprzętu biurowego (skaner, ksero).\nWysoka kultura osobista.\nDobra samoorganizacja pracy.\nDobra znajomość języka angielskiego (
2025-03-12 12:54:18Rainbow Tours S.AKim jesteśmy ? Wielkimi fanami marek luksusowych i premium. Z miłości do mody powstał Reverse-Retail, pod brandem Buddy &Selly (www.buddyandselly.com) prowadzimy jeden z wiodących sklepów internetowych, w którym znajdziesz same modowe perełki. S
2025-03-12 05:06:31Opis zadań:- prowadzenie dokumentacji,- obsługa klientów,- udzielanie informacji,- organizacja spotkań, warsztatów, szkoleń, wydarzeń,- wykonywanie połączeń telefonicznych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęz
2025-03-11 18:41:32Zapraszamy do naszego dynamicznego zespołu! Jesteśmy jednym z największych call center i contact center w Polsce, poszukującym studentów oraz uczniów do pracy na projekcie sprzedażowym w dziedz
2025-03-11 15:36:39Unique People sp. z o.oFormalna nazwa stanowiska: Konsultant/-ka ds. TelesprzedażyLokalizacja: Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10Forma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa plus premiaWidełki: 5100-6400zł brutto..
2025-03-11 09:34:46T-Mobile Polska S.AZakres obowiązków:- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej- kontrolowanie procedury alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru- szkolenie kadry i pracowników w zakresie ochrony przeciwpożarowej- opracowywanie lub uczestniczenie w
2025-03-10 18:41:43Opis zadań:- wykonywanie zadań jak i przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoź.,- pomoc przy organizacji przyjętych przez komórkę organizacyjną dokumentów i rozdzielaniu ich zgodnie z przeznaczeniem,- pomoc przy porzą
2025-03-10 18:41:43Zapraszamy do naszego dynamicznego zespołu! Jesteśmy jednym z największych call center i contact center w Polsce, poszukującym studentów oraz uczniów do pracy na projekcie sprzedażowym w dziedz
2025-03-10 18:36:14Unique People sp. z o.oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-10 18:36:13LeasingTeam Group 2,8Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka Zarządu Zadania: - kompleksowa obsługa sekretariatu ( obsługa telefoniczna i mailowa, zarządzanie kalend
2025-03-10 12:36:14Adecco Poland Sp. z o. o 4,5Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Drugim Urzędzie Skarbowym Łódź- Bałuty Adres urzędu: 90-436 Łódź al
2025-03-10 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w ŁodziDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent w Trzecim Dziale Logistyki i Obsługi Kancelaryjnej w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi Adres urzędu: 90-436 Łódź
2025-03-10 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w ŁodziCentrum Kształcenia Podyplomowego Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: przygotowuje wnioski i dokumenty niezbędne do otwarcia nowych kierunków studiów i specjalizacji, przeprowadza proces naboru (ogłoszenie, akcja promocyjna
2025-03-10 07:31:05Opis stanowiska Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną. Przygotowanie dokumentów do wysyłania. Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizowanie dokumentów. Wsparcie bieżących zadań administra
2025-03-08 19:30:06Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-03-08 15:46:03Opis stanowiska Bieżąca obsługa administracyjna, w tym front office, Efektywna obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, Rejestracja i wystawianie faktur, rozliczanie przewoźników oraz dokumentacji przewozowej, Obsługa kasowa, Archiwizac
2025-03-08 13:22:02Opis stanowiska Przygotowanie wniosków i dokumentów dla nowych kierunków i specjalizacji. Koordynowanie procesu naboru: ogłoszenia, kampanie promocyjne, dokumentacja, informowanie jednostek, organizacja komisji rekrutacyjnej. Planowanie kształce
2025-03-08 08:01:02Opis stanowiska Wprowadzanie danych do firmowych systemów informatycznych, Efektywne zarządzanie korespondencją mailową oraz umawianie spotkań biznesowych, Realizacja działań badawczych dotyczących potrzeb firmy oraz pierwszy kontakt telefoniczn
2025-03-07 16:10:05Koordynator ds. pracowników tymczasowych z j. ukraińskimTwój zakres obowiązków organizacja pierwszych dni pracy (zakwaterowanie, odzież robocza, badania lekarskie); bieżąca obsługa pracowników (przekazywanie/odbieranie dokumentów); przygotowywan
2025-03-07 11:00:41SUNGROUP Sp. z o.oDyrektor/Manager Opis stanowiska: zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu, nadzorowanie i realizację celów sprzedaży, koordynowanie pracy i współpracy wszystkich działów centrum, odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne oraz za budowanie
2025-03-07 05:06:35Zakres obowiązków:• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami,• kontrola prawidłowej eksploatacji lokali,• prowadzenie działań windykacyjnych,• kontrola stanu technicznego i sanitarnego nieruchomości oraz dbałość o
2025-03-06 18:41:33Podstawowe oczekiwania: • wykształcenie minimum średnie, • doświadczenia na podobnym stanowisku • znajomości przepisów prawa pracy • bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu MS Office • umiejętności analitycznego myślenia • bardzo dobrej..
2025-03-06 17:34:25T.j. kordus property spółka jawnaGłówne obowiązki: Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji przewozowej oraz usług dodatkowych (CODI, w
2025-03-06 15:30:50Twój portal z ofertami pracy
2025-03-06 11:54:05Hebe - Jeronimo MartinsTwój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem o służbach BHP, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowanie powypadkowe itd. Realizacja działań i projektów naprawczych i doskonalących Angażowanie pracowników i
2025-03-06 07:30:37Zadania: Prowadzenie i organizacja szkoleń BHP,Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów, zasad, procedur, instrukcji BHP,Udział w przeprowadzaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,Udz
2025-03-05 21:25:37Zapraszamy do jednej z najlepszych szkoły w Łodzi! Poszukujemy nauczyciela informatyki, sieci komputerowych oraz baz danych. Godziny pracy do uzgodnienia. Młodzież zaangażowana i chętna do nauki
2025-03-05 15:36:05Zespół Szkół Politechnicznych im. Komisji...Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?Dołącz do nas!Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),jest..
2025-03-05 12:13:20MedicoverAsystent / Asystentka ZarząduTwój zakres obowiązków Nadzór i organizacja kalendarzy Członków Zarządu. Organizacja i rozliczanie podróży służbowych Zarządu. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów: dystrybucja i archiwizacja dokumentów. Wsparcie
2025-03-05 07:00:55CERI International Sp. Z o. oKoordynator/ka ds. Wsparcia Aptek46_7012Obowiązki dbanie o rozwój biznesu klienta poprzez doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań przyczyniających się do rozwoju Klienta, Wymagania kompleksowe wsparcie i obsługa aptek na terenie woj. Łódzki
2025-03-05 07:00:55Neuca S.AOpis zadań:-wsparcie Wydziału w opracowaniu projektów pism, wystąpień, opinii, informacji w zakresie właściwości Wydziału,- wsparcie pracowników Wydziału przy opracowaniu analiz informacji i innych dokumentów dot. działalności Wydziału lub Urzęd
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:-prowadzenie i aktualizacjia baz danych, rejestrów oraz innych zestawień niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,- pomoc w realizacji zadań związanych z tematyką sprawiedliwej transformacji w regionie łódzkim,- wsparcie w monitor
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:- zapoznanie z obowiązujacymi przepisami dot. samorządu województwa,- zapoznanie z uregulowaniami prawnymi dot. opłat środowiskowych,- zakładanie teczek podmiotów,- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji,- wykonywanie czynności ka
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:-pomoc w realizacji zadań w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań wykonywanych przez Wydział,- pomoc w prowadzeniu rejestrów wewnętrznych prowadzonych przez Wydział,- pomoc weryf
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:- pomoc w prowadzeniu i obsłudze postepowań administracyjnych dot: pozwoleń zintegrowanych oraz opinii marszałka udzielonych w ramach postępowań o wydanie decyzji o środowiskach uwarunkowanych,- pomoc w przygotowaniu projektów pism, p
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:- pomoc w realizacji zadań w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań wykonywanych przez Wydział,- pomoc w prowadzeniu rejestrów wewnętrznych prowadzonych przez Wydział,- pomoc w we
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:-obsługiwanie korespondencji-przygotowywanie różnego typu dokumentacji administracyjnej i pism-obsługiwanie sprzetu biurowego i programów biurowych-pomoc w organizowaniu spotkań i innych wydarzeń w zakresie edukacji oraz projektów edu
2025-03-04 18:41:35