Zakres obowiązków: Zarządzanie projektami elektrycznymi zgodnie z harmonogramem i standardami technicznymi. Organizacja pracy zespołu oraz koordynacja działań firm podwykonawczych. Analiza i optymalizacja procesów i dokumentacji projektowej. Zapewnie
2024-10-23 15:11:02Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów (mikroprzedsiębiorców, Klientów indywidualnych) w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, leasingu, faktoringu, innych produktów dedykowanych obszarowi) Samodzielnie realizujesz zało
2024-10-23 10:09:02EXPANDERTw ój zakres obowiązk ów:Opracowywanie projekt ów koncepcyjnych, technicznych oraz wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanych.Praca w środowisku CAD i BIM.Wykonywanie obliczeń statycznych i wytrzymałościowych.Opracowywanie rysunk ów warsztatowyc
2024-10-19 11:53:54Opis stanowiska Nadzór nad działalnością punktów franczyzowych Wdrażania i monitorowanie standardów sieci Analiza rynku konkurencji Zarządzanie relacjami z franczyzobiorcami Optymalizacja procesów operacyjnych Realizacja założeń sprzedażowych Wspiera
2024-10-17 08:30:02Opis stanowiska Nadzór nad działalnością punktów franczyzowych Wdrażania i monitorowanie standardów sieci Analiza rynku konkurencji Zarządzanie relacjami z franczyzobiorcami Optymalizacja procesów operacyjnych Realizacja założeń sprzedażowych Wspiera
2024-10-03 08:21:36Opis stanowiska Nadzór nad działalnością punktów franczyzowych Wdrażania i monitorowanie standardów sieci Analiza rynku konkurencji Zarządzanie relacjami z franczyzobiorcami Optymalizacja procesów operacyjnych Realizacja założeń sprzedażowych Wspiera
2024-10-03 08:21:36Opis stanowiska Nadzór nad działalnością punktów franczyzowych Wdrażania i monitorowanie standardów sieci Analiza rynku konkurencji Zarządzanie relacjami z franczyzobiorcami Optymalizacja procesów operacyjnych Realizacja założeń sprzedażowych Wspiera
2024-10-03 08:21:36W roli koordynatora, pracującego w naszym biurze głównym w Vorden w Euro Planit, Twoim zadaniem będzie pomoc kandydatom w branży mięsnej. Będziesz odpowiedzialna(y) za wsparcie społeczne oraz utrzymywanie kontaktów z kandydatami, klientami oraz koleg
2024-09-27 11:53:57ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - identyfikacja kluczowych partnerów handlowych : sieci handlowe, dystrybutorzy, hurtownie, sieci stacji benzynowych, sklepy specjalistyczne, mniejsze sieci - identyfikacja rynkowych potrzeb produktowych - budowanie, pozyskiwanie i
2024-10-24 11:30:12SALESHR 4,1Doświadczenie w kontakcie z klientem niemieckojęzycznym (sprzedaż/obsługa) bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+/C1) wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, sprzedażowe pozytywna osobowość, poczucie humoru aktywne prawo
2024-10-24 11:28:43Sales HRPosługujesz się jęz. angielskim na poziomie min.B2 Lubisz pracę w zespole Dokładność, rzetelność i dobra organizacja C.H. Robinson poszukuje osoby, która dołączy do zespołu w Finansowym Centrum Usług Wspólnych we Wrocławiu jako Asystent ds. Administr
2024-10-22 14:00:32C.H. RobinsonZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pozyskiwanie i obsługa nowych klientów na powierzonym obszarze, klientami są głównie salony okienne/drzwiowe i wiodący dystrybutorzy na danym terenie Niemiec - budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klien
2024-10-16 07:30:10SALESHR 4,1Opis zadań:PRACA ADMINISTRACYJNO-BIUROWAZAPOZNANIE SIĘ PODSTAWAMI W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe Stypendium brut
2024-10-23 18:41:33ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie raportów Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA Nadzór nad prawidłowym i terminowym
2024-10-23 14:40:36Twój zakres obowiązków, zarządzanie administracyjne, obsługa bieżącej korespondencji mailowej, odpowiedzialność za sprawny przepływ informacji pomiędzy biurem a kontrahentami, prowadzenie odpowiedniej, wymaganej dokumentacji oraz zestawień w..
2024-10-11 09:40:46Praca w Długołęce, w pobliżu dworca PKP, przystanku PKS, komunikacji podmiejskiej. Zakres obowiązków: • wprowadzanie i analizowanie danych • obsługa programu SuperTacho • pogłębianie zakresu wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców • wprowa
2024-10-06 12:37:08Praca w Długołęce, w pobliżu dworca PKP, przystanku PKS, komunikacji podmiejskiej. Zakres obowiązków: • wprowadzanie i analizowanie danych • obsługa programu SuperTacho • pogłębianie zakresu wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców • wprowa
2024-10-06 12:36:53Twój zakres obowiązków, Fizyczna praca związana usprawnianiem funkcjonowania działu handlowego. Dotyczy m.in. porządkowania stocku samochodów, bieżącego tankowania pojazdów, zlecania samochodów do mycia;, Wsparcie działu handlowego w przygotowaniu..
2024-10-03 09:40:49Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów, Obsługa korespondencji oraz komunikacja telefoniczna i mailowa, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach komputerowych, Organizowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań,..
2024-10-02 11:46:27Poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) (105)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz pracę
2024-09-30 11:00:41Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) (104)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz pracę
2024-09-29 11:00:42Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Koordynator projektów - Cały krajObowiązki Organizacja pracy w miejscu projektu/ na placu budowy Rozliczanie czasy pracy pracowników Prowadzenie dokumentacji budowy według przyjętych procedur Pilnowanie terminów pośrednich i końcowych Koordynacja pra
2024-08-24 11:00:32Sedulus Sp. z o. oPrzyjmę do pracy biurowej z dobrą obsługa komputera Dla lubiących pracę przy komputerze, głównie z cyferkami i analitycznym myśleniem Wystawianie faktur i rozliczenia z kontrahentami. Obsługa biura w tym maile jak i przesyłki oraz praca z dedykowanym
2024-08-13 11:04:02