W roli koordynatora, pracującego w naszym biurze głównym w Vorden w Euro Planit, Twoim zadaniem będzie pomoc kandydatom w branży mięsnej. Będziesz odpowiedzialna(y) za wsparcie społeczne oraz utrzymywanie kontaktów z kandydatami, klientami oraz koleg
2024-07-09 11:53:50Tw ój zakres obowiązk ów:Opracowywanie projekt ów koncepcyjnych, technicznych oraz wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanychPraca w środowisku CAD i BIMWykonywanie obliczeń statycznych i wytrzymałościowychOpracowywanie rysunk ów warsztatowychKo
2024-07-09 11:53:50Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych zapewnienie efektywnej komun
2024-07-04 10:51:39NES Global TalentOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki Analizy zagrożeń dla inwestycji Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych Kontroli postępu prac
2024-06-24 16:00:02OPIS STANOWISKA koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, odpowiedzialność i nadzór nad prawidłową realizacją kontraktów budowlanych (budżet, harmonogram) oraz adekwatne reagowanie w p
2024-06-13 13:52:01Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym Wprowadzenie danych do systemu Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokume
2024-07-09 14:11:17Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrzn
2024-07-09 13:32:26ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (obsługa infolinii); - sporządzanie zestawień, ofert handlowych oraz sprawozdań; - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur; - obsługa systemu ERP; - aktualizacja danych
2024-07-09 07:30:11WCTRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄPraca w Nowym Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Powstańców Śląskich 13 we Wrocławiu. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Wymiar czasu pracy 100 - 160 godzin w miesiącu. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum
2024-07-07 12:41:10Opis zadań:OBSŁUGA PAKIETU OFFICEWPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU KSIĘGOWEGOPOMOC PRZY WYSTAWIANIU FAKTUROBSŁUGA KORESPONDENCJISEGREGOWANIE DOKUMENTÓWUZUPEŁNIANIE ZLECONYCH PLIKÓWSKANOWANIE DOKUMENTÓW Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średn
2024-07-09 18:41:31Do Twoich obowiązków będzie należało:Zarządzanie międzynarodowymi przetargami,negocjacje umów oraz weryfikacja dokumentacji,benchmarking,negocjacje globalnych inwestycji dla zakładów produkcji elektroniki zlokalizowanych na całym świecie.Oczekujemy B
2024-07-09 11:54:00InterkadraSyców, Syców, ul. Kolejowa 20 A woj. dolnośląskie
2024-07-03 16:43:01RossmannInterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb
2024-07-02 12:36:05InterKadra Sp. z o. oPoszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) (105)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz pracę
2024-06-28 11:00:36Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) (104)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz pracę
2024-06-27 11:00:25Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Opis zadań:OBSŁUGA BIURA PODAWCZEGOZAKŁADANIE AKT POSTĘPOWAŃDIGITALIZACJA AKTOBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHPRACE PRZY ARCHIWIZOWANIU AKTPRACE W ARCHIWUM ZAKŁADOWYMWYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI KANCELARYJNO-BIUROWYCH Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształ
2024-06-20 18:41:54Referent ds. kadrTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa kadrowa W tym prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie z obowiązującym prawem poprzez prowadzenie akt osobowych pracowników Przygotowywanie sprawozdań i rozliczeń Sporząd
2024-06-20 11:00:50Adams Group 2,7Asystentka brokera ubezpieczeniowego ,praca ,wysyłanie polis i wiadomości kontakt tel z klientami kancelarii i firmami ubezpieczeniowymi.min średnie wykształcenie
2024-06-19 14:36:52Zatrudnię pracownika administracyjnego
2024-06-06 07:39:53Koordynator ds. Systemów Zarządzania JakościąTwój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji, systemu zapewnienia jakości (BRC PM , ISO 9001, FSC) Nadzór i kontrola nad dokumentacją: weryfikacja i aktualizacja zapisów systemu jakości (procedury
2024-05-29 11:00:17GUILLIN POLSKA Sp. z o.oStaż biurowo-informatyczny praca przy komputerze w firmie zajmującej się monitoringiem GPS. Głównie praca w systemie monitoringu GPS, zakładanie kont dla klientów i wgrywanie plików konfiguracyjnych do urządzeń, aktywacja i zarządzanie numerami SIM
2024-05-28 11:08:15