Ważne kompetencje: mile widziane doświadczenie w realizacji projektów Media Relations łatwość nawiązywania nowych relacji w branży medialnej umiejętność kreatywnego pisania i redagowania tekstów (konieczny warunek) znajomość narzędzi komunikacji
2025-03-01 10:25:18Rocket Science CommsOpis stanowiska Wsparcie administracyjne procesów magazynowych Obsługa systemów IT w zakresie przyjęcia, magazynowania i wysyłek Prowadzenie dokumentacji i korespondencji mailowej Sporządzanie raportów i analiz
2025-03-15 08:40:03Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Dla naszego klienta, firmy ENEA, poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. Zdalnej Obsługi Klienta
2025-03-07 21:06:41Zakres obowiązków:Główne zadania na stanowisku pracy: 1) udzielanie konsultacji, porad i indywidualnej pomocy psychologicznej osobom uprawnionym; 2) udzielanie wsparcia i opieki psychologicznej weteranom, weteranom poszkodowanym i ich rodzinom;
2025-03-07 18:41:41Zakres obowiązków:Prowadzenie spraw kancelaryjnych w tym: - zyjmowanie, przygotowywanie do wysyłki ewidencjonowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej, - prowadzenie wewnątrzzakładowego archiwum, obsługa kancelaryjnych programów teleinforma
2025-03-07 18:41:41Zakres obowiązków:Przygotowywanie dokumantacji służbowej. Prowadzenie nadzoru nad obiegiem dokumentacji. Poznawanie zagadnień z zakresu Inspekcji Sanitarnej. Organizowanie i prowadzenie akcji tematycznych. Udział w kontroli obiektów z zakresu se
2025-03-07 18:41:41Opis zadań:- odbieranie e-maili i zamówień- wystawianie faktur tradycyjnych i w Krajowym Systemie e-Faktur- kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem- aktualizacja ofert na stronach www, przygotowanie opisów, zdjęć i projektów- przygotowanie
2025-03-07 18:41:41Zakres obowiązków:praca biurowa, rozliczanie umów, obsługa telefoniczna klienta, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)Wykształcenie: średnie ogó
2025-03-07 18:41:41Opis zadań:program stażu Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj
2025-03-07 18:41:41LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-07 18:36:08LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-07 18:36:08LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-07 18:36:08LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-07 18:36:08LeasingTeam Group 2,8Twój portal z ofertami pracy
2025-03-07 17:54:05REWOLE Marcin OpęchowskiOpis stanowiska Ewidencja operacji gospodarczych Weryfikacja poprawności danych w systemie księgowym Wykonywanie podstawowych zadań administracyjno-biurowych Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami Praca zdalna
2025-03-07 17:52:02Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych..
2025-03-07 16:58:38Grupa OutworkingPraca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Wrzeciono 10c. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym!My zadbamy o:stabilne i bezpieczne zatrudnienie..
2025-03-07 16:05:17LUX MED Sp. z o. oWymagania:\nwykształcenie wyższe min. I stopnia lub w trakcie studiów\nelastyczność w działaniu i inicjatywa w poszukiwaniu rozwiązań\ndoskonałe umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu\nodpowiedzialność i zaangażowanie w wyko
2025-03-07 15:54:04ALAB laboratoriaTwój portal z ofertami pracy
2025-03-07 15:54:04GoogleOpis stanowiska Telefoniczny kontakt z nowymi i obecnymi klientami. Łączenie klientów z działem sprzedaży. Udział oraz organizacja kampanii telemarketingowych, w tym monitorowanie i raportowanie rezultatów
2025-03-07 15:47:02Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie Obsługa gości Obsługa wysyłek faktur/pacze
2025-03-07 15:24:51Opis stanowiska Nadzorowanie procesów utrzymania czystości w różnorodnych obiektach. Wspieranie wdrażania usług porządkowych dla nowych kontraktów. Koordynacja działań z różnymi oddziałami firmy. Dobór sprzętu i środków czystości. Optymalizacja
2025-03-07 15:24:02Opis stanowiska: Pozyskiwanie oraz zarządzanie dokumentami prawnymi i lokalizacyjnymi, w tym umowy, decyzje, pozwolenia na budowę. Współpraca w zakresie geodezji i trasowania sieci energetycznych. Obsługa biurowa. Praca zdalna
2025-03-07 15:17:02Opis stanowiska Obsługa korespondencji Archiwizowanie dokumentów Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
2025-03-07 15:09:01Twój portal z ofertami pracy
2025-03-07 14:54:05ipracujzdalnie.pl 4,8Opis stanowiska Zarządzanie lokalami, kontakt z najemcami, obsługa zamówień i dostaw. Nadzór nad umowami, uczestnictwo w komisjach przetargowych. Organizacyjne wsparcie działu, utrzymywanie kontaktów z dostawcami. Rozliczanie faktur i wsparcie w
2025-03-07 14:16:02Zakres obowiązków: Tworzenie raportów i planów zakupów. Zarządzanie dokumentacją zakupową i obiegiem dokumentów. Nadzorowanie procesów zakupowych i weryfikacja faktur. Negocjowanie warunków zakupu i przygotowywanie zapytań ofertowych. Utrzymywan
2025-03-07 13:11:03ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego..
2025-03-07 12:45:30Alab Laboratoria Sp. z o. oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-07 12:36:10LeasingTeam Group 2,8Twój portal z ofertami pracy
2025-03-07 11:54:06Twój portal z ofertami pracy
2025-03-07 11:54:06SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.ODo codziennych obowiązk ów, należeć będzie: Zarządzanie kontraktamiPrzygotowywanie, nadzorowanie i aktualizowanie istniejących kontrakt ów;Aktualizowanie pozostałych powiązanych dokument ów;Bieżące odpowiadanie na wszystkie zapytania dotyczące k
2025-03-07 11:53:58W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry: zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz
2025-03-07 11:33:15Wymagania: \nMinimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku \nStudia licencjackie w zakresie zarządzania lub rachunkowości \nPodstawowa znajomość administracji i księgowości \nZnajomość oprogramowania do zarządzania projektami (JIRA) \n
2025-03-07 10:56:05Wirtualna Polska Media S.A 3,0Opis stanowiska Identyfikacja rynku, ustalanie priorytetów oraz zarządzanie lejkiem sprzedażowym Aktywne pozyskiwanie nowych sprzedawców Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami Opracowywanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb
2025-03-07 10:28:01Bachelor’s degree in Civil, Electrical or Mechanical Engineer At least 7 years working as a Business Development Manager/Specialist or in a related role in a construction market Good knowledge of Polish and CEE construction market and proven bus
2025-03-07 10:25:19Creative Ideas 5,0Wykształcenie co najmniej średnie Bardzo dobra znajomość MS Office Doświadczenie w redagowaniu korespondencji oraz w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem Mile widziane Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowyc
2025-03-07 10:25:19ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie Znajomość MS Office Umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy Mile widziane Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowych ProService Finteco jest miejscem dla tych, którzy pos
2025-03-07 10:25:19ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie Znajomość MS Office Umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy Mile widziane Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowych ProService Finteco jest miejscem dla tych, którzy pos
2025-03-07 10:25:19ProService FintecoWykształcenie minimum średnie Dokładność, skrupulatność Czynne prawo jazdy kategorii B Umiejętność obsługi kopertownic, drukarek Dobra znajomość MS Office Mile widziane Doświadczenie w obsłudze korespondencji ProService Finteco jest miejscem dla
2025-03-07 10:25:19ProService FintecoWykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane w zakresie: rachunkowości, bankowości, finansów) Znajomość pakietu MS Office Mile widziane Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2 ProService Finteco jest miejscem dla tych, którzy poszukują wy
2025-03-07 10:25:19ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie Znajomość MS Office Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz umiejętność pracy w zespole Mile widziane Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowych ProService Finteco jest miejscem dla t
2025-03-07 10:25:19ProService FintecoWykształcenie m.in. średnie Znajomość MS Office (Excel) Obsługa systemu JIRA w roli serwisanta zgłoszeń Mile widziane Znajomość zagadnień dotyczących funduszy inwestycyjnych Doświadczenie w telefonicznej lub korespondencyjnej obsłudze Klienta Pr
2025-03-07 10:25:19ProService FintecoTwoje zadania: Obsługa klientów i wsparcie w komunikacji z APT Koordynacja procesów rekrutacyjnych, w tym prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych Organizacja wdrożenia nowych pracowników (onboarding) Nadzór nad czasem pracy oraz realizacją zamówień
2025-03-07 10:03:02Opis stanowiska Tworzenie prezentacji multimedialnych. Podsumowywanie informacji do raportów. Współpraca z zespołami w celu zbierania danych. Wsparcie w tworzeniu materiałów promocyjnych. Pomoc w zespole projektowym oraz rozwój procesów. Wsparci
2025-03-07 10:02:03Opis stanowiska Praca w ośrodku opiekuńczo-rehabilitacyjnym Usługi pielęgnacyjno-opiekuńcze Rozpoznawanie i dokumentowanie problemów opiekuńczych. Współpraca z zespołem terapeutycznym Prowadzenie dokumentacji medycznej
2025-03-07 10:00:06Wymagania:• Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności• Wykształcenie minimum średnie• Znajomość j. angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym• Znajomość Pakietu MS OFFICE
2025-03-07 09:55:02BPO NETWORK 4,3Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista PR
2025-03-07 08:55:05Twój portal z ofertami pracy
2025-03-07 07:54:17SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.OZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) - Inne wymagania: Specjalistyczne szkolenie dla pracowników kancelarii tajnej;D
2025-03-07 07:31:12Brygada Logistyczna w PomiechówkuWymagania:Angielski: minimum B2/C1;Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 4 lata;Umiejętność egzekwowania i koordynowania działań;Wykształcenie wyższ
2025-03-07 06:31:02Hays PolandRecepcjonista/-kaMiejsce pracy: WarszawaZadania:dbałość nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów firmowychprzyjmowanie i obsługa gościobsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącejobsługa centrali telefonicznejbieżące wsparcie pra
2025-03-07 05:25:39Contract Operations ManagerWarszawaNR REF.: 1191958Do codziennych obowiązków, należeć będzie: Zarządzanie kontraktamiPrzygotowywanie, nadzorowanie i aktualizowanie istniejących kontraktów;Aktualizowanie pozostałych powiązanych dokumentów;Bieżące
2025-03-07 05:25:39Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim w kancelarii prawnej; doskonała organizacja pracy i wysoka kultura osobista; doświadczenie w pracy na dokumentach (formatowaniu, weryfikacji, przygotowaniu dokumentów na closing, do wysyłki); otwar
2025-02-28 10:25:22DeloitteOpis stanowiska Ustalanie harmonogramu spotkań Przygotowanie prezentacji Organizacja wydarzeń firmowych, wdrożenia nowych pracowników Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego Wsparcie projektowe Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja
2025-03-13 22:50:02