Zakres obowiązków:porządkowanie i wprowadzanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie i wysyłanie poczty, umawianie wizyt w urzędach, wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę, kontakt z klientami wietnamskojęzycznymi Wymagania:W
2024-08-20 18:41:43Zakres obowiązków:organizacja spotkań i konferencji, prowadzenie kalendarza, przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji, katalogowanie i archiwizacja faktur, telefoniczna obsługa głównie klientów pochodzenie wietnamskiego, obsługa sprzętów bi
2024-08-15 18:41:40Zakres obowiązków:montaż i modernizacja systemów przeciwpożarowych; instalacja systemów hydraulicznych i elektrycznych; serwisowanie systemów; dbanie o ich sprawne funcjonowanie.UWAGA! pracodawca zatrudni chętne osoby do przyuczenia. W przypadku dele
2024-08-14 18:41:49Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji. Praca zdalna
2024-08-27 16:10:02Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu. Obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (odbieranie, rejestrowanie, rozdzielanie, wysyłanie). Zapewnienie właściwego przepływu informacji
2024-08-27 15:48:05Będziesz odpowiedzialny za: Budowanie i realizowanie strategii Oddziału Organizowanie i nadzorowanie pracy sieci sprzedaży w powierzonym obszarze Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych Budowanie portfela Klientów Rekrutowanie i wdrażanie zespołu
2024-08-27 15:01:54Obowiązki: Nadzór nad codzienną działalnością laboratorium, w tym zarządzanie personelem, budżetem i operacjami. Inicjowanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań oraz technologii w pracy laboratorium Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klien
2024-08-27 14:40:03Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu
2024-08-27 15:20:49Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy
2024-08-27 14:13:32Twoje zadania: Koordynacja operacji klinicznych: Nadzór nad codzienną działalnością placówek w terenie, w tym zapewnienie wysokiej jakości usług. Zarządzanie zasobami: Optymalizacja wykorzystania zasobów klinik, w tym sprzętu, materiałów oraz persone
2024-08-27 12:57:11Zadania: Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne), Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świa
2024-08-27 12:31:48Opis zadań:- aktywna promocja i sprzedaż produktów- przygotowywanie ofert i materiałów handlowych- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientówDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce
2024-08-01 18:41:38Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-07-05 12:36:08Imar Service Group Sp. z o.oAsystent działu wsparcia logistyki i magazynuTwój zakres obowiązków Wprowadzanie i obsługa zamówień Koordynacja transportów Awizacja dostaw, wysyłek Kontrola na procesem dostaw i stanem magazynowym Kontakt z magazynem, przewoźnikami Dbanie o terminow
2024-06-06 11:00:33ITP S.AZatrudnimy studenta na stanowisko asystenta/kę Dyrektora Szkoły. Praca biurowa. Elastyczne godziny pracy. Praca na warszawskiej Ochocie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Praca popołudniami i w weekendy
2024-08-27 22:56:59ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPracownik wykonuje czynności o charakterze:- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem si
2024-08-27 22:30:57Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w WarszawieObowiązki: obsługa korespondencji, obsługa wewnętrznych spotkań w biurze - przygotowywanie sali i materiałów, zamawianie materiałów biurowych i spożywczych do biura, zakładanie i aktualizowanie akt osobowych pracowników oraz archiwizowanie dokumentac
2024-08-27 21:25:45Zakres obowiązków:Rejestracja szkód w BOK. Uaktualnianie informacji w BOK. Zlecanie prac dla rzeczoznawców. Kontrola zleceń, odbiór prac. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 08:30-16:30. Wynagrodzenie miesięczne brutto 4300 zł. Pracodawca prosi o
2024-08-27 18:41:47Zakres obowiązków:1. Obsługa interesantów, udzielanie informacji, wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych, przyjmowanie korespondencji; 2. Dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych zatrudnionych: sprawy zw
2024-08-27 18:41:47Zakres obowiązków:W Wydziałach Orzeczniczych:- wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń (m.in. wysyłanie do stron orzeczeń, nakazów, wezwań, zapytań i innej korespondencji),- czynności związane z obsługą systemów ewidencyjnych akt sądowych
2024-08-27 18:41:47Corten Dental to rozwijająca się sieć, która oferuje kompleksowe i profesjonalne usługi stomatologiczne dzieciom i dorosłym. Specjalizujemy się w stomatologii ogólnej, profilaktyce zdrowia jam
2024-08-27 15:36:47Medea Health Sp. z o.oBERKER DOMINIS Sp. z o.o. to właściciel marki PracownicyBudowlani.pl. Jesteśmy firmą, która od 20 lat zajmuje się marketingiem personalnym i rekrutacją pracowników. Od 7 lat skupiamy się wył
2024-08-27 15:36:41Berker Dominis Sp. z o.o 4,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-08-27 15:36:41LeasingTeam Group 2,8PRACA W DANII!!! DUŃSKA FIRMA SPRZĄTAJĄCA MIESZCZĄCA SIĘ W NORDSJÆLLAND (OKOŁO 60 KM OD KOPENHAGI) ZATRUDNI KOBIETY NA STANOWISKU ASYSTENT SPRZĄTANIA. KONTRAKT DUŃSKI, PEŁEN ETAT (120-160H/MIESIECZNIE), SPRZANIE DOMÓW PRYWATNYCH, DOMKÓW LETNISKOWYCH
2024-08-27 14:48:24Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2024-08-27 13:05:25Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Repre
2024-08-27 12:01:22Opis stanowiska zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa s
2024-08-27 11:58:01Obowiązki: obsługa korespondencji, obsługa wewnętrznych spotkań w biurze - przygotowywanie sali i materiałów, zamawianie materiałów biurowych i spożywczych do biura, zakładanie i aktualizowanie akt osobowych pracowników oraz archiwizowanie dokumentac
2024-08-27 11:53:59Tw ój zakres obowiązk ówudział w procesach przygotowawczych i wdrożeniu sprawozdawczości ESGzbieranie danych do raportu niefinansowego w standardzie GRI i udział w jego tworzeniukomunikacja i wsp ółpraca z innymi działami oraz podmiotami w Grupie w z
2024-08-27 11:53:53Widełki: 8 000 - 12 000 PLN brutto / miesiąc (UoP)8 000 - 12 000 PLN netto / miesiąc (B2B)Jesteśmy firmą technologiczną, która tworzy autorski nowoczesny, kompleksowy system informatyczny Certusoft ERP wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem. Nasz
2024-08-27 11:50:02Twój zakres obowiązków udział w procesach przygotowawczych i wdrożeniu sprawozdawczości ESG zbieranie danych do raportu niefinansowego w standardzie GRI i udział w jego tworzeniu komunikacja i współpraca z innymi działami oraz podmiotami w Grupie w z
2024-08-27 11:41:31Ogólnopolski dostawca rozwiązań teletechnicznych w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni w Biurze Zarządu kandydatkę na stanowisko: Asystentka Zarządu Oferujemy: • Stałą, długoterminową pracę na umowę o pracę z perspektywami rozwoju • Atrakcyjne wy
2024-08-27 11:12:47Dołącz do nas jako: DYREKTOR BIURA ROZWOJU OFERTY I POLITYKI CENOWEJ1112851601Obowiązki odpowiadasz za rozwój oferty depozytowo-transakcyjnej dla firm,uzgadniasz politykę cenową, w tym Taryfę Opłat i Prowizji oraz zasady oprocentowania,zarządzasz zes
2024-08-27 11:00:31PKO Bank PolskiDołącz do nas jako: SPECJALISTA DS. RAPORTOWANIA FINANSOWEGO GRUPY - umowa na zastępstwo1112191001Obowiązki sporządzasz skonsolidowane sprawozdania finansowe Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczośc
2024-08-27 11:00:31PKO Bank PolskiDołącz do nas jako: DYREKTOR DEPARTAMENTU PRODUKTÓW BANKOWOŚCI FIRM1112867701Obowiązki zarządzasz zespołami zajmującymi się wdrażaniem zmian w produktach i procedurach,określasz priorytety prac dla zespołów w oparciu o oczekiwania klientów i interesa
2024-08-27 11:00:30PKO Bank PolskiDołącz do nas jako: DYREKTOR BIURA PRODUKTÓW KREDYTOWYCH BANKOWOŚCI FIRM1112865401Obowiązki odpowiadasz za rozwój oferty kredytowej dla firm,zarządzasz zespołami zajmującymi się wdrażaniem zmian w produktach i procedurach, określasz priorytety prac d
2024-08-27 11:00:30PKO Bank PolskiAsystent Członka Zarządu1111491301Obowiązki Wsparcie Członka Zarządu w codziennych obowiązkach. Koordynacja bieżących spraw administracyjno - biurowych. Prowadzenie i organizacja kalendarza spotkań Członka Zarządu. Obsługa spotkań biznesowych, zebrań
2024-08-27 11:00:30Bank PekaoTwój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, Kontrola i..
2024-08-27 09:43:44hr-assistantWARSZAWA - Ищем Молодого, можно без опыта , Координатора, со знанием польского языка и с водительским удостоверением категории В. Зарплата 4000 zl на старт+ БОНУСЫ . Требования: Опыт работы координатором или на схожей должности; Знание польского язык
2024-08-27 09:36:41