Administracja biurowa Lesznowola

Znaleźliśmy 6 ofert
Oferta sponsorowana

Koordynator ds. Zgodności Środowiskowej

2025-01-19 10:20:08
Rodzaj pracy: Stała
HTH Recruitment
Warszawa +20km
znajdzprace.plus 
Pozostałe ogłoszenia

Sekretarz

Zakres obowiązków:rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie i odbieranie z lotniska, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, niezbędna znajomo

2025-01-20 18:41:33
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Umi office spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wczoraj z Centralna baza ofert pracy 

Asystentka Zarządu

Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kalendarza i planu spotkań Prezesa oraz Zarządu., Koordynacja spotkań, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie Prezesa o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach., Komplekso

2025-01-17 14:40:49
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Eveline Cosmetics Spółka Akcyjna Sp.k
4 dni temu z pracuj.pl 

Business Development Manager Export

Twój zakres obowiązków, Opracowanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, identyfikacja potencjału sprzedażowego, Aktywne poszukiwanie nowych klientów B2B w wybranych segmentach rynkowych i krajach,, Rozwijanie współpracy i

2025-01-17 14:40:49
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
KLUŚ Sp. z o.o
4 dni temu z pracuj.pl 

Koordynator działu obsługi klienta

Twój zakres obowiązków, Koordynowanie pracy popołudniowej zmiany obsługi klienta, Nadzór nad realizacją celów departamentu, Rozwiązywanie skomplikowanych problemów klientów, Monitorowanie jakości obsługi klienta, Wdrażanie nowych standardów i..

2025-01-13 10:40:44
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
'OLSZA OLBRYSZ SP. J 
4,4 
8 dni temu z pracuj.pl 

Business Development Manager (branża oświetleniowa)

Business Development Manager (branża oświetleniowa)Twój zakres obowiązków Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, budowanie marki oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, Aktywne pozyskiwan

2024-12-12 07:01:18
Logart Sp. z o. o
gowork.pl 

Konsultant ds. Logistyki i Produkcji (MS Dynamics...

Ul. Żytnia 19

2024-11-12 09:54:04
Eveline Cosmetics
rocketjobs.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Business Development Manager (IT Outsourcing)... Nowe

Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustras

2025-01-21 10:25:14
eConsulting
Warszawa +20km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Konsultant Microsoft D365 - Remote @ 7N Nowe

Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenie we wdrażaniu Microsoft Dynamics 365, najchętniej doświadczenie w migracji z Dynamics Ax w firmach działajacych na polskim rynku dobrej znajomości wybranych modułów D365 (Finanse, Bud

2025-01-21 10:25:14
7N 
5,0 
Warszawa +20km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Mid / Senior Analityk / Analityczka IT @ Centralny... Nowe

Zrozumienie procesów biznesowych i zdolność do ich analizy. Umiejętność identyfikacji i dokumentacji wymagań biznesowych. Znajomość narzędzi i technik analizy biznesowej. Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN i UML. Zna

2025-01-21 10:25:14
Centralny Ośrodek Informatyki 
3,4 
Warszawa +20km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Koordynator/ka ds. Obsługi Pracowników (praca... Nowe

Minimum roczne doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub obsłudze klienta. Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz polskiego. Asertywność i zdolność do efektywnego zarządzania relacjami. Doskonała organizacja pracy i systematyczność. Umie

2025-01-21 10:25:14
arttime outsourcing
Warszawa +20km
nofluffjobs.com 

Sekretarz

Zakres obowiązków:rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie i odbieranie z lotniska, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, niezbędna znajomo

2025-01-20 18:41:33
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Umi office spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wczoraj z Centralna baza ofert pracy 

Asystent / Asystentka ds. HR i Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń Udział w organizacji eventów firmowych i integracji Obsługa systemów firmowych Bezpośrednia obs

2025-01-19 09:30:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Job Impulse Polska Sp z o o
2 dni temu z praca.pl 

Asystentka Zarządu

Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kalendarza i planu spotkań Prezesa oraz Zarządu., Koordynacja spotkań, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie Prezesa o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach., Komplekso

2025-01-17 14:40:49
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Eveline Cosmetics Spółka Akcyjna Sp.k
4 dni temu z pracuj.pl 

Business Development Manager Export

Twój zakres obowiązków, Opracowanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, identyfikacja potencjału sprzedażowego, Aktywne poszukiwanie nowych klientów B2B w wybranych segmentach rynkowych i krajach,, Rozwijanie współpracy i

2025-01-17 14:40:49
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
KLUŚ Sp. z o.o
4 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka biura

Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych

2025-01-17 09:30:04
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Job Impulse Polska Sp z o o
4 dni temu z praca.pl 

Asystentka / Asystent działu FIT – OUT

Asystentka / Asystent działu FIT – OUTTwój zakres obowiązków Prowadzenie zestawień w zakresie dostarczenia umów, zleceń, oświadczeń i faktur; Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale, wprowadzanie umów do systemu oraz ich archiwizacja; Obsługa dz

2025-01-16 07:02:41
TECHBAU BUDOWNICTWO SP. Z O.O
Raszyn +5km
5 dni temu z gowork.pl 

Pracownik biurowy z językiem niemieckim

Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do

2025-01-13 11:53:55
Rodzaj pracy: Stała
Raszyn +5km
8 dni temu z jobs.pl 

Asystent / Asystentka ds. księgowo-kadrowych

Twój zakres obowiązków, ewidencjonowanie i rozliczanie dokumentów księgowych Ryczałt, Książka Przychodów i Rozchodów lub Księgi Handlowe, uzgadnianie i kontrola dokumentów,, dokonywanie rozliczeń dokumentów kadrowo - płacowych..

2025-01-07 19:40:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RASZYNIE
14 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka biura

Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów, Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń, Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych, Obsługa systemów..

2025-01-03 10:40:38
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Job Impulse Polska Sp z o o
18 dni temu z pracuj.pl 

Archiwista/ Archiwistka

Co warto mieć, aby do nas dołączyć? Na pewno przyda się:umiejętność zachowania porządku tam, gdzie inni widzą chaos;dobra organizacja pracy​;cierpliwość i dokładność w archiwizowaniu dokumentów;umiejętność..

2024-12-31 15:38:46
Medicover
Raszyn +5km
21 dni temu z erecruiter.pl 

Business Development Manager (branża oświetleniowa)

Business Development Manager (branża oświetleniowa)Twój zakres obowiązków Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, budowanie marki oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, Aktywne pozyskiwan

2024-12-12 07:01:18
Logart Sp. z o. o
gowork.pl 

Konsultant ds. Logistyki i Produkcji (MS Dynamics...

Ul. Żytnia 19

2024-11-12 09:54:04
Eveline Cosmetics
rocketjobs.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Lesznowoli. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Lesznowoli. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Lesznowoli

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 202 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy