Firma handlowo-produkcyjna w Mrokowie poszukuje osoby na stanowisko : Asystent księgowej Opis stanowiska: Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych Przesyłanie przelewów do systemu bankowego Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami Wprowadzan
2024-05-22 11:10:18Lesznowola, Lesznowola, ul. Słoneczna 128 woj. mazowieckie
2024-07-09 16:43:01RossmannZakres obowiązków:organizacja spotkań i konferencji, prowadzenie kalendarza, przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji, katalogowanie i archiwizacja faktur, telefoniczna obsługa głównie klientom pochodzenie wietnamskiego, obsługa sprzętów bi
2024-07-29 18:41:57Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium. Doradztwo klientom i partnerom w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych. Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatnoś
2024-08-07 17:08:02Pierwszy kontakt dla wysokiej jakości zapytań klientów dotyczących podróży. Doradzanie w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych itp. Pomoc w zakupie biletów lotniczych oraz obsługa różnych form płatności
2024-08-07 17:07:02Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, serwisów online, metod płatności oraz programów lojalnościowych. Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności. Wsparcie kl
2024-08-07 16:57:02Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności oraz programów lojalnościowych. Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i obsłudze różnorodnych metod płatności. Pomoc
2024-08-07 16:53:02Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawie podróży. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, serwisów online, metod płatności oraz programów lojalnościowych. Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności. Pomoc klientom w t
2024-08-07 16:38:03Zadania na stanowisku: Zarządzanie codziennymi dokumentami kadrowo-płacowymi. Komunikacja i korespondencja z zespołem. Organizowanie i nadzorowanie badań lekarskich pracowników. Tworzenie i zarządzanie dokumentacją pracowniczą zgodnie z przepisami. S
2024-08-07 15:27:02Zakres obowiązków: Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z administracją floty oraz zakupem i sprzedażą samochodów, np. uzupełnianie załączników handlowych do umów odkupu Samodzielna obsługa kart paliwowych tj administracja d
2024-08-07 13:23:36Opis stanowiska Praca z materiałem biologicznym; Izolacja kwasów nukleinowych; Analiza z wykorzystaniem metod biologii molekularnej: PCR, RQ-PCR, sekwencjonowanie Sangera, sekwencjonowanie NGS; analiza produktów PCR przy pomocy elektroforezy w żelu a
2024-08-07 13:13:04Opis zadań:- aktywna promocja i sprzedaż produktów- przygotowywanie ofert i materiałów handlowych- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientówDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce
2024-08-01 18:41:38Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-07-05 12:36:08Imar Service Group Sp. z o.oAsystent działu wsparcia logistyki i magazynuTwój zakres obowiązków Wprowadzanie i obsługa zamówień Koordynacja transportów Awizacja dostaw, wysyłek Kontrola na procesem dostaw i stanem magazynowym Kontakt z magazynem, przewoźnikami Dbanie o terminow
2024-06-06 11:00:33ITP S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Wykonywanie typowych czynności biurowych polegających między innymi na obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie. Podstawowe wyposażeni
2024-08-07 22:30:59Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. - Wyjazdy służbowe. - Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych. - Przygotowuje projekty decyzji i postanowień w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców na terytori
2024-08-07 22:30:59Urząd do Spraw Cudzoziemców w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. - Wyjazdy służbowe. - Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych. - Przygotowuje projekty decyzji i postanowień w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców na terytori
2024-08-07 22:30:59Urząd do Spraw Cudzoziemców w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Budynek zabytkowy, nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w budynku brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy usytuowane na II piętrze.Stres związany z prowadzeniem kontroli w państwowych i s
2024-08-07 22:30:59Archiwum Państwowe w WarszawieKoordynator/ka ds. sprzedażyWarszawa MokotówNR REF.: 1187726Dla naszego Klienta, francuskiej firmy z branży FMCG, poszukujemy Koordynatora/ki ds. sprzedaży.Do Twoich głównych zadań będzie należeć:Bieżące wsparcie działu sprzedaży,Zarządzanie danymi i
2024-08-07 21:25:46Zakres obowiązków: wspieranie dyrektora w codziennych obowiązkach, zarządzanie kalendarzem dyrektora - planowanie spotkań, konferencji, wyjazdów służbowych, odpowiedzialność za komunikację między dyrektorem a pracownikami, klientami, dostawcami, zarz
2024-08-07 21:25:45Asystent/ Młodszy Specjalista ds. administracyjnychWarszawaNR REF.: 1187805Dla naszych Klientów poszukujemy osób na stanowisko Asystent/Młodszy Specjalista ds. administracyjnych.Do Twoich głównych zadań będzie należeć:Wprowadzanie danych do systemu,N
2024-08-07 21:25:45W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2024-08-07 19:15:38W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2024-08-07 19:14:31Opis zadań:Zapoznanie się z działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, obsługa i praca z klientem, stosowanie odpowiednich przepisów prawnych, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestru wydawania decyzji administracyjnych, rejestru kores
2024-08-07 18:42:08Zakres obowiązków:- Wystawianie faktur,- Koordynowanie pracy biura,- Pomoc przy dokumentacji kadrowej,- Wnioskowanie do odpowiednich urzędów o wydanie świadectw kierowców, oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy oraz zezwoleń na pracę,- Obsługa ko
2024-08-07 18:42:06Zakres obowiązków:REF ZUS Zakres:- obsługa klienta przychodni,- wsparcie w pracach przychodni, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweWymagany staż pracy: lata: 0, miesiące: 1 Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLNRodza
2024-08-07 18:42:06Zakres obowiązków:Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych. Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Utrzymanie czystości w miejscu pracy. Dbanie o ekspozycję towarów. Praca w wymiarze pełnego etatu, dwuzmianowa, w przedziale godzin 08:00-2
2024-08-07 18:42:06Zakres obowiązków:Praca w Biurze:- odbieranie telefonów, e-maili - obsługa klientów obsługa maszyn biurowych (drukarka komputer telefon itp) - robienie ofert wycen dla Klienta Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: brak
2024-08-07 18:42:06Zakres obowiązków:1) Prowadzenie całokształtu spraw Mazowieckiego Ośrodka CWCR dotyczących jednostek zmilitaryzowanych. 2) Koordynowanie spraw dotyczących powoływania osób na ćwiczenia do jednostek wojskowych, realizowanych przez WCR na administrowan
2024-08-07 18:42:06Zakres obowiązków:Roziwązywanie reklamacji. Dbanie o wizerunek firmy. Tworzenie raportów. Praca od poniedziałku do soboty w godz. 7:30 - 20:30 w systemie równoważnym. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagani
2024-08-07 18:42:06LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-08-07 18:36:17LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-08-07 18:36:17LeasingTeam Group 2,8Benett People obecnie dla Klienta z branży RTV/AGD, poszukuje osoby na stanówko: Asystent/ka ds. Zakupów Zadania: - Wsparcie działu handlowego w zakresie zadań administracyjnych - Wpr
2024-08-07 15:36:35Benett People Sp. z o. o 4,5LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-08-07 15:36:35LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-08-07 15:36:35LeasingTeam Group 2,8Poszukujemy Asystentki/Asystenta do Działu Obsługi Klienta! Lokalizacja: Warszawa Wawer Specjaliści w dziedzinie dekoracji folią poszukują dynamicznej osoby na stanowisko Asystent/ka w dziale obsługi klienta! Twoje zadania: -Profesjonalna..
2024-08-07 14:39:11LEVELWORKWymagania Nasze wymagania: Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne Doświadczenie w pracy z młodzieżą Doświadczenie w realizacji programów edukacyj
2024-08-07 13:38:01Twój zakres obowiązków: Kreowanie, wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy zarówno online, jak i offline. Inicjowanie i koordynowanie kampanii marketingowych (m.in. promocyjnych, reklamowych) oraz badanie efektywności podejmowanych d
2024-08-07 12:10:44Europapier Polska Sp. z o.oObecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko asystent działu sprzedaży ds. administracyjnychJeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG - producenta znanych napojów gazowanych i chipsów, sprawdź co dla Ciebie przygotowa
2024-08-07 11:54:06Zakres obowiązków: wspieranie dyrektora w codziennych obowiązkach, zarządzanie kalendarzem dyrektora - planowanie spotkań, konferencji, wyjazdów służbowych, odpowiedzialność za komunikację między dyrektorem a pracownikami, klientami, dostawcami, zarz
2024-08-07 11:54:05