Wykształcenie średnie lub wyższe. Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. Znajomość pakietu Ms Office w tym programu Excell. Wysoki poziom odpowiedzialności za wykonywane zadania. Wysoka kultura osobista, miła aparycja, rozwinięte
2025-01-09 12:46:49Abramis sp z o.oWykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy w dziale marketingu. Znajomość rynku marketingowego i aktualnych trendów. Znajomość narzędzi Google/social media niezbędnych do pracy w marketingu. Znajomość języka angielskiego na poziomie
2025-01-09 12:46:39Abramis sp z o.oSpodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustraszona/
2024-11-29 11:53:42eConsultingTwój zakres obowiązków, 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-01-21 13:40:47Podejmę pracę zdalną 2-4 godziny dziennie. - prace biurowe , - prowadzenie dokumentacji, - redagowanie pism, - przyjmowanie zamówień, zleceń, rezerwacji, - przepisywanie gotowych tekstów na komputerze. Posiadam własną działalność. Tel...
2025-01-21 12:49:50ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pr
2025-01-21 07:31:01Umi office spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Nadzór nad sprawozdawczością personelu medycznego do NFZ., Przygotowanie i kontrola grafików pracy personelu medycznego., Obsługa dokumentacji kadrowej: umowy, aneksy, urlopy, ewidencja czasu pracy., Bieżące wsparcie w..
2025-01-20 16:40:32Opis stanowiska: Koordynacja i planowanie pracy Techników Serwisu. Koordynacja, kontrola i prowadzenie dokumentacji zamówień części zamiennych dla Techników Serwisu. Rozliczanie kosztów usług serwisowych i serwisantów. Utrzymywanie kontaktów ora
2025-01-20 14:21:12Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji zakupowo-sprzedażowo-magazynowej., Prace administracyjne., Obsługa klienta - sprzedaż i zamówienia., Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami., Współpraca z pozostałymi oddziałami
2025-01-20 09:40:36Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna związana z procesem realizacji zgłoszeń serwisowych (w tym uzupełnianie bazy danych, obsługa wewnętrznych systemów Działu Serwisu lub klienta w zależności od potrzeb). Wsparcie w sporządzaniu cyklicznyc
2025-01-20 07:25:20Twój zakres obowiązków, aktywne wsparcie działu handlowego (agencje reklamowe, rynek DACH),, tworzenie ofert handlowych,, bezpośrednia obsługa klientów w kwestii realizacji zamówień (kontakt mailowy i telefoniczny),, przygotowywanie odpowiednich
2025-01-17 12:40:50EvoSolutions Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa zawodowego (nr. licencji 20332), wspieramy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności w procesach rekrutacyjnych, szkolenio
2025-01-17 12:36:07Evo Solutions Sp. z o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-01-17 10:54:05BlueSky System Sp. z o. oWymagania Znasz język niemiecki na poziomie bardzo dobrym (B2) i chcesz wykorzystywać swoje umiejętności językowe na co dzień Chcesz zdobyć doświadc
2025-01-17 08:24:01MONDI sp. z o. o 4,9ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - długotrwała pozycja siedząca, - prowadzenie rejestru wpływu i obiegu korespondencji w dziennikach korespondencyjnych - rozdział korespondencji d
2025-01-16 22:30:47Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze...About Us Bridge Development Groups is a dynamic investment and management company specializing in real estate, entrepreneurship, and procurement. With projects spanning the globe, we are a young, motivated, and multinational team eager to grow..
2025-01-16 15:21:01Bridge Development GroupTwój zakres obowiązków, zapewnienie ciągłości pracy w obszarze magazynu wyrobów gotowych (Mroźnia) na zmianie w zakresie przyjmowania, magazynowania i wydawania towarów,, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji magazynowej,, sprawowanie..
2025-01-16 13:40:33Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: obsługi kancelarii jawnej Zespół Wspomagający Adres urzędu: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul.Pade
2025-01-16 08:00:06Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Uprawnienia: prawo jazdy B,umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne),znajomość MS OFFICE,obsługa komputera - Inne wymagania: Dobra organizacja pracy, komunikatywność
2025-01-16 07:30:56ADAMS Z.P.U. Adam PerkowskiPoszukujemy osoby do pracy biurowej, Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z kontrahentami, Kontakt telefoniczny z klientami, Obsługa podstawowych zadań biurowych. Wymagania: Miły, przyjemny głos, Komunikatywność i..
2025-01-16 01:27:49Opis zadań:kontrola nad korespondencją,prowadzenie rejestrów,sporządzanie pism,kontakty z klientami Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:Telefoniczna obsługa klienta, przygotowanie wycen, koordynacja prac serwisowych i obsługa stałych klientów firmy, przyjmowanie i zarządarznia zamównieniami klienta. Możliwa praca na czas nieokreslony lub określony. Wymagania:Wy
2025-01-15 18:41:45Zakres zadań: Zarządzanie procesem serwisowym, w tym aktualizacja bazy danych oraz obsługa systemów związanych z serwisem. Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących postępu i terminowości zleceń serwisowych. Planowanie harmonogramów prac
2025-01-15 10:51:02Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośredn
2025-01-14 18:42:13ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KDla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Business Development Manager. Zespół się powiększa i jest gotowość zatrudnienia więcej niż jednej osoby. Praca w 100% zdalna.Dla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na s
2025-01-11 05:25:35Twój zakres obowiązków, - Koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z eksportem towarów., - Rozwijanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi klientami oraz partnerami biznesowymi., - Analizowanie rynków zagranicznych i identyfikowanie..
2025-01-10 13:40:36Doskonała znajomość języka czeskiego w mowie i w piśmie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1), znajomość obsługi urządzeń takich jak: komputer, laptop, tablet, smartfon, dyspozycyjność do współpracy w trybie 8-godzinnym w
2025-01-10 09:49:45Teleperformance PolandAsystent Klienta Drogerii50_13016Obowiązki aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas której zorganizujesz
2025-01-10 07:01:38RossmannAsystent Klienta Drogerii50_13111Obowiązki aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas której zorganizujesz
2025-01-10 07:01:38RossmannAsystent Klienta Drogerii50_13159Obowiązki aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas której zorganizujesz
2025-01-10 07:01:38RossmannAsystent Klienta Drogerii50_13157Obowiązki aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas której zorganizujesz
2025-01-10 07:01:38RossmannZakres obowiązków:Kontakt z klientem, odbieranie telefonów oraz dokumentów od klientów, układanie i wprowadzanie do komputera danych.Praca na pełen etat, pół etatu lub 3/4 etatu (do uzgodnienia). Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-01-09 18:41:22Twój zakres obowiązków, Stanowisko pracy w formie stacjonarnej, w siedzibie firmy w Łomiankach,, Koordynacja działań pomiędzy działami w firmie., Procesowanie zamówień – przyjmowanie, fakturowanie, koordynacja wysyłki, kontrola należności,,..
2025-01-09 15:40:34Wykształcenie średnie lub wyższe. Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. Znajomość pakietu Ms Office w tym programu Excell. Wysoki poziom odpowiedzialności za wykonywane zadania. Wysoka kultura osobista, miła aparycja, rozwinięte
2025-01-09 12:46:49Abramis sp z o.o 4,2Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy w dziale marketingu. Znajomość rynku marketingowego i aktualnych trendów. Znajomość narzędzi Google/social media niezbędnych do pracy w marketingu. Znajomość języka angielskiego na poziomie
2025-01-09 12:46:39Abramis sp z o.o 4,2Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośredn
2025-01-08 18:41:29Twój zakres obowiązków, Obsługa i analiza zapytań (slipów) brokerskich, Tworzenie ofert ubezpieczeń w oparciu o zapytania brokerskie, Wsparcie brokerów w kwestiach merytorycznych, Współpraca z brokerami, wspieranie ich rozwoju, identyfikowanie..
2025-01-08 16:40:30Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki? min. rocznego doświadczenia w sprzedaży usług marketingowych, umiejętności analitycznych doradztwa merytorycznego i umiejętności dopasowania rozwiązań pasujących do biznesu naszych klientów, wysoko rozwi
2025-01-08 12:01:32DIGITALKNasze wymagania Komunikatywna znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego Samodzielność, dobra organizacja czasu oraz umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu Odpowiedzialność za powierzone
2024-12-09 11:16:10AsistworkKompetencje miękkie: zarządzanie wizją, priorytetyzacja, zdolności interpersonalne, strategiczne myślenie, orientacja na działanie i motywowanie zespołów. Kompetencje twarde: Min. 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat na stanowisku zarząd
2024-12-09 10:28:27Antal