Obowiązki: Nadzór nad codzienną działalnością laboratorium, w tym zarządzanie personelem, budżetem i operacjami. Inicjowanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań oraz technologii w pracy laboratorium Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klien
2024-06-24 11:41:16ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: obsługa komputera,obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel) - Inne wymagania: obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynnoś
2024-07-25 07:31:14SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: obsługa komputera w tym pakietu MS Office - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagro
2024-07-23 07:31:18Baza Lotnictwa Szkolnego / 32 Dywizjon Rakietowy...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: obsługa komputera - Inne wymagania: doświadczenie zawodowe: wykształcenie średnie - minimum 3 lata stażu pracy, wykształcenie wyzsze
2024-07-16 07:31:06CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE 2,7Lokalizacja: Legionowo (CH Błękitne )Forma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa + prowizjaTryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki..
2024-07-04 11:49:09T-Mobile Polska S.AZakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie sekretariatu szkolnego w oparciu o instrukcję kancelaryjną i jednolity rzeczowy wykaz akt,b) prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu nauczania zgodnie z obowiązującymi pr
2024-07-24 18:42:02Opis zadań:- pisanie pism w edytorze tekstów,- zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji,- prowadzenie rejestrów,- prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej,- prowadzenie i przyjmowanie korespondencji, zapisywanie jej , rozdzielan
2024-07-29 18:41:57Zakres obowiązków:Cel stanowiska: obsługa kancelaryjno-korespondencyjna sekretariatu zakładu.ZADANIA PODSTAWOWE:1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu,2) zapewnieni
2024-07-15 18:41:42Opis zadań:wprowadzanie danych do systemów, sporzadzanie dokumentów metodą komputerową, archiwizowanie dokumentów, porządkowanie dokumentów, bezpośrednia obsługa klienta w sekretariacie, obsługa urządzeń biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wyks
2024-07-04 18:41:51Twój zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją kontraktów na powierzonym rynku zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi oraz przyjętymi budżetami, Zapewnienie płynności finansowej kontraktów oraz ciągła analiza budżetów, Przygotowanie raportów or
2024-07-26 12:20:43Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Bobrowieckiej 1 w Warszawie. Zapraszamy do zgłoszeń już dziś! Porozmawiajmy o współpracy! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie na pełen wymia
2024-08-01 11:40:29Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refu
2024-08-02 15:50:26Opis stanowiska We are looking for an experienced Business Development Manager to join our team in a dynamically growing company operating in the defense sector. The person in this position will be responsible for developing strategic initiatives, co
2024-08-02 13:19:01Twój zakres obowiązków Lokalne wsparcie w całym cyklu realizacji projektów kapitałowych Obsługa realizacja w zakresie dokumentacji tj. kart materiałowych i IBWR oraz BHP Bezpośredni nadzór nad pracami budowlanymi wraz z ich koordynacją Współpraca z p
2024-08-02 12:58:24Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przest
2024-08-02 12:51:23Zakres obowiązków: Koordynowanie i nadzorowanie instalacji wykładzin podłogowych Tworzenie ofert handlowych Dodatkowe zadania: Konsultacje dotyczące produktów i technologii Sprzedaż produktów na terenie regionu Budowanie i utrzymywanie relacji z inwe
2024-08-02 11:21:02Zadania: Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne); Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świa
2024-08-02 10:41:20Zadaniem zatrudnionej osoby będzie: Przygotowywanie ofert przetargowych oraz koordynacja prac specjalistów ds. ofertowania w zakresie instalacji sanitarnych, Koordynacja pracy zespołu przetargowego pod względem terminowości spływu danych, Analiza dok
2024-08-02 10:11:25Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow
2024-08-02 10:10:51Zakres obowiązków:Praca biurowa przy komputerze. Zajmowanie się dokumentacją, prowadzi rozmów telefonicznych, asystowanie kierownictwu, obsługa, przygotowywanie dokumentów, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmy itp. z wykorzystaniem dedy
2024-07-25 18:42:13ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, techniczne - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,znajomość MS OFFICE,obsługa komputera,komunikatywność,umiejętność pracy w zespole (zdolności interpers
2024-07-25 07:31:14ADAMS Z.P.U. Adam PerkowskiZakres obowiązków:Telefoniczna obsługa klienta oraz odpowiadanie na wiadomości e-mail; tworzenie wycen i ofert; nadzorowanie procesu zamówień; pilnowanie przeglądów serwisowych, przyjmowanie reklamacji.Firma zajmuje się sprzedażą bram segmentowych, p
2024-07-24 18:42:02Zakres obowiązków:- Prowadzenie dokumentacji materiałowo-technicznej w zakresie służby mps (materiały pędne i smary),- Prowadzenie sprawozdawczości i rozliczeń produktów mps w magazynie,- Sporządzanie, prowadzenie i rejestrowanie dokumentów przychodo
2024-07-22 18:41:48Opis zadań:Prace na stanowisku asystenta. Prowadzenie prac pomocniczych w dziale księgowości. Dodatkowe prace zakresu księgowości. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio z
2024-07-04 18:41:51Zakres obowiązków:Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów pismom kontaktowym, obsługa skrzynki mailowej biura, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zaopatrywanie biura w artykuły biurowe, sanitarne i sp
2024-06-27 18:41:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca w biurze w siedzibie GIJHARS. - Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. - Warunki pracy: praca biurowa. - Praca w budynku częściowo dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (odpowiednia szerokoś
2024-08-02 22:30:53Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca w biurze w siedzibie GIJHARS. - Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. - Warunki pracy: praca biurowa. - Praca w budynku częściowo dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (odpowiednia szerokoś
2024-08-02 22:30:53Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów...Specjalista ds. Administracji/ Resource SupportPolskaNR REF.: 1187705Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.Dołącz do grona 500 zadowolony
2024-08-02 21:25:39Asystent/ka w dziale marketinguWarszawaNR REF.: 1187686Dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w planowaniu komunikacji oraz mediach, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystenta/ki w dziale marketinguJako asystent/ka w dziale marketingu do twoich
2024-08-02 21:25:39Zakres obowiązków:- importowanie i księgowanie wyciągów bankowych; - dekretowanie wyciągów bankowych;- księgowanie raportów kasowych -budżetowych i walutowych; - opisywanie, numerowanie i kasowanie ukompletowanych dokumentów do teczek przedmiotowych;
2024-08-02 18:41:42Zakres obowiązków:- odbieranie telefonów od klientów- odpisywanie maili- wykonywanie prostych dokumentów w programie Word- pomoc, asystowanie podczas procesów sprzedaży- inne typowe obowiązki biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik b
2024-08-02 18:41:42Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygoto
2024-08-02 12:54:19Danish Flight Support Specialist - rozwijaj się razem z nami! Czy znasz język Duński i chcesz rozwijać się w stabilnym środowisku z jasno określoną ścieżką zawodową? Jeśli tak - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Jeżeli: - Znasz język duński na..
2024-08-02 12:36:10IRKLRandstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.Obecnie jeden z naszych międzynarodowych Klientów poszukuje osób na stanowisko asystenta / asystentki ds. logistyki, umożliwiają
2024-08-02 11:54:05Chcesz zdobywać nowe doświadczenia i wykorzystywać znajomość języka angielskiego w praktyce? Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności z Randstad. Jeśli nie boisz się wyzwań, cechuje Cię zaangażowanie i otwartość - nie czekaj i
2024-08-02 11:54:05Dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w planowaniu komunikacji oraz mediach, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystenta/ki w dziale marketinguJako asystent/ka w dziale marketingu do twoich zadań należeć będzie:Obsługa systemu SAPa pod kątem wpr
2024-08-02 11:54:04Dla naszego Klienta, firmy z branży biotechnologii, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystenta/ki w dziale marketinguJako asystent/ka w dziale marketingu do twoich zadań należeć będzie:Tworzenie materiał ów digitalowychSamodzielne tłumaczenie materiał
2024-08-02 11:54:04Tw ój zakres obowiązk ówPrzyjmowanie klient ów, odbieranie telefon ów, konsultacje telefoniczne i mailowe,Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej wniosk ów,Kontrola obiegu dokument ów,Przygotowywanie zaświadczeń oraz pr óśb o wy
2024-08-02 11:53:58Koordynator ds. administracji i księgowościTwój zakres obowiązków Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, weryfikacja ich poprawności, Wystawianie, przekazywanie, sprawdzanie faktur, Współpraca z zewnętrzną firmą księgową oraz partnerami bizne
2024-08-02 11:00:26Logart Sp. z o. oDyrektor Departamentu KomunikacjiTwój zakres obowiązków Współpraca w zakresie koordynacji komunikacji z Ministerstwem Cyfryzacji oraz NASK Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym planów kampanii promocyjnych i P
2024-08-02 11:00:25COI - Centralny Ośrodek Informatyki 3,1Accounting Assistant - Asystent / Asystentka ds. KsięgowościTwój zakres obowiązków wprowadzanie dokumentów do systemu wewnętrznego firmy dokonywanie weryfikacji dokumentów księgowych ewidencja operacji gospodarczych w systemie ERP Comarch OPTIMA kont
2024-08-02 11:00:25CLOUDITY SP. Z O. OKoordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do zadania JEDNEGO pytania Klientowi! Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży na podległym terenie. Umiejętność budowania trwałych
2024-08-02 11:00:24Premium Mobile sp. z o. oTwoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych
2024-08-02 09:51:15Twój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, Kontrola i..
2024-08-02 09:50:28hr-assistantOczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i piśmie - poziom min. B2,dobrej, praktycznej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point),bardzo dobrej organizacji
2024-08-02 09:12:08Oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)chęci do rozwoju pracy i rozwoju w kierunku logisty
2024-08-02 09:12:08Doświadczenie we współpracy z sieciami sklepów Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Umiejętność pozyskiwania nowych klientów, w tym sklepów niezależnych i hipermarketów Gotowość do wyjazdów służbowych Biegła znajomość programu Excel, w tym funkcji pi
2024-08-02 09:05:51ANTAL Sp. z o. oRolnictwo / Hodowla / Ogrodnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska
2024-08-02 08:55:04Poszukujemy Asystentki/Asystenta do Działu Obsługi Klienta! Lokalizacja: Warszawa Wawer Specjaliści w dziedzinie dekoracji folią poszukują dynamicznej osoby na stanowisko Asystent/ka w dziale obsługi klienta! Twoje zadania: -Profesjonalna..
2024-08-01 23:51:25LEVELWORKZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca biurowa w siedzibie urzędu, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Siedziba Urzędu znajdująca się na ul. Białobrzeskiej 53a jest budynkiem wielokondygnacyjnym, nie wyposażonym w windy osobowe. Wejście główne posiada podja
2024-08-01 22:30:51Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - zagrożenie korupcją, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne
2024-08-01 22:30:51Komenda Główna Policji w Warszawie 2,0