Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Chorwacji, Serbii oraz 11 sklepów internetow
2024-10-17 12:11:44Pracownik administracyjno - biurowy Miejsce pracy: Krosno Zakres obowiązków Realizacja bieżących zadań administracyjnych, Zarządzanie obrotem dokumentów, Zbieranie danych z innych działów i przygotowywanie raportów, Organizacja bieżących spraw admini
2024-10-16 14:41:37Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech oraz Chorwacji, oraz 11 sklepów..
2024-10-09 15:07:35Merkury MarketMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Chorwacji i Serbii oraz 11 sklepów..
2024-10-09 13:04:28Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji kluczowych działań sprzedażowych związanych z ofertą produktów i usług firmy., Prezentowanie oferty oraz pozyskiwanie zamówień – proaktywne nawiązywanie współpracy z..
2024-10-05 11:40:36Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2024-10-04 15:40:30Merkury MarketMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Chorwacji i Serbii oraz 11 sklepów..
2024-10-04 15:39:55Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Planowanie i harmonogramowanie prac montażowych stolarki budowlanej, Nadzór nad wykonywaniem prac przez ekipy montażowe, Kontrola jakości wykonanych prac montażowych, Koordynacja dostaw materiałów i narzędzi niezbędnych do..
2024-10-02 11:46:27Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Chorwacji,..
2024-10-01 13:50:51Merkury MarketZakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.)-pracownik
2024-09-19 18:41:59ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wsparcie zespołu w działaniach administracyjnych, - Bezpośredni kontakt z partnerami oraz podmiotami zagranicznymi uczestniczącymi w realizacji projektów, - Wsparcie w zadaniach związanych z komunikacją wewnętrzną (tłumaczenia e-
2024-10-19 07:30:17Synerte Sp. z o. oTwoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwó
2024-10-18 15:46:33Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-10-18 13:47:16Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplik
2024-10-18 13:47:08Krosno, Lniarska 8 woj. podkarpackie
2024-10-17 16:43:01RossmannW związku z rozwojem firmy Glasmark Sp. z o.o. poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:EXPORT MANAGERMiejsce pracy: Krosno, woj. PodkarpackieOpis stanowiska:• Obsługa istniejących klientów, oraz pozyskiwanie nowych klientów na rynkach Unii Euro
2024-10-09 16:25:03Opis zadań:Obsluga urządzeń biurowych, komputer, kserokopiarka,Odbieranie oraz nadawanie przesyłek pocztowych,Zamawianie artykułów administracyjno-biurowych,Wykonywanie czynności pomocniczych w dziale księgowym,Pomoc przy prowadzeniu sklepu interneto
2024-10-08 18:41:45Firma GP GLIDERS Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWYFirmaGP GLIDERS Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma, z bogatymi tradycjami, wieloletnim doświadczeniem oraz znaczącymi już sukcesami w branży
2024-10-05 16:25:02Opis zadań:Sprawdzania i kompletowanie dowodów księgowych, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów księgowych, weryfikacja i aktualizacja danych w zbiorach osobowych biegłych sądowych oraz ławników. Inne czynności zlecone. Wymagania:Wymagania pożądane:
2024-09-18 18:41:33Wymagania wykształcenie wyższe dobra o
2024-08-14 08:23:05Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-08-02 11:00:26GO-leasing Sp. z o.o 5,0Opis zadań:zgodnie z programem stażu- obsługa biura i urządzeń biurowych- obsługa komputera- wykonywanie prac związanej z cyfryzacją zasobów geodezyjnych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRod
2024-10-17 18:41:47Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie i prowadzenie dokumentacji roszczeniowej kontraktu infrastrukturalnego,, współpraca z zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie dokumentacji kosztowej kontraktu,,..
2024-10-07 11:41:12Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i współtworzenie budżetu sprzedaży,, Kontrola administracyjna procesów sprzedażowych,, Tworzenie zestawień, kalkulacji i uzupełnianie raportów dotyczących Klientów,, Kontrola cen sprzedażowych i marży,,..
2024-10-03 13:40:42Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsługowej
2024-10-01 21:25:42Opis zadań:Sekretarka Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzozów, powiat: brzozowski, woj: podkarpacki
2024-10-01 18:41:25Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami. Znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony środowiska. Obsługa systemu gospodarowania odpadami BDO. Prowadzenie sprawozdawczości środowiskowej. Wyma
2024-09-30 18:41:40Zakres obowiązków:- Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych- sprawdzanie zap
2024-09-30 18:41:40Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.)-pracownik
2024-09-27 18:41:36Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.)-pracownik
2024-09-23 18:41:38Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: - Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie d
2024-09-20 11:00:39PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Zakres obowiązków:Obsługa biura, prowadzenie dokumentacji firmy. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślonySposób aplikowa
2024-09-05 18:41:31Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami. Znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony
2024-08-13 11:00:24PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Firma Simkas zatrudni na stanowisko informatyka lub serwisanta sprzętu komputerowego. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Zapewniamy szkolenie. Kontakt w godzinach 8-16
2024-07-16 08:15:39