ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zapewnienie ciągłości dostaw poprzez bieżącą kontrolę zapotrzebowania i zamówień, - monitorowanie i nadzór postępów w dostawie towarów, - kontrola, analiza i optymalizacja zapasów magazynowych, - profesjonalne prowadzenie sp
2025-01-08 15:30:14Merkury MarketPoszukujemy osoby na stanowisko Asystenta z wykształceniem technicznym w branży budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działań administracyjnych, koordynację pracy biura oraz pomoc w organizacji procesów..
2025-01-29 14:00:32Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2025-01-27 11:39:18Merkury MarketTwój zakres obowiązków: Koordynowanie i kontrola zespołu podwykonawców w zakresie geotechniki i monitoringu, Weryfikacja dokumentacji geologicznej/geotechnicznej (DGI, DH, DBPG) oraz projektów wykonawczych i technologicznych w zakresie geotechni
2025-01-24 10:40:04Opis stanowiska: nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót sanitarnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy, nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców, rozwiązywanie problemów tec
2025-01-23 11:30:03Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech,..
2025-01-20 08:55:46Merkury MarketTwój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem sprzedażowym oraz odpowiedzialność za wyniki Oddziału,, zapewnianie zgodności funkcjonowania Oddziału zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami oraz standardami,, budowanie długofalowych relacji z
2025-01-15 15:40:40Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech oraz Chorwacji, oraz 11 sklepów..
2025-01-15 10:31:44Merkury MarketZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-01-09 18:41:24Twój zakres obowiązków, nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót sanitarnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy,, nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców, , rozwiązywanie..
2025-01-09 16:40:26Dyrektor Kontraktu DrogowegoPodkarpackieNR REF.: 1190366Dla jednego z naszych klientów generalnego wykonawcy specjalizującego się w branży ogólnobudowlanej oraz infrastrukturalnej poszukujemy doświadczonego Dyrektora Kontraktu. Osoba na tym stan
2024-12-06 21:25:53ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-24 15:30:13ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zapewnienie ciągłości dostaw poprzez bieżącą kontrolę zapotrzebowania i zamówień, - monitorowanie i nadzór postępów w dostawie towarów, - kontrola, analiza i optymalizacja zapasów magazynowych, - profesjonalne prowadzenie sp
2025-01-08 15:30:14Merkury MarketZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-24 15:30:13ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie zespołem pracowników, organizacja ich pracy w sposób wydajny i płynny z zachowaniem norm jakościowych - koordynowanie i optymalizacja procesów technologicznych - opracowywanie i wdrażanie nowych procedur w firmie
2025-01-29 18:30:18EkoprimZAKRES OBOWIĄZKÓW: Dopasowanie harmonogramów produkcji do prognoz materiałów Zarzadzanie zapasami: uytzymywanie dokładnych zapisów zapasów i nadzorowanie inwenteryzacjiFakturowanieNadzorowanie wysyłek, odpraw celnych i koordynacji transporuDosta
2025-01-29 18:30:18Timoleon EuropeOpis zadań:zgodnie z programem stażu:- zapoznanie sie z obowiązkami prac administracyjnych (obsługa korespondencji, archiwizacja pism i dokumentów);- prowadzenie dokumentacji kadrowych;- współpraca z głównym księgowym firmy; Wymagania:Wymagania
2025-01-24 18:41:44Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu i obsługi kancelaryjnej w Referacie Wsparcia Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adre
2025-01-24 08:00:06Izba Administracji Skarbowej w RzeszowiePrzyjmiemy na staż osobę zarejestrowaną w Urzędzie Pracy w Krośnie na stanowisko pracownik biurowy.Miejsce odbywania stażu: KrosnoOsoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV z dopiskiem "staż Krosno" na adres e-mail: kadry@kruczektransport
2025-01-23 16:25:02Grupa WIPMEB jest producentem i dystrybutorem mebli działającym zarówno na rynku polskim jak i licznych rynkach zagranicznych.Szukamy osoby do naszego Teamu.Miejsce pracy: Korczyna, praca jednozmianowa 08:00-16:00.Zakres obowiązków:-wspieranie k
2025-01-21 16:25:01Opis zadań:zgodnie z programem stażu:- prowadzenie korespondencji;- obsługa urządzeń biurowych;- obliczanie diet i wydatków kierowców;- obliczanie tras kilometrów;- telefoniczna obsługa klienta; Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śred
2025-01-16 18:41:36Twój zakres obowiązków, Poszukiwanie wskazanych nieruchomości pod projekty parków wiatrowych lub farm fotowoltaicznych na terenie województwa i jego okolicach, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntu i doprowadzanie do zawarcia umów..
2025-01-10 15:40:33Wymagania zdolności planistyczne i analityczne
2024-11-16 08:23:03Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2024-11-02 11:00:42GO-leasing Sp. z o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-01-29 08:54:04ipracujzdalnie.plOpis zadań:Pracownik biurowy Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzozów, powiat: brzozowski, woj
2025-01-24 18:41:44Zakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2025-01-24 05:06:47Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta zgodnie z procesem serwisowym marki Toyota, Nadzór nad procesem naprawy, Wsparcie w procesie obsługi likwidacji szkód, Dbanie o jakość i terminowość świadczonych usług, Kontakt się z ubezpieczycielami,..
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za zarzadzanie procesami logistycznymi i procesami obsługi klienta w zakresie magazynowania, dystrybucji oraz transportu., Planowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów logistycznych (transport,..
2025-01-08 10:40:38Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-01-04 18:41:11Zakres obowiązków:- Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych- sprawdzani
2025-01-03 18:41:25Firma Simkas zatrudni na stanowisko informatyka lub serwisanta sprzętu komputerowego. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Zapewniamy szkolenie. Kontakt w godzinach 8-16
2024-12-20 08:07:52Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: - Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywa
2024-12-20 07:01:24PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami. Znajomość przepisów prawnych dotyczących och
2024-11-12 07:01:06PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Zatrudnimy ZASTĘPCĘ KIEROWNIKAPOSZUKUJESZ PEWNEJ I STABILNEJ PRACY Z MOŻLIWOŚCIĄ ROZWOJU?DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH PRACOWNIKÓW ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ: zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika zarządzanie asortymentem
2025-01-27 13:40:11DINO POLSKA S.APoszukujemy osoby na stanowisko Księgowy / Księgowa w biurze rachunkowym.Nasze wymagania to:-Znajomość zasad prowadzenia księgi przychodów i rozchodów oraz podstawowa znajomość prowadzenia ksiąg rachunkowych.-znajomość zagadnień z zakresu kadr i
2025-01-25 16:25:01Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: -porowadzenie dokumentacji osobowej pracowników,-przygotowanie umów o pracę oraz wszelkich dokumentów związanych z rekruta
2025-01-17 07:01:39PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Zakres obowiązków:-porowadzenie dokumentacji osobowej pracowników,-przygotowanie umów o pracę oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zwolnieniem pracowników-kontrola,ewidencja czasu pracy pracowników,-wprowadzanie danych w systemie
2025-01-16 18:41:36Twój zakres obowiązków, sortowanie i dodawanie części do magazynu,, ocena stanu jakości części,, pomoc w rozwoju/ulepszaniu procesów sprzedaży w firmie...
2025-01-13 14:40:54Twój zakres obowiązków, koordynowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań, planowanie, organizacja oraz udział w spotkaniach i podróżach biznesowych w Polsce i za granicą, obsługa administracyjna posiedzeń Zarządu (przygotowywanie uchwał i..
2025-01-30 02:40:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca biurowa z komputerem powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się między pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta zewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailow
2025-01-29 22:31:00Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...