Opis zadań:zgodnie z programem stażu:- pomoc w rejestrowaniu spraw w systemie informatyczmnym;- dołączanie dokumentów do akt sprawy;- sporządzanie wezwań i zawiadomień dla uczestników rozprawy lub posiedzenia;- protokołowanie na rozprawach i pos
2025-03-21 18:41:45Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech,..
2025-03-19 16:03:28Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2025-03-19 16:03:25Merkury MarketOpis zadań:Analiza dokumentacji projektowej, rodzajów zawieranych umów. Zapoznanie się ze strukturą i regulaminem organizacyjnym PSG. Obsługa komutera. Zapoznanie się z Instrukcją Udzielania Zamówień i Dokonywania Wydatków. Procedowanie umów wyd
2025-03-18 18:41:50Firma CERBEX zatrudni pracownika na stanowisko asystent ds. ofertowania.Zajmujemy się produkcją central sterowania urządzeniami przeciwpożarowymi układów SZR oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu PWP.Zakres obowiązków:przygotowanie ofert w za
2025-03-17 16:25:02Opis zadań:Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie dokumentów (wokandy), zakładanie akt, przekazywanie akt do archiwum. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym
2025-03-14 18:41:54Opis zadań:program stażu:- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna stażu;- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;- zxakładanie akt;- przekazywanie akt sądowych do archiwum; Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe
2025-03-14 18:41:54Referent ds. księgowości z językiem francuskimTwój zakres obowiązków Tenue de la comptabilité complète de l 'entreprise Vérification et comptabilisation des factures d 'achat et d’autres documents comptables Saisie des virements bancai
2025-02-28 07:01:00FA Krosno S.ADyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-28 07:00:58GO-leasing Sp. z o.oZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-18 18:41:35Zakres obowiązków:Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych. Wspieranie zespołów projektowych w zakresie admioniostracyjnym, technicznym i organizacyjnym. Współpraca z kontrahentami oraz dostawcami.Udzuiał w przygotowywaniu harmo
2025-02-14 18:41:43Doświadczenie w sprzedaży usług opiekuńczych na terenie Niemiec i/lub w rekrutacji personelu opiekuńczego – poziom kierownik, dyrektor, manager (warunek konieczny) Biegła/ bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (umiejętność wymagana) Min. 5 letn
2025-03-15 10:25:21PROFIT HR️ min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku zarządczym w wypożyczalni samochodów️ dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do niedzieli według wcześniej ustalonego grafiku️ komunikatywna znajomość języka angielskiego (codzienny kontakt z Klientem
2025-03-04 10:25:17GRUPA590 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych, w tym przygotowywanie raportów i zestawień - Wspieranie zespołów projektowych w zakresie administracyjnym, technicznym oraz organizacyjnym - Przygotowywanie, edytowa
2025-03-20 15:30:12Merkury MarketZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa administracyjna:Obsługa sekretariatu i korespondencji e-mail, kontakt z klientami, obsługa zgłoszeń serwisowych, planowanie i koordynacja wewnętrzna ( dostawy, montaże, serwisy ), nadzorowanie obiegu dokumentów. WYMAGA
2025-03-22 07:30:14Multiko Architektura OkienOpis zadań:zgodnie z programem stażu:- pomoc w rejestrowaniu spraw w systemie informatyczmnym;- dołączanie dokumentów do akt sprawy;- sporządzanie wezwań i zawiadomień dla uczestników rozprawy lub posiedzenia;- protokołowanie na rozprawach i pos
2025-03-21 18:41:45Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech,..
2025-03-19 16:03:28Merkury MarketFirma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2025-03-19 16:03:25Merkury MarketOpis zadań:Analiza dokumentacji projektowej, rodzajów zawieranych umów. Zapoznanie się ze strukturą i regulaminem organizacyjnym PSG. Obsługa komutera. Zapoznanie się z Instrukcją Udzielania Zamówień i Dokonywania Wydatków. Procedowanie umów wyd
2025-03-18 18:41:50Firma CERBEX zatrudni pracownika na stanowisko asystent ds. ofertowania.Zajmujemy się produkcją central sterowania urządzeniami przeciwpożarowymi układów SZR oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu PWP.Zakres obowiązków:przygotowanie ofert w za
2025-03-17 16:25:02Opis zadań:Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie dokumentów (wokandy), zakładanie akt, przekazywanie akt do archiwum. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym
2025-03-14 18:41:54Opis zadań:program stażu:- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna stażu;- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;- zxakładanie akt;- przekazywanie akt sądowych do archiwum; Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe
2025-03-14 18:41:54Referent ds. księgowości z językiem francuskimTwój zakres obowiązków Tenue de la comptabilité complète de l 'entreprise Vérification et comptabilisation des factures d 'achat et d’autres documents comptables Saisie des virements bancai
2025-02-28 07:01:00FA Krosno S.ADyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-28 07:00:58GO-leasing Sp. z o.oZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-18 18:41:35Zakres obowiązków:Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych. Wspieranie zespołów projektowych w zakresie admioniostracyjnym, technicznym i organizacyjnym. Współpraca z kontrahentami oraz dostawcami.Udzuiał w przygotowywaniu harmo
2025-02-14 18:41:43Kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochron
2025-03-22 07:32:47Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-21 18:41:45Opis stanowiska Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, Organizacja i prowadzenie szkoleń wstępnych, Przygotowanie dokumentacji w języku polskim i angielskim, Koordynacja zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom pracy podwykonawców, Opraco
2025-03-21 15:50:05Opis zadań:Przyjmowanie i podział korespondencji, archiwizacja, praca w kadrach i płacach. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia. Stypendium brutto
2025-03-14 18:41:54Zakres obowiązków:- Obsługa dokumentacji rozliczającej kontrakty budowalne i administracyjnej- Wprowadzanie danych do systemu i archiwizacja dokumentów- Kontakt z pracownikami i kontrahentami- Przygotowanie, ewidencja dokumentów księgowych- Prow
2025-03-04 18:41:37REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A. to przedsiębiorstwo z ponad 50-letnią tradycją w projektowaniu, budowie i modernizacji obiektów przemysłowych dla wielu sektorów gospodarki. Wiodącą działalnością spółki jest projektowanie..
2025-03-03 12:36:24Grupa ZarmenZakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2025-01-24 05:06:47Firma Simkas zatrudni na stanowisko informatyka lub serwisanta sprzętu komputerowego. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Zapewniamy szkolenie. Kontakt w godzinach 8-16
2024-12-20 08:07:52Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: -porowadzenie dokumentacji osobowej pracowników,-przygotowanie umów o pracę oraz wszelkich dokumentów związanych z rekruta
2025-02-28 07:00:56PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Zatrudnimy ZASTĘPCĘ KIEROWNIKAPOSZUKUJESZ PEWNEJ I STABILNEJ PRACY Z MOŻLIWOŚCIĄ ROZWOJU?DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH PRACOWNIKÓW ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ: zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika zarządzanie asortymentem
2025-02-24 13:40:11DINO POLSKA S.ABERKER DOMINIS Sp. z o.o. to właściciel marki PracownicyBudowlani.pl. Jesteśmy firmą, która od 21 lat zajmuje się marketingiem personalnym i rekrutacją pracowników. Od 9 lat skupiamy się wył
2025-02-04 15:36:32Berker Dominis Sp. z o.oZakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowych
2025-03-22 11:53:47Do Twoich zadań będą należeć m.in.:wspieranie zadań kierownika działu,nadz ór nad pracą działu,prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wynik ów,stała kontrola stan ów magazynowych,zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmo
2025-03-22 11:53:47Opis stanowiska Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ewidencji środków trwałych i wyposażenia. Sporządzanie czteroletnich planów inwentaryzacji ciągłej. Opracowywanie zarządzeń i instrukcji dotyczących zarządzania majątkiem. Dokonywanie odpisów a
2025-03-22 11:32:47Kadry / HR / Doradztwo zawodowe: Specjalista ds. kadr/płac
2025-03-22 08:55:05