Firma InWoho zatrudni osobę na stanowisko pracownika biurowego.Miejsce pracy: KrosnoOczekujemy:- rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne- biegła obsługa komputera- znajomość pakietu MS Office- chęci i motywacji do pracy- praca w godzi
2024-10-29 16:25:03Zapraszamy Kandydatów bezpośrednio po zakończonych studiach z potencjałem, otwartych i chętnych do zdobywania pierwszych doświadczeń zawodowych, aby przyczynili się do ogólnego rozwoju firmy poprzez pracę w kluczowych działach: Zarządzania..
2024-10-28 11:57:56Merkury MarketMerkury Market sieć sklepów działająca na terenie Polski, Słowacji i Czech zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych, której hasło przewodnie to "Remontuj i urządzaj taniej!" w związku z otwarciem kolejnych..
2024-10-28 11:57:54Merkury MarketMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Chorwacji i Serbii oraz 11 sklepów..
2024-10-28 11:38:39Merkury MarketKierownik oddziału banku miejsce pracy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie O/Krosnozakres obowiązków• zarządzanie podległym zespołem, realizacja wyznaczonych celów,• organizacja pracy Oddziału,• odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i obowiązk
2024-10-25 16:25:02Ul. Legionów 17
2024-10-23 15:54:04Hebe - Jeronimo MartinsFirma INWEST-PROFIL produkująca stolarkę okienną i drzwiową zatrudni pracowników do spraw ofertowania- aluminium oraz na dział przygotowania produkcji- aluminium, praca na jedną zmianę / pełny etat.Wymagania:- wykształcenie wyższe techniczne,-biegła
2024-10-22 16:25:02Krosno, Lniarska 8 woj. podkarpackie
2024-10-17 16:43:01RossmannMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Chorwacji, Serbii oraz 11 sklepów internetow
2024-10-17 12:11:44Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech oraz Chorwacji, oraz 11 sklepów..
2024-10-09 15:07:35Merkury MarketFirma GP GLIDERS Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWYFirmaGP GLIDERS Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma, z bogatymi tradycjami, wieloletnim doświadczeniem oraz znaczącymi już sukcesami w branży
2024-10-05 16:25:02Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji kluczowych działań sprzedażowych związanych z ofertą produktów i usług firmy., Prezentowanie oferty oraz pozyskiwanie zamówień – proaktywne nawiązywanie współpracy z..
2024-10-05 11:40:36Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada obiekty handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2024-10-04 15:40:30Merkury MarketMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Chorwacji i Serbii oraz 11 sklepów..
2024-10-04 15:39:55Merkury MarketTwój zakres obowiązków, Planowanie i harmonogramowanie prac montażowych stolarki budowlanej, Nadzór nad wykonywaniem prac przez ekipy montażowe, Kontrola jakości wykonanych prac montażowych, Koordynacja dostaw materiałów i narzędzi niezbędnych do..
2024-10-02 11:46:27Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Chorwacji,..
2024-10-01 13:50:51Merkury MarketZakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.)-pracownik
2024-09-19 18:41:59Wymagania wykształcenie wyższe dobra o
2024-08-14 08:23:05Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-08-02 11:00:26GO-leasing Sp. z o.o 5,0Dobre umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych. Wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów. Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem. Podstawowa znajomość pakietu MS Office (w
2024-10-29 11:30:094est.netGotowość do częstych wyjazdów służbowych Umiejętność organizacji pracy Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań Prawo jazdy kat. B Znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatko
2024-10-29 11:25:454est.netDoświadczenie w sprzedaży usług opiekuńczych na terenie Niemiec i/lub w rekrutacji personelu opiekuńczego – poziom kierownik, dyrektor, manager. Biegła/ bardzo dobra znajomość j. niemieckiegoMin. 5 letnie doświadczenie w branży opieka 24hUmiejętności
2024-10-25 10:28:58PROFIT HRZAKRES OBOWIĄZKÓW: - identyfikacja kluczowych partnerów handlowych : sieci handlowe, dystrybutorzy, hurtownie, sieci stacji benzynowych, sklepy specjalistyczne, mniejsze sieci - identyfikacja rynkowych potrzeb produktowych - budowanie, pozyskiwanie i
2024-10-24 11:30:12SALESHR 4,1Zakres obowiązków:- Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych- sprawdzanie zap
2024-10-30 18:41:46Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami. Znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony środowiska. Obsługa systemu gospodarowania odpadami BDO. Prowadzenie sprawozdawczości środowiskowej. Wyma
2024-10-30 18:41:46Opis zadań:zgodnie z programem stażu- obsługa biura i urządzeń biurowych- obsługa komputera- wykonywanie prac związanej z cyfryzacją zasobów geodezyjnych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRod
2024-10-29 18:42:02Twój zakres obowiązków, Tworzenie i wystawianie aukcji internetowych, Zarządzanie cenami sprzedaży, Pomoc w rozwoju i ulepszaniu procesów sprzedaży w firmie, Monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie ofert..
2024-10-23 16:40:42Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie i prowadzenie dokumentacji roszczeniowej kontraktu infrastrukturalnego,, współpraca z zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie dokumentacji kosztowej kontraktu,,..
2024-10-07 11:41:12Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i współtworzenie budżetu sprzedaży,, Kontrola administracyjna procesów sprzedażowych,, Tworzenie zestawień, kalkulacji i uzupełnianie raportów dotyczących Klientów,, Kontrola cen sprzedażowych i marży,,..
2024-10-03 13:40:42Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.)-pracownik
2024-09-27 18:41:36Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: - Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie d
2024-09-20 11:00:39PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Zakres obowiązków:Obsługa biura, prowadzenie dokumentacji firmy. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślonySposób aplikowa
2024-09-05 18:41:31Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami. Znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony
2024-08-13 11:00:24PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Firma Simkas zatrudni na stanowisko informatyka lub serwisanta sprzętu komputerowego. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Zapewniamy szkolenie. Kontakt w godzinach 8-16
2024-07-16 08:15:39