Opis zadań:Archiwizowanie dokumentacji pracowniczej ( w szczególności akt osobowych byłych pracowników uczelni), archiwizowanie dokumentacji płacowej. Inne prace związane ze wsparciem Działu Spraw Pracowniczych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wy
2025-02-15 18:41:37Opis stanowiska Koordynacja procesów rekrutacyjnych i pozyskiwanie nowych pracowników, Współpraca z uczelniami oraz instytucjami rynku pracy, Nadzór nad zespołem obsługującym wystawę, Dbałość o wysoką jakość doświadczeń odwiedzających, Monitorow
2025-02-15 16:11:02Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-02-15 15:29:47Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-02-15 15:29:47Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-02-15 15:29:47Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-02-15 15:29:47What your day will look like The Lender Insurance Advisory team is a core element of our AMATS and Infrastructure advisory propositions and delivers financially focused risk and insurance advice to project-financed transactions across the full r
2025-02-15 15:20:07Twoje zadania: Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów Współpraca z firmami oraz decydenta
2025-02-15 11:42:03Twoje zadania: Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży poprzez profesjonalne doradztwo Budowanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi Aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych Wsparcie klientów w zakresie rozwiązań opartych na
2025-02-15 11:42:03Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Negocjowanie warunków i finalizowanie transakcji Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie nowoczesnych rozwiązań biznesowych Budowanie i utrzy
2025-02-15 11:42:03Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji Prowadzenie negocjacji oraz finalizowanie transakcji Identyfikowanie i wykorzystywanie możliwości sprzedażowych Współpraca z klientami biznesowymi w zakresie r
2025-02-15 11:42:03Do Twoich głównych zadań będzie należało: Prowadzenie negocjacji, zamykanie sprzedaży oraz obsługa klientów z wykorzystaniem wiedzy o produktach Rekomendowanie, wycenianie i negocjowanie ofert w celu finalizacji transakcji Budowanie i zarządzani
2025-02-15 11:42:03Digital Marketing Strategist/Manager – Analytics and OperationsWe are seeking a highly analytical and results-oriented individual to join our marketing team as a digital marketing manager. This role is pivotal in enabling data-driven decision-ma
2025-02-15 11:01:06Arteris Poland Sp. z o.oWykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, elektryka, energetyka, architektura, zarządzanie projektami budowlanymi. Doświadczenie zawodowe: min. 1 rok w branży AV, elektrycznej lub niskonapięciowej. Znajomość specjalistycznych prog
2025-02-15 10:25:17Telekadra Poland sp. z o.o. działająca pod...Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, elektryka, energetyka, architektura, zarządzanie projektami budowlanymi Doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy w branży elektrycznej, budowlanej, zarządzaniu projektami budowlanymi Znajom
2025-02-15 10:25:17Telekadra Poland sp. z o.o. działająca pod...What we look for in you 2+ years of experience in Revenue Operations, Sales Operations, Business Operations, or a similar role, with a track record of driving efficiency and impact. Hands-on expertise with SaaS CRM systems and understanding of t
2025-02-15 10:25:17Beekeeper AGHotel Justyna poszukuje komunikatywnej, operatywnej osoby na stanowisko recepcjonisty hotelowego. Wymiar czasu pracy - pół etatu/etat Dyżury na recepcji 12 godz. ( 7.00-19.00 oraz 19.00-7.00) Wymagania: - wysoka kultura osobista, miła aparycja -
2025-02-15 05:06:37Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Jasnogórskiej 11w Krakowie.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Praca w wymiarze 80-100 godzin miesięcznie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów..
2025-02-14 15:44:16LUX MED Sp. z o. oOpis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-02-14 15:23:24Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-02-14 15:22:14Prezes Zarządu Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje pracownika na umowę o pracę - księgowa / pracownik administracyjny ds. PFRON Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) znajomość ustawy z dnia 14
2025-02-14 15:06:45Opis stanowiska Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą. Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami. Szybkie i adekwatne ro
2025-02-14 14:30:04Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-02-14 14:12:25Jesteś osobą pełną energii, kreatywności i pasji do organizacji wydarzeń? Masz w sobie odrobinę magii i potrafisz stworzyć niezapomniane doświadczenia? Dołącz do naszego zespołu i współtwórz niezwykłe eventy w wyjątkowym miejscu!Jakie będą twoje
2025-02-14 11:53:42Wymagania • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ZZL, psychologia, socjologia lub pokrewne) • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisk
2025-02-14 08:24:01CENTRUM HOLDING 1 spółka akcyjna sp.kWymagania Dołącz do nas, jeśli: swobodnie komunikujesz się w języku niderlandzkim, niemieckim, francuskim, włoskim (poziom min. B2) łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi i umies
2025-02-14 08:24:01Eko-Okna S.AGalicyjska Fundacja „Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje chętnych do świadczenia usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej. Termin realizacji: do 31.12.2024 roku Ilość godzin: uzależniona od potrzeb osoby niepełnosprawnej Miejsce rea
2025-02-14 05:06:34ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, - obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa za pomocą Systemu t
2025-02-13 22:31:12Izba Administracji Skarbowej w KrakowieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, - obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa za pomocą Systemu t
2025-02-13 22:31:12Izba Administracji Skarbowej w KrakowieInterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb
2025-02-13 18:36:14InterKadra Sp. z o. oPraca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Opolskiej 110 w Krakowie.Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów..
2025-02-13 13:29:26LUX MED Sp. z o. oOrigen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrut
2025-02-13 12:36:15ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KTwój zakres obowiązków, Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (end to end), włączając w to tworzenie ogłoszeń o pracę, selekcje CV oraz rozmowy rekrutacyjne, Bieżąca współpraca z dziełem opercayjnym w zakresie prowadzonych..
2025-02-13 10:40:53Twój zakres obowiązków, Będziesz wspierać naszych agentów celnych, ucząc się ich codziennych obowiązków., Będziesz odpowiedzialny za pomoc przy pracach administracyjnych związanych z odprawami celnymi, składaniem wniosków do Urzędu Celnego i..
2025-02-13 10:40:52Praca w it, pracuj w it
2025-02-13 09:56:02Comarch SATwój zakres obowiązków, Utrzymywanie dokumentacji związanej z pracami laboratoryjnymi zgodnie ze obowiązującymi procedurami i protokołami, Kalibracja aparatury laboratoryjnej (wagi analityczne, pH-metr) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i..
2025-02-13 09:40:45Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii ukierunkowanych na poprawę efektywności finansowej i operacyjnej placówek. Inicjowanie i wdrażanie nowych usług, projektów w celu dalszego rozwoju placówki, Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie
2025-02-13 09:30:45Wymagania Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub studenci ostatniego roku studiów kierunkowych Praktyczna znajomość zagadnień finansowo – księgo
2025-02-13 08:24:02ComarchOpis stanowiska Bycie głównym punktem kontaktu dla klientów, rozwijanie relacji biznesowych. Organizowanie spotkań cyklicznych z klientami do omówienia statusu projektów i planowanie przyszłych działań. Dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat u
2025-02-13 08:10:22Opis stanowiska Pełnienie roli kontaktu między klientami, zespołem oraz stronami trzecimi. Prowadzenie korespondencji i zarządzanie kalendarzem. Organizacja spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz koordynacja zaplecza logistycznego i technicz
2025-02-13 08:10:07Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu naczelnika urzędu skarbowego w Referacie Wsparcia (SWW) w Małopolskim Urzędzie Skarbowym w Krako
2025-02-13 08:00:13Izba Administracji Skarbowej w KrakowieStały nadzór nad pracą sieci sklepów medycznych Diabetyk24 oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania sklepów w następujących miastach: Katowice, Zabrze, Kraków, Wrocław, Rzeszów. Nadzór nad jakością pracy pracowników sklepów – dbanie o wysoki po
2025-02-13 07:29:34Opis stanowiska współprowadzenie sekretariatu szkoły języka polskiego dla obcokrajowców bezpośrednia obsługa klienta dbanie o prawidłową organizację i przebieg kursów komunikacja z lektorami zatrudnionymi w szkole obsługa systemu do zarządzania
2025-02-13 07:29:34Koordynator ds. Pracowników Tymczasowych z j. ukraińskimTwój zakres obowiązków zakres obowiązków organizacja pierwszych dni pracy (zakwaterowanie, odzież robocza, badania lekarskie); bieżąca obsługa pracowników (przekazywanie/odbieranie dokument
2025-02-13 07:01:57SUNGROUP Sp. z o.oFirma Elektryczna z wieloletnim doświadczeniem świadczy kompleksowe usługi z obszaru elektryki przemysłowej, obiektowej oraz mieszkaniowej jak i zarówno Fotowoltaiki. Działamy na terenie całych Niemiec oraz Austrii. Asystentka z językiem Niemiec
2025-02-13 07:01:56EVOLT Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Konsulting i częściowa realizacja projektów wokół modułu SAP SD (CS i/lub MM będą dodatkowym atutem) z wiedzą na temat całego łańcucha dostaw i zrozumieniem powiązanych procesów, Funkcja kierownika podprojektu SD dla..
2025-02-13 00:40:10Zakres obowiązków:wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z Bangladeszu, Indii, Indonezji i innych krajów w zakresie outsourcingu procesowego, kontrolowanie i nadzorowanie pracy w ramach procesu outsourcingowego, obsługiwanie kontroli, przedsta
2025-02-12 18:41:45Zakres obowiązków:wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z Bangladeszu, Indii, Indonezji i innych krajów w zakresie outsourcingu procesowego, kontrolowanie i nadzorowanie pracy w ramach procesu outsourcingowego, obsługiwanie kontroli, przedsta
2025-02-12 18:41:45Zakres obowiązków:Zapewnia wsparcie administracyjne w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura; odbiera telefony, planuje spotkania i wspiera gości, wykonuje obowiązki administracyjne: archiwizacja, przepisywanie, kopiowanie, oprawa, skan
2025-02-12 18:41:45