ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, - zarządzanie sklepem internetowym, - odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wra
2025-01-02 15:30:12MPP | Cyfrowa FotoOrganizacja spotkań i wsparcie podczas ich trwania: Towarzyszenie w spotkaniach z klientami (stacjonarnych i online), Sporządzanie szczegółowych notatek z ustaleń, Przygotowywanie podsumowań i propozycji dla klientów. Wsparcie administracyjne i
2025-01-15 04:00:08Doświadczenie w pracy w podobnej roli (recepcja, organizacja biura, hotel, obsługa klienta) Zaawansowany język angielski (B2/ C1) Umiejętności organizacyjne Umiejętność rozwiązywania problemów Umiejętność komunikacji Umiejętność pracy w zespole
2024-12-06 15:50:27Experis PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Katalog usług specjalistycznych dostosowany do potrzeb dziecka i rodziny objętej usługami. Usługi możliwe do realizacji 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00-19:00.W ramach zadania możliwa jest realizacja m.in. następujących usług
2024-12-31 07:30:11Fundacja SustinaeZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, - obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa za pomocą Systemu t
2025-01-17 22:30:48Izba Administracji Skarbowej w KrakowieTwoja praca będzie polegać na:Wprowadzaniu danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie zeskanowanych dokumentówWeryfikacji dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą procedurąWeryfikacji danych dostawców w systemach księgowychKontakcie
2025-01-17 21:25:49Jobman Group Sp. z o.o. - Agencja Pracy Tymczasowej działająca na podstawie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod nr 2163, poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy
2025-01-17 18:36:10Jobman Group Sp z o oPerfect Job jest licencjonowaną agencją pracy wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 13401. Poszukujemy pracowników z różnych branż, proponując pracę w Niemczech , Szwecji i Polsce. W chwili obecnej, dla jednego ze swoich..
2025-01-17 17:27:52Dobra, Dobra, Szczecińska 72 woj. dolnośląskie
2025-01-17 16:43:02RossmannTwój zakres obowiązków, Obsługa portalu Amazon pod kątem rozwoju sprzedaży, Redagowanie treści opisów produktowych, zlecanie ich tłumaczeń na określone języki obce, Analiza trendów w wyglądzie zdjęć, infografik oraz A+ Content na rynkach UE,..
2025-01-17 16:40:41Twój zakres obowiązków, Współuczestniczenie w ustalaniu potrzeb oraz opracowaniu rocznych planów dotyczących, inwestycji, remontów oraz ich korekt, sprawozdawczość w tym zakresie, Przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru umów, Przygotowani
2025-01-17 16:40:41Twój zakres obowiązków, codzienne wsparcie managera housekeeping, koordynowanie prac pokojowych,, kontrolowanie stanu wyposażenia apartamentów,, zgłaszanie szkód i usterek,, szkolenie nowych pracowników,, bieżący nadzór nad pracownikami działu,
2025-01-17 15:41:06Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji firmy i archiwizacja dokumentów , Prowadzenie dokumentacji pracowników i archiwizacja dokumentów , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Współpraca z innymi działami firmy ,..
2025-01-17 15:41:06L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku
2025-01-17 15:36:46L.M. Group Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa recepcji i biura., Utrzymywanie dobrego wizerunku firmy oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji., Rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych na spotkania, w tym organizacja..
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, bądź mentorem dla naszych Trenerów,, wspieraj kierownika w realizacji założeń budżetowych,, podnoś kwalifikacje zespołu Trenerów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży,, utrzymuj przyjacielskie relacje z Klubowiczami i..
2025-01-17 13:40:51Smart PlatiniumTwój zakres obowiązków, proaktywna realizacja prac asystenckich Zarządu,, kompleksowe zarządzanie kalendarzem spotkań,, organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych z gośćmi/klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,, organizacja podróży.
2025-01-17 13:40:50Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-17 13:27:39Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-17 13:27:19Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-17 13:27:17Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-01-17 13:27:11Obowiązki: Obsługa klientów kasyna. Prowadzenie gier takich jak ruletka, Black Jack i poker. Utrzymanie pozytywnego wizerunku placówki
2025-01-17 11:26:20Trenuj swoją karierę i dołącz do #SmartPlatinium! Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za zarządzanie 8-osobowym zespołem, realizację celów sprzedażowych oraz przygotowywanie raportów. Dołączysz do dynamicznie rozwijającej się or
2025-01-17 11:26:19Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy. P
2025-01-17 11:00:02Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów,, wsparcie Pacjenta w realizacji badań laboratoryjnych poprzez koordynowanie kolejki osób oczekujących, nadzór nad rejestracją badań, kodowaniem ich i wysyłką do laboratorium, pobieraniem..
2025-01-17 10:40:45Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy. P
2025-01-17 10:40:05Twój zakres obowiązków, Obsługa danych systemowych wewnętrznych dotyczących klientów, Wprowadzanie i przetwarzanie dokumentacji handlowej, Kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji, Wsparcie działu handlowego, Dbanie o sprawny..
2025-01-17 09:40:44Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności sprawdzających w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających (SKA-1) w Urzędzie Skarbowym w Chrzanowie
2025-01-17 08:00:07Izba Administracji Skarbowej w KrakowieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy - Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Inne wymagania: wy
2025-01-17 07:31:02Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: dowolny - Zawody: Pracownik biurowy - Uprawnienia: znajomość programu EXCEL,biegła znajomość komputera - Przeznaczone w
2025-01-17 07:31:02Mysteria spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...Opis stanowiska: przeprowadzanie spisów z natury w jednostkach organizacyjnych UJ CM, rozliczanie inwentaryzacji poprzez uzgadnianie stanu faktycznego (spisu z natury) ze stanem księgowym (w systemie SAP), sporządzanie zestawienia różnic inwenta
2025-01-17 07:25:23Zakres obowiązków: • Analiza dokumentacji projektowej, opracowanie wniosków administracyjnych • Koordynacja i nadzór prac firm podwykonawczych z zakresu robót montażowych • Organizacja pracy na budowie – zamawianie materiałów, kontrola harmonogr
2025-01-16 21:06:35Opis zadań:Pomoc w prowadzeniu sekretariatu jednostki, wprowadzanie danych do systemów informatycznych obsługiwanych przez PSSE w Wieliczce, pomoc w bieżących sprawach administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji. Wymagania:Wy
2025-01-16 18:41:35Zakres obowiązków:Organizacja pracy sekretariatu, sporządzanie dokumentacji, prowadzenie korespondencji z interesariuszami, archiwizowanie dokumentacji ,uzupełnianie danych w systemach dot. oświaty.Godz. pracy: 8-16 Wymagania:Wymagania konieczne
2025-01-16 18:41:35Zakres obowiązków:Zarządzanie, konfigurowanie i optymalizowanie kont w mediach społecznościowych; śledzenie nabieżąco najlepszych praktyk i technologii mediów społecznościowych; tworzenie atrakcyjnych treści do portali społecznościowych (Faceboo
2025-01-16 18:41:35Zakres obowiązków:przyjmowanie zapytań od klientów, sporządzanie ofert w programch kalkulacyjnych, prowadzenie negocjacji cenowych z klientami. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Prawo jazdy kat. B
2025-01-16 18:41:35Twój zakres obowiązków, przygotowywanie scenariuszy wystaw i wydarzeń muzealnych oraz ich organizacja,, działalność naukowa, popularyzatorska (prowadzenie kwerend archiwalnych, przygotowywanie wykładów i publikacji, oprowadzanie po wystawie i..
2025-01-16 15:40:37ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych - księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży oraz wyciągów bankowych - wykonywanie zadań i przestrzeganie zasad zawartych w zarządzeniu w spraw
2025-01-16 15:30:13Wojewódzki Szpital PsychiatrycznyPrzyjmę na staż - pracownik biurowy. Wymagania: - ukończona szkoła średnia ( liceum , technikum ekonomiczne) - kontynuacja nauki w kierunku ekonomicznym - osoba zarejestrowana lub spełniająca warunki do rejestracji w PUP w Bochni. Dodatkowe info
2025-01-16 15:06:59Zakres obowiązków: wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami, bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców, organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz zleceniobiorców, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, inne prace admi
2025-01-16 13:40:40Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku zajmuje się wsparciem w tworzeniu biznesu w usłudze outsourcingu robotów, automatyzacji procesów produkcyjnych. Jest to współpraca start-upowa- współtworzenie działu i usługi., Planowanie i..
2025-01-16 12:40:42Twój zakres obowiązków, 1. Using a variety of software packages, such as Microsoft Word, Outlook, Powerpoint, Excel, , etc., to produce correspondences and documents and maintain presentations, records, , spreadsheets and databases., 2. Devising
2025-01-16 11:40:34Twój zakres obowiązków, Budowanie i optymalizacja procesów sprzedażowych w nowo powstającym dziale,, Monitorowanie wyników i proponowanie działań poprawiających efektywność,, Inspirowanie zespołu poprzez szkolenia z zakresu technik sprzedaży i.
2025-01-16 11:40:34Twój zakres obowiązków, koordynacja obiegu dokumentów, prowadzenie i kontrola procesów inwestycyjnych na potrzeby firmy,, obsługa bieżących zadań dot. projektów unijnych,, opracowywanie, planowanie i bieżące monitorowanie harmonogramu inwestycji
2025-01-16 11:40:34PKO Bank Polski SA Oddział 3 w Krakowie W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry: zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. W naszym zespole na co dzień: witasz klientó
2025-01-16 11:26:27Twój zakres obowiązków, Obsługa dziennika poczty zewnętrznej, Rozliczanie zadanych rodzajów kosztów w aplikacjach wewnętrznych, Samodzielne prowadzenie zadanych obszarów administracyjnych, Bieżące prace biurowe i sekretarskie, Obsługa Recepcji i
2025-01-16 10:40:28Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów salonu, Obsługa kontaktów telefonicznych i korespondencji mailowej, Aktywne wsparcie handlowców w zakresie pracy w systemie CRM, Inicjowanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami,.
2025-01-16 08:40:13FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą ,wynajmem i serwisem Wózków Widłowych Podnośników oraz Ładowarek Teleskopowych ,poszukuje kandydatów na stanowisko: DORADCA TECHNICZNO..
2025-01-16 08:03:26Lemarpol Wózki Widłowe Sp. zo.oFIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą ,wynajmem i serwisem Wózków Widłowych Podnośników oraz Ładowarek Teleskopowych ,poszukuje kandydatów na stanowisko: DORADCA TECHNICZNO..
2025-01-16 08:03:24Lemarpol Wózki Widłowe Sp. zo.oFIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE Sp. z o.o. - zajmująca się sprzedażą wynajem i serwisem Wózków widłowych, poszukuje kandydatów na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI Miejsce pracy- Zator Od kandydatów oczekujemy • doświadczenie na stanowisku..
2025-01-16 08:03:21Lemarpol Wózki Widłowe Sp. zo.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Uprawnienia: komunikatywność - Inne wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktual
2025-01-16 07:30:57Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZatrudnimy osobę na stanowisku portier-recepcjonista w biurowcu Kraków Rybitwy. Praca zmianowa wg miesięcznego grafika w godzinach dziennych i nocnych. Do obowiązków pracownika należy również obsługa myjni autobusowej automatycznej. Stawka godzi
2025-01-16 05:06:53Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy. P
2025-01-17 11:00:02Minimum 5 years of professional experience in selling software products Proven track record of successful selling to large enterprises Good understanding of the software market Results-oriented with strong perseverance Hands-on approach with a f
2024-12-10 13:55:11GiQ