Opis stanowiska Wsparcie administracyjne dla działu technicznego Obsługa klienta Prowadzenie ewidencji Archiwizacja dokumentacji
2025-03-20 08:45:03Opis stanowiska Koordynowanie bieżących zleceń transportowych i zapewnienie dostępności floty. Rozwiązywanie problemów operacyjnych klientów zgodnie ze standardami jakości. Współpraca z przewoźnikami i kurierami w celu zapewnienia najwyższej jak
2025-03-15 14:26:02(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-18 12:11:15Zakres obowiązków:Zakładanie akt osobowych. Przygotowywanie umów.Tworzenie list płac. Obliczanie wysokości wynagrodzeń. Deklaracja ZUS. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: doświ
2025-03-20 18:41:47Opis stanowiska Wsparcie administracyjne dla działu technicznego Obsługa klienta Prowadzenie ewidencji Archiwizacja dokumentacji
2025-03-20 08:45:03Twój portal z ofertami pracy
2025-03-19 16:54:05Hebe - Jeronimo Martins(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-18 12:11:15Opis stanowiska Koordynowanie bieżących zleceń transportowych i zapewnienie dostępności floty. Rozwiązywanie problemów operacyjnych klientów zgodnie ze standardami jakości. Współpraca z przewoźnikami i kurierami w celu zapewnienia najwyższej jak
2025-03-15 14:26:02Integra Software od ponad 30 lat oferuje rozwiązania programistyczne dla branż technicznych, głównie związanych z transportem i motoryzacją. Oferujemy płatny staż z możliwością kontynuacji współpracy po ukończeniu studiów. Jeżeli jesteś studentk
2025-03-14 21:06:59Koszalin Koordynator ds. Sprzedaży, 75-736
2025-03-13 17:01:03Media MarktOpis zadań:1. Nauka obsługi komputera na programach użytkowanych przez Organizatora oraz obsługi innych urządzeń biurowych.2. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka przygotowywania pism oraz obsługi korespondencji wychodzącej.3. Zapoznanie
2025-03-12 18:41:52Zakres obowiązków:Realizacja procesu zakupu na potrzeby placówki.Prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej. Monitorowanie procesu realizacji i wykorzystania limitów gospodarczych .Wspieranie inspektora ds. zamówień publicznych. Wymagania
2025-03-12 18:41:52ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Będziesz w codziennym kontakcie z pracownikami tymczasowymi- Tłumaczyć rozmowy, szkolenia oraz pomagać w wypełnianiu dokumentów - Przygotowywać oferty pracy i rekrutować osoby hiszpańskojęzyczne - Dbać o prawidłowe wypełnien
2025-03-12 11:30:13Grupa Progres Sp. z o. oOpis zadań:1.Nauka i pomoc w zakresie przygotowywania poczty do wysyłki, rejestracja poczty, stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru, sortowanie i roznoszenie poczty.2.Nauka i pomoc w przygotowywaniu dokumentów do archiwum, sporządzanie wykaz
2025-03-11 18:41:35Koszalin, Jana Pawła II 20 woj. zachodniopomorskie
2025-03-06 16:43:01RossmannZakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami- utrzymanie czystości w miejscu pracy- dbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweI
2025-03-05 18:41:28Opis zadań:I Wydział Kształtowania Ustroju Rolnego i Gospodarowania Zasobem - 2 stanowiska1. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka redagowania i przyjmowania korespondencji biurowej.2. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka prowadzeni
2025-03-05 18:41:28Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi uregulowaniami,2. przygotowywanie dokumentacji przetargowej do archiwizacji,3. prowadzenie
2025-03-04 18:41:39Opis zadań:1. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka prowadzenia sekretariatu kancelarii.2. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka prawidłowego obiegu dokumentów.3. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka zarządzania korespondencją
2025-02-28 18:42:08Opis zadań:1.Nauka i pomoc w prowadzeniu sekretariatu kancelarii.2.Nauka zakładania spraw i przygotowywanie projektów pism.3.Nauka i pomoc w przygotowywaniu zajęć i zapytań.4.Pomoc w dbaniu o prawidłowy obieg dokumentów.5.Nauka i pomoc w zarządz
2025-02-28 18:42:08Kierownik Oddziału hurtowni instalacyjno-grzewczejTwój zakres obowiązków Realizacja budżetu oddziału; Zarządzanie kanałami sprzedaży w podległym regionie B2B (PH) i sprzedaż bezpośrednia; Realizacja planów sprzedażowych i polityki cenowej przez
2025-02-28 07:00:59HR QUALITY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ...Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-28 07:00:58GO-leasing Sp. z o.oZadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zesp
2025-02-26 18:24:28Opis zadań:referent stażysta - Samodzielny Referat Ogólny 1. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka prowadzenia spraw związanych z systemem zarządzania jakością ISO.2. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka prowadzenia spraw związanych
2025-02-25 18:41:43Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia od 21 lat wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podjęciu zatrudnienia. Jako agencja pośrednictwa pracy współpracujemy z firmami, którym bliskie są wart
2025-02-21 15:36:34FUNDACJA GRUPY ERGO HESTIA NA RZECZ INTEGRACJI...Zakres obowiązków:- kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami i pośrednikami z Niemiec, - kontakt telefoniczny z polskimi pracownikami, - dbanie o dobre relacje z partnerami, - drobne prace biurowe.- proste tłumaczenia e-maili oraz ankiet oso
2025-02-04 18:41:35Chcesz pracować jako Specjalista ds. administracji? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-11-26 17:09:01ENERGA-OPERATOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W...Chcesz pracować jako Referent ds. transportu ( Koszalin )? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-11-26 17:09:01ENERGA-OPERATOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Będziesz w codziennym kontakcie z pracownikami tymczasowymi- Tłumaczyć rozmowy, szkolenia oraz pomagać w wypełnianiu dokumentów - Przygotowywać oferty pracy i rekrutować osoby hiszpańskojęzyczne - Dbać o prawidłowe wypełnien
2025-03-12 11:30:13Grupa Progres Sp. z o. oZadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze (branża Facility Management) zarządzanie zespo
2025-03-14 11:20:58(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-18 12:11:18Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze (branża Facility Management) zarządzanie zespo
2025-03-14 11:20:58Twój zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowej pracy instalacji i urządzeń technicznych (nadzór nad eksploatacją i konserwacją) w Obiekcie; Nadzór i koordynacja prac wykonywanych na odrębne zlecenie, uczestniczenie w odbiorach robót; Rozliczani
2025-03-17 13:20:07ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych, w tym przygotowywanie raportów i zestawień - Wspieranie zespołów projektowych w zakresie administracyjnym, technicznym oraz organizacyjnym - Przygotowywanie, edytowa
2025-03-20 15:30:12Merkury MarketOpis zadań:1. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka przenoszenia i przemieszczania towarów zgodnie z przepisami BHP.2. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka pakowania towarów zakupionych przez klientów.3. Zapoznanie z zasadami oraz p
2025-03-20 18:41:47Opis zadań:1. Zapoznanie z działalnością jednostki i jej głównymi założeniami.2. Zapoznanie z dokumentacją dotyczącą organizacji pracy, np. z regulaminami.3. Zapoznanie z zasadami oraz praktyczna nauka obsługi sekretariatu, przyjmowania i wysyła
2025-03-19 18:41:39Opis zadań:pomoc w prowadzeniu sekretariatu, prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji. pomod w obsłudze interesantów Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat) Stypendium brutto: 1
2025-03-10 18:41:46Zakres obowiązków:Praca biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, 1 rok stażu pracy, znajomość obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (outlook, ex
2025-03-06 18:41:36Zakres obowiązków:Bieżące prace biurowe, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych w obrębie działań firmy, fakturowanie sprzedaży detalicznej i hurtowej, rezerwacja usług turystycznych, udzielanie informacji o
2025-03-06 18:41:36Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami- utrzymanie czystości w miejscu pracy- dbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: za
2025-02-26 18:41:58Zakres obowiązków:księgowanie operacji na kontach analitycznych i syntetycznych, uzgadnianie kont, kompletowanie dokumentów księgowych, wykonywanie przelewów bankowych, wystawianie faktur Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogó
2025-02-25 18:41:43Opis zadań:-obsługa urządzeń biurowych-archiwizacja dokumentów-nauka sporządzania pism Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis
2025-02-25 18:41:43Firma MACHTEK Sp. z o.o. z siedzibą w Łeknie zatrudni na stanowisko: Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem polskim, angielskim oraz niemieckim w branży maszyn i urządzeń. Wymagania: - znajomość tematyki maszyn i urządzeń dla przemysłu. · zn
2025-02-04 15:06:46Zakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2025-01-24 05:06:47Integra Software od ponad 30 lat oferuje rozwiązania programistyczne dla branż technicznych, głównie związanych z transportem i motoryzacją. Oferujemy płatny staż z możliwością kontynuacji współpracy po ukończeniu studiów. Jeżeli jesteś..
2025-03-20 10:54:41INTEGRAZakres obowiązków:- koordynowanie projektu w ramach Europejskiego Korpusu Solidarności - pomoc w realizacji projektów skierowanych do cudzoziemców Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: angielski, w mowie -
2025-03-18 18:41:52Administration SpecialistTwój zakres obowiązków zarządzanie bazą danych transakcji i kontrahentów, nadzór nad kompletnością i poprawnością dokumentacji, wybór przewoźników dla realizacji konkretnych zleceń, wypisywanie zleceń transportowych, nad
2025-03-07 11:00:41Cargo Europe Marcin AndraczkoOpis stanowiska: Nadzór nad działaniem i konserwacją instalacji oraz urządzeń technicznych. Koordynacja prac zleconych, uczestnictwo w odbiorach, rozliczanie mediów i faktur. Wprowadzanie nowych rozwiązań, prowadzenie dokumentacji oraz nadzór na
2025-02-26 15:31:45HR ManagerKoszalinNR REF.: 1191076Your new company Job Summary: Support senior management and employees with people management, delivering a value-added service in line with business objectives. A positive and fully flexible approach is essentia
2025-01-29 15:25:42Opis stanowiska Wymagania: - czynne prawo jazdy kategorii B; - dyspozycyjność, wysoka samodzielność w działaniu; - niekaralność - obsługa urządzeń elektronicznych (kamera, telefon) - znajomość pakietu MS Office Mile widziane: - doświadczenie w..
2025-01-29 12:12:18ContraSzukamy energicznej, dobrze zranizowanej osoby do recepcji eleganckiego hotelu w Mielnie Fabryka Samolotów. Praca na stałe , elastyczny grafik pracy , zmiany 12 godzinne. Oczekujemy wysokiej kultury osobistej, dobrej organizacji i pozytywnego na
2025-01-24 05:06:47Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących ora
2025-01-08 16:32:29Stanowisko: Specjalista ds. Administracji oferta skierowana do osób z niepełnosprawnościami Lokalizacja: Łódź ul. ul. Bartoszewskiego 13 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura zarządu - kompleksowe wsparcie Zarządu oraz ma
2025-03-20 21:07:02Firma Maxhandel Producent Pelletu Patryk Bryn z Międzyrzecza zatrudni osobę do obsługi klienta i tworzenia treści marketingowych Twój zakres obowiązków: - Obsługa Social Media: Facebook, Instagram, TikTok - Obsługa korespondencji przychodzącej i
2025-03-20 21:07:02Licencjonowana Agencja Ochrony - dynamicznie rozwijająca się firma założona w 1999 roku, aktualnie poszukuje do swojego zespołu: pracownika biurowego. Praca stacjonarna, w niepełnym wymiarze godzin (1/2 etatu). Zatrudnienie na podstawie umowy zl
2025-03-20 21:07:02Szukam osoby do pomocy mi w firmie. Praca z dokumentami oraz uczestniczenie w spotkaniach. Zależy mi na osobie dyspozycyjnej, otwartej która szuka pracy na dłużej. Umowa o pracę, pełen etat. Miejsce pracy Warszawa Mokotów. Mile widziane doświadc
2025-03-20 21:07:02Przyjmiemy na staż Panią do biura handlowego . Mile widziana znajomość środowiska internetu . Prosimy o przesłanie aplikacji wraz z numerem kontaktowym
2025-03-20 21:07:02Praca Pracownik biurowy ds. realizacji projektów, REGIONALNY SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. DR. WŁADYSŁAWA BIEGAŃSKIEGO, Grudziądz
2025-03-20 19:40:10Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr...Praca Pracownik biurowy, ME POLSKA sp. z o.o., Kraków
2025-03-20 19:40:10ME POLSKA sp. z o.oZakres obowiązków:-organizacja funkcjonowania wydziału-Współorganizacja wydarzeń związanych z pomocją Wydziałową-Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach studenckich-Budowanie pozytywnego wizerunku-Zadania administracyjne związane z pracą
2025-03-20 18:41:47