ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów zagranicznych placówek SGS - prace administracyjne na korporacyjnych bazach danych - zapewnianie stałeg
2025-01-09 18:30:16SGS Global Business Services Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i p
2025-01-08 15:30:14COIG SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Hel
2025-01-19 07:30:07COIG SATwój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej , Wprowadzanie faktur do systemu księgowego i magazynowego, Wsparcie zespołu handlowego w codziennych zadaniach , Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów , Kontakt z
2025-01-23 12:40:50Twój zakres obowiązków, wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej,, tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu,, testowanie zaimplementowanych rozwiązań,, szkolenie użytkowników systemu,, zdalna (telefoniczna i..
2025-01-23 12:40:49Twój zakres obowiązków, wprowadzanie faktur do programu, wystawianie faktur, kontrola rozliczeń z kontrahentami, wsparcie dla pracownika oddziału (rozwiezienie środków czystości oraz dokumentów)..
2025-01-23 11:40:43Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i aktualizowanie bazy danych klientów, Pozyskiwanie nowych Klientów drogą telefoniczną i mailową , Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych, Udzielanie informacji na temat produktów lub usług,..
2025-01-23 11:40:41"EZT" o firma, która na rynku istnieje od ponad 30 lat. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy. Opis stanowiska: • tworzenie raportów, • kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami, • przygotowanie umów zgodnie z wytycznymi,..
2025-01-23 11:36:07Zakłady Usługowe EZT S.A 3,5Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu księgowego w codziennych obowiązkach,, Wprowadzanie danych do systemów finansowych oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami,, Współpraca przy sporządzaniu zestawień, raportó
2025-01-23 10:40:43Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa administracyjno-organizacyjna biura:, · obsługa sekretariatu, · Organizacja spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych, · Przyjmowanie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej oraz wysyłka..
2025-01-23 09:40:36Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR. Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL. Kontrola obiegu dokumentów. Sprawdzanie poprawności zapis
2025-01-23 07:26:35Producent papieru oraz tektur TEKTURA OPAKOWANIA PAPIER Spółka Akcyjna w Tychach poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik sekretariatu – 0,5 etatu Twój zakres obowiązków: - prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej - koordynowa
2025-01-22 21:06:47Solutions 30 Mobile jako firma o ugruntowanej pozycji na rynku jest częścią międzynarodowej grupy Solutions 30. Świadczymy usługi telekomunikacyjne w zakresie budowy i utrzymania sieci telefonii komórkowej. Oprócz modernizowania istniejących już
2025-01-22 21:06:47Zakres obowiązków:prowadzenie ewidencji i akt osobowych pracowników zatrudnionych w Spółce, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz rozwiązaniem stosunku pracy, w tym wystawianie dokumentów związanych z przejściem
2025-01-22 18:41:31Zakres obowiązków:- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych d
2025-01-22 18:41:31Twój zakres obowiązków, Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Koordynowanie przepływu dokumentów, Łączenie rozmów telefonicznych, Składanie zamówień na artykuły biurowe, Obsługa spotkań z kontrahentami..
2025-01-22 15:40:49Twój zakres obowiązków, Tworzenie lub/i kompletowanie dokumentów poprzez wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych, Kontrola zgodności i poprawności danych i informacji dotyczących działalności danej komórki organizacyjnej (w tym rejestracja.
2025-01-22 14:40:44Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i koordynowanie działań związanych z eksploatacją pojazdów służbowych: przeglądy serwisowe i badania techniczne, kontrola stanu technicznego samochodów, sezonowa wymiana opon, zakup niezbędnych środków do..
2025-01-22 14:40:44Twój zakres obowiązków, Planowanie i organizację robót elektrycznych zgodnie z harmonogramem projektu,, Nadzór nad realizacją robót oraz dokumentacją techniczną, postępowanie zgodnie z normami branżowymi,, Współpracę z innymi działami oraz..
2025-01-22 13:40:46Twój zakres obowiązków, przeprowadzanie kontroli warunków pracy,, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach,, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków,, współudział w ocenie ryzyka zawodowego,, opiniowanie instrukcji..
2025-01-22 13:40:46Twój zakres obowiązków, Obsługa biurowa Kancelarii, Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji, Prowadzenie terminarza spotkań oraz kalendarza terminów sądowych w formie elektronicznej, Wprowadzanie danych do programu obsługującego..
2025-01-22 11:40:48Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu,, Łączenie rozmów telefonicznych,, Dbanie o terminarz Zarządu,, Korespondencja mailowa, w tym również w języku angielskim,, Drobne tłumaczenia z polskiego na angielski i z angielskiego na polski,,..
2025-01-22 11:40:47Twój zakres obowiązków, zarządzanie Działem Exportu;, efektywna realizacja założonych celów sprzedażowych poprzez Dział Exportu;, tworzenie, realizowanie oraz koordynowanie strategii biznesowej skoncentrowanej na rozwoju firmy i wynikach..
2025-01-22 10:41:22Zakres obowiązków: Planowanie i koordynacja: Opracowywanie i zarządzanie strategiami i planami łańcucha dostaw w celu zapewnienia efektywnego przepływu towarów i usług; Koordynacja z różnymi działami, takimi jak sprzedaż, produkcja i łańcuch dos
2025-01-22 09:10:42Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-22 08:51:18Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-22 07:25:38Twój zakres obowiązków, Odbieranie i realizacja połączeń od pacjentów, Udzielanie informacji dotyczących świadczeń medycznych, praca z kalendarzem wizyt pacjentów, w tym umawianie, przenoszenie, aktualizacja zapisów, Przekazywanie informacji..
2025-01-21 19:40:05Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur, faktur korygujących, duplikatów i innych dokumentów księgowych,, kompletowanie dokumentów dotyczących wystawianych faktur oraz korekt,, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów,, dbanie o..
2025-01-21 16:40:34Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-21 13:40:47Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie precyzyjnych raportów finansowych, obejmujących sprawozdania miesięczne i roczne, z zachowaniem zgodności z międzynarodowymi standardami i regulacjami prawnymi., Nadzór nad funkcjami podatkowymi firmy, w t
2025-01-21 12:40:49Twój zakres obowiązków, wsparcie w realizacji celów sprzedażowych działu ds. sprzedaży pojazdów nowych, administracja dokumentacją sprzedażową, w tym: budowa, uzupełnianie i aktualizacja bazy danych, dbanie o dokumentację zgodnie z procedurami,
2025-01-21 10:40:45Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-21 06:51:00Zakres obowiązków:wprowadzanie danych serwisowych, raportowanie danych serwisowych, pomoc w aktualizacji bazy danych serwisowych nowych modeli, pomoc w przygotowaniu do diagnostyki pojazdów, praca w godzinach 8.00-15.00 Wymagania:Wymagania konie
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:obsługa klienta w biurze obsługi klienta, obsługa telefoniczna / mailowa klientów, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, archiwizacja i obieg elektroniczny dokumentów klientów, dbanie o porządek w biurze obsługi klienta; praca w
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Zakres obowiązków:Przygotowanie, przeprowadzanie i koordynowanie procedury o zamówienie publiczne dla dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności:1. ustalanie, w porozumieniu z
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:obsługa rodzin, obsługa firm pogrzebowych, prowadzenie ksiąg cmentarnych, rozliczane kosztów pogrzebu, przygotowanie dokumentacji dla ZUS, wystawianie faktur,udzielanie informacji telefonicznej o ofercie. Wymagania:Wymagania ko
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Udział w składaniu dokumentacji projektowej. Wsparcie prac projektantów (m.in. przygotowywanie wniosków dotyczących uzgodnień). Udział w spotkaniach działu projektowego. Wprowadzanie i uzupełnienie danych w systemie. Współpra
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:kompleksowa obsługa klientów, segregowanie dokumentów/korespondencji, wystawianie faktur.* praca w systemie 2-zmianowym: 07:0015:00, 10:00-18:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- analiza i wycena zapotrzebowań przesyłanych do Działu Zaopatrzenia przez jednostki organizacyjne Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, branża: odczynniki, leki, kosmetyki- sporządzanie dokumentów w procesi
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Asystowanie w wykonywaniu zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Asys
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:Prowadzenie kadr oraz przygotowanie list płac do bruttaMiejsce pracy: Zabrze-Rokitnica. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, su
2025-01-20 18:41:36Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów – telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia, Tworzenie, porządkowanie i weryfikacja dokumentów, Obsługa umów – ich przygotowywanie i podpisywanie z klientami, Wspieranie pracy biura oraz innyc
2025-01-20 15:40:39Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-20 12:51:56Opis stanowiska Tworzenie i zarządzanie dokumentacją jakościową i technologiczną, Opracowywanie instrukcji technicznych oraz standardów jakościowych, Nadzorowanie zgodności z normami technicznymi i prawem, Monitorowanie i optymalizacja procesów
2025-01-20 11:19:02Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-20 10:10:43Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-20 10:10:43Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia Koordynacja pracy zespołu mechaników Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem Zapewnienie wysokiej jakości usług serwi
2025-01-19 14:10:02Twój zakres obowiązków, Poszukujemy pracownika na stanowisko Koordynatora Zespołów Fizjoterapii Domowej., Pierwsze 2-3 miesiące zatrudnienie na umowie zlecenie, stawka godzinowa., Po okresie próbnym umowa o pracę, stała podstawa wynagrodzenia +
2025-01-18 20:40:02Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach poszukuje pracownika na stanowisko MŁODSZEGO BIBLIOTEKARZA W SEKCJI BIBLIOMETRII, DOKUMENTACJI I INFORMATYZACJI W BIBLIOTECE GŁÓWNEJ 1. Zakres obowiązków: - obsługa informacyjna użytkowników (Informatorium),..
2025-01-18 19:06:51UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH 3,2Tworzenie i zarządzanie dokumentacją jakościową i technologiczną zgodnie z normami branżowymi. Opracowywanie instrukcji i standardów jakościowych. Nadzór nad przestrzeganiem prawa i norm technicznych w obszarze kontroli jakości. Zarządzanie jako
2025-01-18 11:19:02Twoja praca będzie polegać na:Wprowadzaniu danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie zeskanowanych dokumentówWeryfikacji dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą procedurąWeryfikacji danych dostawców w systemach księgowychKontakcie
2025-01-17 21:25:49Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynację projektów, Tworzenie harmonogramów i nadzór nad ich realizacją, Koordynacja pracy podwykonawców i własnych zespołów montażowych, Obsługę dokumentacji i zakupów, Weryfikacja techniczna dokumentacji
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, Dbałość o sprawne funkcjonowanie biura i zapewnienie profesjonalnej obsługi sekretariatu., Organizacja i obsługa spotkań, sporządzania protokołów., Prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie i przypominanie o ważnych..
2025-01-17 12:40:50Doświadczenia w serwisie lub montażu klimatyzatorów, Podstawowej znajomości zagadnień elektroenergetyki, Wyższego wykształcenia, Czynnego prawa jazdy kat B, Znajomości pakietu MS Office, Komunikatywności i dobrej organizacji pracy. Jako Agencja
2025-01-14 10:25:19Smart-HRWykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w firmie z sektora usług przemysłowych, doświadczenie w koordynowaniu pracy pracowników, znajomość pakietu MS Office (w szczególności: Excel, W
2025-01-08 11:02:52Talent Partners