Wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w firmie z sektora usług przemysłowych, doświadczenie w koordynowaniu pracy pracowników, znajomość pakietu MS Office (w szczególności: Excel, W
2025-01-08 11:02:52Talent PartnersZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów zagranicznych placówek SGS - prace administracyjne na korporacyjnych bazach danych - zapewnianie stałeg
2025-01-09 18:30:16SGS Global Business Services Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii ws
2025-01-21 11:30:14COIG SATwój zakres obowiązków, zarządzanie dokumentami wpływającymi do Biura Pionu, ich archiwizacja, przygotowywanie i opracowywanie prezentacji, raportów, analiz, tłumaczenie dokumentów służbowych, organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań..
2025-01-24 15:40:52Twój zakres obowiązków, Kontrola jakości świadczonych usług transportowych zewnętrznych firm, a w szczególności przestrzegania procedur realizacji zamówień, prowadzenia dokumentacji sprzedażowej i terminowych wpłat utargów,, Nadzór nad procesem
2025-01-24 13:40:44Twój zakres obowiązków, koordynowanie pracy zespołu oraz codzienne poszukiwanie rozwiązań dotyczących bieżących spraw działu,, współtworzenie zmotywowanego i zaangażowanego zespołu,, dzielenie się wiedzą i wspieranie rozwoju pracowników,,..
2025-01-24 13:40:44Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-24 13:30:44Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-01-24 13:30:44Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-24 13:30:43OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obieg
2025-01-24 11:26:56Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, sporządzanie pism, wniosków oraz zestawień, segregowanie i archiwizowanie dokumentów, weryfikacja poprawności faktur z umowami i zleceniami oraz z..
2025-01-24 10:40:38Twój zakres obowiązków, pomoc przy organizacji i obsłudze sekretariatu/biura, ewidencjonowanie i koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w firmie, obsługa spotkań,, bieżące prace sekretarskie,, obsługa telefonów i..
2025-01-24 10:40:38Twój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia..
2025-01-24 09:41:45Kl zewnetrzny 4,0Aplikuj do nas, jeśli: posiadasz min. 5 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku pracy; znasz międzynarodowe rynki i specyfikę sprzedaży w różnych regionach świata; znasz przepisy celne i regulacje prawne związane z exportem; posi
2025-01-24 09:20:04Twój zakres obowiązków, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie i rozliczanie urlopów (wypoczynkowych, dodatkowych itp.),, kierowanie pracowników na badania lekarskie i szkolenia bhp, prowadzenie PPK, , zawieranie umów..
2025-01-23 19:40:06Zakres obowiązków:- Obsługa klienta kancelarii. Sporządzanie pism. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Kontakt z Urzędami oraz ZUS-em. Dbanie o wizerunek firmy. Wyjazdy do klientów (dostarczanie lub odbieranie dokumentów).- Zlecenie wyko
2025-01-23 18:41:33Zakres obowiązków:- Zakres obowiązków: 1. Obsługiwanie korespondencji firmowej,2. planowanie i organizacja spotkań,3. przyjmowanie i obsługa interesantów,4. udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo),5. przygotowywanie
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Rozwój świadczenia opieki domowej dla pacjentów wentylowanych mechanicznie (pod respiratorem) na terenie woj. śląskiego i małopolskiego , Kontakty z oddziałami szpitalnymi w tym: OAITM, pulmonologia, Rekrutacja personelu
2025-01-23 16:40:33Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem opakowań,, Rozliczanie oraz kontrola dokumentów załadunku,, Ustalanie sald opakowań z dostawcami, odbiorcami i sklepami firmowymi,, Codzienna kontrola buforów palet i pojemników
2025-01-23 15:40:52Twój zakres obowiązków, pomoc przy organizacji i obsłudze sekretariatu/biura, ewidencjonowanie i koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w firmie,, obsługa spotkań,, obsługa centrali telefonicznej,, bieżące prace recepcyjno
2025-01-23 14:40:38Twój zakres obowiązków, Reprezentowanie firmy, dbanie o jej profesjonalny wizerunek oraz estetykę biura;, Utrzymywanie wysokich standardów obsługi recepcji;, Obsługa telefoniczna klientów oraz partnerów biznesowych z zachowaniem zasad..
2025-01-23 13:40:54Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej , Wprowadzanie faktur do systemu księgowego i magazynowego, Wsparcie zespołu handlowego w codziennych zadaniach , Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów , Kontakt z
2025-01-23 12:40:50Twój zakres obowiązków, wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej,, tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu,, testowanie zaimplementowanych rozwiązań,, szkolenie użytkowników systemu,, zdalna (telefoniczna i..
2025-01-23 12:40:49Twój zakres obowiązków, wprowadzanie faktur do programu, wystawianie faktur, kontrola rozliczeń z kontrahentami, wsparcie dla pracownika oddziału (rozwiezienie środków czystości oraz dokumentów)..
2025-01-23 11:40:43Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i aktualizowanie bazy danych klientów, Pozyskiwanie nowych Klientów drogą telefoniczną i mailową , Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych, Udzielanie informacji na temat produktów lub usług,..
2025-01-23 11:40:41Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu księgowego w codziennych obowiązkach,, Wprowadzanie danych do systemów finansowych oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami,, Współpraca przy sporządzaniu zestawień, raportó
2025-01-23 10:40:43Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa administracyjno-organizacyjna biura:, · obsługa sekretariatu, · Organizacja spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych, · Przyjmowanie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej oraz wysyłka..
2025-01-23 09:40:36Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR. Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL. Kontrola obiegu dokumentów. Sprawdzanie poprawności zapis
2025-01-23 07:26:35Solutions 30 Mobile jako firma o ugruntowanej pozycji na rynku jest częścią międzynarodowej grupy Solutions 30. Świadczymy usługi telekomunikacyjne w zakresie budowy i utrzymania sieci telefonii komórkowej. Oprócz modernizowania istniejących już
2025-01-22 21:06:47Zakres obowiązków:prowadzenie ewidencji i akt osobowych pracowników zatrudnionych w Spółce, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz rozwiązaniem stosunku pracy, w tym wystawianie dokumentów związanych z przejściem
2025-01-22 18:41:31Zakres obowiązków:- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych d
2025-01-22 18:41:31Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i koordynowanie działań związanych z eksploatacją pojazdów służbowych: przeglądy serwisowe i badania techniczne, kontrola stanu technicznego samochodów, sezonowa wymiana opon, zakup niezbędnych środków do..
2025-01-22 14:40:44Twój zakres obowiązków, Planowanie i organizację robót elektrycznych zgodnie z harmonogramem projektu,, Nadzór nad realizacją robót oraz dokumentacją techniczną, postępowanie zgodnie z normami branżowymi,, Współpracę z innymi działami oraz..
2025-01-22 13:40:46Twój zakres obowiązków, przeprowadzanie kontroli warunków pracy,, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach,, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków,, współudział w ocenie ryzyka zawodowego,, opiniowanie instrukcji..
2025-01-22 13:40:46Twój zakres obowiązków, Koordynowanie działań administracyjnych w biurze regionalnym., Logistyka działalności biura., Organizacja pism urzędowych, koordynacja dokumentacją, pilnowanie terminowości obiegu dokumentów., Utrzymanie wysokiego poziomu
2025-01-22 12:40:49Twój zakres obowiązków, Obsługa biurowa Kancelarii, Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji, Prowadzenie terminarza spotkań oraz kalendarza terminów sądowych w formie elektronicznej, Wprowadzanie danych do programu obsługującego..
2025-01-22 11:40:48Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu,, Łączenie rozmów telefonicznych,, Dbanie o terminarz Zarządu,, Korespondencja mailowa, w tym również w języku angielskim,, Drobne tłumaczenia z polskiego na angielski i z angielskiego na polski,,..
2025-01-22 11:40:47Twój zakres obowiązków, zarządzanie Działem Exportu;, efektywna realizacja założonych celów sprzedażowych poprzez Dział Exportu;, tworzenie, realizowanie oraz koordynowanie strategii biznesowej skoncentrowanej na rozwoju firmy i wynikach..
2025-01-22 10:41:22Zakres obowiązków: Planowanie i koordynacja: Opracowywanie i zarządzanie strategiami i planami łańcucha dostaw w celu zapewnienia efektywnego przepływu towarów i usług; Koordynacja z różnymi działami, takimi jak sprzedaż, produkcja i łańcuch dos
2025-01-22 09:10:42Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-22 08:51:18Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-22 07:25:38Twój zakres obowiązków, Odbieranie i realizacja połączeń od pacjentów, Udzielanie informacji dotyczących świadczeń medycznych, praca z kalendarzem wizyt pacjentów, w tym umawianie, przenoszenie, aktualizacja zapisów, Przekazywanie informacji..
2025-01-21 19:40:05Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie precyzyjnych raportów finansowych, obejmujących sprawozdania miesięczne i roczne, z zachowaniem zgodności z międzynarodowymi standardami i regulacjami prawnymi., Nadzór nad funkcjami podatkowymi firmy, w t
2025-01-21 12:40:49Twój zakres obowiązków, wsparcie w realizacji celów sprzedażowych działu ds. sprzedaży pojazdów nowych, administracja dokumentacją sprzedażową, w tym: budowa, uzupełnianie i aktualizacja bazy danych, dbanie o dokumentację zgodnie z procedurami,
2025-01-21 10:40:45Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-21 06:51:00Zakres obowiązków:wprowadzanie danych serwisowych, raportowanie danych serwisowych, pomoc w aktualizacji bazy danych serwisowych nowych modeli, pomoc w przygotowaniu do diagnostyki pojazdów, praca w godzinach 8.00-15.00 Wymagania:Wymagania konie
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:obsługa klienta w biurze obsługi klienta, obsługa telefoniczna / mailowa klientów, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, archiwizacja i obieg elektroniczny dokumentów klientów, dbanie o porządek w biurze obsługi klienta; praca w
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Zakres obowiązków:Przygotowanie, przeprowadzanie i koordynowanie procedury o zamówienie publiczne dla dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności:1. ustalanie, w porozumieniu z
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:obsługa rodzin, obsługa firm pogrzebowych, prowadzenie ksiąg cmentarnych, rozliczane kosztów pogrzebu, przygotowanie dokumentacji dla ZUS, wystawianie faktur,udzielanie informacji telefonicznej o ofercie. Wymagania:Wymagania ko
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Udział w składaniu dokumentacji projektowej. Wsparcie prac projektantów (m.in. przygotowywanie wniosków dotyczących uzgodnień). Udział w spotkaniach działu projektowego. Wprowadzanie i uzupełnienie danych w systemie. Współpra
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- analiza i wycena zapotrzebowań przesyłanych do Działu Zaopatrzenia przez jednostki organizacyjne Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, branża: odczynniki, leki, kosmetyki- sporządzanie dokumentów w procesi
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Asystowanie w wykonywaniu zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Asys
2025-01-20 18:41:36Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów – telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia, Tworzenie, porządkowanie i weryfikacja dokumentów, Obsługa umów – ich przygotowywanie i podpisywanie z klientami, Wspieranie pracy biura oraz innyc
2025-01-20 15:40:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i p
2025-01-08 15:30:14COIG SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Hel
2025-01-19 07:30:07COIG SA