Rozwijająca się hurtownia medyczna AdMed s.c. w Kaliszu przy ul. Zachodniej 7a poszukuje nowych członków zespołu! Zaopatrujemy sektor medyczny i szukamy osób otwartych na rozwój, chętnych do działania i poszerzania swojej wiedzy. Główne zadania obejm
2024-07-30 17:25:22Poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku włoskim. Zajmujemy się renowacją fortepianów i pianin od 1990 roku. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tu w Kaliszu znajduje się największa tego typu firma na świecie! Po
2024-08-12 11:50:50Zajmujemy się renowacją fortepianów i pianin od 1990 roku. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tu w Kaliszu znajduje się największa tego typu firma na świecie! Poszukujemy osoby z Kalisza i okolic, która będzie odpowiedzialna za utrzymywanie kontakt
2024-08-12 11:50:52Zajmujemy się renowacją fortepianów i pianin od 1990 roku. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tu w Kaliszu znajduje się największa tego typu firma na świecie! Poszukujemy osoby z Kalisza i okolic, która będzie odpowiedzialna za utrzymywanie kontakt
2024-08-12 11:50:52Poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku włoskim. Zajmujemy się renowacją fortepianów i pianin od 1990 roku. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tu w Kaliszu znajduje się największa tego typu firma na świecie! Po
2024-08-12 11:50:50Poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku niemieckim. Zajmujemy się renowacją fortepianów i pianin od 1990 roku. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tu w Kaliszu znajduje się największa tego typu firma na świecie!
2024-08-12 11:50:49Rozwijająca się hurtownia medyczna AdMed s.c. w Kaliszu przy ul. Zachodniej 7a poszukuje nowych członków zespołu! Zaopatrujemy sektor medyczny i szukamy osób otwartych na rozwój, chętnych do działania i poszerzania swojej wiedzy. Główne zadania obejm
2024-07-30 17:25:22Zakres obowiązków:Budowanie pozytywnych relacji i obsługa stałych klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych -tłumaczenie korespondencji mailowych - tłumaczenie treści mailingowych oraz materiałów reklamowych -pomoc w rozwoju obcojęzycznych wersji str
2024-07-15 18:41:51• Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwestycyjnych Oddziału zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i standardami p
2024-06-27 17:55:34FALLWORK Sp. Z O. OReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwe
2024-06-26 17:55:37FALLWORK Sp. Z O. OReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwe
2024-06-13 17:55:30FALLWORK Sp. Z O. OReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwe
2024-06-04 17:55:28FALLWORK Sp. Z O. O• Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwestycyjnych Oddziału zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i standardami p
2024-05-29 17:55:28FALLWORK Sp. Z O. O• Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwestycyjnych Oddziału zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i standardami p
2024-05-29 17:55:28FALLWORK Sp. Z O. O• Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwestycyjnych Oddziału zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i standardami p
2024-05-24 17:55:27FALLWORK Sp. Z O. OReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwe
2024-05-16 17:55:27FALLWORK Sp. Z O. OReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwe
2024-05-10 17:55:23FALLWORK Sp. Z O. OReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwe
2024-05-08 17:55:22FALLWORK Sp. Z O. OReferent ds. Zarządzania Inwestycjami – Kalisz Twój zakres obowiązków: • Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań • Przygotowywanie standardowych analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań • Realizacja projektów inwe
2024-05-08 17:55:22FALLWORK Sp. Z O. OPoszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy - Opiekun klienta na rynku niemieckim. Zajmujemy się renowacją fortepianów i pianin od 1990 roku. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tu w Kaliszu znajduje się największa tego typu firma na świecie!
2024-08-12 11:50:49Stanowisko: Pracownik Biurowy Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce Rodzaj zatrudnienia: Cały etat Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Pracownika Biurowego. Główne obowiązki obejmują: Aktywne poszukiwanie nowych klientów, w tym wykonywanie telefonów w
2024-08-02 10:12:33Obsługa klienta, obsługa komputera, wystawianie faktur
2024-07-29 10:40:48Zatrudnię osobę do prac biurowych i wsparcia produkcji w zakresie produktów z branży beauty
2024-06-02 20:55:05Opis firmyJesteśmy skandynawskim koncernem z branży ochrony fizycznej. Pozycję lidera w branży zawdzięczamy pracownikom i innowacyjnym rozwiązaniom z zakresu bezpieczeństwa.Opis oferty pracyObecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:Re
2024-08-22 15:25:38Firma z siedzibą w Krobi zatrudni pracownika biurowego. Wymagania : 1.prawo jazdy kat.B 2. Doświadczenie w pracy biurowej 3. Zaradność 4. Samodzielność 5. Znajomość Excel i Word
2024-08-22 14:45:02NAZWA STANOWISKA Asystent/ka w Biurze Poselskim Posła... OPIS STANOWISKA Asystent/ka w Biurze Poselskim to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspomaganie posłanki w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne
2024-08-22 07:21:46Zakres obowiązków:Obsługa klienta, zamawianie towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcyPr
2024-08-21 18:42:05Opis zadań:Nauka:- obsługi urządzeń biurowych,- przygotowania bieżacej korespondencji,-zasad archiwizacji doukmentacji,- przygotowania dokumentacji projektowej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane:
2024-08-21 18:42:05Opis zadań:Pracownik biurowy Referat Obywatelsko-Organizacyjnyponiedziałek: 08:00-16:0wtorek- piątek: 07:00-15:00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawod
2024-08-21 18:42:05Zakres obowiązków:Obsługa klienta i wsparcie administracyjne w biurze (godziny ruchome).Codzienne utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych. Realizacja zaopatrzenia do biura, w tym zamawianie i odbiór materiałów biurowych. Odbiór zamówień z ce
2024-08-21 18:41:53Opis zadań:- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- nauka obsługi technicznej biura,- nauka wystawiania faktur,- obsługa komputera,- nauka obiegu dokumentów,- nauka obsługi kie
2024-08-21 18:41:49Opis zadań:Zapoznanie z pracą sekretariatu, przepisami BHP, PPOŻ.Przygotowanie akt do archiwizacji. Przygotowanie akt do brakowania. Uzupełaniane wpisów w systemie PROK-SYS, obsługa poczty internetowej, kserowanie akt, zszywanie akt, digitalizacja ak
2024-08-21 18:41:49Opis zadań:- poprawne organizowanie i zarządzanie pracą biura- poprawny przepływ informacji i korespondencji oraz tworzenie i segregowanie dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- bezpośredni kontakt z klientem i przyjmowanie gości - dbanie o pozytywn
2024-08-21 18:41:49Zakres obowiązków:- pomoc w segregowaniu i kompletowaniudokumentów- pomoc w kopiowaniu dokumentów- pomoc w obsłudze korespondencji: przychodzącej i wychodzącej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweInne wymagania: - odpowie
2024-08-21 18:41:44Zakres obowiązków:telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem zagranicznym, obsługa pakietu MS Office, sporządzanie dokumentacji i sprawowanie nad nią kontroli, komunikacja z innymi działami Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (w
2024-08-21 18:41:42Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. administracyjno-biurowychOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie Od kandydatów ocz
2024-08-21 13:40:06DINO POLSKA S.A 4,2ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące,zasadnicze zawodowe - Inne wymagania: Oferta pracy skierowana również dla górników zwolnionych po styczniu 2021r. ( do przyuczenia). - Przeznaczone
2024-08-21 07:31:09Instal-bud sp. z o. oSzukamy osoby do pracy biurowej (pełen etat) Zakres obowiązków: -wypełnianie dokumentów -odbiór dokumentów oraz ich weryfikacja -kontrola obiegu dokumentacji, -archiwizacja dokumentów oraz prowadzenie ich ewidencji, -obsługa urządzeń biurowych -inne
2024-08-20 19:51:24Zakres obowiązków:Kontakty z klientami, zakupy, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, sporządzanie pism, kontrola nad korespondencją przychodzącą wychodzącą Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnieni
2024-08-20 18:41:53Zakres obowiązków:Obsługa komputera, urządzeń biurowych, odbieranie telefonów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, zasadnicze zawodoweInne wymagania: Oferta pracy skierowana również dla górników zwolnionych po styc
2024-08-20 18:41:48Opis zadań:według programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceUprawnienia: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, ! Obsługa pakietu MS OFFICE, brak przeciwwskazań zdrowotnych do
2024-08-20 18:41:40Zakres obowiązków:wg zakresu czynności Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: ogólna sprawność psychofizyczna, brak przeciwskazań zdrowotnych, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność Wynagrodzenie brutto: od 4 3
2024-08-20 18:41:40Zakres obowiązków:obsługa programu Comarch-Optima, Exel, obsługa biura i urządzeńbiurowych, nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: Prawo jazdy kat. BWymagania pożądane: Wyksz
2024-08-20 18:41:40Opis zadań:według programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodoweUprawnienia: odporność na stres, Komunikatywność, zdolności analityczne, miła aparycja Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy
2024-08-20 18:41:40Opis zadań:Wykonywanie podstawowych czynności biurowych.Udzielanie informacji osobom zainteresowanym o trybie postępowania w orzekaniu o stopniu niepełnosprawności i o niepełnosprawności.Przyjmowanie i sprawdzanie kompletności wniosków w sprawie wyda
2024-08-20 18:41:40Zakres obowiązków:kontakt z klientami, pracownikami, praca z komputerem, przygotowywanie dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: biegła znajo
2024-08-20 18:41:37Zakres obowiązków:Prowadzenie biura stacjonarnego. Firma AGM jest producentem toreb motocyklowych.Utzrymywanie stałych kontaktów z klientami zagranicznymi ( email+ telefon ) szczególnie w jezyku niemieckim, wystawienie faktur, tworzenie zamówień,drob
2024-08-20 18:41:35Zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu,Prowadzenie dziennika korespondencji,Obsługa programu magazynowo-fakturowego,Kontakt z klientem,Tworzenie raportu w Exellu, Tworzenie ofert sprzedaży, ofert wynajmu,Obsługa urządzeń biurowych: skaner, ksero, dru
2024-08-20 18:41:35Zakres obowiązków:Obsługa komputeraProwadzenie spraw administracyjnych zakładu pracy Pozyskiwanie klientów mebli tapicerowanych sklepów sieciowychObsługa zbytuZajmowanie się bieżącą sprzedażą Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawo
2024-08-20 18:41:35