Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy Medincus,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, udzielanie informacji o oferowanych usługach i cenniku,, utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów,, budowanie relacji..
2024-10-30 13:41:19Twój zakres obowiązków, kontakt z klientami, tworzenie ofert, wyceny, zamawianie towarów..
2024-10-21 14:40:58DOMI-BOX Sylvain SalmonTwój zakres obowiązków, Nadzór i koordynacja planowania świadczeń medycznych, Planowanie konsultacji komercyjnych i NFZ, Nadzór i koordynacja pracy rejestracji medycznej, sekretariatu medycznego oraz techników medycznych i protetyków słuchu,..
2024-10-18 10:40:54Twój zakres obowiązków, organizacyjno-administracyjne prowadzenie biura, wystawianie faktur sprzedażowych, skanowanie i katalogowanie dokumentów kosztowych, umów i zleceń, zamawianie materiałów i artykułów biurowych, pomoc w obsłudze..
2024-10-09 13:40:45Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategicznego kierunku działu IT zgodnie z celami biznesowymi firmy, Definiowanie planów projektów operacji IT, obejmujących zarządzanie infrastrukturą, systemami i usługami, Identyfikacja..
2024-10-07 13:40:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynacja pracy laboratorium w fabryce, w tym nadzór nad wykonywaniem badań i analiz zgodnie z przyjętymi standardami jakościowymi i procedurami - Zarządzanie zespołem pracowników laboratorium, organizacja ich pracy oraz wsparc
2025-01-03 07:30:13SALESHR 4,1ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoim zadaniem będzie kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami od fazy projektowania do przekazania a dalej przez okres gwarancji. - Terminowa i jakościowa realizacja projektów, zgodnie z dokumentacją techniczną (specyfikacj
2025-01-02 18:30:13Bico Group Sp. z o.oPosiadasz 2-3 lata doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku. Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę, czujesz się swobodnie w pracy z liczbami). Jesteś samodzielna/-y i zaangażowana/-y
2025-01-02 14:43:30P&P Solutions Sp. z o.o 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wspieranie menedżerów ds. planowania w opracowywaniu i wykonywaniu planów projektów;Zbieraj i organizuj dane dotyczące popytu i rynku klientów;Przygotowywanie raportów z projektów, prezentacji i powiązanej dokumentacji;Monitoruj po
2025-01-01 15:30:12ALEKSANDRA BOGDANOWICZ BUSINESS ADVISORYUmiejętności: o Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku o Bardzo dobra komunikacja interpersonalna - znajomość języka angielskiego będzie atutem Cechy osobiste: o Świetna umiejętność organizacji czasu o Proaktywność i samodzielność Wiodące
2024-12-31 12:12:33JOBNONSTOPZAKRES OBOWIĄZKÓW: - stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, - zarządzanie sklepem internetowym, - odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wraz ze
2024-12-30 07:30:02MPP | Cyfrowa Foto 4,9ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w sieciach handlowych i u dystrybutorów na rynkach Europy Wschodniej: Ukraina, Litwa, Łotwa, Estonia, Mołdawia, Czarnogóra, Serbia, Kazachstan, Węgry, Czechy, Słowacja, Gruzja, Armenia, Azerbe
2024-12-27 07:30:02SALESHR 4,1Oczekiwania Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku asystenta lub asystentki personalnej; Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym - warunek konieczny, jeden z Członków Zarządu nie komunikuje się w języku polskim; Świetne umiejętności o
2024-12-23 15:37:53DevireZakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń Udział w organizacji eventów firmowych i integracji Obsługa systemów firmowych Bezpośrednia obsługa
2025-01-05 09:26:02Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych Wspar
2025-01-03 09:25:06Lokalizacja: Nadarzyn, woj. mazowieckieTRANSPORT WE WŁASNYM ZAKRESIEOferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dy
2024-12-21 11:53:54Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego
2024-12-02 09:56:36Twój zakres obowiązków, Ustalanie harmonogramu i specyfikacji wdrożenia (SOP – Standard Operating Procedure) przed podpisaniem umowy przez klienta., Koordynowanie onboardingu klienta zgodnie z naszymi procedurami – od konfiguracji konta aż po..
2024-11-22 14:40:48Twój zakres obowiązków, Procesowanie obiegu faktur, Księgowanie dokumentów w programie Optima,, Wystawianie faktur sprzedaży,, Importowanie płatności do systemów bankowości,, Rozliczanie wyciągów bankowych (złotówkowych i walutowych),,..
2024-11-07 15:40:45Twój zakres obowiązków, Wykonywanie instalacji elektrycznych niskoprądowych do systemów zabezpieczeń: alarmowych, monitoringu, p.poż., kontroli dostępu i infrastruktury sieciowej;, Wykonywanie montażu, napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu..
2024-11-06 12:40:38Twój zakres obowiązków, WF-MAG: , > rozliczanie przelewów przychodzących, > zakładanie nowych klientów i wprowadzanie zmian w kartotece kontrahenta, > weryfikacja wiarygodności płatniczej kontrahentów w systemach KRD i D&B, > blokady klientów z..
2024-10-29 09:40:42Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu, Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa korespondencji mailowej, Nadzór nad..
2024-10-29 09:40:42OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę
2024-10-22 10:37:53Twój zakres obowiązków, Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji., Obsługa klienta, gości odwiedzających biuro., Przetwarzanie dokumentów księgowych (dokumenty kosztowe)..
2024-10-11 13:40:58Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie długofalowych pozytywnych relacji z Klientami, w tym prowadzenie korespondencji dotyczącej warunków logistycznych., Obsługa logistyczna zamówień w systemie informatycznym., Przygotowywanie raportów i zestawień..
2024-10-07 10:41:07Twój zakres obowiązków, reprezentowanie Oddziału w kontaktach z Klientami i Kontrahentami;, wystawianie faktur;, wspieranie pracy Handlowców i serwisów w oddziale;, współpraca z Działem HR oraz z Działem Księgowości;, odbieranie, rejestrowanie i..
2024-10-06 12:40:42Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i wyszukiwanie przetargów publicznych oraz prywatnych w branży OZE., Przygotowywanie kompletnych ofert przetargowych oraz dokumentacji zgodnie z wymogami specyfikacji (SIWZ, SWZ)., Opracowywanie i składanie..
2025-01-05 16:40:12MASTER INVESTMENT sp. z o.o 5,0W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2025-01-05 13:29:47PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..
2025-01-05 13:29:45Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąW związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2025-01-05 13:29:08Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami zagranicznymi, Realizacja planów sprzedaży w powierzonym regionie eksportowym., Podejmowanie działań mających na celu zwiększanie sprzedaży w..
2025-01-05 12:40:18Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow
2025-01-05 12:21:02Pierwszy kontakt w sprawie zapytań dotyczących podróży premium. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod płatności, programów lojalnościowych. Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i obsłudze transakcji. Pomoc klientom w przypadku trudności z pod
2025-01-05 12:10:03Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz centrali telefonicznej, kontrola dokumentów pod względem formalnym, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie umów w tym o prace, prowadzenie sekretariatu..
2025-01-05 09:40:15Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Kasjer handlowy (wymagany staż
2025-01-04 18:41:09Francuz o Polskich korzeniach - z Paryża, poszukuje reprezentacyjnej Asystentki, kt óra wesprze go w prowadzeniu firmy turystycznej. Częste podr óże. Prawo jazdy kat. *B*. Mile widziana umiejętność prowadzenia kanał ów na YouTube - Facebook czy TikTo
2025-01-04 17:14:33PGE Baltica /BOOS/04/2024
2025-01-04 16:57:04PGE Baltica sp. z o.oOpis stanowiska Pierwszy kontakt w kwestiach podróży dla klientów. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych. Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności. Wsparcie klientó
2025-01-04 16:19:02Twój zakres obowiązków, Obsługa tabel w Excelu – wprowadzanie danych, rozliczenia oraz kontrola wewnętrznej księgowości., Odpowiadanie na korespondencję mailową oraz telefony od klientów i współpracowników., Wykonywanie telefonów do potencjalnych..
2025-01-04 13:40:23Telefoniczna obsługa klientów linii lotniczych, Wprowadzanie danych do systemu
2025-01-04 10:20:03IT: IT Support/Serwisant/Konsultant/informatyk
2025-01-04 08:55:04ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: Historia/Archiwistyka - Zawody: Archiwista (wymagany staż - lata: 1) - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie -
2025-01-04 07:30:58X Liceum Ogólnokształcące im. Królowej JadwigiZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Zawody: Sprzedawca* - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie d
2025-01-04 07:30:58Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Zawody: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1) - Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe (rachunkowość), rok doświadc
2025-01-04 07:30:58Acont biuro rachunkowe dorota łata-ćwikZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Uprawnienia: komunikatytwność - Inne wymagania: [Inne] : Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co najmni
2025-01-04 07:30:58Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąNARODOWY INSTYTUT GERIATRII, REUMATOLOGII I REHABILITACJI IM. PROF. DR HAB. MED. ELEONORY REICHER poszukuje kandydata na stanowisko:KOORDYNATOR PROGRAMU PILOTAŻOWEGOdo programu pilotażowego w zakresie kompleksowej opieki nad świadczeniobiorcą z wczes
2025-01-04 07:01:57NARODOWY INSTYTUT GERIATRII,REUMATOLOGII... 3,5Dla naszego Klienta - rodzinnej spółki pełniącej funkcję holdingu, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Biura, która/który wspierać będzie spółkę w codziennych czynnościach organizacyjnych, ekonomicznych oraz prawno-administracyjnychTwoje zadani
2025-01-04 05:25:38ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. - Wyjazdy służbowe. - Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych. - Przygotowuje projekty decyzji i postanowień w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców na terytori
2025-01-03 22:30:46Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie 3,8ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. - Wyjazdy służbowe. - Obsługa klienta zewnętrznego. - Praca pod presją czasu. - Praca w budynku przystosowanym dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. - Prowadzi pod nadz
2025-01-03 22:30:46Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie 3,8Globalnej firmy, będącej wielokrotnie nagradzanym pracodawcą, od lat stabilnie działającym na polskim rynku. Nasz Klient stawia na rozwój, różnorodność i zaangażowanie społeczne. Rozbudowuje obecnie sieć sprzedaży i poszukuje osoby na stanowisko Dyre
2025-01-03 21:25:42Marzysz i lubisz podr óżować a znasz język francuski lub angielski. Potrafisz prowadzić samoch ód - jacht - czy skuter - dobrze trafiłaś. Jestem Francuzem, mieszkam w Paryżu. Poszukuję blogerki, kt óra wsparła by mnie w prowadzeniu firmy turystycznej
2025-01-03 19:01:37