Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy Medincus,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, udzielanie informacji o oferowanych usługach i cenniku,, utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów,, budowanie relacji..
2024-10-30 13:41:19Twój zakres obowiązków, kontakt z klientami, tworzenie ofert, wyceny, zamawianie towarów..
2024-10-21 14:40:58DOMI-BOX Sylvain SalmonTwój zakres obowiązków, Nadzór i koordynacja planowania świadczeń medycznych, Planowanie konsultacji komercyjnych i NFZ, Nadzór i koordynacja pracy rejestracji medycznej, sekretariatu medycznego oraz techników medycznych i protetyków słuchu,..
2024-10-18 10:40:54Twój zakres obowiązków, organizacyjno-administracyjne prowadzenie biura, wystawianie faktur sprzedażowych, skanowanie i katalogowanie dokumentów kosztowych, umów i zleceń, zamawianie materiałów i artykułów biurowych, pomoc w obsłudze..
2024-10-09 13:40:45Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategicznego kierunku działu IT zgodnie z celami biznesowymi firmy, Definiowanie planów projektów operacji IT, obejmujących zarządzanie infrastrukturą, systemami i usługami, Identyfikacja..
2024-10-07 13:40:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Reprezentacja firmy oraz kontakt z klientami - Przygotowywanie pism, umów, itp. - Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych - Prowadzenie korespondencji - Załatwianie spraw urzędowych - Dbanie o właściwy obieg dokumentów i
2024-11-13 15:30:15Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.oOpis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Repre
2024-11-13 14:20:06Osoba zatrudniona na stanowisku Business Development Manager będzie odpowiedzialna za: Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management; Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami; Realizacja strategii firmy
2024-11-13 10:00:02Forma zatrudnienia: umowa o pracę Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru faktur wpływających do jednostki, weryfikacja poprawności pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, ewidencja księgowa dokumentów, w tym w szczególności dokument
2024-11-13 09:40:03Najlepszy kandydat to taki, który: chce i lubi pracować z pacjentem, posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów, jest asertywny i lubi wyzwania oraz samodzielność w działaniu, komunikuje się w języku angielskim – wielu naszych pacjentów to obcokrajowcy
2024-11-13 09:37:32Paley European InstituteBranża: hodowla zwierząt Forma zatrudnienia: umowa o pracę Zakres obowiązków: prowadzenie oceny wartości użytkowej i oceny genetycznej pszczół okresowe wyjazdy poza biuro do pasiek w celu prowadzenia oceny pszczół terminowe sporządzanie wymaganej dok
2024-11-13 08:00:02Stań się częścią naszego zespołu! Zapraszamy do udziału w rekrutacji do nowo otwieranego Centrum Medycznego LUX MED. Nasz nowa placówka znajdować się będzie przy ul. Szturmowej 2 na warszawskim Mokotowie. Podejmując z nami współpracę możesz liczyć m
2024-11-12 15:40:46Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja
2024-11-12 15:30:10Zakres obowiązków:rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często
2024-11-13 18:41:42Twój zakres obowiązków, Procesowanie obiegu faktur, Księgowanie dokumentów w programie Optima,, Wystawianie faktur sprzedaży,, Importowanie płatności do systemów bankowości,, Rozliczanie wyciągów bankowych (złotówkowych i walutowych),,..
2024-11-07 15:40:45Twój zakres obowiązków, Wykonywanie instalacji elektrycznych niskoprądowych do systemów zabezpieczeń: alarmowych, monitoringu, p.poż., kontroli dostępu i infrastruktury sieciowej;, Wykonywanie montażu, napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu..
2024-11-06 12:40:38Twój zakres obowiązków, WF-MAG: , > rozliczanie przelewów przychodzących, > zakładanie nowych klientów i wprowadzanie zmian w kartotece kontrahenta, > weryfikacja wiarygodności płatniczej kontrahentów w systemach KRD i D&B, > blokady klientów z..
2024-10-29 09:40:42Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu, Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa korespondencji mailowej, Nadzór nad..
2024-10-29 09:40:42OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę
2024-10-22 10:37:53Twój zakres obowiązków, Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji., Obsługa klienta, gości odwiedzających biuro., Przetwarzanie dokumentów księgowych (dokumenty kosztowe)..
2024-10-11 13:40:58Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie długofalowych pozytywnych relacji z Klientami, w tym prowadzenie korespondencji dotyczącej warunków logistycznych., Obsługa logistyczna zamówień w systemie informatycznym., Przygotowywanie raportów i zestawień..
2024-10-07 10:41:07Twój zakres obowiązków, reprezentowanie Oddziału w kontaktach z Klientami i Kontrahentami;, wystawianie faktur;, wspieranie pracy Handlowców i serwisów w oddziale;, współpraca z Działem HR oraz z Działem Księgowości;, odbieranie, rejestrowanie i..
2024-10-06 12:40:42Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz
2024-08-27 10:15:03Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś
2024-08-27 10:14:59Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego
2024-08-26 11:15:09ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potrzeb o
2024-11-13 22:31:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- budynek urzędu niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poru
2024-11-13 22:31:02Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na I piętrze budynku. Budynek wyposażony jest w windę. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca pod presją czasu, przy komputerze
2024-11-13 22:31:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją gra
2024-11-13 22:31:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieAsystent w dziale sprzedażyWarszawaNR REF.: 1189867Asystent w dziale sprzedaży – Warszawaw związku z dynamicznym rozwojem naszego klienta, z branży medycznej, poszukujemy ambitnych i zmotywowanych osób na stanowisko Asystenta/asystentki w dziale Sprz
2024-11-13 21:25:48Dla naszego polskiego klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej obecnej w prawie 30 krajach, poszukujemy obecnie kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska Koordynatora ds. technicznego wsparcia sprzedaży.Twoje zadania:Przygotowywanie ofert n
2024-11-13 21:25:48Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby, która miała już styczność z obszarem sprzedaży, marketingu lub IT. Nie oczekujemy jednak dużego doświadczenia – najważniejsze są dla nas Twoje umiejętności interpersonalne, zaangażowanie i chęć do nauki...
2024-11-13 20:40:02Zakres obowiązków:Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych. Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Utrzymywanie czystości w miejscu pracy. Dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweUpraw
2024-11-13 18:41:42Zakres obowiązków:rozmowa przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w j
2024-11-13 18:41:42Zakres obowiązków:Praca w systemie jednozmianowym lub wielozmianowym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Funkcjonariusz służby penitencjarnejWykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wyma
2024-11-13 18:41:42Zakres obowiązków:Sekretarz szkoły:1. Obsługuje programy SIO, Vulcan, Librus.2. Prowadzi księgę ewidencji uczniów, księgi uczniów, zakłada i odpowiada za arkusze ocen. 3. Informuje dyrektora szkoły o problemach w realizacji obowiązku szkolnego przez
2024-11-13 18:41:42Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji:, Obsługa gości oraz interesariuszy, Obsługa centrali telefonicznej, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, Obsługa spotkań firmowych,..
2024-11-13 17:40:32Twój zakres obowiązków, Nawiązywanie i rozwój relacji biznesowych z klientami zainteresowanymi platformą TalentPoint;, Realizacja planów sprzedażowych;, Prowadzenie negocjacji handlowych;, Utrzymywanie i rozwijanie wartościowych relacji z..
2024-11-13 17:40:32Grójec, Grójec, ul. Piłsudskiego 2 woj. kujawsko-pomorskie
2024-11-13 16:43:01RossmannTwój zakres obowiązków, Jeżeli nie boisz się wyzwań, jesteś pozytywnie nastawiony/a do życia i lubisz nawiązywać kontakty z ludźmi, aplikuj już teraz :) Lubisz pracować w dobrej atmosferze i chcesz połączyć pracę ze studiami? Jesteś pozytywną..
2024-11-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, Jeśli chcesz zyskać wiedzę i umiejętności na najwyższym poziomie, szansę rozwoju oraz podnieść swój standard życia o kilka poziomów - zapraszamy do współpracy!, , Opis stanowiska:, - Sprzedaż i promocja produktów i usług, -..
2024-11-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, aktywne prowadzeni kampanii informacyjnych w terenie,, kontakt telefoniczny ze stałymi i nowymi klientami,, dbanie o pozytywne relacje z klientami oraz dobry wizerunek firmy...
2024-11-13 16:40:32Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnę
2024-11-13 16:38:08Twój zakres obowiązków, • Wsparcie oddziałów w procesie sprzedaży , • Realizacja zamówień , • Pomoc w realizowaniu planów sprzedażowych, • Przygotowywanie prezentacji w programie Power Point oraz prostych raportów w Ms. Excel,..
2024-11-13 15:40:47Twój zakres obowiązków, Tworzenie dokumentacji produktowej i wsparcie techniczne klientów., Współpraca z niezależnymi laboratoriami, zlecanie badań surowców i monitorowanie planu badań., Przygotowywanie i wysyłka próbek do klientów zgodnie ze..
2024-11-13 15:40:46Twój zakres obowiązków, Komunikowanie się z klientami i współpracownikami bezpośrednio, telefonicznie, pocztą zarówno e-mail jak i tradycyjną, Przyjmowanie i obsługa gości, Troska o estetykę w części administracyjnej, Zarządzanie korespondencją..
2024-11-13 15:40:46Agencja Pracy Benett People dla swojego Klienta z branży RTV/AGD, poszukuje obecnie pracownika na stanowisko: Asystent/ka Zespołu Trade Marketingu Zadania: - Wsparcie w rozliczaniu przychodów
2024-11-13 15:36:36Benett People Sp. z o. o 4,5Ul. Zawodzie 22
2024-11-13 14:54:05ALAB laboratoriaTwój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza oraz rozwiązywanie problemów ad hoc,, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz przepływ..
2024-11-13 14:40:42Twój zakres obowiązków, obsługa procesu zawierania umów oraz aneksów do umów o dofinansowanie projektów, w tym przygotowywanie i weryfikowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy/aneksu;, weryfikacja wniosków o płatność we współpracy z..
2024-11-13 14:40:42Ul. Grzybowska 5A
2024-11-13 13:54:05CodiLime Sp. o.o