Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy Medincus,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, udzielanie informacji o oferowanych usługach i cenniku,, utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów,, budowanie relacji..
2024-10-30 13:41:19Twój zakres obowiązków, kontakt z klientami, tworzenie ofert, wyceny, zamawianie towarów..
2024-10-21 14:40:58DOMI-BOX Sylvain SalmonTwój zakres obowiązków, Nadzór i koordynacja planowania świadczeń medycznych, Planowanie konsultacji komercyjnych i NFZ, Nadzór i koordynacja pracy rejestracji medycznej, sekretariatu medycznego oraz techników medycznych i protetyków słuchu,..
2024-10-18 10:40:54Twój zakres obowiązków, organizacyjno-administracyjne prowadzenie biura, wystawianie faktur sprzedażowych, skanowanie i katalogowanie dokumentów kosztowych, umów i zleceń, zamawianie materiałów i artykułów biurowych, pomoc w obsłudze..
2024-10-09 13:40:45Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategicznego kierunku działu IT zgodnie z celami biznesowymi firmy, Definiowanie planów projektów operacji IT, obejmujących zarządzanie infrastrukturą, systemami i usługami, Identyfikacja..
2024-10-07 13:40:47Min. 5 letnie doświadczenie komercyjne w sprzedaży usług. Co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży outsourcingu i/lub rekrutacji w obszarze IT. Doświadczenie i sukcesy w pozyskiwaniu i rozwijaniu współpracy z nowymi klientami. Umiejętności inte
2024-11-05 14:39:55IT LeasingTeamWykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane w zakresie: rachunkowości, bankowości, finansów), Znajomość pakietu MS Office, Dyspozycyjność. Mile widziane: Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2. Do Biura Rozliczeń Pieniężnych poszukujemy osob
2024-11-04 14:16:18ProService FintecoWykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia/ finanse/ statystyka, kierunki pokrewne, Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel. Mile widziane: Doświadczenie w pracy z liczbami, systemami oraz dokumentacją. Do Departamentu Księgowości i Wyce
2024-11-04 14:16:03ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie, Bardzo dobra znajomość MS Office. Mile widziane: Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowych, Doświadczenie w redagowaniu korespondencji oraz w obsłudze Klienta. Do Zespołu Reklamacji po
2024-11-04 14:15:20ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie, Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: Znajomość języka angielskiego na poziomie B1. Do Biura Obsługi Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant/-ka ds. Obsługi Kl
2024-11-04 14:14:48ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie, Bardzo dobra znajomość MS Office, Umiejętności analityczne. Do Biura Rejestracji Danych poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/-ka ds. Procesów Operacyjnych To oferujemy: Szansę na zdobycie doświadczenia w firmie
2024-11-04 14:13:38ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie, Znajomość MS Office, Umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy. Do Pionu Operacji poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/-ka ds. Procesów Operacyjnych w Wydziale Wyjaśnień To oferujemy: Szansę na zdobyci
2024-11-04 14:12:47ProService FintecoZAKRES OBOWIĄZKÓW: - aktywne pozyskiwanie klientów na terenie Europy (dystrybutorzy, hurtownie) - realizacja celów sprzedażowych, finalizowanie umów z klientami - udział w targach branżowych - wsparcie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów (wraz
2024-11-04 11:30:15SALESHR 4,1Zakres obowiązków:rozmowa przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w j
2024-10-30 18:41:44Twój zakres obowiązków, WF-MAG: , > rozliczanie przelewów przychodzących, > zakładanie nowych klientów i wprowadzanie zmian w kartotece kontrahenta, > weryfikacja wiarygodności płatniczej kontrahentów w systemach KRD i D&B, > blokady klientów z..
2024-10-29 09:40:42Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu, Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa korespondencji mailowej, Nadzór nad..
2024-10-29 09:40:42Zakres obowiązków:rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często
2024-10-28 18:41:44OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę
2024-10-22 10:37:53Twój zakres obowiązków, Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji., Obsługa klienta, gości odwiedzających biuro., Przetwarzanie dokumentów księgowych (dokumenty kosztowe)..
2024-10-11 13:40:58Zakres obowiązków:Prace biurowe: obsługa korespondencji e-mailowej, obsługa klientów zewnętrznych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie pism i odpowiedzi, prowadzenie ewidencji dokumentów transportowych, sporządzanie ofert, utrzymywanie porządku w m
2024-10-08 18:41:43Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie długofalowych pozytywnych relacji z Klientami, w tym prowadzenie korespondencji dotyczącej warunków logistycznych., Obsługa logistyczna zamówień w systemie informatycznym., Przygotowywanie raportów i zestawień..
2024-10-07 10:41:07Twój zakres obowiązków, reprezentowanie Oddziału w kontaktach z Klientami i Kontrahentami;, wystawianie faktur;, wspieranie pracy Handlowców i serwisów w oddziale;, współpraca z Działem HR oraz z Działem Księgowości;, odbieranie, rejestrowanie i..
2024-10-06 12:40:42Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz
2024-08-27 10:15:03Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś
2024-08-27 10:14:59Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego
2024-08-26 11:15:09Twój zakres obowiązków, Zwiększanie rentownego udziału w rynku poprzez realizację strategii jednostki biznesowej zgodnie z wytycznymi i pod częściowym nadzorem., Negocjowanie kluczowych przetargów i dużych umów z pełną znajomością linii..
2024-11-06 10:40:41Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych ze stosunkiem pracy;, Prowadzenie akt osobowych pracowników, w tym cudzoziemców, zgodnie z obowiązującymi przepisami;, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentów związanych z..
2024-11-06 10:40:40Twój zakres obowiązków, Wsparcie pracy zespołu przy przygotowaniu dokumentacji rejestracyjnej., Weryfikacja druków informacyjnych dla produktów leczniczych, wyrobów medycznych, suplementów diety oraz kosmetyków., Weryfikacja zgodności projektów..
2024-11-06 10:40:40Twój zakres obowiązków, Weryfikacja i profesjonalna obsługa gości wchodzących do budynku,, Kompleksowe wsparcie administracyjne dla pracowników biurowych,, Organizacja spotkań, rezerwacja sal i pomoc przy zamówieniach cateringowych,, Obsługa sal..
2024-11-06 10:40:40Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za dokonywanie transakcji sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy itp.), wystawianie faktur, jak również realizację innych zadań..
2024-11-06 09:40:42Twój zakres obowiązków, wsparcie bieżących prac redakcji nad rozwijaniem istniejących brandów oraz procesów współtworzenia produktów: od pomysłu, przez prototyp, po produkt finalny, współtworzenie planu wydawniczego i jego realizacja,..
2024-11-06 09:40:42Twój zakres obowiązków, Koordynacja robót podwykonawców wszystkich branż., Analiza bieżących problemów technicznych zgłaszanych przez podwykonawców, proponowanie rozwiązań., Bieżąca weryfikacja i monitoring stanu zgodności realizowanych przez..
2024-11-06 09:40:42Twój zakres obowiązków, Do Zespołu Sprzedażowego usług FM- linia biznesowa Cleaning, blisko współpracującego z Działem Operacyjnym szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za kompleksowe prowadzenie procesów sprzedażowych., Szukamy osoby..
2024-11-06 09:40:41J. Opis stanowiska: - Zarządzanie pełnym cyklem procesów kadrowych, w tym rekrutacji, wdrażania, szkoleń, ocen i zwalniania - Utrzymanie dokładnej ewidencji personalnej i zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy - Opracowywanie i wdrażanie..
2024-11-06 09:28:06Firma Mercus-Bus mieszcząca się w miejscowości Urszulin koło Grodziska Mazowieckiego od lat zajmuje się produkcją ekskluzywnych pojazdów wycieczkowych. Nowoczesny styl, jakość oraz oryginalny design stały się przyczyną wzrostu popularności..
2024-11-06 09:16:34MERCUS-BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 3,4Oczekujemyidealnie jak masz już pierwsze doświadczenie HR-owe (staż/praktyki/wsparcie na zlecenie),posługujesz się biegle językiem angielskim min na poziomie B2+/C1,potrafisz opracowywać dane w Excel i prezentować je w Power
2024-11-06 09:12:07Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, Weryfikacja kosztorysów ofertowych, Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, Wyliczanie należnych waloryzacji..
2024-11-06 08:40:14Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, Weryfikacja kosztorysów ofertowych, Opracowywanie kosztorysów inwestorskich..
2024-11-06 08:40:14Twój zakres obowiązków, bieżące wsparcie pracy Członka Zarządu (zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych),, udział w bieżących projektach Departamentu Zarządu,, przygotowanie dokumentów (prezentacji, raportów,..
2024-11-06 08:40:14Poszukujemy Asystentki/Asystenta do Działu Obsługi Klienta! Lokalizacja: Warszawa Wawer Specjaliści w dziedzinie dekoracji folią poszukują dynamicznej osoby na stanowisko Asystent/ka w dziale obsługi klienta! Twoje zadania: -Profesjonalna..
2024-11-06 08:20:28LEVELWORKBędziesz odpowiedzialny/a: • Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych • Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów..
2024-11-06 08:02:34HR ASSISTANT Beata KoziełDyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych dotyczących legalizacji pobytu cudzoziemców w Wydziale I Postę
2024-11-06 08:00:02Urząd do Spraw Cudzoziemców w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: deterministycznych analiz bezpieczeństwa w Wydziale Analiz Bezpieczeństwa, Departament Bezpieczeństwa Ją
2024-11-06 08:00:02Państwowa Agencja Atomistyki w WarszawieTwój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, Kontrola i..
2024-11-06 07:53:26hr-assistantZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne - Zawody: Sekretarka (wymagany staż - lata: 2) - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawa
2024-11-06 07:31:10Szkoła Podstawowa Nr 48 im. Adama PróchnikaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie bru
2024-11-06 07:31:10Niepubliczne przedszkole u żwirka z oddziałami...For our Client - international leader in Construction & Engineering - we are looking for an experienced proffessional to join Warsaw branch.Business Development ManagerMiejsce pracy: WarszawaDuties and responsibilities:Conducting business development
2024-11-06 05:25:46Szczegóły: - Doświadczenie:: 1-2 lata - Posiada prawo jazdy - Praca z zamieszkaniem: Nie Obowiązki: - Drobne sprawunki Inne: - Zakupy, - Gotowanie Wymiar czasu pracy: Dorywczo Wymiar czasowy: Początek: 2024-11-09, na czas nieokreślony Wynagrodzenie:
2024-11-06 05:10:01Business Development Manager CISWarszawaNR REF.: 1189582For our client, an international company, a leader in the category with a stable position on the market, we are looking for Business Development Manager for the CIS region.Your new role:BDM will
2024-11-05 21:25:50Poszukujemy kompetentnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Asystentki Zarządu, która dołączy do zespołu naszego Klienta w Warszawie. Idealna kandydatka będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, zapewniając płynne fu
2024-11-05 21:25:49