Twój zakres obowiązków, Obsługa dokumentacji anglojęzycznej., Znajomość programów jak Excel, Word, Canva., Organizowanie sprawnej pracy biura i dobra organizacja własnego czasu pracy., Wielozadaniowość, skrupulatność, sumienność., Tworzenie pism w..
2024-10-17 15:40:46Twój zakres obowiązków, Kompleksowe prowadzenie rozliczeń z dostawcami towarów handlowych;, Bieżąca obsługa płatności;, Weryfikacja dokumentów kosztowych;, Analiza rozrachunków z kontrahentami;, Kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym;, Udział w..
2024-10-04 09:40:48Posługujesz się jęz. angielskim na poziomie min.B2 Lubisz pracę w zespole Dokładność, rzetelność i dobra organizacja C.H. Robinson poszukuje osoby, która dołączy do zespołu w Finansowym Centrum Usług Wspólnych we Wrocławiu jako Asystent ds. Administr
2024-10-22 14:00:32C.H. RobinsonTo praca dla Ciebie, jeśli: masz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i jesteś osobą wielozadaniową posiadasz umiejętność szybkiego reagowania pod wpływem czasu masz doświadczenie w organizacji wydarzeń cechują Cię: wysoka kultura osobista, dysp
2024-09-24 09:40:12Business Bridge GroupKomunikatywność Dobra organizacja pracy Wysoka kultura osobista Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office Prawo jazdy kategorii B O nas: Jesteśmy brokerem leasingowym, który od 2007 roku wspiera kapitałem przedsiębiorców oraz osoby prywatne. Nasza of
2024-10-21 13:25:13AureusFundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus II dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Asystent/Asystentka ds. Obsługi Recepcji i Administracji - STAŻ Ze względu na misję fundacji oferta jest kierowana do..
2024-10-30 13:57:14fazonTwój zakres obowiązków, bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów, praca..
2024-10-30 13:41:19Twój zakres obowiązków, Obsługa spółek w GKI w obszarze Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz w obszarze zapewnienia pracownikom opieki medycznej, Analizy i raporty w zakresie..
2024-10-28 15:40:47Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: płac w Drugim Dziale Płac Adres urzędu: 53-333 Wrocław ul. Powstańców Śląskich 24, 26 Warunki pracy
2024-10-28 08:00:02Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuTwój zakres obowiązków, Dyspozycyjność w godzinach 8:00 - 12:00 w naszym biurze w Oleśnicy - z racji charakteru obowiązków, nie przewidujemy pracy zdalnej ani hybrydowej, Rejestracja i segregacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,..
2024-10-25 13:40:40OMIDA SHARED SERVICES CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Referacie Postępowania Podatkowego Adres urzędu: 45-331 Opole ul. płk Witolda Pileckiego 2 Adres pracy: US w Brzegu ul. Skła
2024-10-25 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w OpoluLokalizacja - Wrocław Czego oczekujemy: samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej sumiennego i rzetelnego podejścia do pracy komunikatywności obsługi komputera i znajomości programów MS Office prawo jazdy kat. B
2024-10-23 15:50:59ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie raportów Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA Nadzór nad prawidłowym i terminowym
2024-10-23 14:40:36Twój zakres obowiązków, a) Rekrutacja:, kontakt ze szkołami (telefony, maile), kontakt z potencjalnymi uczestnikami i ich rodzicami - weryfikacja formalna, pierwsze informacje o projekcie, odpowiadanie na pytania zainteresowanych, codzienna..
2024-10-16 08:40:16OFERUJEMY: stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; praca w godzinach 7.00 - 15.00 prywatna opieka medyczna; dofinansowanie do karty MultiSport; kurs języka angielskiego
2024-10-16 08:05:36Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna Uczelni, Dokładne prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej oraz dalszego kształcenia studentów, Nadzór nad dokumentacją w systemie uczelnianym, Archiwizacja dokumentów i obsługa poczty przychodzącej,..
2024-10-15 14:40:57Twój zakres obowiązków, Codzienna współpraca z globalnymi zespołami operacyjnymi i finansowymi, Sprawne procesowanie faktur i innych dokumentów księgowych, Wsparcie klientów zewnętrznych i wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów związanych z..
2024-10-14 14:41:15Twój zakres obowiązków, Organizacja podróży służbowych pracowników: rezerwacja hoteli, biletów lotniczych i kolejowych , Aktualizacja treści w intranecie firmy , Zarządzanie kalendarzem dyrektora działu , Codzienne czynności administracyjne, w..
2024-10-14 11:41:16Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i edycja dokumentów,, Obsługa korespondencji,, Organizacja podróży służbowych (rezerwacja noclegów),, Wprowadzanie faktur kosztowych do programu,, Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych...
2024-10-10 13:40:44Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa partnerów jak i gości fundacji, udzielanie im rzetelnych informacji osobiście, telefonicznie i mailowo zgodnie z kulturą organizacyjną., Rozdysponowanie tematów ze skrzynki mailowej do odpowiednich..
2024-10-09 17:40:33Twój zakres obowiązków, W naszym zespole, jako Młodszy Specjalista ds. Administracji, możesz w dynamiczny sposób poznać firmę od podszewki, współpracując ze wszystkimi działami firmy. Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w siedzibie..
2024-10-04 15:40:53Twój zakres obowiązków, współpraca z dostawcami, inwestorem oraz kierownikiem robót na etapie realizacji projektów, przygotowanie projektu do realizacji, organizacja i optymalizacja dostaw materiałów, comiesięczna inwentaryzacja materiałów..
2024-10-02 13:41:10Twój zakres obowiązków, Poszukujemy pracownika do Działu Administracji na terenie Wrocławia. Liczymy na Twoje kompetencje w zakresie terminowości realizacji zadań administracyjnych, przygotowywania statystyk, raportów, zestawień oraz dokumentów..
2024-10-02 11:46:29Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistykaMinimum 8 lat doświadczenia w obszarze zakupów i logistykiMinimum 5 lat doświadczenia na stanowisku menedżersk
2024-09-24 16:51:02TAURON Dystrybucja S.ABusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE
2024-09-23 16:27:20Dołącz do ekipy Fundacji Good Culture - zajmujemy się szkoleniami dla bibliotekarzy i kadr kultury. Wdrażamy innowacje stosując nowoczesne narzędzia i metody pracy. Tworzymy kreatywny zespół, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Szukamy..
2024-08-14 12:32:50Fundacja Good Culture 4,8Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Specjalista Do spraw: bezpieczeństwa i ochrony informacji w Dziale Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji w Izbie Administracji Skarbowej we
2024-10-31 08:00:01Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wsparcia Jednoosobowym Stanowisku Wsparcia w Urzędzie Skarbowym w Górze Adres urzędu: 53-333 Wrocław ul. Powstańcó
2024-10-31 08:00:01Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuTwój zakres obowiązków, kierowanie działem administracji;, nadzór nad obiegiem dokumentacji;, nadzór nad flotą pojazdów służbowych (GPS monitoring , przygotowanie raportów dla innych działów);, cykliczne audyty samochodów;, przygotowywanie..
2024-10-30 13:41:19Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów, nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań, wszystkie bieżące prace..
2024-10-30 13:41:19Jesteśmy międzynarodową Grupą zajmującą się logistyką kontraktową. Znajdziesz nas w 41 lokalizacjach w całej Polsce. Codziennie, blisko 10 000 pracowników ID Logistics dba o najlepszą jakość produktów..
2024-10-30 13:01:02ID Logistics Polska S.AAplikuj do nas jeśli: posiadasz powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; masz doświadczenie w prowadzeniu kilkuosobowych zespołów - umiejętność motywowania oraz delegowania zadań; jesteś komunikatywny/a, kreatywny/a i pomysłowy/
2024-10-30 10:33:52Opis stanowiska Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów)
2024-10-30 10:17:25Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: stałej obsługi na sali obsługi podatnika w Dziale Obsługi Bezpośredniej (SOB) w Urzędzie Skarbowym w Lesznie Adres
2024-10-30 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w PoznaniuINKATOM powstała jako odpowiedź na potrzeby rynku motoryzacyjnego w Polsce. Naszą misją jest być blisko klienta, rozpoznać potrzeby i wdrożyć trafne i efektywne rozwiązania. Być rozpoznawaln
2024-10-29 16:29:02Twój zakres obowiązków, nadzór nad bieżącą działalnością administracyjną w firmie, zarządzanie dokumentacją, w tym przepływem dokumentów, korespondencji, faktur oraz przepływem informacji, wypełnianie wniosków do leasingów, raportów bankowych,..
2024-10-29 15:40:47Twój zakres obowiązków, przygotowanie i prowadzenie zajęć z uczniami,, realizacja programu nauczania na najwyższym poziomie,, prawidłowe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przedmiotu...
2024-10-29 13:40:37Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Referacie Spraw Wierzycielskich oraz Rachunkowości Adres urzędu: 45-331 Opole ul. płk Witolda Pileckiego 2 Adres pracy: Urzą
2024-10-29 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w OpoluDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej Adres urzędu: 45-331 Opole ul. płk Witolda Pileckiego 2 Adres pracy: II US ul
2024-10-29 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w OpoluZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub zarządzanie - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,Sumienność,Dokładność,Umiejętność planowania,Umiejętność logicznego myśle
2024-10-29 07:31:15DTŚ S.AZakres obowiązków:- Prowadzenie spraw związanych ze składnikami majątku Spółki, (środkami trwałymi i przedmiotami niskocennymi), zlecanie wymaganych prawem przeglądów, współudział w przeprowadzaniu inwentaryczacji, planowanie i zlecanie zakupów i rem
2024-10-28 18:41:51Twój zakres obowiązków, administracyjne wsparcie zespołu zarządzającego na budowie: nadzorowanie realizacji harmonogramu prac, terminowości spływania dokumentów wymaganych w ramach kontraktu;, weryfikacja poprawności umów z podwykonawcami,..
2024-10-28 08:40:19Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: orzecznictwa w Dziale Podatku Akcyzowego i Podatku od Gier w Urzędzie Skarbowym w Legnicy Adres urzędu: 53-333
2024-10-28 08:00:02Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuTwój zakres obowiązków, Rozszerzanie bazy klientów, Budowanie długotrwałych relacji z klientami, Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, Monitoring terminowości płatności należności, Weryfikacja poprawności rozliczeń, Udzielanie Klientom..
2024-10-27 14:40:27Firma Paneltech Sp. z o.o. istnieje na rynku od 35 lat. Zdobyte doświadczenie pozwoliło naszej firmie wyspecjalizować się w produkcji wysokiej jakości płyt warstwowych, styropianu oraz drzwi przemysłowych. Na chwile obecną eksportujemy nasze produkty
2024-10-26 11:00:49Paneltech 4,4Ul. Centrum
2024-10-25 15:54:04COIG SA 4,2Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjno-biurowe dla zespołu., Prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji, dbanie o właściwy obieg dokumentów., Przygotowywanie i formatowanie dokumentów, prezentacji i raportów według przyjętych..
2024-10-25 13:40:40Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i..
2024-10-25 13:35:31Business Bridge Group Sp. z o. o 5,0Obowiązki: Zarządzanie dokumentami (wewnętrznymi i zewnętrznymi); Obsługa rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej; Przygotowywanie sal konferencyjnych; Wsparcie działu księgowości
2024-10-25 09:50:02Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ADMINISTRACJI Zadania:rekrutacja pracowników blue collarsprace administracyjne związane z realizacją projektów rekrutacyjnych (praca na bazie danych, MS EXCEL)zbieranie
2024-10-24 21:25:52Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem ( wynik rekrutacji)3348576Obowiązki Cel istnienia funkcji: Pracownik zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiemWymagania Wymagania formalne określone dla funkcji: Nie
2024-10-24 11:00:47ZUS