Czego oczekujemy: wykształcenie kierunkowe (również student w tracie nauki) z obszaru finansów i rachunkowości, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, podstawowa znajomość zasad księgowości, chęć do nauki i rozwoju w kierunku zawodu
2024-06-26 11:05:19Grafton RecruitmentZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twój zakres obowiązków - współpraca z istniejącą siecią sprzedaży w zakresie realizacji planów sprzedażowych - praca zgodnie z obowiązującymi standardami - pozyskiwanie do współpracy partnerów biznesowych i budowanie z nimi długofa
2024-06-27 11:30:07Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.ADla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Asystenta z językiem niemieckim lub niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: aktywne wsparcie i zarządzanie działaniami administracyjnymi dla Pa
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem rumuńskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z klie
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem francuskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z kli
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem greckim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości (AP, AR); Kontakt z klientem wewnętrznym i ze
2024-03-16 17:55:04Dołącz do naszego programu rozwojowego! Jesteś na początku swojej drogi zawodowej i chcesz dalej się rozwijać? Nie masz dużego doświadczenia w handlu detalicznym, a chcesz w przyszłości objąć stanowisko wyższego szczebla? #Dołącz do nas, jeśli chces
2024-05-28 12:56:03SelgrosDla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem portugalskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z k
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie administracyjne dla działu logistycznego; Kontakt z klientem wewnętrznym i
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem włoskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z klient
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niemieckim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z kli
2024-03-16 17:55:04Sprzedaż / Obsługa klienta
2024-03-26 08:55:04Kadry / HR / Doradztwo zawodowe: Specjalista ds. kadr/płac
2024-03-26 08:55:04Zakres obowiązków:• ścisła współpraca z kierownikiem produkcji w zakresie planowania, organizowania i rozliczania produkcji,• optymalizowanie i standaryzacja produkcji (nadzór nad instrukcjami, oznaczeniami, etykietami i tworzeniem zapisów),• współpr
2024-06-24 18:41:40Zakres obowiązków:Czynności administracyjno-biurowe, kontakt z kontrahentami firmy, realizowanie bieżących spraw działu produkcji, praca w systemie ERP, zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, wsp
2024-06-21 18:41:28Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Asystenta z językiem francuskim lub niderlandzkim (SSC/BPO)/ Executive Assistant Codzienne obowiązki to m.in.: aktywne wsparcie i zarządzanie dział
2024-03-16 17:55:04Poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) (105)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz pracę
2024-06-28 11:00:36Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Zakres obowiązków:Bieżąca obsługa komputera, koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów, obsługa systemu magazynowo-księgowego (kontrola stanów magazynowych, remanenty), nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich, utrzy
2024-06-27 18:41:33Poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) (104)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz pracę
2024-06-27 11:00:25Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m / k) (104)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz prac
2024-06-27 11:00:25Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Zakres obowiązków:Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad nauczycielami, Bieżąca kontrola realizacji podstawy programowej,Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności.Oferta dostępna w sali C.Kontakt z pracodawcą - tel.: 501 439 192. Wymagania:Wym
2024-06-26 18:41:41Specjalista ds. administracyjnych i biurowychTwój zakres obowiązków Koordynacja spraw organizacyjnych biura zarządu Obsługa skrzynek e-mail Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Wprowadzanie faktur do systemu Nadzór nad obiegiem dokume
2024-06-26 11:00:49CALDO WENTYLACJA SP. Z O. O 3,0Zakres obowiązków:- opiniowanie projektów planów zagospodarowanie przestrzennego, - opiniowanie projektów planów i programów w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,- opiniowanie projektów remediacji,- opiniowanie dokumentacji projek
2024-06-24 18:41:33Koordynator projektów biznesowychTwój zakres obowiązków Planowanie – w Twoich rękach będzie ustalenie celów i założeń danego projektu i opracowanie harmonogramu zadań związanego z jego realizacją, Trzymasz rękę na pulsie i wiesz co się dzieje w proje
2024-06-21 11:00:35MedipeZakres obowiązków:- pomoc w prowadzeniu ksiąg,- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- pomoc w sporządzaniu deklaracji i informacji do odpowiednich urzędów,przygotowywaniu sprawozdań finansowych, raportów miesięcznych, bilansów, rachunków, wyników.1
2024-06-20 18:41:56Referent ds. kadrTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa kadrowa W tym prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie z obowiązującym prawem poprzez prowadzenie akt osobowych pracowników Przygotowywanie sprawozdań i rozliczeń Sporząd
2024-06-20 11:00:50Adams Group 2,7Poszukujemy osoby na stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m/k) | Miejsce pracy: Syców, dolnośląskie DYREKTOR DZIAŁU w branży okiennej (m / k) (103)Oferta zatrudnienie w ramach umowy o pracę praca na pełen etat możliwość startu od zaraz prac
2024-06-19 11:00:39Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – jednej z największych polskich firm produkcyjnych z bra
2024-06-19 11:00:39Smart-HR 4,1Opis zadań:OBSŁUGA PAKIETU OFFICEWPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU KSIĘGOWEGOPOMOC PRZY WYSTAWIANIU FAKTUROBSŁUGA KORESPONDENCJISEGREGOWANIE DOKUMENTÓWUZUPEŁNIANIE ZLECONYCH PLIKÓWSKANOWANIE DOKUMENTÓW Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średn
2024-06-27 18:41:33Opis zadań:OBSŁUGA BIURA PODAWCZEGOZAKŁADANIE AKT POSTĘPOWAŃDIGITALIZACJA AKTOBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHPRACE PRZY ARCHIWIZOWANIU AKTPRACE W ARCHIWUM ZAKŁADOWYMWYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI KANCELARYJNO-BIUROWYCH Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształ
2024-06-20 18:41:54Opis zadań:PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE BHP, PPOŻ, OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, UŻYTKOWANIA STANOWISKAOBSŁUGA KORESPONDENCJIPRZYGOTOWYWANIE, UKŁADANIE I PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJIREJESTRACJA WNIOSKÓW W SYSTEMIE KSIWSPÓŁPRACA PRZY SPRAWACH BIEŻĄCYCH Z INNYMI
2024-06-20 18:41:54Opis zadań:KOMPLETACJA DOKUMENTÓWPRZEKAZYWANIE DO KSIĘGOWOŚCISPORZĄDZANIE RAPORTÓW, REJESTRÓW - WSTĘPNY ETAPNUMERACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCHPROWADZENIE KORESPONDENCJI - ODBIÓR I WYSYŁKA DOKUMENTÓWFAKTUROWANIEPRZYGOTOWANIE INNYCH NIEZBĘDNYCH DOWODÓW KS
2024-06-20 18:41:54Opis zadań:wg wniosku Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieAdres:Ar
2024-06-19 18:41:43Zakres obowiązków:Sprzedaż usług prawnych, umowianie klientów na konsultacje.Forma umowy: zlecenie 160 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godzinie od 10.00-18.00, zatrudnienie na 3 lata Miejsce pracy: ul. Szewska 75/77 m. 37, 50-121 Wrocław,Sala :
2024-06-26 18:41:41Business Development ManagerTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywne poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych Budowanie długotrwałych relacji z klientami, zrozumienie ich potrzeb i oferowanie odpowied
2024-06-22 11:00:31Folga S. AMłodszy specjalista Miejsce pracy: Wrocław Twój zakres obowiązków • kompleksowe prowadzenie obsługi kancelaryjnej • przyjmowanie przesyłek • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów • prowadzenie papierowego obiegu dokumentów • obsługa kores
2024-06-21 17:55:31FALLWORK Sp. Z O. O• kompleksowe prowadzenie obsługi kancelaryjnej • przyjmowanie przesyłek • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów • prowadzenie papierowego obiegu dokumentów • obsługa korespondencji wychodzącej • obsługa elektronicznego systemu archiwizow
2024-06-21 17:55:31FALLWORK Sp. Z O. OASYSTENT KLIENTA1081605401Obowiązki zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. Wymagania zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzieln
2024-06-18 11:00:26PKO Bank PolskiZakres obowiązków:Gromadzenie, weryfikacja i wprowadzanie danych; przygotowywanie raportów;kontrola realizacji projektów; nadzorowanie wyników pracy techników; praca na systemach IT; tworzenie wycen i kalkulacjidla klientów; tworzenie prezentacji ora
2024-06-26 18:41:41Zakres obowiązków:Praca biurowa. Porządkowanie dokumentów, rozliczanie zadań, dokoumentacja powykonawcza, rozdzielanie zadań pracownikom.1/2 etatu.Praca w godzinach 8:00-12:00.Umowa o pracę na czas nieokreślony. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszta
2024-06-20 18:41:54Zakres obowiązków:1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym ro
2024-05-27 18:41:27Zakres obowiązków:Pisanie pism, rozliczanie obecności i odpłatności za posiłki dzieci, prowadzenie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną itp. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: [Inne] : Dyre
2024-06-12 18:41:18Zakres obowiązków:Do podstawowych obowiązków należeć będzie szeroko pojęta środowiskowa praca socjalna ze wskazanymi rodzinami przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, zamieszkującymi w Kątach Wrocławskich i w sołectwa
2024-06-05 18:41:26Dyrektor / Dyrektorka SprzedażyTwój zakres obowiązków Dyrektor Sprzedaży będzie także aktywnym handlowcem na rynku polskim lub/i na rynkach międzynarodowych. Zbudowanie zespołu handlowego zdolnego do osiągania celów sprzedażowych, marży i wzrostu. Za
2024-05-29 11:00:17Abble Group Sp. z o.o 4,3Asystent / Asystentka ds. logistyki i zakupówTwój zakres obowiązków zarządzanie obiegiem faktur zakupowych wprowadzanie faktur do systemu uzgadnianie niezgodności z dostawcami kontrola faktur logistycznych Nasze wymagania doświadczenia na podobnym st
2024-05-22 11:00:15Fera Sp.z o.oSpecjalista ds. personalnychTwój zakres obowiązków Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacji, onboardingu i procesów rozwoju pracowników. Zarządzanie szkoleniami, rozwój talentów. Wsparcie kierownictwa w integracji strategii HR z celami biznesowymi
2024-05-09 11:00:23Mitsui High-Tec Europe Sp. z o.o 4,5Zakres obowiązków:Koordynacja pracy biura; Wnioskowanie i rozliczenie dotacji; Nadzór nad relizacją projektów;Merytoryczne opracowanie dokumentacji fiansowej;Pomoc przy realizacji projektów;Administrowanie budynkiem;Prowadzenie korespondencji w język
2024-05-06 18:41:21Asystent w Dziale SprzedażyTwój zakres obowiązków Ścisła współpraca z zespołem doświadczonych Key Account Managerów, w tym przygotowywanie wycen, pomoc w pracach administracyjnych, Konsultacje mailowe i telefoniczne, wsparcie projektowe przy realizac
2024-04-29 18:00:11HFT71 SP. Z O.OOpis zadań:wg stanowiska Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: odpowiedzialność, uczciwość i pracowitość, komunikatywność Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób z
2024-06-13 18:41:28Opis zadań:Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów , analizowanie kont rozrachunków, poznanie zasad polityki bilansowej przy prowadzeniu pełnej księgowości,poznanie podstawowych dekretów księgowych,weryfikacja dekretów automatycznych, uzgadnianie zl
2024-06-13 18:41:28Opis zadań:Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych dotyczących pracy, obsługiwanie korespondencji urzędowej, obsługiwanie urządzeń biurowych .Obsługa programów komputerowych geodezyjnych i elektroniczna, obsługa klienta, redagowanie pism. Wymagani
2024-06-13 18:41:28Czego oczekujemy: Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Mile widziane wykształcenie techniczne (kierunek: chemia, ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub pokrewne) lub w trakcie studiów Samodzielność i dobra organizacja p
2024-06-26 11:11:15Grafton RecruitmentZAKRES OBOWIĄZKÓW: - telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (obsługa infolinii); - sporządzanie zestawień, ofert handlowych oraz sprawozdań; - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur; - obsługa systemu ERP; - aktualizacja danych
2024-06-28 15:30:12WCTRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ