Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B, mile widziane doświadczenie w branży Facility Management lub pokrewnych, samodzielność oraz systematyczność w działaniu, umiejętność planowania, p
2025-02-21 10:25:21Goldman RecruitmentPosiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-03-12 13:30:13Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-03-15 15:31:18Kluczowe zadania: Realizacja projektów wdrożeniowych (w kraju i za granicą) systemu IFS App/Cloud we wskazanym obszarze (w tym wypadku – Projekty) Analiza procesów biznesowych i oczekiwań klientów oraz ich odwzorowanie w systemie IFS App/Cloud P
2025-03-15 08:30:51Zakres obowiązków:tworzenie i weryfikacja kart charakterystyki niebezpiecznych substancji chemicznych, tłumaczenie dokumentów, obsługa bieżąca biura Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: białoruski, w mowie
2025-03-14 18:41:56Zakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie częśc
2025-03-14 16:11:08Opis stanowiska WARUNKI PRACY praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych praca wykonywana w siedzibie wskazanej praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę praca zmianowa z porą nocną przez 12 lu
2025-03-14 11:33:15Kluczowe zadania: Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów z modułem Finanse w systemie IFS App/Cloud, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników Wyszukiwanie poprawek, odpowiedniej parametryzacji oraz personalizacji systemu IFS App/Clou
2025-03-14 10:41:00Koordynator/ka Biura Zarządu Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków. • Koordynowanie kalendarza spotkań członków Zarządu. • Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych. • Administrowanie..
2025-03-14 09:08:50FOODjobs Sp z o.oZakres obowiązków:Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji gotowosci mobilizacyjnej i bojowej 40Zapas.we współpracy ze specjalistami CSWL oraz uaktualnianie jej na bieżąco zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, nadzorowanie mobilizacyjnego uz
2025-03-13 18:42:05Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wyma
2025-03-13 18:42:05Opis stanowiska Koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem sieci światłowodowej i miedzianej Kontrola jakości usług świadczonych przez podwykonawców Analiza raportów z postępów prac i wsparcie techniczne zespołów w terenie Inicjo
2025-03-13 09:20:03Firma DMS-DIRECT MARKETING SERVICES sp.k. Nasza firma działa na rynku od 25 lat. Specjalizujemy się w kompleksowych usługach jak magazynowanie, fulfillment i logistyka kontraktowa. Świadczymy profesjonalne usługi obejmujące cały proces realizacj
2025-03-13 05:06:37Zakres obowiązków:Terminowe i rzetelne wykonywanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanie informacji, kontrola środków trwałych pod względem naliczania amortyzacji oraz kwalifikowane ich do odpowiedniej grupy GUS przy udziale
2025-03-12 18:41:51Twój zakres obowiązków Prowadzenie działań w wyznaczonym regionie, ukierunkowanych na aktywizację Pośredników finansowych Banku, w tym: wsparcie merytoryczne oraz prowadzenie spotkań szkoleniowych, promowanie kredytów firmowych oraz dla małych i
2025-03-12 12:30:54Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-11 18:41:35Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-11 18:41:35Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarówPraca w godz: 6-22(2 zmiany) również w dni wolneUmowa na
2025-03-11 18:41:35(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-11 15:32:14Opis stanowiska Diagnozowanie usterek i naprawa urządzeń chłodniczych we współpracy z zespołem technicznym. Uczestnictwo w konserwacjach i przeglądach systemów HVAC. Asystowanie przy montażu nowych urządzeń. Poszukujemy osoby z podstawową znajom
2025-03-09 09:35:01Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ, przyjmowanie w
2025-03-09 07:31:34Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-03-07 15:25:41Opis stanowiska Prowadzenie ewidencji wyposażenia i dokumentacji środowiskowej Rozliczanie faktur związanych z utrzymaniem obiektów (w tym mediów) Organizowanie bieżącej administracji placówek i zaopatrzenia Współpraca z jednostkami wewnętrznymi
2025-03-07 15:20:04Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego Prace biurowe Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami
2025-03-06 11:45:02Zakres obowiązków:Przygotowywanie, sporządzanie i kontrolowanie według określonych procedur, materiałów do planowania dochodów i wydatków na rok planistyczny oraz przedplanowy, przeprowadzenie okresowych analiz w zakresie realizacji planu, weryf
2025-03-05 18:41:28Do zadań na stanowisku należy w szczególności: wsparcie zarządzania Oddziałem, w tym kierowanie pracą i koordynowanie działań podległych pracowników (ok. 20 osób), zastępowanie Dyrektora Oddziału, reprezentowanie Spółki w zakresie kompetencji Od
2025-03-05 18:22:33Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wprowadzanie produktów marki własnej, prace nad projektem opakowania z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie bad
2025-03-05 15:30:41Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
2025-03-05 07:29:54Ogólnopolska Agencja Ochrony poszukuje Koordynatora obiektu: - stawki od 31 zł brutto - umowa zlecenie lub umowa o pracę. - system pracy po 8-10 godziny - dniówki. - gwarantujemy szkolenia, umundurowanie, opiekę kierownika - mile widziana podsta
2025-03-04 21:06:40Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarówOferta dla osób z niepełnosprawnością- wymagane orzeczeni
2025-03-04 18:41:39STUDIO FIGURA International - lider w branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Od ponad 18 lat dumnie na rynku! Do Naszej Centrali w Wysogotow
2025-02-28 21:06:44Koordynator/ka Biura Zarządu Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków. • Koordynowanie kalendarza spotkań członków Zarządu. • Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych. • Administrowanie biur
2025-02-26 21:06:41Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,utrzymanie czystości w miejscu pracy,dbanie o ekspozycję towarów, Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Komunika
2025-02-26 18:41:53Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji or
2025-02-25 18:31:20Obowiązki: Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi. Organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Wspieranie pracy biura i innych działów administracyjnych Nadzór nad dokumentacją i te
2025-02-20 15:06:44Co oferujemy umowę o pracę bezpośrednio w firmie naszego Klienta, atrakcyjne wynagrodzenie + premie miesięczne, możliwość rozwoju zawodowego poprzez dostęp do wewnętrznych szkoleń i finansowanych kursów, telefon, laptop służbowy, kartę MultiSpor
2025-02-15 05:25:38Dla naszego Klienta, uznanej Kancelarii Prawniczej, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych poszukujemy Kandydatów na stanowisko Asystentki ds. administracyjnych. Asystentka ds. AdministracyjnychMiejsce pracy: PoznańZadania:odpowiedzialność z
2025-01-24 05:25:43Zakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2025-01-24 05:06:47Zakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2025-01-24 05:06:47Dla naszego Klienta, uznanej Kancelarii Prawniczej, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych poszukujemy Kandydatów na stanowisko Asystentki Zarządu / Specjalisty ds. administracyjnych. Asystentka ZarząduMiejsce pracy: PoznańZadania:odpowiedzi
2025-01-21 05:25:42Poszukujemy pracownika na stanowisko administracyjno-biurowe. Oferujemy: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat - Pracę w systemie 1-zmianowym (7.00-15.00) od poniedziałku do piątku - Praca od 01.03.2025r. Wymagania: - Prawo jaz
2025-01-14 15:07:13Opis stanowiska Obowiązki zawodowe Opracowuj i realizuj plany wydarzeń, aby zapewnić sukces wydarzenia. Kieruj zespołem odpowiedzialnym za planowanie wydarzeń i koordynuj zasoby. Komunikuj się z klientami, przekazuj rekomendacje i dbaj o satysfakcję
2025-01-07 10:55:06Opis stanowiska Obowiązki zawodowe Opracowuj i realizuj plany wydarzeń, aby zapewnić sukces wydarzenia. Kieruj zespołem odpowiedzialnym za planowanie wydarzeń i koordynuj zasoby. Komunikuj się z klientami, przekazuj rekomendacje i dbaj o satysfakcję
2025-01-07 10:55:06Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-12 13:30:08Zakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie częśc
2025-03-14 16:11:08W zależności od lokalizacji gotowość do pracy: Poznań (od poniedziałku do piątku elastyczne godziny pracy pomiędzy 8:00 a 21:00), Gdańsk i Olsztyn (od poniedziałku do piątku zmiany w godz. 9:00 - 21:00 oraz dwie soboty w miesiącu w godz. 9:00 -
2025-03-14 10:25:23Transcom WorldWide Poland Sp. z o.o 3,7Opis stanowiska Bieżąca obsługa administracyjna, w tym front office, Efektywna obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, Rejestracja i wystawianie faktur, rozliczanie przewoźników oraz dokumentacji przewozowej, Obsługa kasowa, Archiwizac
2025-03-13 09:20:02Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-03-12 13:30:13ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Zawody: Pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi (wymagany staż - lata: 2) - Uprawnienia: osługa komputera,kultura osobista - In
2025-03-04 07:31:03DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o. oOpis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: opiekunka dziecięca, psycholog, pedagog, opiekun dziecięcy - kursUprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆInne wymagania: troska o dziecibezpieczeń
2025-02-26 18:41:57ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompleksowa obsługa biura, - zarządzanie obiegiem dokumentów, - prowadzenie oraz ewidencjonowanie korespondencji, - nadzór oraz zaopatrzenie w materiały biurowe, - prowadzenie dokumentacji firmy, - prowadzenie kasy oraz spor
2025-03-14 17:58:13Air Technika sp. z o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-03-14 14:54:07ipracujzdalnie.pl 4,8The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-03-14 11:56:04Impakt S.AKontraktor Sp. z o.o. specjalizuje się w realizacji projektów aktywizacji zawodowej współfinansowanych z EFS na terenie całego kraju. W związku z realizacją nowego projektu na terenie woj. wielkopolskiego poszukujemy kandydata/ kandydatki na..
2025-03-13 21:45:56Kontraktor Sp. z o. oOpis zadań:wg programu stazu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: logistykaJęzyk: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowanyUprawnienia: komunikatywność
2025-03-13 18:42:05Konsultant ds. zarządzania ryzykiemTwój zakres obowiązków realizacja projektów z zakresu zarządzania ryzykiem w największych polskich i zagranicznych organizacjach opracowywanie rozwiązań proceduralnych związanych z zarządzaniem ryzykiem, w tym
2025-03-13 11:00:57PBSG Limited Sp. KKoordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych kontrahentów w tym punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do promowania i sprzedaży usług Premium Mobile. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży na podległym teren
2025-03-13 11:00:57Premium Mobile sp. z o. o 2,2Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlaneWymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne, średnie zawodowe, inne, kierunek: geodezja, średnie zawodowe, inne, kie
2025-03-12 18:41:51Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośred
2025-03-12 18:41:51Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za p
2025-03-12 18:41:51Oczekujemy?✅ Doświadczenia w sprzedaży usług B2B (w tym w obszarze marketingu oraz / lub PR, social media, digital) do różnych branż – od energetyki i OZE do FMCG, retailu i automotive✅ Umiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesow
2025-03-12 15:54:19Q A CommsPPP w Luboniu zatrudni pracownika administracji. Praca od zaraz. 20 godzin tygodniowo -0,5 etatu, w godzinach pomiędzy 12-13 do 16-17 Wymagania: 1) bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu i syste
2025-03-12 15:36:11Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w LuboniuZaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-03-12 13:30:12Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-12 13:30:08Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ulicy Wierzbięcice 1 w Poznaniu.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Wymiar czasu pracy pół etatu.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów..
2025-03-12 12:50:57LUX MED Sp. z o. oPracownik administracyjno-biurowyTwój zakres obowiązków rejestrowanie, dekretowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy, przygotowanie dokumentów firmowych, nadawanie i przyjmowanie korespondencji kurierskiej i poc
2025-03-12 11:00:45WISAG POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄW związku z dynamicznym rozwojem firmy, powiększamy nasz zespół administracyjny w oddziale Spółki w Poznaniu. Asystent/ka DyrekcjiObowiązki realizacja i nadzorowanie prac administracyjno-biurowych w oddziale spółki wsparcie administracyjne dyrek
2025-03-12 11:00:45ADAMIETZ Sp. z o. oOpis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: umiejętność organizacji pracy, Obsługa komputera, odporność na stres, Znajomość pakietu MS OFFICE, systematyczność, KOMUNIKATYWNOŚĆ
2025-03-11 18:41:35Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:posiadasz wykształcenie medyczne (ukończone studia na kierunku Fizjoterapia / Dietetyka / Farmacja / Położnictwo / Pielęgniarstwo / Ratownictwo Medyczne bądź inne pokrewne)..
2025-03-11 15:26:21MedicoverLokalizacja: Poznań (CH Avenida)Forma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa + prowizjaTryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota / niedziela (handlowa)60% bieżąca obsługa klienta..
2025-03-11 12:42:19T-Mobile Polska S.AJako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla naszego klienta..
2025-03-11 11:46:31Grupa OutworkingDoświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży w sektorze B2B, Znajomości branży teletechnicznej, co będzie dodatkowym atutem, Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych i sprzedażowych, Umiejętności organizacji pracy własnej, Orientacji na re
2025-03-11 10:25:21Smart-HR 4,2Starszy Referent w Dziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Wielkopolskim OW NFZ29_poznan2512Obowiązki przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koo
2025-03-11 07:00:56Narodowy Fundusz ZdrowiaDyrektor/ Dyrektorka Oddziału mLeasing74_4469973Obowiązki kierowanie ambitnym zespołem doradców i wspieranie zespołu w osiągnięciu wyznaczonych celów aktywną współpracę z oddziałami korporacyjnymi oraz z placówkami detalicznymi mBanku m.in. z Po
2025-03-11 07:00:56mBank S.A