Administracja biurowa Grójec

Znaleźliśmy 10 ofert
Oferta sponsorowana

Koordynator ds. Księgowych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżąca komunikacja oraz wymiana dokumentów i informacji z zewnętrznym biurem rachunkowym. Uzgadnianie sald i rozrachunków z kontrahentami. Wystawianie faktur sprzedażowych na podstawie instrukcji i danych przekazywanych przez kier

2024-07-16 13:41:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
VICTOR ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa +44km
praca.pl 
Pozostałe ogłoszenia

DYREKTOR ODDZIAŁU

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, bankowość - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL) - Inne wymagania: Mile widziane doświadczen

2024-08-22 07:31:05
BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCU
3 dni temu z aplikuj.pl 

Dyrektor oddziału

Zakres obowiązków:Realizowanie celów sprzedażowychi jakościowych oddziału, budowanie i umacnianie pozycji Oddziału na lokalnym rynku Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, bankowośćUprawnienia: Obsł

2024-08-21 18:41:53
od 6500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCU
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

PRACOWNIK BIUROWY

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Zawody: Pracownik biurowy - Uprawnienia: asertywność,Chęć do pracy,obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat B - Inne wymagania: [Umiejętność 1] :

2024-08-21 07:31:10
RAJPOL SP. Z O. O
4 dni temu z aplikuj.pl 

KSIEGOWA/KADROWA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie - Uprawnienia: analitycznego myślenia,DOŚWIADCZENIE W KSIĘGOWOŚCI,czytania przepisów - Inne wymagania: Wymagana znajomość j. polskiego

2024-08-20 07:31:15
Ank biuro rachunkowe andrii konovalov
5 dni temu z aplikuj.pl 

Ksiegowa/kadrowa

Zakres obowiązków:prowadzenie KPiR, księg handlowych, sporządzenie deklaracji JPK, ZUS Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnieUprawnienia: analitycznego myślenia, DOŚWIADCZENIE W KSIĘGOWOŚCI, czytania przepisówWymagani

2024-08-19 18:41:44
od 6900 zł Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Ank biuro rachunkowe andrii konovalov
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

ASYSTENT KAS SAMOOBSŁUGOWYCH

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Inne wymagania: [Inne] : Nasze wymaganiaaktualne orzeczeniezapał i chęci do pracymile widziane doświadczenie - Przeznaczone wyłącznie dla osób zareje

2024-08-06 07:31:20
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
19 dni temu z aplikuj.pl 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Oferujemy:• umowa o pracę• niezbędne szkolenia• atrakcyjne benefity• przyjazną atmosferę w pracy Zakres obowiązków:• pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych• obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami• utrzymanie czystości w

2024-08-05 18:42:17
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
20 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

Referent Działu Nawozów

Referent Działu NawozówTwój zakres obowiązków Do zakresu obowiązków będzie należało: obsługa klientów stacjonarna i telefoniczna, fakturowanie, przyjęcia towarów, nadzorowanie stanów magazynowych, współpraca z działem księgowości, działem logistyki

2024-07-12 11:00:17
Agrosimex Sp.z o.o
gowork.pl 

Business Development Manager – usługi logistyczne...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-07-05 12:36:08
Imar Service Group Sp. z o.o
hrlink.pl 

Asystent/ Asystentka Zarządu

Asystent/ Asystentka ZarząduTwój zakres obowiązków Zapewnienie merytorycznego i organizacyjnego wsparcia dla Członka Zarządu Udział w spotkaniach biznesowych Przygotowywanie dokumentacji, sporządzanie notatek i raportów ze spotkań, redagowanie komuni

2024-06-11 11:00:25
Agrosimex Sp.z o.o
gowork.pl 
Oferta sponsorowana

Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji. Praca zdalna

2024-08-19 16:10:32
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Symfonia Sp. z o.o
Warszawa +44km
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania...

Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji Praca zdalna

2024-08-17 09:20:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Symfonia Sp. z o.o
Warszawa +44km
praca.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. administracji

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Reprezentacja firmy oraz kontakt z klientami - Przygotowywanie pism, umów, itp. - Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych - Prowadzenie korespondencji - Załatwianie spraw urzędowych - Dbanie o właściwy obieg dokumentów i

2024-08-23 15:30:15
Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o
Piaseczno +24km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Dyrektor Oddziału – laboratorium weterynaryjne

Obowiązki: Nadzór nad codzienną działalnością laboratorium, w tym zarządzanie personelem, budżetem i operacjami. Inicjowanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań oraz technologii w pracy laboratorium Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klien

2024-08-24 14:41:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
VETLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager)

Opis stanowiska Develop and execute sales strategies in Poland. Identify and pursue new business opportunities. Build and maintain customer relationships. Analyze sales data and market trends. Manage negotiations and collaboration with internal teams

2024-08-24 11:30:02
Umowa: Kontrakt B2B Rodzaj pracy: Stała
Headshot
Warszawa +44km
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Koordynator Wsparcia EAP

Główne zadania: Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24 Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim) Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub

2024-08-23 15:22:03
Umowa: Kontrakt B2B Rodzaj pracy: Stała
EAP24
Warszawa +44km
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Młodszy koordynator prac budowlanych

Twój zakres obowiązków Lokalne wsparcie w całym cyklu realizacji projektów kapitałowych Obsługa realizacja w zakresie dokumentacji tj. kart materiałowych i IBWR oraz BHP Bezpośredni nadzór nad pracami budowlanymi wraz z ich koordynacją Współpraca z p

2024-08-23 13:00:35
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ISS Facility Services Sp. Z O. O 
5,0 
Warszawa +44km
praca.pl 

Koordynatorów usług opiekuńczych Piaseczno

PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..

2024-08-23 21:14:48
Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Piaseczno +24km
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Konsultant

Zakres obowiązków:rozmowa przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w j

2024-08-23 18:41:47
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Staż z urzędu pracy Recepcjonista

Opis zadań:- obsługa recepcji,- ustawienie kalendarza,- organizacja pracy,- udzielanie informacji,- kontakt z klientem osobisty i telefoniczny,- dbałość o recepcję i stanowisko,- potwierdzanie telefoniczne wizyt,- dbanie o wizerunek firmy również w m

2024-08-22 18:42:16
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Pniewy +9km
3 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach 

PRACOWNIK BIUROWY (PRACOWNIK I STOPNIA)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office ,obsługa komputera - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY:

2024-08-21 07:31:12
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Piaseczno +24km
4 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik biurowy (pracownik i stopnia)

Zakres obowiązków:Obsługa klienta, proste prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office , obsługa komputera Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na

2024-08-20 18:41:45
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Piaseczno +24km
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:obsługa sekretariatu, wystawianie dokumentów magazynowych W-Z, wystawianie FV Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: asertywność, Chęć do pracy, obsługa urządzeń biurowych

2024-08-20 18:41:44
od 4500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
RAJPOL SP. Z O. O
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

Pomoc biurowa

Zakres obowiązków:porządkowanie i wprowadzanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie i wysyłanie poczty, umawianie wizyt w urzędach, wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę, kontakt z klientami wietnamskojęzycznymi Wymagania:W

2024-08-20 18:41:43
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Łazy +24km
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Koordynator ds. gospodarki magazynowej

Zakres obowiązków:Rejestracja przepływu towarów w systemie informatycznym. Prowadzenie analiz ruchów magazynowych oraz stanów magazynowych. Współpraca w realizowaniu projektów logistycznych. Sprawowanie kontroli i odpowiedzialność za powierzone mieni

2024-08-20 18:41:43
od 8000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim 

Asystent działu zakupów

Zakres obowiązków:udział w planowaniu, rozkładaniu i realizacji prac zakupowych, uczestniczenie w rozwiązywaniu problemów zakupowych/ produkcyjnych, monitorowanie pod nadzorem terminowości zakupów i przekazywanie danych do odpowiednich działów, pomoc

2024-08-19 18:41:44
od 4490 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Łoziska +24km
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:organizacja spotkań i konferencji, prowadzenie kalendarza, przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji, katalogowanie i archiwizacja faktur, telefoniczna obsługa głównie klientów pochodzenie wietnamskiego, obsługa sprzętów bi

2024-08-15 18:41:40
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Jabłonowo +24km
10 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Asystent pracownika instalacji hydraulicznych...

Zakres obowiązków:montaż i modernizacja systemów przeciwpożarowych; instalacja systemów hydraulicznych i elektrycznych; serwisowanie systemów; dbanie o ich sprawne funcjonowanie.UWAGA! pracodawca zatrudni chętne osoby do przyuczenia. W przypadku dele

2024-08-14 18:41:49
od 4600 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Dekk fire solutions spółka z ograniczoną...
Zamienie +24km
11 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Asystent/ka ds. Marketingu

Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta o stabilnej pozycji rynkowej, poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/ka ds. Marketingu. Firma jest globalnym liderem innowacji inspirowanych nauką. Wykorzystuje wiedzę, by zmieniać świat. Dołącz do f

2024-08-14 11:53:57
Rodzaj pracy: Stała
Kajetany +24km
11 dni temu z jobs.pl 

Pracownik biurowy - elastyczne godziny + wysokie...

Ogólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Poznaniu i okolicah współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas..

2024-08-13 10:32:42
Profi Credit Polska S.A
Pniewy +8km
12 dni temu z erecruiter.pl 

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PRODUKTEM K/M (PIASECZNO)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Zawody: Organizator obsługi sprzedaży internetowej - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Uprawnien

2024-08-10 07:31:02
AUCHAN POLSKA Sp. z o. o 
4,1 
Piaseczno +24km
15 dni temu z aplikuj.pl 

Specjalista ds. administracji produktem k/m (piaseczno)

Zakres obowiązków:Realizowanie strategii oferty Internetowej Auchan poprzez przygotowywanie opisów, parametryzację oraz wyświetlanie produktów na stronach Internetowych Auchan i Partnerów Bieżąca współpraca z Managerem Oferty Internetowej i dostawcam

2024-08-09 18:41:38
od 5000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
AUCHAN POLSKA Sp. z o. o 
4,1 
Piaseczno +24km
16 dni temu z Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy 

PRACOWNIK BIUROWY

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: mile widziana znajomość języka białoruskiego - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

2024-08-09 07:31:11
Work&human pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
16 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:kontakt z klientami, zakupy, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, sporządzanie pism, kontrola nad korespondencją przychodzącą, wychodzącą, praca biurowa, archiwizacja dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształc

2024-08-08 18:42:23
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Work&human pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
17 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN - System wynagrodzenia: Czasow

2024-08-08 07:31:25
Katolickie stowarzyszenie niepełnosprawnych...
Piaseczno +24km
17 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik biurowy 23a

Zakres obowiązków:- Wystawianie faktur,- Koordynowanie pracy biura,- Pomoc przy dokumentacji kadrowej,- Wnioskowanie do odpowiednich urzędów o wydanie świadectw kierowców, oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy oraz zezwoleń na pracę,- Obsługa ko

2024-08-07 18:42:06
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Słubica A +21km
18 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie 

Asystent/ka ds. Marketingu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd

2024-08-05 21:25:38
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ManpowerGroup Sp. z o. o
Kajetany +24km
20 dni temu z infopraca.pl 

Asystent/ka ds. Marketingu

Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta o stabilnej pozycji rynkowej, poszukujemy osoby na stanowisko Asystent(ka) ds. Marketingu. Firma jest globalnym liderem innowacji inspirowanych nauką. Wykorzystuje wiedzę, by zmieniać świat. Dołącz do

2024-08-05 08:13:05
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Manpower
Nadarzyn +21km
20 dni temu z lento.pl 

Asystent/ka ds. Marketingu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd

2024-08-02 15:50:59
Manpower Poland 
3,5 
Kajetany +24km
23 dni temu z gratka.pl 

Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta

Grupa CMP to nowoczesna sieć placówek oferująca wysokiej jakości opiekę medyczną. Szukamy pasjonatów zdrowia gotowych rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy i dołączyć do naszego zespołu. Oferujemy..

2024-08-02 12:44:21
Centrum Medyczne Puławska Sp. z o. o
Piaseczno +24km
23 dni temu z erecruiter.pl 

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ- ASYSTENT

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe ekonomiczne. Wymagana znajomość obsługi komputera wraz z oprogramowaniem biurowym. Niezbędne 3- letni

2024-08-01 07:31:22
Kristina Tex Chaban Nukari
Urzut +22km
24 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik obsługi biurowej- asystent

Zakres obowiązków:Opieka nad dokumentami firmy. Segregacja i archiwizacja dokumentów. Dbanie o terminowy i prawidłowy obieg dokumentów. Obsługa korespondencji oraz inne polecenia przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00-17:00. Wym

2024-07-31 18:41:52
do 6000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex Chaban Nukari
Urzut +22km
25 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Koordynator ofertowania

Dla renomowanej organizacji specjalizującej się w optyce precyzyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynator ofertowania.Nasz klient posiada ugruntowaną pozycję na rynku światowym, dlatego poszukujemy osób z doświadczeniem na podobnym stano

2024-07-31 11:54:08
Józefów +15km
25 dni temu z jobs.pl 

PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe - Inne wymagania: Poziom wykształcenia - niewymagane. Umiejętność obsługi komputera i skanera. Wymagana bardzo dobra znajomość języ

2024-07-31 07:31:00
Workhouse4you Sp. z o.o
Nadarzyn +21km
25 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik biurowy z językiem niemieckim

Zakres obowiązków:Wprowadzanie danych z dokumentów do sytemu, przygotowywanie dokumentów i ich skanowanie, weryfikacja poprawności dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku w ramach elastycznego grafiku między 6:00, a 16:00. Wymagania:Wymagania kon

2024-07-30 18:42:19
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Workhouse4you Sp. z o.o
Nadarzyn +21km
26 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Asystentka

Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego

2024-07-23 10:31:15
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex Chaban Nukari
Nadarzyn +21km
lento.pl 

Asystent działu

• Aktualizacje danych w systemie • Wsparcie handlowca w podstawowych obowiązkach • Przygotowywanie zestawień na potrzeby działu • Weryfikacja poprawności danych wprowadzonych przez dostawcę

2024-07-18 17:55:50
FALLWORK Sp. Z O. O
Łoziska +24km
fallwork.pl 

Staż z urzędu pracy Referent - technik prac biurowych

Opis zadań:Staż - rezerwa FP- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, p

2024-07-16 18:41:46
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Piaseczno +24km
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Asystentka Biura/Recepcja

Asystencka praca / Personel biurowy

2024-07-10 08:55:04
Rodzaj pracy: Stała
Piaseczno +24km
biurokarier.edu.pl 

Asystent Klienta Drogerii

Lesznowola, Lesznowola, ul. Słoneczna 128 woj. mazowieckie

2024-07-09 16:43:01
Rossmann
Lesznowola +24km
kariera.rossmann.pl 

Młodszy Asystent Diagnostyki Laboratoryjnej (Serolog...

Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..

2024-07-05 13:33:00
Synevo Sp.z.o.o
Piaseczno +24km
erecruiter.pl 

Business Development Manager – usługi logistyczne...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-07-05 12:36:08
Imar Service Group Sp. z o.o
Nadarzyn +21km
hrlink.pl 

Business Development Manager – usługi logistyczne...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-07-05 12:36:08
Imar Service Group Sp. z o.o
Piaseczno +24km
hrlink.pl 

Business Development Manager – usługi logistyczne...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-07-05 12:36:08
Imar Service Group Sp. z o.o
Tarczyn +11km
hrlink.pl 

Asystentka zarządzająca biurem

Obowiązki: Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi. Tworzenie dokumentów i raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań. Przygotowywanie dokumentów dla klientów. Komunikacja tel

2024-07-05 10:42:48
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Flesch Nieruchomości
Nadarzyn +21km
lento.pl 

Pracownik biurowy kadry i place

FIRMA G-POLAND DO SWOJEGO BIURA W PIASECZNIE ZATRUDNI SAMODZIELNEGO PRACOWNIKA WYMAGANE DOSWIADCZENI WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KADRY I PLACE BARDZODOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ZAINTERESOWANE OSOBY ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO

2024-06-20 11:21:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
G-zPOLAND
Piaseczno +24km
lento.pl 

Koordynator usług opiekuńczych Piaseczno

PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i

2024-06-13 18:14:39
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
prm
Piaseczno +24km
lento.pl 

Pracownik biurowy z j. angielskim

Firma We Work Heart Poland Sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. HR i Rekrutacji z językiem angielskim. We Work Heart to międzynarodowa agencja zatrudnienia zajmująca się rekrutacją na stanowiska techniczne. We Work..

2024-06-08 21:43:01
We Work Heart Poland Sp. z o. o
Piaseczno +24km
Aplikuj przez Nuzle  

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praktyka absolwencka WYMAGANIA: - Wykształcenie: pomaturalne/policealne - Uprawnienia: Obsługa programów księgowych,Archiwizowanie dokumentów księgowych,Księgowanie dokumentów księgowych,Wykonywanie innych poleceń przełożonych,Znaj

2024-05-23 07:31:07
MEYER ALLIANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Piaseczno +24km
aplikuj.pl 

Praktyka Asystent do spraw księgowości

Zakres obowiązków:Przygotowywanie i księgowanie dokumentów księgowych:Faktury, rachunki, wyciągi bankowe itp.Wprowadzanie danych do systemu księgowegoWeryfikacja poprawności danychWspomaganie bieżących prac księgowych:Deklaracje VATSprawozdania finan

2024-05-22 18:41:38
Umowa: Inna Rodzaj pracy: Dodatkowa
MEYER ALLIANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Piaseczno +24km
Pracodawca 

Pilnie Asystent ds. administracji

OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę

2024-05-21 09:27:27
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
Nadarzyn +21km
lento.pl 

Pilnie Asystent

Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz

2024-05-21 09:27:22
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
Nadarzyn +21km
lento.pl 

Pilnie Asystent d/s nieruchomości

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś

2024-05-21 09:27:18
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
Nadarzyn +21km
lento.pl 

Asystentka ds. Dokumentacji Jakościowej i Środowiskowej

Prace biurowe

2024-05-11 08:55:06
Piaseczno +24km
biurokarier.edu.pl 

Asystent w biurze księgowym

Biuro księgowe Prowadzenie kpir, ryczałtu, VATrolnicy, ZUS, KRUS ( bez ksiąg rachunkowych). Obsługa klienta( powiadamianie, przyjmowanie dok.) komunikacja z urzędami. Od zaraz

2024-05-06 08:50:04
Rodzaj pracy: Stała
Błędów +16km
gratka.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Grójcu. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Grójcu. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Grójcu

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 74 643 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy