Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżynieria mechaniczna, elektrotechnika lub pokrewne), znajomość technologii napraw , konserwacji maszyn oraz urządzeń doskonała znajomość procesów
2025-01-21 16:49:06Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, planowanie, organizacja i nadzór nad działem utrzymania ruchu: przeglądy maszyn, urządzeń produkcyjnych, magazynowych oraz infrastruktury zakładu,, zarządzanie zespołem techników i inżynierów ds. utrzymania ruchu / ok 18
2025-01-21 16:40:34ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45InformatykTwój zakres obowiązków Zarządzanie serwerami opartymi o systemy Windows Server 2016/2022 Zarządzanie usługami Active Directory Zapewnienie bezawaryjnego działania systemów i aplikacji Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych
2025-01-08 07:01:05Agrosimex Sp.z o.oPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuFirma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Grójec, Grójec, ul. Piłsudskiego 2 woj. kujawsko-pomorskie
2024-11-13 16:43:01RossmannAgro Queens Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji ma rynku. Od 2016 z sukcesem zajmuje się eksportem polskich owoców i warzyw na skalę światową z naciskiem na rynki Unii Europejskiej. Działamy z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczyć klient
2024-11-13 13:27:18Agro Queens Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji ma rynku. Od 2016 z sukcesem zajmuje się eksportem polskich owoców i warzyw na skalę światową z naciskiem na rynki Unii Europejskiej. Działamy z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczyć klient
2024-11-13 13:27:18Firma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja i realizacja dostaw do sieci zgodnie z zamówieniami., m.in.: LIDL, DINO, KIK, BIEDRONKA, TEDI- Bieżące monitorowanie dostaw i nadzorowanie procesu dostawy w celu utrzymania terminowości,- Kontakt z przewoźnikami
2025-01-16 15:30:13ESTETICA GROUP IWONA MICHALAK 3,4Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustras
2025-01-21 10:25:14eConsultingMin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenie we wdrażaniu Microsoft Dynamics 365, najchętniej doświadczenie w migracji z Dynamics Ax w firmach działajacych na polskim rynku dobrej znajomości wybranych modułów D365 (Finanse, Bud
2025-01-21 10:25:147N 5,0Zrozumienie procesów biznesowych i zdolność do ich analizy. Umiejętność identyfikacji i dokumentacji wymagań biznesowych. Znajomość narzędzi i technik analizy biznesowej. Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN i UML. Zna
2025-01-21 10:25:14Centralny Ośrodek Informatyki 3,4Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżynieria mechaniczna, elektrotechnika lub pokrewne), znajomość technologii napraw , konserwacji maszyn oraz urządzeń doskonała znajomość procesów
2025-01-21 16:49:06Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, planowanie, organizacja i nadzór nad działem utrzymania ruchu: przeglądy maszyn, urządzeń produkcyjnych, magazynowych oraz infrastruktury zakładu,, zarządzanie zespołem techników i inżynierów ds. utrzymania ruchu / ok 18
2025-01-21 16:40:34ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45InformatykTwój zakres obowiązków Zarządzanie serwerami opartymi o systemy Windows Server 2016/2022 Zarządzanie usługami Active Directory Zapewnienie bezawaryjnego działania systemów i aplikacji Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych
2025-01-08 07:01:05Agrosimex Sp.z o.oPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuFirma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Grójec, Grójec, ul. Piłsudskiego 2 woj. kujawsko-pomorskie
2024-11-13 16:43:01RossmannAgro Queens Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji ma rynku. Od 2016 z sukcesem zajmuje się eksportem polskich owoców i warzyw na skalę światową z naciskiem na rynki Unii Europejskiej. Działamy z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczyć klient
2024-11-13 13:27:18Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-20 21:25:41Zakres obowiązków:rozmowa przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, częst
2025-01-20 18:41:33Zakres obowiązków:rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, c
2025-01-20 18:41:33Zakres obowiązków:rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie i odbieranie z lotniska, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, niezbędna znajomo
2025-01-20 18:41:33Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klienta w salonie, obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek pocztowych, telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi Klientami firmy, opieka nad Klientami oczekującymi na kontakt osoby..
2025-01-20 15:40:39Twój zakres obowiązków, rozwój współpracy z istniejącymi partnerami handlowymi oraz poszukiwanie nowych kontrahentów z tego obszaru i szukanie potencjału na rozwój nowych kanałów dystrybucji., identyfikację i pozyskiwanie nowego partnerstwa w..
2025-01-20 15:40:39PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..
2025-01-20 08:00:51Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń Udział w organizacji eventów firmowych i integracji Obsługa systemów firmowych Bezpośrednia obs
2025-01-19 09:30:03Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kalendarza i planu spotkań Prezesa oraz Zarządu., Koordynacja spotkań, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie Prezesa o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach., Komplekso
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, Opracowanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, identyfikacja potencjału sprzedażowego, Aktywne poszukiwanie nowych klientów B2B w wybranych segmentach rynkowych i krajach,, Rozwijanie współpracy i
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, zapewnienie bezpośredniego wsparcia działu sprzedaży oraz pomoc w realizacji zadań, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, koordynacja obiegu dokumentów, weryfikacja dokumentacji, Biurowe czynności administracyjne,..
2025-01-17 13:40:51Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych
2025-01-17 09:30:04Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-16 21:25:41Twój zakres obowiązków, Zarządzanie pracą recepcji i koordynacja zadań zespołu recepcyjnego., Powitanie i obsługa klientów odwiedzających salon., Zarządzanie korespondencją i dokumentacją., Współpraca z działem sprzedaży i serwisu w celu..
2025-01-16 16:40:24Oferujemy: współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto, współpracę z młodym, dynamicznym zespołem
2025-01-16 15:25:39Twój zakres obowiązków, wspieranie procesu planowania tras dla aut dostawczych oraz nadzór nad realizacją harmonogramu, koordynację podstawiania pojazdów dostawczych (do 3,5 t) pod rampy załadunkowe i nadzór nad procesami załadunku oraz rozładun
2025-01-16 12:40:42ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacj
2025-01-14 22:30:53Izba Administracji Skarbowej w Warszawie