Agro Queens Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji ma rynku. Od 2016 z sukcesem zajmuje się eksportem polskich owoców i warzyw na skalę światową z naciskiem na rynki Unii Europejskiej. Działamy z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczyć klient
2024-11-13 13:27:18ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera,Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL) - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera, Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL)Wymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45InformatykTwój zakres obowiązków Zarządzanie serwerami opartymi o systemy Windows Server 2016/2022 Zarządzanie usługami Active Directory Zapewnienie bezawaryjnego działania systemów i aplikacji Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych
2025-01-08 07:01:05Agrosimex Sp.z o.oPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuTwój zakres obowiązków, ASYSTENT KAS SAMOOBSŁUGOWYCH - praca w sklepie, Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w sklepie , Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Aktualne orzeczenie o..
2024-11-25 10:40:40Firma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Grójec, Grójec, ul. Piłsudskiego 2 woj. kujawsko-pomorskie
2024-11-13 16:43:01RossmannAgro Queens Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji ma rynku. Od 2016 z sukcesem zajmuje się eksportem polskich owoców i warzyw na skalę światową z naciskiem na rynki Unii Europejskiej. Działamy z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczyć klient
2024-11-13 13:27:18Twój zakres obowiązków, Prace administracyjno-biurowe, tj.: przygotowywanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów,, elementy księgowości oraz rozliczanie wpłat...
2024-10-23 10:40:54Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (wysyłka na poczcie), Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania recepcji biura, Obsługa telefoniczna, Obsługa spotkań biznesowych, Nadzór i koordynacja obiegu korespondencji..
2024-10-17 10:40:45Firma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Oferujemy: współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto, współpracę z młodym, dynamicznym zespołem
2025-01-16 15:25:39Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Lokalizacja: Nadarzyn, woj. mazowieckieTRANSPORT WE WŁASNYM ZAKRESIEOferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młody
2025-01-09 11:53:38Twój zakres obowiązków, Obsługa bieżących spraw biurowych i administracyjnych., Obsługa faktur kosztowych i innych dokumentów wewnętrznych., Współpraca z Agencjami Celnymi., Organizacja i nadzór transportu zagranicznego., Przygotowywanie..
2024-12-30 16:40:21Twój zakres obowiązków, obsługa i administrowanie systemu sprzedażowego,, obsługa skrzynki mailowej,, pisanie pism i maili,, mile widziane doświadczenie w administrowaniu stroną firmową na Facebooku/Instagramie oraz stroną WWW,, i inne obowiązki..
2024-12-28 10:40:24Twój zakres obowiązków, Obsługa wagi samochodowej..
2024-12-09 10:40:41Twój zakres obowiązków, Praca jako asystent /asystentka właściciela firmy, Zarządzanie sprawami biurowymi, Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie, Nadzór nad dokumentacją i terminowością..
2024-11-18 10:40:47Ul. Dworska 1
2024-11-14 12:54:04POLAQUAZatrudnię młoda kobietę do prowadzenia biura przedszkolno-żłobkowego: Wymagania: bardzo dobra znajomość programu excel i word, zorganizowanie, komunikatywność, schludny wygląd, entuzjazm, uśmiech. Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
2024-11-03 18:58:03Twój zakres obowiązków, WF-MAG: , > rozliczanie przelewów przychodzących, > zakładanie nowych klientów i wprowadzanie zmian w kartotece kontrahenta, > weryfikacja wiarygodności płatniczej kontrahentów w systemach KRD i D&B, > blokady klientów z..
2024-10-29 09:40:42Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu, Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa korespondencji mailowej, Nadzór nad..
2024-10-29 09:40:42Twój zakres obowiązków, - Zapewnienie sprawnego działania i organizacji w biurze, dbałość o wewnętrzny oraz zewnętrzny przepływ informacji,, - Wprowadzanie danych do programu wewnętrznego „Intense”,, - Wprowadzanie faktur do programu,, - Obsługa..
2024-10-21 14:40:58Twój zakres obowiązków, kontakt z klientami, tworzenie ofert, wyceny, zamawianie towarów..
2024-10-21 14:40:58DOMI-BOX Sylvain SalmonTwój zakres obowiązków, Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi., Rozliczenia kierowców z tras, pieniędzy, dokumentów., Przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz mailowych od klientów oraz wprowadzenie zamówień do systemu., Zapewnienie..
2024-10-16 15:41:01Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie kosztorysów ofertowych i podwykonawczych, Analiza dokumentacji technicznej i projektowej, Współpraca z dostawcami i podwykonawcami w celu uzyskania wycen, Wyszukiwanie przetargów, Przygotowywanie zapytań..
2024-10-08 14:40:48Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert na świadczenie usług porządkowych dla potencjalnych kontrahentów Spółki, Współuczestniczenie w przygotowywaniu kalkulacji cenowych do ofert dla kontrahentów, Rozliczanie kontrahentów Spółki,..
2024-10-06 15:40:36Symbiosystem Sp. z o. oOferujemy: współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto, współpracę z młodym, dynamicznym zespołem
2025-01-16 15:25:39Oferujemy: współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto, współpracę z młodym, dynamicznym zespołem
2025-01-16 15:25:39Firma z wieloletnią historią, specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i instalacji systemów teletechnicznych, zabezpieczeń elektronicznych oraz energii fotowoltaicznej zatrudni pracownika na stanowisko: Pracownik ds. biurowych/ administrac
2025-01-16 15:06:59Twój zakres obowiązków, zawożenie oraz odbieranie dokumentacji z urzędów, współpraca z urzędami, kompletowanie dokumentacji, uzupełnianie dokumentacji..
2025-01-16 14:40:39Golden elektric spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Pracownik biurowy – Specjalista ds. importu, Twój zakres obowiązków:, Współpraca z agencjami celnymi w celu uzyskania niezbędnych zgód i certyfikatów., Przygotowywanie kompletnych dokumentów do odprawy celnej zgodnie z..
2025-01-16 14:40:39Twój zakres obowiązków, Składanie zamówień u dostawcy na podstawie zleceń od koordynatorów projektów, Kompletowanie dokumentów (Faktury/WZ), Przygotowywanie/prowadzenie/nadzorowanie/archiwizowanie dokumentacji w ramach przydzielonych prac, Ścisł
2025-01-16 14:40:39Twój zakres obowiązków, Codzienna praca z naszymi klientami i partnerami i budowanie z nimi długotrwałych relacji, Diagnoza potrzeb naszych Klientów, Doradzanie i aktywowanie Partnerów i Klientów podczas trwającej współpracy, Współpraca z..
2025-01-16 13:40:34Twój zakres obowiązków, sprzątanie powierzchni biurowej (wycieranie kurzy, odkurzanie, opróżnianie koszy na śmieci, mycie podłogi), sprzątanie pomieszczeń socjalnych i sanitarnych, sprzątanie części wspólnych i ciągów komunikacyjnych..
2025-01-16 13:40:34Twój zakres obowiązków, zbieranie, przygotowanie i ewidencja dokumentów , sporządzanie pism, wniosków i zestawień, wsparcie w bieżącej pracy biura i działów, kontakt z kontrahentami firmy oraz samorządami..
2025-01-16 12:40:42Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji - przyjmowanie gości,, obsługa sali konferencyjnej - przygotowywanie kawy/herbaty na spotkania wewnętrzne/z klientami,, przyjmowanie i wysyłka przesyłek kurierskich,, dbanie o prawidłowy obieg..
2025-01-16 11:40:34