Jesteś pasjonatem ochrony środowiska i chcesz mieć realny wpływ na zrównoważony rozwój? Zapraszamy do aplikowania na stanowisko Koordynator ds. Zgodności Środowiskowej w dynamicznie rozwijaj
2025-01-19 10:20:08Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżynieria mechaniczna, elektrotechnika lub pokrewne), znajomość technologii napraw , konserwacji maszyn oraz urządzeń doskonała znajomość procesów
2025-01-21 16:49:06Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, planowanie, organizacja i nadzór nad działem utrzymania ruchu: przeglądy maszyn, urządzeń produkcyjnych, magazynowych oraz infrastruktury zakładu,, zarządzanie zespołem techników i inżynierów ds. utrzymania ruchu / ok 18
2025-01-21 16:40:34ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUZakres obowiązków:Księgowanie dokumentów, wysyłanie i odbieranie przelewów ELIXIR, uzgadnianie obrotów kont. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL), Obsługa komputeraWymagania pożądane:
2025-01-15 18:41:45InformatykTwój zakres obowiązków Zarządzanie serwerami opartymi o systemy Windows Server 2016/2022 Zarządzanie usługami Active Directory Zapewnienie bezawaryjnego działania systemów i aplikacji Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych
2025-01-08 07:01:05Agrosimex Sp.z o.oPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuFirma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23Agro Queens Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji ma rynku. Od 2016 z sukcesem zajmuje się eksportem polskich owoców i warzyw na skalę światową z naciskiem na rynki Unii Europejskiej. Działamy z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczyć klient
2024-11-13 13:27:18Agro Queens Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji ma rynku. Od 2016 z sukcesem zajmuje się eksportem polskich owoców i warzyw na skalę światową z naciskiem na rynki Unii Europejskiej. Działamy z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczyć klient
2024-11-13 13:27:18Firma PHU Kerma Transport-Spedycja zatrudni osobę ma stanowisko REFERENT KSIĘGOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur koordynowanie obiegu dokumentów weryfikacja i księgowanie faktur kosztowych kontakt z klientami w sprawie bieżącej obsługi fi
2024-11-19 08:36:23ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja i realizacja dostaw do sieci zgodnie z zamówieniami., m.in.: LIDL, DINO, KIK, BIEDRONKA, TEDI- Bieżące monitorowanie dostaw i nadzorowanie procesu dostawy w celu utrzymania terminowości,- Kontakt z przewoźnikami
2025-01-16 15:30:13ESTETICA GROUP IWONA MICHALAK 3,4Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustraszona/
2024-11-29 11:53:42eConsulting 4,5Nasze wymagania Komunikatywna znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego Samodzielność, dobra organizacja czasu oraz umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu Odpowiedzialność za powierzone
2024-12-09 11:16:10AsistworkKompetencje miękkie: zarządzanie wizją, priorytetyzacja, zdolności interpersonalne, strategiczne myślenie, orientacja na działanie i motywowanie zespołów. Kompetencje twarde: Min. 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat na stanowisku zarząd
2024-12-09 10:28:27AntalPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowych w zespole ds. finansowo - księgowych i administracyjnych Adres urzędu: 05-600 Grójec
2025-01-03 08:00:02Powiatowy Inspektorat Weterynarii w GrójcuInformatykTwój zakres obowiązków Zarządzanie serwerami opartymi o systemy Windows Server 2016/2022 Zarządzanie usługami Active Directory Zapewnienie bezawaryjnego działania systemów i aplikacji Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych
2025-01-08 07:01:05Agrosimex Sp.z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL),Obsługa komputera - Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - Przeznaczone wyłączni
2025-01-16 07:30:56BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCUWymagania: wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżynieria mechaniczna, elektrotechnika lub pokrewne), znajomość technologii napraw , konserwacji maszyn oraz urządzeń doskonała znajomość procesów
2025-01-21 16:49:06Arche Consulting 4,9PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..
2025-01-20 08:00:51Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąAsystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Asystencka praca / Personel biurowy: Sekretarz/ka, Systemy jakości: Specjalista ds. ISO, Systemy jakości: Specjalista - inne systemy, Systemy jakości: pozostałe
2024-09-24 08:55:03Zatrudnię młoda kobietę do prowadzenia biura przedszkolno-żłobkowego: Wymagania: bardzo dobra znajomość programu excel i word, zorganizowanie, komunikatywność, schludny wygląd, entuzjazm, uśmiech. Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
2024-11-03 18:58:03Asystent Działu Kontroli JakościTwój zakres obowiązków wdrażanie, monitorowanie i weryfikowanie systemów zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem i higieną pracy w procesach technologiczno-produkcyjnych i wytwarzanych produktach pobór prób labo
2024-11-16 07:01:07Abp poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąBusiness Development Manager (branża oświetleniowa)Twój zakres obowiązków Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, budowanie marki oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, Aktywne pozyskiwan
2024-12-12 07:01:18Logart Sp. z o. oPraca na tym stanowisku polega na pomocy przy wykonywaniu prostych prac ślusarskich związanych z wykonywaniem oraz montażem form odlewniczych. Praca na hali przemysłowej, w kilku osobowym zespole. Zatrudniona osoba będzie bezpośrednio podlegać s
2024-12-12 12:02:08Asystent Klienta Drogerii50_3574Obowiązki aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas której zorganizujesz
2024-12-14 07:01:25RossmannPrywatne Liceum Ogólnokształcące im. Zuzanny Ginczanki to świeckie liceum polsko-żydowskie, żywa, młoda szkoła, która kończy czwarty rok istnienia, rozwija się i wzmacnia, od początku budu
2024-12-18 15:36:15PRYWATNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZUZANNY...Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2024-12-19 18:41:28ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Uprawnienia: komunikatytwność - Inne wymagania: [Inne] : Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co n
2024-12-20 07:31:06Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Uprawnienia: komunikatytwność - Inne wymagania: [Inne] : Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co n
2024-12-20 07:31:06Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąPilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego
2024-12-02 09:56:36Twój zakres obowiązków, obsługa i administrowanie systemu sprzedażowego,, obsługa skrzynki mailowej,, pisanie pism i maili,, mile widziane doświadczenie w administrowaniu stroną firmową na Facebooku/Instagramie oraz stroną WWW,, i inne obowiązki..
2024-12-28 10:40:24Twój zakres obowiązków, Praca jako asystentka właściciela firmy;, Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji, Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w firmie;, Nadzór nad terminowością zadań;, Przygotowywanie dokumentów na..
2024-12-30 12:40:36Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2024-12-30 13:40:29Twój zakres obowiązków, Obsługa bieżących spraw biurowych i administracyjnych., Obsługa faktur kosztowych i innych dokumentów wewnętrznych., Współpraca z Agencjami Celnymi., Organizacja i nadzór transportu zagranicznego., Przygotowywanie..
2024-12-30 16:40:21Twój zakres obowiązków, Jako Konsultant będziesz doradzać naszym Klientkom i Klientom i tworzyć z nimi spójne, zachwycające stylizacje oparte na naszych kolekcjach. Ważne jest dla nas zachowanie wysokich standardów obsługi, aby nasze Klientki..
2025-01-02 12:40:36ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Zawody: Sprzedawca* - Inne wymagania: [Inne] : Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co najmniej za
2025-01-03 07:30:53Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąOpis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych
2025-01-17 09:30:04Twój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z..
2025-01-03 11:40:33Twój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z..
2025-01-03 11:40:33FUNDACJA TABUZ