Asystentka Dyrektora FinansowegoTwój zakres obowiązków Wsparcie Dyrektora Finansowego w bieżących zadaniach Współpraca z działem księgowości i kontrola dokumentacji finansowej Organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji oraz raportów dla za
2025-03-18 11:00:50Intraservis PracaAsystent / Asystentka działu księgowościTwój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentów księgowych w systemie firmy Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów Ewidencja faktur i innych dokumentów księgowych Monitorowanie terminów płatności Współpr
2025-03-05 07:00:55FRUCTUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄIdea HR Group to firma rekrutacyjna, która od wielu lat wyznacza nowe standardy w doradztwie personalnym. Świadczymy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych oraz poszukiwań bezpośrednich.Dla..
2025-02-28 10:01:46Idea HR GROUP sp zo.oKoordynator ds. technicznych i nieruchomościTwój zakres obowiązków stały nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem budynków koordynacja remontów mieszkań oraz usuwania zgłoszonych usterek zlecanie bieżących napraw weryfikacja merytoryczna części fa
2025-02-28 07:00:58Intraservis PracaZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-20 18:41:51ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Realizacja zamówień e-commerce - Obsługa korespondencji e-mail - Wprowadzanie danych do systemu - Współpraca z Działem Produkcji - Kontrola stanów magazynowych - Prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów - Budowanie i
2025-03-20 07:30:13PMB YARD SP. Z O.OPoszukujemy osoby, która: zna w praktyce pakiet MS Office i sprawnie obsługuje urządzenia biurowe; swobodnie komunikuje się w języku polskim i angielskim; wyróżnia się wysoką kulturą osobistą, lubi pomagać innym i jest dobrze zorganizowany/a. je
2025-02-19 10:25:20DeloitteZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Assisting legal, accounting, and administrative teams in setting up a NEW factory - Managing recruitment, selection, and hiring processes - Supporting management in HR matters and policy implementation - Organizing and super
2025-03-19 22:30:05DAEHA POLAND sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pomoc w administracji - przygotowywanie umów dla klientów - przygotowanie pism procesowych - kontakt telefoniczny z klientami - obsługa korespondencji - wsparcie w przygotowaniu spotkań i szkoleń WYMAGANIA: - dokładność i sk
2025-03-19 18:30:10PATRYK POGORZELSKITwój portal z ofertami pracy
2025-03-06 14:54:03InPostJak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze..
2025-01-28 11:06:24InPostJak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze..
2025-01-03 13:59:56InPostOpis stanowiska Zarządzanie dużym zespołem i rozwijanie kompetencji pracowników Realizacja celów biznesowych i dbałość o wskaźniki KPI Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta Optymalizacja procesów sprzedażowych i magazynowych Koordynowa
2025-03-20 09:40:02Opis stanowiska Kontrola warunków pracy i przestrzeganie przepisów BHP. Organizowanie i prowadzenie szkoleń BHP, przygotowywanie dokumentacji. Analiza i ocena ryzyka na stanowiskach pracy, aktualizacja ocen. Analiza przyczyn wypadków, opracowywa
2025-03-20 08:01:03Grupa TOM to 7 spółek prowadzących działalność w branżach: międzynarodowego handlu stalą i surowcami wtórnymi, recyklingu surowców, zagospodarowania odpadów przemysłowych oraz nieruchomości hotelowo-wypoczynkowych.Z..
2025-03-19 15:03:57TOM SP. Z O. OObowiązki: Komunikacja z klientami i budowanie relacji. Współpraca z Reprezentantem Handlowym. Zarządzanie i analiza danych klientów. Obsługa i wsparcie klientów, raportowanie w CRM
2025-03-19 12:26:02Praca w Centrum LUX MED Stomatologia przy pl. Hołdu Pruskiego 9 w Szczecinie.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Praca w wymiarze 80 godzin miesięcznie z możliwością rozszerzenia.Twoją rolą będzie:bezpośrednia..
2025-03-19 09:16:01LUX MED Sp. z o. oDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: postępowań podatkowych w Dziale Podatku Akcyzowego i Podatku od Gier (SPA) w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Szczecinie
2025-03-19 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w SzczecinieZakres obowiązków:Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształc
2025-03-18 18:41:52Opis zadań:Program staż:Odpowiadanie na mail, dostarczanie i odbiór dokumentów z urzędu, spółdzielni mieszkaniowej, zarządców wspólnot mieszkaniowych, kontrahentów, zapewnienie obiegu dokumentów, sporządzanie protokołów zdawczo odbiorczych, rozl
2025-03-18 18:41:52Czym się będziesz zajmować: Bieżącą kontrolą warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP Przeprowadzaniem szkoleń z zakresu BHP oraz sporządzaniem dokumentacji Przeprowadzaniem analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy oraz ich aktualizacją U
2025-03-18 15:49:44Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i
2025-03-18 15:40:50(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-18 12:11:17Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Pracownik Administracyjny..
2025-03-18 12:02:47Grupa OutworkingTwój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnyc
2025-03-18 11:33:20O nasNaszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób..
2025-03-17 16:34:32Agata S.AOpis stanowiska Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budow
2025-03-15 08:10:06Twój portal z ofertami pracy
2025-03-14 11:54:05Hebe - Jeronimo MartinsTw ój zakres obowiązk ów:dbanie o prawidłowy obieg faktur i przygotowanie rozliczeń dla księgowości,przygotowywanie um ówprzygotowywanie plan ów i analiz na zlecenie Zarząduorganizacją oraz profesjonalną obsługą spotkań z Klientami Firmy,opracow
2025-03-14 11:54:04Opis stanowiska Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Do
2025-03-14 11:29:02Opis stanowiska Zarządzanie sekretariatem. Sortowanie i dystrybucja korespondencji, rejestrowanie wysyłek według procedur. Obsługa rozmów telefonicznych. Ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z normami firmy. Zapewnienie efektywnego obiegu informa
2025-03-14 08:10:09Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych d
2025-03-13 15:51:06Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2025-03-13 12:17:23Synevo Sp.z.o.oKoordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych kontrahentów w tym punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do promowania i sprzedaży usług Premium Mobile. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży na podległym teren
2025-03-13 11:00:57Premium Mobile sp. z o. oJako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych..
2025-03-12 15:27:12Grupa Outworking