Asystent / Asystentka działu księgowościTwój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentów księgowych w systemie firmy Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów Ewidencja faktur i innych dokumentów księgowych Monitorowanie terminów płatności Współpr
2025-03-05 07:00:55FRUCTUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄIdea HR Group to firma rekrutacyjna, która od wielu lat wyznacza nowe standardy w doradztwie personalnym. Świadczymy wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji stałych oraz poszukiwań bezpośrednich.Dla..
2025-02-28 10:01:46Idea HR GROUP sp zo.oKoordynator ds. technicznych i nieruchomościTwój zakres obowiązków stały nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem budynków koordynacja remontów mieszkań oraz usuwania zgłoszonych usterek zlecanie bieżących napraw weryfikacja merytoryczna części fa
2025-02-28 07:00:58Intraservis PracaZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-20 18:41:51Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-02-18 21:25:37Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów (PZ,FV, ZLECENIA) do systemu SUBIEKT,, Weryfikacja receptur na podstawie bieżącej produkcji,, Rozliczanie materiałowe bieżącej produkcji,, Inne zadania związane z obsługą administracyjną biura i..
2025-02-11 08:40:19Poszukujemy osoby, która: zna w praktyce pakiet MS Office i sprawnie obsługuje urządzenia biurowe; swobodnie komunikuje się w języku polskim i angielskim; wyróżnia się wysoką kulturą osobistą, lubi pomagać innym i jest dobrze zorganizowany/a. je
2025-02-19 10:25:20DeloitteZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; - Reagowanie na bieżąco na zaistniałe us
2025-03-06 07:30:13Leroy Merlin Polska SP. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Assisting legal, accounting, and administrative teams in setting up a NEW factory - Managing recruitment, selection, and hiring processes - Supporting management in HR matters and policy implementation - Organizing and super
2025-03-05 18:30:11DAEHA POLAND sp. z o.oObowiązki: - kompleksowa obsługa i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, - wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych, - organizacja i obsługa spo
2025-03-02 10:20:03Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-05 11:11:02Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze..
2025-01-28 11:06:24InPostJak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze..
2025-01-03 13:59:56InPostLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-06 12:36:07LeasingTeam GroupDo Twoich zadań będą należeć m.in.:kompletacja towaru zgodnego z zam ówieniem,rejestrowanie pobranego towaru,właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku,udział w cyklicznych inwentaryzacjach.Poszukujemy Os ób:gotowych do podję
2025-03-06 11:53:52Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-03-05 16:30:02Twój zakres obowiązków kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, rejestrowanie pobranego towaru, właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, udział w cyklicznych inwentaryzacjach
2025-03-05 15:30:41Zakres obowiązków: ✔ Obsługa klientów, rejestracja wizyt, znajomość oferty kliniki ✔ Obsługa płatności ✔ Sprzedaż voucherów, akcesoriów sportowych i medycznych ✔ Dbanie o porządek w recepcji i klinice ✔ Wsparcie w o
2025-03-05 10:57:05Oczekujemy: • Skutecznej i szybkiej realizacji zadań, • Umiejętności pracy w zespole, • Zaangażowania, • Sumienności i staranności przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, • Znajomości podstawowych zagadnień te
2025-03-05 10:57:05Opis stanowiska Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budow
2025-03-04 08:10:02Technikum i Branżowe Szkoły I i II stopnia Eurospec w Szczecinie, ogłasza konkurs na stanowisko Wicedyrektora Szkoły. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest posiadanie wykształcenia wyższego i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub rów
2025-03-04 05:06:38Branżowa Szkoła I i II stopnia Eurospec w Szczecinie zatrudni pracownika sekretariatu szkoły Opis stanowiska: • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, • obsługa interesantów, udzielanie informacji, • uzupełnianie, prowadzenie dokumentacji szko
2025-03-04 05:06:38Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i
2025-03-03 15:40:45L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku
2025-03-03 15:36:48L.M. Group Poland Sp. z o.oOśrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców LOK poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta Miejsce pracy: SZCZECIN Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szk
2025-03-03 15:06:36Księgowanie prostych operacji gospodarczych Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego Wsparcie w przygotowywaniu zestawień i raportów finansowych Archiwizacja dokumentów księgowych Kontakt z klientami i instytucjami w zakresie spraw księgowy
2025-03-03 11:30:07Lubisz kontakt z ludźmi i swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim? A może szukasz pracy, w której nie będziesz sprzedawać odkurzaczy? Super! Mamy coś dla Ciebie! Vodafone to gigant w świecie telekomunikacji, a my - jako firma BPO - wspier
2025-03-03 10:40:07Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych. Poszukujemy osób
2025-03-03 07:29:47Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-03-02 13:31:29Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-03-02 13:31:18Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-02 13:30:44Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-01 18:41:36Dla globalnej firmy z branży BPO poszukujemy kandydatów ze znajomością języka Francuskiego na stanowisko w obszarze Obsługi Klienta. Możliwa jest praca na część etatu i wymagane zamieszkanie w okolicach Szczecina. Nie wymagamy doświadczenia wyst
2025-03-01 17:55:13Dla globalnej firmy z branży BPO poszukujemy kandydatów ze znajomością języka Włoskiego na stanowisko w obszarze Obsługi Klienta. Możliwa jest praca na część etatu i wymagane zamieszkanie w okolicach Szczecina. Nie wymagamy doświadczenia wystarc
2025-03-01 17:55:13Zakres obowiązków:- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach CRM, ERP lub bazach danych,- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji firmowej w formie elektronicznej,- kontakt z klientami, kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi,- redago
2025-02-28 18:42:08Salary: 7500-10 000 PLN gross monthly Location: Szczecin, Brama Portowa 1 Twój zakres obowiązków Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na t
2025-02-28 14:23:39Concentrix CVG International