Zakres obowiązków:Sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur i innych dokumentów księgowych dotyczących dostawy mediów do administrowanego zasobu komunalnego;analiza i ustalanie poziomu wysokości zaliczek z tytułu dostarczania
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne oddziału (w tym wysyłka i odbiór dokumentów, zamawianie artykułów od biura organizacja szkoleń, spotkań itp.), Wprowadzanie danych do systemu operacyjnego dla przesyłek morskich, Zgłaszanie..
2025-01-23 16:40:32Twój zakres obowiązków, 1. Korespondencja :, - samodzielne przygotowanie korespondencji, , 2. Poczta :, - czytanie i dekretowanie poczty przychodzącej z uwzględnieniem stopnia ważności i pilności, - sprawdzanie i dekretacja poczty wychodzącej, -
2025-01-23 15:40:53Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-23 14:21:04Praca Oferty pracy Sopot: Asystentka / asystent zarządcy nieruchomości. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wsparcie zarządców i administratorów nieruchomości w bieżącym nadzorze nad
2025-01-23 12:21:07Nord Energy S.A poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. administracji. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży OZE , która kładzie duży nacisk na innowacje i zrównoważony rozwój . Jeśli c
2025-01-23 07:01:23NORD ENERGY POLAND S.AZakres obowiązków:1.Organizacja i kierowanie pracą personelu medycznego w Poradni Diabetologicznej 2.Realizacja zagadnień medycznych, programów leczniczych, wdrażanie nowych kierunków działalności medycznej.3.Organizowanie szkoleń w celu podnosz
2025-01-22 18:41:31Zakres obowiązków:- Realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych w tym przygotowywanie zaświadczeń, odpisów, wyciągów, reprodukcji z przechowywanych materiałów archiwalnych;- popularyzacja wiedzy o materiałach archiwa
2025-01-22 18:41:30Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-01-22 18:41:30Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu administracyjnego w bieżących zadaniach, Obsługa korespondencji i telefonów, Wprowadzanie danych do systemu, Pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych, Inne zadania zlecone przez przełożonego..
2025-01-22 12:40:50LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-22 12:35:57LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-22 12:35:57LeasingTeam Group 2,8Wymagania:prawo jazdy kat Bkomunikatywnośćzarządzanie czasem chęć i szybkość nauki dotrzymywanie terminów i słowa elastycznośćgotowość na delegacje profesjonalizm
2025-01-22 10:21:06Twój zakres obowiązków, Wsparcie i koordynacja procesu tworzenia i wdrażania nowych produktów edukacyjnych - od koncepcji, przez development, po wprowadzenie na rynek i monitoring efektów, Koordynacja współpracy z ekspertami merytorycznymi, w ty
2025-01-21 16:40:34Wymagania: wykształcenie min. średnie znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) dobra organizacja pracy (dokładność, sumienność, samodyscyplina) umiejętność pracy w zespoleOferuj
2025-01-21 16:21:03Twój zakres obowiązków, obsługa i rozliczanie benefitów pracowniczych (Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, aplikacja językowa eTour, obsługa szkół językowych, obsługa faktur związanych z benefitami), wykonywanie czynności..
2025-01-21 15:40:51Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa oraz ich koordynacja z kluczowymi interesariuszami, Planowanie i koordynacja podróży, w tym rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, wynajem samochodów oraz rozliczanie..
2025-01-21 14:40:43Twój zakres obowiązków, sprawujesz bezpośredni nadzór nad pracą pracowników Zespołów i wykonywanymi przez nich czynnościami służbowymi,, koordynujesz i nadzorujesz przygotowanie i realizację projektów na terenie działania Biura,, nadzorujesz..
2025-01-21 14:40:42Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura handlowego, Monitorowanie i rozliczanie umów z kontrahentami, Wystawianie i opłacanie faktur, Koordynowanie spraw administracyjnych np. związanych zakupami dla biura, zarządzaniem flotą,..
2025-01-21 11:40:46Twój zakres obowiązków, pracownik biurowy - asystent zarządu..
2025-01-21 10:40:45Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: centrum RTG w Referacie Centrum RTG w Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku Adres urzędu: 80-831 Gdańsk ul. Długa
2025-01-21 08:00:07Izba Administracji Skarbowej w GdańskuWymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-20 20:21:01Opis zadań:Pomoc w czynnościach biurowych, przypisywanie dokumentów przy przyjęciu zlecenia, fotografowanie procesów naorawy, kopiowanie zdjęć z karty do komputera, przyjmowanie i odbiór zamówień, skanowanie dokumentacji, obsługa klienta, wprowa
2025-01-20 18:41:35Wymagania: Wiedza z zakresu historii, sztuki, kultury, Wykształcenie wyższe kierunkowe, Umiejętności organizacyjne i zarządzania, Komunikatywność, umiejętność przekazania wiedzy odbiorcom na temat eksponat&oa
2025-01-20 16:21:02Praca Oferty pracy Tuchom: Asystent/ka ds. Badań Ogniowych. Chcesz poznać „od środka” międzynarodową firmę? Posługujesz się językiem angielskim? Interesujesz się eksperymentami, badaniami, a może
2025-01-20 14:21:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i utrzymanie kolekcji muzealnej,, Przeprowadzanie konserwacji i renowacji zbiorów,, Pozyskiwanie nowych eksponatów do kolekcji, a także ich opisywanie i udokumentowanie,, Organizacja wystaw...
2025-01-20 12:40:43Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń, selekcja CV, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, Koordynacja zatrudnienia pracowników tymczasowych na różnych stanowiskach, Koordynacja transportu i pobytu..
2025-01-20 12:40:43Twój zakres obowiązków, Jeśli jesteś osobą sumienną, zorganizowaną i szukasz pracy, która łączy zadania administracyjne z dbałością o codzienny porządek w biurze – aplikuj już dziś!, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą..
2025-01-20 11:40:42Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: - dbanie o zaopatrzenie biura (narzędzia biurowe, materiały gospodarcze),">
2025-01-19 18:21:04Praca Oferty pracy Gdynia: Dyrektor(ka) Oddziału Fundacji. Jako L’Arche Gdynia należymy do Międzynarodowej Federacji Wspólnot L’Arche i z dumą możemy powiedzieć, że nie działamy
2025-01-19 16:21:02Praca Oferty pracy Gdynia: Asystentka Sekretariatu - dołącz do naszego zespołu- oddział Gdynia. Jeżeli jesteś komunikatywna, otwarta oraz szybko się uczysz to czytaj dalej:). Ponadto jeśli: posiadasz status studenta/osoby uczącej się
2025-01-17 16:21:06Your responsibilities, Develop and execute sales plans to achieve the company’s revenue and market growth objectives., Proactively identify, target, and acquire new clients in industries requiring freight forwarding services., Promote the..
2025-01-17 15:41:06Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie transportu ekspresowego (do 3,5t, do 7,5t, FTL oraz drobnica)., Rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, oferowanie optymalnych..
2025-01-17 13:40:50Your responsibilities, General office duties related to the company activities, Administration of all required in recruitment process documentation as well as identity check-ups, Responsible for telephone calls and receiving candidates in the..
2025-01-17 12:40:50Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia pły
2025-01-17 11:53:49Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elek
2025-01-17 11:53:49Opis zadań:- prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji dotyczących przebiegu pracy- prowadzenie ewidencji pracowników , czasu pracy, ewidencji urlopowej, chorobowej- wydawanie zaświadczeń dla pracowników dotyczacych zatrudnienia, raportów doty
2025-01-16 18:41:36Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-16 16:21:03Twój zakres obowiązków, Uzupełnianie towaru na półkach,, Utrzymywanie magazynu w czystości,, Rozładunek dostaw,, Kontrola pod względem asortymentowym, ilościowym i jakościowy, Obsługa kasowa klientów,, Wystawianie faktur...
2025-01-16 14:40:39Your responsibilities, Answering and directing phone calls, Organizing and distributing messages, Planning and maintaining division schedules, Organizing documents and files, Greeting business clients and guests, Documenting and classifying..
2025-01-16 12:40:42Twój zakres obowiązków, Serwisowanie systemów automatyki morskiej (zintegrowane mostki, systemy sterowania pędnikami)., Uruchomienia i serwis systemów Dynamicznego Pozycjonowania., Inspekcje systemów Dynamicznego Pozycjonowania wraz z powiązanym
2025-01-16 11:40:34Wymagania, które cenimy: Umiejętność pracy pod presją czasu – nie boisz się wyzwań i deadline'y to Twój żywioł! Skrupulatność i wytrwałość w dążeniu do celu – bo dbałość o detale ma znaczenie
2025-01-16 06:21:03Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szko
2025-01-15 18:41:46Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych najemców (stoiska, pop-upy), Uczestniczenie w procesie negocjowania umów wynajmu krótkoterminowego, Monitorowanie działalności najemców (jakość obsługi, czystość, stan techniczny), Przygotowywanie..
2025-01-15 17:40:25Wymagania:- umiejętność pracy pod presją czasu,- skrupulatność, wytrwałość w dążeniu do celu,- punktualność, pracowitość, dokładność i zaangażowanie,- umiejętność zarządzania czasem, dobra organizacja pracy,- komunik
2025-01-15 16:21:04Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pod opieką i stopniowo wdrażana w kolejne zadania przez doświadczonego Koordynatora Operacyjnego. Poniższy zakres obowiązków jest docelowym zakresem zadań:, , - Planowanie i..
2025-01-15 14:40:35Oczekujemy od Ciebie?Jeśli: Masz doświadczenie w administracji lub chcesz rozwijać się w tym obszarze, Jesteś ambitna/y, zaangażowana/y i dokładna/y, Posiadasz świetne umie
2025-01-15 14:21:06Praca Oferty pracy Sopot: Recepcjonista. SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81-731 Sopot, tel. 58 551-12-28 wew. 05242, poszukuje osoby na stanowisko
2025-01-15 14:21:06Twój zakres obowiązków, - organizacja pracy biura - prowadzenie dokumentacji firmy i firm powiązanych, - przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, - koordynowanie obiegu dokumentów , - aktywne wsparcie Członków..
2025-01-15 11:40:39