Administracja biurowa Gdynia

Znaleźliśmy 9 ofert

Referent ds. rozliczeń

Zakres obowiązków:Sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur i innych dokumentów księgowych dotyczących dostawy mediów do administrowanego zasobu komunalnego;analiza i ustalanie poziomu wysokości zaliczek z tytułu dostarczania

2025-01-23 18:41:33
od 5000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Zarząd budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni 
1,8 
Wczoraj z Centralna baza ofert pracy 

Starszy referent w sekcji ewidencji opracowywania...

Zakres obowiązków:- Realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych w tym przygotowywanie zaświadczeń, odpisów, wyciągów, reprodukcji z przechowywanych materiałów archiwalnych;- popularyzacja wiedzy o materiałach archiwa

2025-01-22 18:41:30
do 5980 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Archiwum Wojskowe w Gdyni
2 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze

2025-01-22 18:41:30
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
2 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy-asystent...

Opis zadań:Pomoc w czynnościach biurowych, przypisywanie dokumentów przy przyjęciu zlecenia, fotografowanie procesów naorawy, kopiowanie zdjęć z karty do komputera, przyjmowanie i odbiór zamówień, skanowanie dokumentacji, obsługa klienta, wprowa

2025-01-20 18:41:35
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
4 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Staż z urzędu pracy Referent do spraw kadr i...

Opis zadań:- prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji dotyczących przebiegu pracy- prowadzenie ewidencji pracowników , czasu pracy, ewidencji urlopowej, chorobowej- wydawanie zaświadczeń dla pracowników dotyczacych zatrudnienia, raportów doty

2025-01-16 18:41:36
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
8 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Dyrektor rodzinnego domu dziecka (gdynia)

Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szko

2025-01-15 18:41:46
od 6000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Fundacja Rodzina Nadziei
9 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Pracownik obsługi biura

Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji biurowej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie w pracy w zespole Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PL

2025-01-13 18:41:32
od 4000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
11 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Sekretarka/sekretarz w kancelarii prawnej

Zakres obowiązków:- wsparcie administracyjne Kancelarii,- dbanie o prawidłowe działanie sekretariatu,- obsługa korespondencji,- pisanie prostych pism. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, admin

2024-12-19 18:41:32
do 5000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kancelaria radcy prawnego aleksandra lisiecka
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Asystent osób z niepełnosprawnością intelektualną

Zakres obowiązków:Asystowanie osobom z niepełnosprawnością, w tym pomoc w czynnościach dnia codziennego, higienie osobistej i w zajęciach rehabilitacyjnych.Udział i towarzyszenie w wykonywaniu obowiązków domowych, w tym przygotowywanie posiłków

2024-12-17 18:41:24
od 5500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Fundacja L'Arche
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Asystent/ka w Dziale Sprzedaży @ NWIC - New Wave...

Aplikuj, jeżeli: Jesteś studentem lub absolwentem kierunków związanych z transportem, spedycją lub logistyką Jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo Chcesz poznać branżę TSL i zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie Znasz język angielsk

2025-01-08 11:33:25
NWIC - New Wave International Cargo, Poland 
5,0 
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Business Development Manager - Ocean & Air Freight...

Doświadczenie w sprzedaży usług transportowych morskich/lotniczych/drogowych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Samodzielność i doświadczenie w negocjacjach biznesowych Umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy Włas

2025-01-08 11:31:53
NWIC - New Wave International Cargo, Poland 
5,0 
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Asystent/ka w Dziale Spedycji Morskiej/Lotniczej/Kolejowej...

Aplikuj, jeżeli: jesteś studentem lub absolwentem kierunków związanych z transportem, spedycją lub logistyką jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo chcesz poznać branżę TSL i zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie znasz język angielsk

2025-01-08 11:30:25
NWIC - New Wave International Cargo, Poland 
5,0 
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta... Nowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY

2025-01-24 15:30:13
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K
Gdańsk +19km
aplikuj.pl 

Business Development Manager – Sea Freight Forwarding Nowe

Your responsibilities, Develop and execute sales plans to achieve the company’s revenue and market growth objectives., Proactively identify, target, and acquire new clients in industries requiring freight forwarding services., Promote the..

2025-01-24 15:40:52
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Pago Sp. z o. o
Dzisiaj z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. Certyfikacji z j. Rosyjskim Nowe

Twój zakres obowiązków, Planowanie i obsługa administracyjna projektów certyfikacyjnych, Realizowanie zadań wspomagających codzienne funkcjonowanie biura, w tym zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentów, Prowadzenie dokumentacji w języku..

2025-01-24 15:40:52
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
SGS
Dzisiaj z pracuj.pl 

Asystent/ka Biura Nieruchomości Nowe

Praca Oferty pracy Gdynia: Asystent/ka Biura Nieruchomości. Twój zakres obowiązków Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i przestrzeni pracy zespołu, w tym dbanie o właściwe przygotowanie nowych

2025-01-24 14:21:07
Dzisiaj z trojmiasto.pl 

Asystent biurowy Nowe

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: - dbanie o zaopatrzenie biura (narzędzia biurowe, materiały gospodarcze),">

2025-01-24 10:21:04
Dzisiaj z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka Zespołu Sprzedażowego

Wymagania pracodawcy Wysoka kultura osobista, pozytywne podejście Skrupulatność, troska o środowisko pracy, szacunek dla pracy innych osób Dobra znajomość pakietu MS Office Wysokie umiejętności organizacyjn

2025-01-23 22:21:05
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Asystent wsparcia operacyjnego

Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne oddziału (w tym wysyłka i odbiór dokumentów, zamawianie artykułów od biura organizacja szkoleń, spotkań itp.), Wprowadzanie danych do systemu operacyjnego dla przesyłek morskich, Zgłaszanie..

2025-01-23 16:40:32
Rodzaj pracy: Stała
DSV Air Sea
Wczoraj z pracuj.pl 

Sekretarka

Twój zakres obowiązków, 1. Korespondencja :, - samodzielne przygotowanie korespondencji, , 2. Poczta :, - czytanie i dekretowanie poczty przychodzącej z uwzględnieniem stopnia ważności i pilności, - sprawdzanie i dekretacja poczty wychodzącej, -

2025-01-23 15:40:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
BMG Goworowski Sp. z o.o
Wczoraj z pracuj.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Gdyni Centrum

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-01-23 14:21:04
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Specjalista ds. Administracji

Nord Energy S.A poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. administracji. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży OZE , która kładzie duży nacisk na innowacje i zrównoważony rozwój . Jeśli c

2025-01-23 07:01:23
NORD ENERGY POLAND S.A 
4,7 
Wczoraj z gowork.pl 

Asystentka ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu administracyjnego w bieżących zadaniach, Obsługa korespondencji i telefonów, Wprowadzanie danych do systemu, Pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych, Inne zadania zlecone przez przełożonego..

2025-01-22 12:40:50
Rodzaj pracy: Stała
INVEST BUSINESS CONSULTING Sebastian Murglin
2 dni temu z pracuj.pl 

Konsultant ds. wsparcia klienta z niemieckim

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan

2025-01-22 12:35:57
LeasingTeam Group 
2,8 
2 dni temu z hrlink.pl 

Asystent/Koordynator

Wymagania:prawo jazdy kat Bkomunikatywnośćzarządzanie czasem chęć i szybkość nauki dotrzymywanie terminów i słowa elastycznośćgotowość na delegacje profesjonalizm

2025-01-22 10:21:06
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Koordynator/Koordynatorka ds. Rozwoju i Marketingu...

Twój zakres obowiązków, Wsparcie i koordynacja procesu tworzenia i wdrażania nowych produktów edukacyjnych - od koncepcji, przez development, po wprowadzenie na rynek i monitoring efektów, Koordynacja współpracy z ekspertami merytorycznymi, w ty

2025-01-21 16:40:34
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Conlea Sp. z o. o
3 dni temu z pracuj.pl 

Asystentka ds. administracyjnych w dziale PW

Wymagania: wykształcenie min. średnie znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) dobra organizacja pracy (dokładność, sumienność, samodyscyplina) umiejętność pracy w zespoleOferuj

2025-01-21 16:21:03
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, obsługa i rozliczanie benefitów pracowniczych (Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, aplikacja językowa eTour, obsługa szkół językowych, obsługa faktur związanych z benefitami), wykonywanie czynności..

2025-01-21 15:40:51
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Balticon S.A
3 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka prezesa zarządu

Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa oraz ich koordynacja z kluczowymi interesariuszami, Planowanie i koordynacja podróży, w tym rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, wynajem samochodów oraz rozliczanie..

2025-01-21 14:40:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Loconi Intermodal S.A
3 dni temu z pracuj.pl 

Dyrektorka / Dyrektor biura administracji

Twój zakres obowiązków, sprawujesz bezpośredni nadzór nad pracą pracowników Zespołów i wykonywanymi przez nich czynnościami służbowymi,, koordynujesz i nadzorujesz przygotowanie i realizację projektów na terenie działania Biura,, nadzorujesz..

2025-01-21 14:40:42
Rodzaj pracy: Stała
PKO Bank Polski SA
3 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka biura handlowego

Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura handlowego, Monitorowanie i rozliczanie umów z kontrahentami, Wystawianie i opłacanie faktur, Koordynowanie spraw administracyjnych np. związanych zakupami dla biura, zarządzaniem flotą,..

2025-01-21 11:40:46
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
CAFE COACHING MONIKA BEZ
3 dni temu z pracuj.pl 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: centrum RTG w Referacie Centrum RTG w Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku Adres urzędu: 80-831 Gdańsk ul. Długa

2025-01-21 08:00:07
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
3 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Gdyni Centrum

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-01-20 20:21:01
4 dni temu z trojmiasto.pl 

Kustosz

Wymagania: Wiedza z zakresu historii, sztuki, kultury, Wykształcenie wyższe kierunkowe, Umiejętności organizacyjne i zarządzania, Komunikatywność, umiejętność przekazania wiedzy odbiorcom na temat eksponat&oa

2025-01-20 16:21:02
4 dni temu z trojmiasto.pl 

Kustosz

Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i utrzymanie kolekcji muzealnej,, Przeprowadzanie konserwacji i renowacji zbiorów,, Pozyskiwanie nowych eksponatów do kolekcji, a także ich opisywanie i udokumentowanie,, Organizacja wystaw...

2025-01-20 12:40:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ZIEMANN HOME DECOR Krzysztof Ziemann
4 dni temu z pracuj.pl 

Rekruter / Rekruterka - Koordynator / Koordynatorka...

Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń, selekcja CV, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, Koordynacja zatrudnienia pracowników tymczasowych na różnych stanowiskach, Koordynacja transportu i pobytu..

2025-01-20 12:40:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Dimakt Sp. z o. o
4 dni temu z pracuj.pl 

Asystent biurowy

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: - dbanie o zaopatrzenie biura (narzędzia biurowe, materiały gospodarcze),">

2025-01-19 18:21:04
5 dni temu z trojmiasto.pl 

Dyrektor(ka) Oddziału Fundacji

Praca Oferty pracy Gdynia: Dyrektor(ka) Oddziału Fundacji. Jako L’Arche Gdynia należymy do Międzynarodowej Federacji Wspólnot L’Arche i z dumą możemy powiedzieć, że nie działamy

2025-01-19 16:21:02
5 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystentka Sekretariatu - dołącz do naszego zespołu-...

Praca Oferty pracy Gdynia: Asystentka Sekretariatu - dołącz do naszego zespołu- oddział Gdynia. Jeżeli jesteś komunikatywna, otwarta oraz szybko się uczysz to czytaj dalej:). Ponadto jeśli: posiadasz status studenta/osoby uczącej się

2025-01-17 16:21:06
7 dni temu z trojmiasto.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Gdyni. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Gdyni. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Gdyni

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 251 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy