Administracja biurowa Gdynia

Znaleźliśmy 93 oferty
Oferta sponsorowana

Business Development Manager - Ocean & Air Freight...

Doświadczenie w sprzedaży usług transportowych morskich/lotniczych/drogowych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Samodzielność i doświadczenie w negocjacjach biznesowych Umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy Włas

2025-03-08 10:25:16
NWIC - New Wave International Cargo, Poland
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Asystent / Asystentka w kancelarii prawniczej

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pomoc w administracji - przygotowywanie umów dla klientów - przygotowanie pism procesowych - kontakt telefoniczny z klientami - obsługa korespondencji - wsparcie w przygotowaniu spotkań i szkoleń WYMAGANIA: - dokładność i sk

2025-03-19 18:30:10
PATRYK POGORZELSKI
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant Klienta Biznesowego - sprzedaż usług...

Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws

2025-01-12 09:00:03
Umowa: Kontrakt B2B
m-PLAY
praca.pl 
Pozostałe ogłoszenia

Konsultant Działu Telemarketingu Nowe

Co Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000 zł! Elastyczne godziny pracy: 9.30-16.00 lub 11.30-18.00 od poniedziałku do piątku. Wolne weekendy! Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi. Dofinansowanie do karty

2025-03-22 07:32:47
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
VECTRA S.A 
3,5 
Dzisiaj z praca.pl 

Specjalista / Starszy specjalista / Koordynator...

Stanowisko: Specjalista/Starszy specjalista/Koordynator Dziekanatu Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dziekanat Wydziału Informatyki

2025-03-21 18:33:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Uniwersytet Morski w Gdyni 
3,9 
Wczoraj z praca.pl 

Dyrektor Laboratorium

Wymagania: wykształcenie wyższe w dziedzinie chemii, biotechnologii lub pokrewnych, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz znajomość systemów jakości (ISO 17025), wiedza na temat sektora spożywczego

2025-03-21 16:49:07
Arche Consulting 
4,8 
Wczoraj z arche-consulting.pl 

Koordynator ds. Umiędzynarodowienia / Kierownik...

Wymagania kwalifikacyjne: Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej">

2025-03-21 16:21:06
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Recepcjonista/ka na zastępstwo

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan

2025-03-21 15:36:44
LeasingTeam Group 
2,8 
Wczoraj z hrlink.pl 

Koordynator ds. Umiędzynarodowienia / Kierownik...

Stanowisko /funkcja: Koordynator ds. Umiędzynarodowienia / Kierownik Centrum Umiędzynarodowienia – Pion Prorektora ds. Umiędzynarodowienia, Współpracy i Rozwoju Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Prorektora ds. Umię

2025-03-21 15:31:21
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Uniwersytet Morski w Gdyni 
3,9 
Wczoraj z praca.pl 

Zewnętrzny Dyrektor Marketingowy

Zakres obowiązków:\nProwadzenie warsztatów strategicznych wraz z opracowaniem kompleksowej strategii komunikacyjnej uwzględniającej cele biznesowe i potrzeby Klienta.\nNadzór nad realizacją założonej strategii, w tym monitorowanie efektywno

2025-03-21 13:54:07
ProjectUP Sp. z o.o
Wczoraj z rocketjobs.pl 

Referent ds. organizacyjno-administracyjnych

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:Wymagana dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność. Mile widziane">

2025-03-21 12:21:05
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Starszy referent w sekcji nadzoru archiwalnego

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:Wymagania - oczekiwania pracodawcy: Wykształcenie: średnie/wyższe. Doświadczenie">

2025-03-21 10:21:11
Wczoraj z trojmiasto.pl 
Chcę otrzymywać podobne oferty na e-mail!

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:\n- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych\n- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami\n- utrzymanie czystości w miejscu pracy\n- dbanie o ekspozycję towarów\nMiejsce pracy:Gdynia\nRodzaj umowy:Umowa o pracę na

2025-03-21 10:21:11
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:\npomoc przy obsłudze kas samoobsługowych\nobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami\nutrzymanie czystości w miejscu pracy\ndbanie o ekspozycję towarów\nMiejsce pracy:Gdynia\nRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas okr

2025-03-21 08:21:11
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Recepcjonista/ka na zastępstwo 28 marzec - 2...

Praca Oferty pracy Gdynia: Recepcjonista/ka na zastępstwo 28 marzec - 2 kwietnia. Aktualnie dla jednego z naszych klientów - międzynarodowej firmy specjalizującej się w produkcji i dystrybucji surowców mineralnych, poszukujemy

2025-03-21 08:21:11
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Starszy referent w sekcji nadzoru archiwalnego

Zakres obowiązków:- opiniowanie oraz uzgadnianie jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji kancelaryjnych oraz innych dokumentów normatywnych regulujących postępowanie z dokumentacją, opracowanych przez jednostki organizacyjne nadzorowane p

2025-03-20 18:41:46
od 5335 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Archiwum Wojskowe w Gdyni
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze

2025-03-20 18:41:46
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Referent ds. organizacyjno-administracyjnych

Zakres obowiązków:- asysta dla Zarządu SM Bałtyk- obsługa strony internetowej Spółdzielni oraz Instagrama- praca w pakiecie Microsoft (Word, Excell)- obsluga poczty elektronicznej Spółdzielni- zastępowanie stanowiska inspektora ds sekretariatu i

2025-03-20 18:41:46
od 5200 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Spółdzielnia Mieszkaniowa Bałtyk w Gdyni
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy (region)

Opis zadań:- prowadzenie kalendarza- prowadzenie korespondencji przychodzącej/ wychodzącej- wykonywanie bieżącej obsługi kancelarii i sekretariatu- kontakt z klientem - dbanie o czystosć i etetykę miejsca pracy- sporządzanie czynności przygotowa

2025-03-20 18:41:46
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Staż z urzędu pracy Księgowy- asystent (region)

Opis zadań:- przygotowywanie zestawiń- segregowanie poczty- archiwizacja dokumentów- pomoc w przygotowywaniu zestawień Excel- pomoc przy księgowaniu dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputerowych pakietów biurowych

2025-03-20 18:41:46
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Staż z urzędu pracy Asystent opiekuna dziennego...

Opis zadań:Wykonywanie zadań delegowanych przez opiekuna dziennego w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi zgodnie ze standardami placówki. Przygotowywanie przestrzeni sali do zaopiekowania dzieci, pomoc w czynnościach higienicznych i samoobsł

2025-03-20 18:41:46
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Dyrektor rodzinnego domu dziecka (gdynia)

Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szko

2025-03-20 18:41:46
od 6000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Fundacja Rodzina Nadziei
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie 

Konsultant ds. wsparcia klienta z niemieckim

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan

2025-03-20 18:36:15
LeasingTeam Group 
2,8 
2 dni temu z hrlink.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Gdyni Centrum

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-03-20 18:21:02
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Starszy referent (Archiwista)

Wymagania - oczekiwania pracodawcy:\nWykształcenie: średnie/wyższe \nDoświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim minimum 3 lata – staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy\n\nInne (po okresie próbnym):\nkonie

2025-03-20 12:21:06
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka w kancelarii prawniczej

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pomoc w administracji - przygotowywanie umów dla klientów - przygotowanie pism procesowych - kontakt telefoniczny z klientami - obsługa korespondencji - wsparcie w przygotowaniu spotkań i szkoleń WYMAGANIA: - dokładność i sk

2025-03-19 18:30:10
PATRYK POGORZELSKI
3 dni temu z aplikuj.pl 

Asystent działu administracji i rozliczeń

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:Wymagana znajomość języka angielskieg na poziomie podstawowym, dobra organizacja">

2025-03-19 08:21:04
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent(ka) osób z niepełnosprawnością intelektualną...

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Opiekun osób starszych i">

2025-03-19 08:21:04
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: dochodzeniowo-śledczych w Pierwszym Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym w Pomorskim Urzędzie Celno Skarbowym w Gdyni Adre

2025-03-19 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
3 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Starszy Inspektor ds. BHP Gdynia / Specjalista...

Zakres obowiązków: - jeśli jesteś absolwentem studiów kierunkowych związanych z obszarem BHP to u Nas zdobędziesz cenne doświadczenie, - jeśli masz 1 rok doświadczenia to również jesteś poszukiwanym kandydatem, - w Twoim zakresie będzie wykonywa

2025-03-19 05:06:29
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Haspe sp. j
3 dni temu z lento.pl 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:\npomoc przy obsłudze kas samoobsługowych\nobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami\nutrzymanie czystości w miejscu pracy\ndbanie o ekspozycję towarów\nMiejsce pracy:Gdynia\nRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas okr

2025-03-18 22:21:18
4 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:\npomoc przy obsłudze kas samoobsługowych\nobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami\nutrzymanie czystości w miejscu pracy\ndbanie o ekspozycję towarów\nMiejsce pracy:Gdynia\nRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas okr

2025-03-18 22:21:18
4 dni temu z trojmiasto.pl 

Staż z urzędu pracy Asystent biurowy (fep 30+)

Opis zadań:- prowadzneie biura- kontakt z klientami- przygotowywanie faktur dla księgowego- obsługa urządzeń biurowych- prowadzneie rejestrów- sporządzanie pism- kontrola nad korespondencją Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie o

2025-03-18 18:41:51
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy fep (isp)

Opis zadań:- obsluga korespondencji firmowej,- wykonywanie doraźnyxh poleceń przełożonych,- nadzór nad dok. firmową- obsługa urządzeń biurowych- porządkowanie oraz archiwizacja dokumentów firmowych- obsługa działań sekretariatu- dbałość o zaopat

2025-03-18 18:41:51
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Asystent(ka) osób z niepełnosprawnością intelektualną...

Zakres obowiązków:Obecnie do zespołu L’Arche w Gdyni Wiczlinie poszukujemy osób na stanowisko Asystent(ka) osób z NI. Zakres:Asystowanie/opieka nad mieszkańcami Domu L’Arche, w tym pomoc w czynnościach dnia codziennego, higienie osobistej i w za

2025-03-18 18:41:50
od 5000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Fundacja L'Arche
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Koordynator obiektów

Wymagania:\n\tDoświadczenie: Minimum 3 lata doświadczenia w branży usług porządkowych, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym.\tZdolności organizacyjne: Umiejętność planowania, organizacji pracy i zarządzania czasem.\tKomunikatywno

2025-03-18 10:21:03
4 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent ds. administracji

Praca Oferty pracy Gdynia: Asystent ds. administracji. Poszukiwane kompetencje: Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Znajomość MS Office 365. Doświadczenie biurowe i obsługa klienta (min. 1

2025-03-17 14:21:04
5 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Gdyni Centrum

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-03-17 12:21:03
5 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy z językiem...

Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia pły

2025-03-17 11:54:18
Rodzaj pracy: Stała
5 dni temu z jobs.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elek

2025-03-17 11:54:18
Rodzaj pracy: Stała
5 dni temu z jobs.pl 

Asystent ds. administracji

Główne zadania realizowane na stanowisku: Obsługa klienta: telefoniczna, mailowa, bezpośrednia. Zapewnienie ciągłości procesów obsługowych: dokumentacja, organizacja praktyk, stypendia, finanse. Współpraca z opiekunami praktyk, obsługa platformy

2025-03-17 11:31:27
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Praca.pl
5 dni temu z praca.pl 

Konsultant Klienta Biznesowego - sprzedaż usług...

Wymagania Doświadczenie w sprzedaży B2B (doświadczenie w sektorze ICT będzie stanowić dodatkowy atut) Umiejętność łatwego przyswajania zagadnień">

2025-03-16 08:21:05
6 dni temu z trojmiasto.pl 

Recepcjonista w biurze rachunkowym

Wymagania\n\tDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (recepcja, księgowość).\tWysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista.\tDobra znajomość obsługi komputera (MS Office lub podobne narzędzia).\tUmiejętność dobrej organizacji

2025-03-15 22:21:05
7 dni temu z trojmiasto.pl 

Konsultant Działu Telemarketingu

Praca Oferty pracy Gdynia: Konsultant Działu Telemarketingu. Twoja Misja: Zrozumieć potrzeby klientów jak nikt inny. Oferować naszym klientom rozwiązania na najwyższym poziomie. Być osobą, do której można zwrócić się z

2025-03-15 16:21:02
7 dni temu z trojmiasto.pl 

Konsultant Apteczny

Twój portal z ofertami pracy

2025-03-14 16:54:05
Adamed 
4,4 
8 dni temu z rocketjobs.pl 

Pracownik Sekretariatu w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego

Praca Oferty pracy Gdynia: Pracownik Sekretariatu w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego. STANOWISKO - PRACOWNIK SEKRETARIATU w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego ETAT - PEŁNY MIEJSCE PRACY - Gdynia Śródmieście WYMAGANIA wyso

2025-03-14 14:21:08
8 dni temu z trojmiasto.pl 

Dyrektor Placówki

Twój portal z ofertami pracy

2025-03-14 11:54:05
Bank Pocztowy S.A
8 dni temu z rocketjobs.pl 

Dyrektor Działu Handlowego w Branży Spedycyjnej

Szukamy doświadczonego Dyrektora Handlowego w branży spedycyjnej. Będziesz kierować zespołem handlowym, rozwijała strategię sprzedaży i dbała o kontakty z kluczowymi klientami. Obowiązki: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej. Zarządzanie

2025-03-14 11:40:13
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
HTH Recruitment 
5,0 
8 dni temu z praca.pl 

Project Management Officer (PMO) - rekrutacja...

We represent an international engineering company that supports the relocation of production lines, installation of warehouse systems, and conducts optimization projects. The company assist clients in the fields of production, engineering, and i

2025-03-13 21:25:44
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
HRK S.A 
3,4 
9 dni temu z infopraca.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Gdyni Centrum

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-03-13 12:21:02
9 dni temu z trojmiasto.pl 

Koordynator obiektów

Wymagania:\n\tDoświadczenie: Minimum 3 lata doświadczenia w branży usług porządkowych, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym.\tZdolności organizacyjne: Umiejętność planowania, organizacji pracy i zarządzania czasem.\tKomunikatywno

2025-03-12 12:21:04
10 dni temu z trojmiasto.pl 

Sekretarka Medyczna - Zespół Przychodni Przyszpitalnych

Wymagania:\n\twykształcenie min. średnie,\tbardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Ms Office (WORD, EXCEL),\tsamodzielność, rzetelność, odpowiedzialność\tumiejętność pracy w zespole,\tdyskrecja.Pożądane cechy osobowościowe: \n\tSa

2025-03-12 10:21:02
10 dni temu z trojmiasto.pl 

Specjalista ds. administracji - Sekretariat

Praca Oferty pracy Gdynia: Specjalista ds. administracji - Sekretariat. Uni-logistics Sp. z o.o. jest rozpoznawanym i uznanym kompleksowym operatorem logistycznym, działającym na rynku od 17 lat. Firma z tradycjami i w 100% z

2025-03-11 10:21:03
11 dni temu z trojmiasto.pl 
Oferta sponsorowana

Dyrektor Działu Handlowego w Branży Spedycyjnej

Szukamy doświadczonego Dyrektora Handlowego w branży spedycyjnej. Będziesz kierować zespołem handlowym, rozwijała strategię sprzedaży i dbała o kontakty z kluczowymi klientami. Obowiązki: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej. Zarządzanie

2025-03-14 11:40:13
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
HTH Recruitment
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant Klienta Biznesowego - sprzedaż usług...

Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws

2025-01-12 09:00:03
Umowa: Kontrakt B2B
m-PLAY
Gdańsk +19km
praca.pl 
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Gdyni. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Gdyni. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Gdyni

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 988 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy