Doświadczenie w sprzedaży usług transportowych morskich/lotniczych/drogowych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Samodzielność i doświadczenie w negocjacjach biznesowych Umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy Włas
2025-03-08 10:25:16NWIC - New Wave International Cargo, PolandZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pomoc w administracji - przygotowywanie umów dla klientów - przygotowanie pism procesowych - kontakt telefoniczny z klientami - obsługa korespondencji - wsparcie w przygotowaniu spotkań i szkoleń WYMAGANIA: - dokładność i sk
2025-03-19 18:30:10PATRYK POGORZELSKIZakres obowiązków: - jeśli jesteś absolwentem studiów kierunkowych związanych z obszarem BHP to u Nas zdobędziesz cenne doświadczenie, - jeśli masz 1 rok doświadczenia to również jesteś poszukiwanym kandydatem, - w Twoim zakresie będzie wykonywa
2025-03-19 05:06:29Co Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000 zł! Elastyczne godziny pracy: 9.30-16.00 lub 11.30-18.00 od poniedziałku do piątku. Wolne weekendy! Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi. Dofinansowanie do karty
2025-03-22 07:32:47Stanowisko: Specjalista/Starszy specjalista/Koordynator Dziekanatu Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dziekanat Wydziału Informatyki
2025-03-21 18:33:06Wymagania: wykształcenie wyższe w dziedzinie chemii, biotechnologii lub pokrewnych, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz znajomość systemów jakości (ISO 17025), wiedza na temat sektora spożywczego
2025-03-21 16:49:07Arche ConsultingWymagania kwalifikacyjne: Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej">
2025-03-21 16:21:06LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-21 15:36:44LeasingTeam GroupStanowisko /funkcja: Koordynator ds. Umiędzynarodowienia / Kierownik Centrum Umiędzynarodowienia – Pion Prorektora ds. Umiędzynarodowienia, Współpracy i Rozwoju Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Pion Prorektora ds. Umię
2025-03-21 15:31:21Zakres obowiązków:\nProwadzenie warsztatów strategicznych wraz z opracowaniem kompleksowej strategii komunikacyjnej uwzględniającej cele biznesowe i potrzeby Klienta.\nNadzór nad realizacją założonej strategii, w tym monitorowanie efektywno
2025-03-21 13:54:07ProjectUP Sp. z o.oWymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:Wymagana dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność. Mile widziane">
2025-03-21 12:21:05Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:Wymagania - oczekiwania pracodawcy: Wykształcenie: średnie/wyższe. Doświadczenie">
2025-03-21 10:21:11Zakres obowiązków:\n- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych\n- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami\n- utrzymanie czystości w miejscu pracy\n- dbanie o ekspozycję towarów\nMiejsce pracy:Gdynia\nRodzaj umowy:Umowa o pracę na
2025-03-21 10:21:11Zakres obowiązków:\npomoc przy obsłudze kas samoobsługowych\nobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami\nutrzymanie czystości w miejscu pracy\ndbanie o ekspozycję towarów\nMiejsce pracy:Gdynia\nRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas okr
2025-03-21 08:21:11Praca Oferty pracy Gdynia: Recepcjonista/ka na zastępstwo 28 marzec - 2 kwietnia. Aktualnie dla jednego z naszych klientów - międzynarodowej firmy specjalizującej się w produkcji i dystrybucji surowców mineralnych, poszukujemy
2025-03-21 08:21:11Zakres obowiązków:- opiniowanie oraz uzgadnianie jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji kancelaryjnych oraz innych dokumentów normatywnych regulujących postępowanie z dokumentacją, opracowanych przez jednostki organizacyjne nadzorowane p
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:- asysta dla Zarządu SM Bałtyk- obsługa strony internetowej Spółdzielni oraz Instagrama- praca w pakiecie Microsoft (Word, Excell)- obsluga poczty elektronicznej Spółdzielni- zastępowanie stanowiska inspektora ds sekretariatu i
2025-03-20 18:41:46Opis zadań:- prowadzenie kalendarza- prowadzenie korespondencji przychodzącej/ wychodzącej- wykonywanie bieżącej obsługi kancelarii i sekretariatu- kontakt z klientem - dbanie o czystosć i etetykę miejsca pracy- sporządzanie czynności przygotowa
2025-03-20 18:41:46Opis zadań:- przygotowywanie zestawiń- segregowanie poczty- archiwizacja dokumentów- pomoc w przygotowywaniu zestawień Excel- pomoc przy księgowaniu dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputerowych pakietów biurowych
2025-03-20 18:41:46Opis zadań:Wykonywanie zadań delegowanych przez opiekuna dziennego w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi zgodnie ze standardami placówki. Przygotowywanie przestrzeni sali do zaopiekowania dzieci, pomoc w czynnościach higienicznych i samoobsł
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szko
2025-03-20 18:41:46LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-03-20 18:36:15LeasingTeam GroupWymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-03-20 18:21:02Wymagania - oczekiwania pracodawcy:\nWykształcenie: średnie/wyższe \nDoświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim minimum 3 lata – staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy\n\nInne (po okresie próbnym):\nkonie
2025-03-20 12:21:06ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pomoc w administracji - przygotowywanie umów dla klientów - przygotowanie pism procesowych - kontakt telefoniczny z klientami - obsługa korespondencji - wsparcie w przygotowaniu spotkań i szkoleń WYMAGANIA: - dokładność i sk
2025-03-19 18:30:10PATRYK POGORZELSKIWymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:Wymagana znajomość języka angielskieg na poziomie podstawowym, dobra organizacja">
2025-03-19 08:21:04Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Opiekun osób starszych i">
2025-03-19 08:21:04Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: dochodzeniowo-śledczych w Pierwszym Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym w Pomorskim Urzędzie Celno Skarbowym w Gdyni Adre
2025-03-19 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w GdańskuZakres obowiązków: - jeśli jesteś absolwentem studiów kierunkowych związanych z obszarem BHP to u Nas zdobędziesz cenne doświadczenie, - jeśli masz 1 rok doświadczenia to również jesteś poszukiwanym kandydatem, - w Twoim zakresie będzie wykonywa
2025-03-19 05:06:29Zakres obowiązków:\npomoc przy obsłudze kas samoobsługowych\nobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami\nutrzymanie czystości w miejscu pracy\ndbanie o ekspozycję towarów\nMiejsce pracy:Gdynia\nRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas okr
2025-03-18 22:21:18Zakres obowiązków:\npomoc przy obsłudze kas samoobsługowych\nobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami\nutrzymanie czystości w miejscu pracy\ndbanie o ekspozycję towarów\nMiejsce pracy:Gdynia\nRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas okr
2025-03-18 22:21:18Opis zadań:- prowadzneie biura- kontakt z klientami- przygotowywanie faktur dla księgowego- obsługa urządzeń biurowych- prowadzneie rejestrów- sporządzanie pism- kontrola nad korespondencją Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie o
2025-03-18 18:41:51Opis zadań:- obsluga korespondencji firmowej,- wykonywanie doraźnyxh poleceń przełożonych,- nadzór nad dok. firmową- obsługa urządzeń biurowych- porządkowanie oraz archiwizacja dokumentów firmowych- obsługa działań sekretariatu- dbałość o zaopat
2025-03-18 18:41:51Zakres obowiązków:Obecnie do zespołu L’Arche w Gdyni Wiczlinie poszukujemy osób na stanowisko Asystent(ka) osób z NI. Zakres:Asystowanie/opieka nad mieszkańcami Domu L’Arche, w tym pomoc w czynnościach dnia codziennego, higienie osobistej i w za
2025-03-18 18:41:50Wymagania:\n\tDoświadczenie: Minimum 3 lata doświadczenia w branży usług porządkowych, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym.\tZdolności organizacyjne: Umiejętność planowania, organizacji pracy i zarządzania czasem.\tKomunikatywno
2025-03-18 10:21:03Praca Oferty pracy Gdynia: Asystent ds. administracji. Poszukiwane kompetencje: Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Znajomość MS Office 365. Doświadczenie biurowe i obsługa klienta (min. 1
2025-03-17 14:21:04Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-03-17 12:21:03Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia pły
2025-03-17 11:54:18Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elek
2025-03-17 11:54:18Główne zadania realizowane na stanowisku: Obsługa klienta: telefoniczna, mailowa, bezpośrednia. Zapewnienie ciągłości procesów obsługowych: dokumentacja, organizacja praktyk, stypendia, finanse. Współpraca z opiekunami praktyk, obsługa platformy
2025-03-17 11:31:27Wymagania Doświadczenie w sprzedaży B2B (doświadczenie w sektorze ICT będzie stanowić dodatkowy atut) Umiejętność łatwego przyswajania zagadnień">
2025-03-16 08:21:05Wymagania\n\tDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (recepcja, księgowość).\tWysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista.\tDobra znajomość obsługi komputera (MS Office lub podobne narzędzia).\tUmiejętność dobrej organizacji
2025-03-15 22:21:05Praca Oferty pracy Gdynia: Konsultant Działu Telemarketingu. Twoja Misja: Zrozumieć potrzeby klientów jak nikt inny. Oferować naszym klientom rozwiązania na najwyższym poziomie. Być osobą, do której można zwrócić się z
2025-03-15 16:21:02Twój portal z ofertami pracy
2025-03-14 16:54:05AdamedPraca Oferty pracy Gdynia: Pracownik Sekretariatu w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego. STANOWISKO - PRACOWNIK SEKRETARIATU w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego ETAT - PEŁNY MIEJSCE PRACY - Gdynia Śródmieście WYMAGANIA wyso
2025-03-14 14:21:08Twój portal z ofertami pracy
2025-03-14 11:54:05Bank Pocztowy S.ASzukamy doświadczonego Dyrektora Handlowego w branży spedycyjnej. Będziesz kierować zespołem handlowym, rozwijała strategię sprzedaży i dbała o kontakty z kluczowymi klientami. Obowiązki: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej. Zarządzanie
2025-03-14 11:40:13We represent an international engineering company that supports the relocation of production lines, installation of warehouse systems, and conducts optimization projects. The company assist clients in the fields of production, engineering, and i
2025-03-13 21:25:44Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-03-13 12:21:02Wymagania:\n\tDoświadczenie: Minimum 3 lata doświadczenia w branży usług porządkowych, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym.\tZdolności organizacyjne: Umiejętność planowania, organizacji pracy i zarządzania czasem.\tKomunikatywno
2025-03-12 12:21:04Wymagania:\n\twykształcenie min. średnie,\tbardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Ms Office (WORD, EXCEL),\tsamodzielność, rzetelność, odpowiedzialność\tumiejętność pracy w zespole,\tdyskrecja.Pożądane cechy osobowościowe: \n\tSa
2025-03-12 10:21:02Praca Oferty pracy Gdynia: Specjalista ds. administracji - Sekretariat. Uni-logistics Sp. z o.o. jest rozpoznawanym i uznanym kompleksowym operatorem logistycznym, działającym na rynku od 17 lat. Firma z tradycjami i w 100% z
2025-03-11 10:21:03