Twój zakres obowiązków, Wystawianie, korygowanie oraz wprowadzanie faktur do systemu, Weryfikacja poprawności dokumentów pod kątem formalno-rachunkowym, Utrzymywanie kontaktu z klientami, Opracowywanie raportów oraz zestawień, Bieżące raportowan
2025-01-23 11:40:43Twój zakres obowiązków, rejestrowanie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea, udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania,..
2025-01-23 10:40:43Affidea Sp. z o. oWymagania Wykształcenie wyższe w kierunkach związanych z bezpieczeństwem informacji lub IT. Minimum 3 lata doświadczenia w bezpieczeństwie informacji lub w">
2025-01-23 08:21:02Business Development Manager (Truck Division)Your responsibilities Develop and grow sales in the Polish Automotive Aftermarket sector (especially truck division). Build strong, trustful relationships with customers. Prospect for new business opp
2025-01-23 07:01:23NRF POLAND SP Z O.OPraca Oferty pracy Gdańsk: Zastępca Dyrektora Działu Sprzedaży. Oczekiwania: wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT, minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
2025-01-22 20:21:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie placówką: planowanie i koordynowanie codziennych działań przychodni medycznej, Zarządzanie zespołem - personelem , Partnerska współpraca z zespołem lekarskim, Marketing usług medycznych:, Budowanie strategii.
2025-01-22 18:40:06Praca Oferty pracy Gdańsk: Konsultant ds. wdrożeń. Oczekiwania: 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku: przy wdrażaniu rozwiązań IT, doświadczenie w prowadzeniu analiz przedwdrożeniowych oraz
2025-01-22 18:21:04Oczekujemy: Prawa jazdy kat. B, Gotowości do wykonywania pracy na wysokości, Umiejętności wykonywania drobnych prac remontowo – naprawczych, Dokładności i skrupulatności w wykonywanych obowiązkó
2025-01-22 18:21:04Twój zakres obowiązków, 1. Prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników w szczególności czynności przygotowawcze związane z rekrutacją, przyjmowanie i kompletowanie dokumentów kandydatów do przyjęcia do pracy., 2. Prowadzenie spraw..
2025-01-22 15:40:49Twój zakres obowiązków, praca od poniedziałku do soboty w systemie III zmianowym, obsługa procesu złożenia i podjęcia kontenerów, koordynacja działań operacyjnych na depocie kontenerowym, współpraca z poszczególnymi działami firmy oraz Klientami
2025-01-22 15:40:49ASTA Work (nr rej. 19386) agencja pośrednictwa pracy obecnie dla swojego Klienta międzynarodowego Call Center z siedzibą w Warszawie poszukuje osób na stanowisko: Weryfikator/ ka danych osobowych z j. niemieckim m/k Miejsce pracy: Praca..
2025-01-22 15:00:19Twój zakres obowiązków, Obsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat, social media),, Kontakt z obecnymi klientami w celu umówienia wizyty w serwisie lub przedstawienia aktualnej oferty sprzedażowej (połączenia wychodzące),, Badani
2025-01-22 14:40:44Twój zakres obowiązków, praca biurowa – obsługa telefonu, prowadzenie korespondencji i dokumentacji,, organizacja i koordynacja wydarzeń artystycznych,, współpraca z jednostkami zewnętrznymi – instytucjami kultury, uczelniami, szkołami, urzędami
2025-01-22 14:40:44LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-22 12:35:57LeasingTeam GroupWymagania: Doświadczenie w zakresie rachunkowości lub księgowości. Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne. Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. Umiejętność pracy
2025-01-22 12:21:05Wymagania: Doświadczenie w zakresie rachunkowości lub księgowości. Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne. Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. Umiejętność pracy
2025-01-22 12:21:05Do Twoich zadań będą należeć m.in.:kompletacja towaru zgodnego z zam ówieniem,rejestrowanie pobranego towaru,właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku,udział w cyklicznych inwentaryzacjach.Poszukujemy Os ób:gotowych do podję
2025-01-22 11:53:50Twój zakres obowiązków, Jako Asystent/-ka zarządu w NetVest Group, będziesz pełnić kluczową rolę w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu. Twój wkład będzie obejmował obsługę recepcji oraz wsparcie Biura Zarządu we wszystkich sferach
2025-01-22 11:40:47Twój zakres obowiązków: Reprezentacja Spółki w relacjach z zamawiającym oraz interesariuszami projektu. Prowadzenie negocjacji i współpraca z dostawcami, podwykonawcami i innymi partnerami biznesowymi. Wsparcie w planowaniu i organizacji zadań...
2025-01-22 11:27:17Twój zakres obowiązków, Koordynowanie spraw biurowych związanych z funkcjonowaniem sieci sklepów stacjonarnych., Udzielanie odpowiedzi na pytania oraz rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez sklepy., Współpraca z Regionalnymi..
2025-01-22 10:41:22Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook), Canva, Google Apps (Sheets, Meet itp.) Samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu. Umiejętność pra
2025-01-22 10:25:14TMS PersonalThe first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-01-22 09:56:05Asseco Data SystemsZadania: praca w dwuosobowym sekretariacie/ recepcji w biurze głównym w Gdańsku (ok 100 pracowników biura) dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji
2025-01-22 07:25:38Obsługa sekretariatu firmy Obsługa klientów Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji Sporządzani
2025-01-22 07:25:38Zakres obowiązków:Pozyskiwanie zleceń wśród firm na terenie Niemiec. Dni i godziny do ustalenia z pracodawcą. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweUprawnienia: prawo jazdy do kierowania samochodami kat. BWyma
2025-01-21 18:41:22Twój zakres obowiązków, Wsparcie Przedstawicieli Handlowych w obsłudze klientów, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, Nadzór nad prawidłową realizacją zleceń sprzedaży, Współpraca z innymi działami, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz.
2025-01-21 16:40:34Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-01-21 16:30:08Wymagania: - ukończona szkola zawodowa lub technikum o profilu fryzjer lub kurs">
2025-01-21 16:21:03Praca Oferty pracy Gdańsk: Pracownik Kompletacji Zamówień. Nasze wymagania: gotowość do podjęcia pracy w godzinach nocnych, aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z
2025-01-21 16:21:03Twój zakres obowiązków, Weryfikacja nowych kanałów sprzedaży B2B na rynku polskim., Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami, takimi jak fabryki produkujące posiłki regeneracyjne, szpitale, szkoły czy inne placówki, gdzie pracuje kilkaset.
2025-01-21 15:40:51Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, rejestrowanie pobranego towaru, właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, udział w cyklicznych inwentaryzacjach
2025-01-21 15:26:07Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku będziesz współpracować bezpośrednio z Michałem Trędowskim (link do strony firmy), właścicielem Trend Wealth Management, Starszym Partnerem Phinance S.A. w zakresie marki osobistej oraz tworzenia treści.
2025-01-21 13:40:47TREND WEALTH MANAGEMENT sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa biurowa Kancelarii, Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji, Prowadzenie terminarza spotkań oraz kalendarza terminów sądowych w formie elektronicznej, Wprowadzanie danych do programu obsługującego..
2025-01-21 11:40:46Twój zakres obowiązków, zarządzanie podległym zespołem,, budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi i klientami firmy,, zarządzanie sprzedażą oferowanych produktów na terenie północy Polski,, realizacja celów sprzedażowych i..
2025-01-21 10:40:45Twój zakres obowiązków, Umawianie spotkań, Organizacja kalendarza, Budowanie długofalowych relacji z klientami, Pozyskiwanie klientów biznesowych i doradztwo w zakresie zwiększania ich zysków..
2025-01-21 10:40:45Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów w biurze, Telefoniczna obsługa klienta - połączenia przychodzące i wychodzące, Mailowa obsługa klienta, Budowanie oraz kompletowanie bazy klientów w systemie i procesach firmy, Dbanie o pozytywny wizerune
2025-01-21 10:40:45Praca Oferty pracy Gdańsk: Specjalista ds. administracji i rekrutacji. TMS Personal świadczy nowoczesne usługi HR dla biznesu w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji i outsourcingu procesowego. Nieustannie dbamy o nasz
2025-01-21 10:21:04Praca Oferty pracy Gdańsk: Koordynator Bezpieczeństwa Informacji. Oczekiwania: wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa informacji, cyberbezpieczeństwa, informatyczne lub kierunków pokrewnych, min. 3-letnie
2025-01-21 10:21:04Twój zakres obowiązków, kontakt z Klientami firmy i dostawcami,, wprowadzanie nowej bazy danych Klientów do systemu,, przygotowywanie dziennych/tygodniowych raportów z systemu SAP oraz Gmail,, nauka w obszarze Łańcucha Dostaw ze szczególnym..
2025-01-21 09:40:37Praca Oferty pracy Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki): Pracownik Sekretariatu / Recepcji Głównej. oferujemy: umowę stałą lub osoby zainteresowane pracą na podstawie umowy zlecenia (np. studenci) możliwość nabycia doświadczenia zawodowego
2025-01-21 08:21:03Praca Oferty pracy Gdańsk: pracownik biurowy ze znajomością jęz. angielskiego. Portamet jest jednym z największych producentów drzwi loftowych oraz okien stalowych w Europie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego
2025-01-20 18:21:02Wymagania: doświadczenie zawodowe w branży umiejętności menadżerskie kompetencje analityczne znajomość rynku i trendów umiejętności organizacyjne orientacja">
2025-01-20 16:21:02Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów w powierzonym regionie poprzez bieżący kontakt/wizyty., Aktywne monitorowanie i identyfikowanie szans na rozwój biznesu u Klientów., Koordynacje procesu obsługi Pracowników tymczasowych., Pomoc w..
2025-01-20 14:40:46Praca Oferty pracy Gdańsk: Pedagog/koordynator grupy. PEDAGOG– KOORDYNATOR GRUPY Na tym stanowisku będziesz: -prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi w spektrum autyzmu w oparciu o
2025-01-20 14:21:03Praca Oferty pracy Gdańsk: Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu. Kluczowe cechy poszukiwanej przez nas osoby to: Wysoka kultura osobista Poszanowanie dla poufności informacji Wysoko rozwinięte zdolności interpersonaln
2025-01-20 14:21:03Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy biura., Wsparcie działu handlowo-technicznego w pozyskiwaniu nowych klientów., Aktywna komunikacja z potencjalnymi klientami za pomocą telefonu, e-maila oraz innych kanałów komunikacji., Przygotowywanie
2025-01-20 13:40:44Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków, Sporządzanie oficjalnych pism (raporty, sprawozdania - Excel itp...), Stała obsługa biura (w pełny zakresie administracyjno - logistycznym), Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzących i..
2025-01-20 12:40:42Praca Oferty pracy Gdańsk: Koordynator Działu Handlowego. Twój zakres obowiązków Koordynacja prac pomiędzy działami handlowym, serwisu i części w procesie przygotowania nowych samochodów do
2025-01-20 12:21:04Twój zakres obowiązków, współpraca w tworzeniu strategii funkcjonowania obszaru elektroenergetyki i OZE, pozyskiwanie nowych kontrahentów w elektroenergetyce, negocjowanie warunków handlowych, przygotowanie i monitorowanie ofert sprzedaży,..
2025-01-20 08:40:18Wymagania: Biegła obsługa komputera – w tym znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel oraz narzędzi do komunikacji online, Skuteczność w działaniu – doskonała organizacja pracy własnej i d
2025-01-20 06:21:03