Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Zakres obowiązków: pomoc pracownikom z zagranicy, głównie z Filipin : - przy zakwaterowaniu pracowników i organizowaniu badań lekarskich,- pomoc przy wykonywaniu wdrożeń pracowników w zakładzie pracy. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Wykonywanie obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie BHP dla Zakładów w Bielsku-Białej i Czechowicach-Dziedzicach;, Nadzór nad realizacją wymagań prawnych z zakresu BHP/EKO/PPOŻ – odbiory maszyn i
2025-01-21 08:40:17Twój zakres obowiązków, prowadzenie Oddziału Miejskiego zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami,, dbanie o profesjonalny wizerunek punktu,, zarządzanie podległym Zespołem,, dotrzymywanie standardów obsługi przesyłek kurierskich w..
2025-01-07 12:44:38Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,- utrzymanie czystości w miejscu pracy,- dbanie o ekspozycję towarów.Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00-22
2024-12-30 18:41:38Wymagania: • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: prawo/administracja), • znajomość pakietu MS Office, • znajomość obsługi urządzeń biurowych, • bardzo dobra organizacja pracy, &bul
2024-12-02 19:14:06Kancelaria Notarialna Czechowice-DziedziceDworek Eureka S.J. - Czechowice-Dziedzice - W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata na stanowisko KELNER, oraz RECEPCJONISTA. Oferujemy pracę na pełny etat. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swo
2024-11-06 13:14:02Dworek Eureka S.J. Czechowice-DziedziceOrganizacja spotkań i wsparcie podczas ich trwania: Towarzyszenie w spotkaniach z klientami (stacjonarnych i online), Sporządzanie szczegółowych notatek z ustaleń, Przygotowywanie podsumowań i propozycji dla klientów. Wsparcie administracyjne i
2025-01-15 04:00:08Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy. P
2025-01-17 11:00:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór i koordynowanie pracy zespołu, - Planowanie pracy SPA, układanie grafików, rekrutacja oraz szkolenia personelu SPA, - Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem Strefy Wellnes & SPA, - Realizacja celów sprzedażowych wed
2025-01-21 11:30:14Meta InternationalZAKRES OBOWIĄZKÓW: - prowadzenie wdrożeń systemów ERP w zakresie zagadnień logistycznych i produkcyjnych (instalacja, konfiguracja, szkolenia, przygotowywanie indywidualnych dopasowań), - opieka serwisowa nad wdrożonymi systemami i pomoc technic
2025-01-16 15:30:13KSIBB.PLZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będą należeć: - Promowanie produktu, przygotowanie ofert, prowadzenie projektów, - Doradztwo w doborze optymalnych rozwiązań, - Reprezentowanie firmy na spotkaniach techniczno-handlowy
2025-01-15 18:30:13Takoni Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami w języku niemieckim - Współpraca z innymi członkami zespołu - Obsługa Klienta zewnętrznego w języku niemieckim - Kontrola terminowości i jakości powierzonych zadań WYMAGANIA: - Dobr
2025-01-10 15:30:15Fitness Club 24 Sp. z o. oOpis zadań:Dział Egzekucji Administracyjnej SEE:- obsługa kancelaryjna Działu- wprowadzanie danych do podsystemu Egapoltax- wyszukiwanie tytułów wykonawczych do zajęć wierzytelności- archiwizacja dokumentacji- pomoc na "rejonach egzekucyjnych"
2025-01-23 18:41:33Opis zadań:Dział Egzekucji Administracyjnej SEE:- obsługa kancelaryjna Działu- wprowadzanie danych do podsystemu Egapoltax- wyszukiwanie tytułów wykonawczych do zajęć wierzytelności- archiwizacja dokumentacji- pomoc na "rejonach egzekucyjnych"
2025-01-23 18:41:33Opis zadań:Dział Egzekucji Administracyjnej SEE:- obsługa kancelaryjna Działu- wprowadzanie danych do podsystemu Egapoltax- wyszukiwanie tytułów wykonawczych do zajęć wierzytelności- archiwizacja dokumentacji- pomoc na "rejonach egzekucyjnych"
2025-01-23 18:41:33Zakres obowiązków:Administrowanie systemów informatycznych, administrowanie stronami uczelni, wprowadzanie danych do systemu CMS, zewnętrzny nadzór nad serwerem pocztowym oraz stronami www uczelni.Praca od pon. do pt. oraz co 2 tygodznie sob.-nd
2025-01-23 18:41:33Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu, prace administracyjne.Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.00-15.00, od pon. do pt.Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w
2025-01-23 18:41:33Opis zadań:prowadzenie spraw kancelaryjnych, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie archiwum Inspektoriatu, rejestrów, wykonywanie sprawozdań statystycznych. Praca w godz. 7-15 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształ
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie w przygotowaniu i kontroli nowych koncepcji deweloperskich, Optymalizacja możliwości zabudowy pozyskiwanych terenów, Optymalizacja nowych koncepcji względem standardów grupy, Kontrola i analiza projektów względem
2025-01-23 16:40:33Twój portal z ofertami pracy
2025-01-23 09:54:05ipracujzdalnie.pl 4,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe - Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B - Inne wymagania: Wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. W
2025-01-23 07:30:56Przedsiębiorstwo handlowo usługowe promyczek...Zakres obowiązków:Praca w terenie i obsługa obiektów, nadzór nad pracownikami sprzątającymi, rozwożenie środków czystości, rozliczanie czasu pracy. Praca na terenie woj. śląskiego (zapewniony telefon i samochód służbowy).Praca w systemie jednozm
2025-01-22 18:41:31Opis zadań:pomoc przy wprowadzaniu korespondencji zakładu, pomoc w prowadzeniu rejestru faktur, zaznajomienie się z prowadzeniem akt osobowych, zaznajomienie się z kodeksem pracy, z ewidencją środków trwałych, z prowadzeniem ksiązki obiektu budo
2025-01-22 18:41:31Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki, w zakresie prowadzonych zadań, Rozliczanie kontraktów (faktury, protokoły), Rozliczanie Podwykonawców, Rozliczanie magazynu (RW/PZ/PW),..
2025-01-22 12:40:49Co będziesz robić?Prowadzić akta osobowe pracownikówDbać o prawidłowy przepływ informacjiWspółpracować ze wszystkimi działami firmyRealizować zadania związane z prowadzeniem administracji kadrowo-płacowejRozliczać i prowadzić elektroniczną ewide
2025-01-22 05:25:41Zatrudnię osobę w charakterze koordynatora ekip sprzątających z okolic Bielska-Białej lub Skoczowa. Praca w terenie (głownie teren woj. śląskiego i małopolskiego), pełny etat, od poniedziałku do piątku, nienormowany czas pracy. Obsługa obiektów
2025-01-21 21:06:42ATERIMA WORK - Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 27025. Działamy w Polsce i za granicą, zawsze etycznie i zgodnie
2025-01-21 18:36:00Aterima europe sp. z o.o. sp. kTwój zakres obowiązków, Dział Zakupowy:, pozyskiwanie ofert od dostawców i składanie zamówień do dostawców, organizowanie transportu zamówionych i sprzedanych towarów,, prowadzenie bieżących rozmów i negocjacji w zakresie kupowanych produktów w
2025-01-21 15:40:51Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prowadzenie uzgodnień z inwestorami dotyczących projektów budynków jednorodzinnych zlecanie opracowania opinii geotechnicznych, współudział w opracowywaniu projektów technicznych oraz koordynacja prac wspó
2025-01-21 12:50:02O nasSPEC BAU POLSKA SP. z o.o. to generalny wykonawca w branży budowlanej, świadczący zintegrowane usługi realizacji inwestycji dla sektorów przemysłu, użyteczności publicznej i budownictwa ogólnego..
2025-01-21 11:46:32Spec bau polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnośćiąTwój zakres obowiązków, Udział w procesie przygotowania budżetów monitorowanie odchyleń i ich analiza, Bieżąca kontrola i weryfikacja dokumentów pod kątem poprawności i zgodności z budżetem, Przygotowanie cyklicznych raportów i prezentacji,..
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, zarządzanie pracą podległego zespołu, monitorowanie, kontrola, inicjowanie i wdrażanie zmian w procesach Magazynowych (współpraca z Lean), kontrolowanie i raportowanie stanów magazynowych, w szczególności przesyłek za..
2025-01-20 09:40:35Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze..
2025-01-20 09:31:18InPostTwój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-19 20:40:03Obowiązki:wprowadzanie zamówień do systemu;mailowe potwierdzanie zamówień;fakturowanie;nadzór nad realizacją zamówień;telefoniczna obsługa klienta;Wymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,dobra znajomość obsługi komputera w tym pak
2025-01-17 21:25:49Agencja pośrednictwa pracy HR SIGMA poszukuje dla naszego Klienta kandydatów do pracy na stanowisko : Pracownik administracyjny / obsługa posprzedażowa Obowiązki: - wprowadzanie zamówień d
2025-01-17 15:36:45Hr Sigma SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄTwój zakres obowiązków, Udział w tworzeniu koncepcji systemów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitych dla klientów (m.in. branże: produkcyjna, energetyczna, FMCG, ciepłownictwo, górnictwo i gazownictwo, kosmetyczny i farmaceutyczny), Opracowywani
2025-01-17 12:40:50Twój zakres obowiązków, Obsługa systemu księgowego, Przygotowanie dokumentów dla księgowości zewnętrznej, Tworzenie raportów, prowadzenie rejestrów, Opieka nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, Dyspozycyjność związana z profilem działalności..
2025-01-17 12:40:50