Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie f
2025-02-14 13:28:09(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-02-14 14:30:05Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z
2025-02-16 13:29:03Opis zadań:przyjmowanie i wysyłk korespondencji, wprowadzanie danych, wprowadzanie wnioskow egzekucyjnych, kontrola nad obiegiem dokumentów w kancelarii Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształ
2025-02-17 18:41:44Twój portal z ofertami pracy
2025-02-17 13:54:04ipracujzdalnie.plZakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z
2025-02-16 13:29:03Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-02-16 10:50:03Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki Analizę zagrożeń dla inwestycji Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych niezb
2025-02-15 09:20:03Opis zadań:w programie stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwe
2025-02-14 18:41:41Opis zadań:w programie stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy
2025-02-14 18:41:41Zakres obowiązków:Rejestrowanie dokumentów poza sprzedażowych, przygotowywanie ofert dla klientów, telefoniczny, mailowy, SMSowy kontakt z klientem w celu przypomniena się o kończącym się ubezpieczeniu, ustaleniu spotkania; udział w szkoleniach
2025-02-14 18:41:41Zakres obowiązków:Wprowadzanie i sporządzanie dokumentów księgowych i płacowych, wyliczanie podatku dochodowego, sporządzanie deklaracji ZUS, poznanie zasad działania programu księgowego i płacowego "SYMFONIA", sporządzanie deklaracji podatkowyc
2025-02-14 18:41:41Zakres obowiązków:- Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyWymiar etatu:0.5Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduProfil działalnoś
2025-02-14 18:41:41BMC Poland sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY Lokalizacja: Chojnów System pracy: jedno zmianowy Podstawowe obowiązki: - sporządzanie raportów dziennych i inwentaryzacji - współpraca z działami produkcji, kontroli jak
2025-02-14 15:06:45(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-02-14 14:30:05Jeśli nocne życie to dla Ciebie więcej niż tylko Netflix i kawa, albo po prostu – najlepiej pracuje Ci się nocą – mamy ofertę dla Ciebie! ???????????????????????????????????????????? ???
2025-02-14 13:31:03Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie f
2025-02-14 13:28:09Dyrektor Hali Sprzedaży - program rozwojowy19_81Obowiązki nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym,rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych,prowadzenie kontroli i za
2025-02-14 07:01:32Selgros PL Sp. z o.oKCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwaz
2025-02-14 07:01:31KCM CLINIC S.AOpis zadań:sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, koordynacja nad prawidłowym obiegiem dokumentów, wprowadzanie wyciągów bankowych do programu księgowego, świadczenie pomocy dla działu księgowego w podstawowych zadaniach
2025-02-13 18:41:49Opis zadań: - prowadzenie akt sądowych - prowadzenie poszczególnych ewidencji - protokołowanie rozpraw i posiedzeń (w tym sporządzanie e-protokołu) - wykonywanie zarządzeń sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych (w tym przygotowywani
2025-02-13 18:41:49Zakres obowiązków:Obliczanie wynagrodzeń pracowników, obliczanie zasiłków chorobowych, wydawanie zaświadczeń Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na c
2025-02-13 18:41:49EvoSolutions Sp. z o.o. - jesteśmy agencją pośrednictwa pracy i doradztwa zawodowego (nr. licencji 20332), wspieramy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności w procesach rekrutacyjnych, szkolenio
2025-02-13 15:36:37Evo Solutions Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, przestrzeganie i nadzorowanie zasad dobrej praktyki produkcyjnej,, nadzór nad procesami produkcji oraz pakowania produktów,, organizacja pracy podległych działów,, ustalanie parametrów poszczególnych etapów procesów..
2025-02-13 10:40:52Dołącz do nas jako: Asystentka/Asystent klienta1168449301Obowiązki zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. Wymagania zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjaz
2025-02-13 07:01:56PKO Bank PolskiPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-02-13 07:01:55PARETTi Agencja Pracy TymczasowejDzięki za informacje. Oto zaktualizowane ogłoszenie o pracę: --- ### Specjalista ds. Administracji i Księgowości **Opis firmy**: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która organizuje festiwale taneczne dla dzieci i dorosłych. **Główne obo
2025-02-13 05:06:42Zakres obowiązków:POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: DYSPOZYCYJNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ, ZDOLNOŚCI MANUALNE, SYMPATIA DO LUDZI, KREATYWNOŚĆ, EMPATIA. Wynagrodzenie bru
2025-02-12 18:41:44Zakres obowiązków:1. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dowodów księgowych.2. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej.3. Bieżące analizowanie poprawności zapisów na poszczególnych kontach, ich uzgadnianie.4. Sporządzanie miesię
2025-02-12 18:41:44Zakres obowiązków:Zakładanie wniosków o nadanie indeksów materiałowych w systemie SAP, rozliczanie mienia przyjętego z inwestycji, koordynowanie przebiegu legalizacji podręcznego sprzętu p.poż., nadzór i rozliczanie usług sprzątania, przygotowan
2025-02-12 18:41:44Opis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w US.2. Obsługa klientów US: udzielanie informacji w zakresie sposobu składania dokumentów oraz dostępnych usług online; wspieranie usługi- rezerwacja wi
2025-02-12 18:41:44Opis zadań:według programu stażu: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wsparcie w przygotowaniu umów, wprowadzanie danych kadrowych do systemu, zakladanie akt osobowych, sprawdzanie czasu pracy, prowadzenie i aktualizowanie zestawień, przygoto
2025-02-12 18:41:44Dołącz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega: nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym, rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych, prowadzenie kontroli
2025-02-12 15:29:47Dołącz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega: nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym, rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych, prowadzenie kontroli
2025-02-12 15:29:47Dołącz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega: nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym, rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych, prowadzenie kontroli
2025-02-12 15:29:47Twój portal z ofertami pracy
2025-02-12 14:54:05TP PoznańTwój zakres obowiązków, Monitorowanie i raportowanie warunków pracy oraz zgodności z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, wdrażanie zmian w bezpiecznych praktykach i procedurach pracy, Motywowanie i inspirowanie wszystkich..
2025-02-12 14:40:51Termy Karkonosze, mieszczące się w Staniszowie poszukują pracownika na stanowisko: Recepcjonista/ka. Zakres obowiązków: - Profesjonalna, rzetelna obsługa gości hotelowych zgodnie z standard
2025-02-12 13:31:03Twój zakres obowiązków, Wykorzystanie bardzo dobrej znajomości pakietu Office, np. poprzez tworzenie i obsługę kosztorysów, zestawień i analiz w Excelu., Prowadzenie dokumentacji firmowej (zarządzanie firmową dokumentacją, jej organizacją,..
2025-02-12 11:40:55Twój zakres obowiązków, Praca głównie siedząca przy przerabianiu włosów w salonie fryzjerskim. Praca od poniedziałku do piątku. , Wymagamy dyspozycyjności w ciągu tygodnia od godziny 8-19 (pracujemy średnio 7h , , Wymagamy odbycia tygodniowego.
2025-02-12 10:40:51Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: wierzycielskich w Referacie Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym w Lubinie Adres urzędu: 53-333 Wrocław
2025-02-12 08:00:12Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuOpis zadań:Szkolenie BHP, prowadzenie dokumentacji bazdy danych o odpadach. Dokumentacja pojazdów, organizacja rejestracji i przygotowanie pojazdów do sprzedaży. Prowadzenie książek serisowych pojazdów. Rejestrowanie zleceń od klientów w systemi
2025-02-11 18:41:50Zakres obowiązków:bieżące prace biurowe, wystawianie produktów w sklepie internetowym, pomoc w organizowaniu i pakowaniu przesyłek, obsługa portali społecznościowych, nagrywanie video i robienie zdjeć produktów, kontakt z klintem Wymagania: Wyna
2025-02-11 18:41:50Opis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w US.2. Zapoznanie się z przepisami prawa podatkowego materialnego- ustawa o podatku od spadków i darowizn, ustawa o podatku od czynności cywilnoprawnych
2025-02-11 18:41:50Opis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w US.2. Obsługa klientów US: udzielanie informacji w zakresie sposobu składania dokumentów oraz dostępnych usług online; wsperanie usłgi- rezerwacja wizy
2025-02-11 18:41:50Opis zadań:według programu stażu: zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych, kserowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, wpinanie dokumentów do akt, przygotowanie korespondencji do
2025-02-11 18:41:50Opis zadań:według programu stażu: zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych, kserowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, wpinanie dokumentów do akt, przygotowanie korespondencji do
2025-02-11 18:41:50Opis zadań:według programu stażu: zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych, kserowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, wpinanie dokumentów do akt, przygotowanie korespondencji do
2025-02-11 18:41:50Opis zadań:według programu stażu: zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych, kserowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, wpinanie dokumentów do akt, przygotowanie korespondencji do
2025-02-11 18:41:50Opis zadań:według programu stażu: zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych, kserowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, wpinanie dokumentów do akt, przygotowanie korespondencji do
2025-02-11 18:41:50Germania Mint poszukuje osoby na stanowisko: Koordynator projektów Miejsce pracy: Jelenia Góra CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ? - Koordynacją realizacji projektów i zamówień wewnątrz Firm
2025-02-11 13:31:02Firma z wieloletnim doświadczeniem, prężnie działająca na rynku opieki w Niemczech oraz w Polsce -Opieka Inter Job sp. z o.o. sp.k. zatrudni PRACOWNIKA BIUROWEGO Z DOBRĄ ZNAJOMOŚCIĄ J.NIEMIECKIEGO. Głównym zadaniem będzie pozyskanie personelu op
2025-02-10 21:06:39Zakres obowiązków:- przyjmowanie, rejestracja i rozliczanie dostaw surowca;- przygotowywanie dokumentacji sprzedaży i zakupu;- poszukiwanie dostawców i odbiorców;- obsługa BDO (baza danych o odpadach) itp. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształ
2025-02-10 18:41:41Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-02-16 10:50:03Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki Analizę zagrożeń dla inwestycji Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych niezb
2025-02-15 09:20:03