Twój zakres obowiązków, prowadzenie KPIR w oparciu o obowiązujące przepisy,, weryfikacja i księgowanie dokumentów,, sporządzanie deklaracji podatkowych,, sporządzanie pism urzędowych,, archiwizowanie dokumentów księgowych,, sporządzanie list płac,..
2025-01-02 10:40:36Zakres obowiązków:nadzorowanie pracy całego biura, koordynowanie prac wszystkich służb biurowych (sekretarki, kurierzy, administratorzy, kierowcy, pracownicy techniczni itp.), zajmowanie się korespondencją biznesową oraz dystrybucją połączeń, spotyka
2024-12-24 18:41:47Febo (26330) poszukuje Asystenta biura z językiem niemieckim oraz angielskim. Opis stanowiska: Obsługa biura pod kontem dokumentacji, telefoniczna i mailowa obsługa klientów. Utrzymywanie pozytywnych relacji. Wprowadzanie danych do systemu,..
2024-12-19 11:49:31Twój zakres obowiązków, Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych., Przyjmowanie gości zewnętrznych oraz dbanie o ich komfort podczas wizyty., Koordynowanie kalendarza spotkań zarządu., Organizacja wyjazdów służbowych (rezerwacje,..
2024-11-26 15:40:36Twój zakres obowiązków, zarządzanie terminarzem oraz umawianie spotkań,, fakturowanie i wprowadzanie danych do systemu,, wypełnianie umów, przygotowywanie pism i raportowanie rentowności projektów,, dbanie o wystrój w biurze oraz sporządzanie..
2024-11-20 14:40:41Twój zakres obowiązków, W związku z kolejnym krokiem w rozwoju firmy SACAM pojawiła się potrzeba zatrudnienia osoby która przejmie w swoje ręce administracyjną część biznesu. Dlatego też ogłaszamy nabór na stanowisko Asystent/Asystentka biura..
2024-11-08 09:40:42Twój zakres obowiązków, Koordynowanie sprawnego działania biura (zapewnieni koniecznych serwisów dla sprzętu biurowego oraz czystości biura, zamawianie materiałów niezbędnych do funkcjonowania biura obsługa gości i spotkań);, Zapewnienie..
2024-11-07 13:40:45Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów (kanał nowoczesny, e-commerce, sieci branżowe) –zarówno krajowych jak i zagranicznych;, Obsługa dokumentowa i systemowa przyjmowanych zleceń;, Obsługa połączeń przychodzących w języku polskim..
2024-11-04 09:40:44Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, rejestracja zamówień, ofert, faktur, uzupełnianie danych w programie Excel, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych,..
2024-10-21 09:40:48Twój zakres obowiązków, Planowanie codziennej pracy konsultantów, Wdrażanie nowych pracowników, Monitoring ( bieżący, celowany, side by side), Praca zgodnie z WUG (instruktaże, odsłuchy, analiza, warsztaty), Analiza trudnych spraw i wsparcie..
2024-10-16 10:41:04Twój zakres obowiązków, Pomoc w organizacji spotkań oraz planowaniu terminów, Pomoc w obsłudze wewnątrzfirmowego systemu zarządzania zadaniami, Nadzór nad wewnątrzfirmowym obiegiem informacji, Kontakt telefoniczny lub mailowy w imieniu firmy,..
2024-10-14 11:41:16Twój zakres obowiązków, Stanowisko związane ze wsparciem sprzedaży B2B - nieszablonowej, związanej z kreowaniem wnętrz biurowych i publicznych (przy wsparciu projektanta) - branża inwestycyjna, Pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji,..
2024-10-10 16:40:34Zakres zadań podstawowych: opracowywanie i realizowanie wszystkich etapów prac projektowych i konstrukcyjnych w obszarze instalacji elektrycznych, analiza problemów i wskazywanie rozwiązań, wprowadzanie zmian technologicznych dla poprawy jakości prod
2025-01-03 16:10:48Zakres zadań podstawowych: opracowywanie i realizowanie wszystkich etapów prac konstrukcyjnych w obszarze mechanicznym, analiza problemów konstrukcyjnych i wskazywanie rozwiązań, wsparcie techniczne przy wdrażaniu projektu do produkcji oraz projektów
2025-01-03 15:00:39Zakres zadań podstawowych: opracowywanie i realizowanie wszystkich etapów prac projektowych i konstrukcyjnych w obszarze instalacji elektrycznych, analiza problemów i wskazywanie rozwiązań, wprowadzanie zmian technologicznych dla poprawy jakości prod
2025-01-01 09:10:25Zakres zadań podstawowych:opracowywanie i realizowanie wszystkich etap ów prac konstrukcyjnych w obszarze zespoł ów napędowych,analiza problem ów konstrukcyjnych i wskazywanie rozwiązań,wsparcie techniczne przy wdrażaniu projektu do produkcji oraz pr
2025-01-04 11:53:31SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się zaopatrze
2025-01-04 07:01:57Smart-HR 4,1SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się zaopatrze
2025-01-04 07:01:56Smart-HR 4,1SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się zaopatrze
2025-01-04 07:01:55Smart-HR 4,1OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Dyrektor Biura Rozwoju Gdańska ogłasza..
2025-01-03 14:21:05U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym). Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej p
2025-01-03 11:10:16U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym). Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej p
2025-01-03 11:10:16Zatrudnimy od zaraz osobę na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac Miejsce pracy:Gdańsk Osowa..
2025-01-03 10:21:02Poszukiwana osoba ze stopniem niepełnosprawnosci do pracy w biurze na umowe o prace kontakt mail; koninwork@o2.pl
2025-01-03 08:34:05Jeśli prowadzisz lub chcesz prowadzić firmę, posiadasz lub wynajmujesz lokal i chcesz poszerzyć swoją działalność o dodatkowy profil i bardziej kompleksowo obsługiwać klienta - ta oferta jest dla Ciebie. Możesz zarobić od 3 500 zł do 30 000 zł i więc
2025-01-03 03:01:02Zakres obowiązków:1) Dbanie o prawidłową politykę wizualną i informacyjną dotyczącą spółek miejskich i jednostek organizacyjnych Miasta Szczecinek, w tym współdziałanie w zakresie przygotowywania odpowiedzi i informacji do mediów, prowadzenie konfere
2025-01-02 18:41:18Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku:- nalicza wynagrodzenia i sporządza listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne) nalicza świadczenia z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego- sporządza deklaracje rozliczeniowe i korekty do ZUS, PPK, US
2025-01-02 18:41:12Zakres obowiązków:Prowadzenie PKPiR dla klientów biura, weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego (Optima), bieżąca obsługa klienta. Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT i VAT, prowadzenie kadr i płac. Praca
2025-01-02 18:41:12Zakres obowiązków:Prowadzenie akt osobowych pracownika, przygotowywanie umów i list płac, przygotowywanie deklaracji ZUS Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Min. 1 rok doświadczenie zawodowego, znajom
2025-01-02 18:41:05Praca u przedsiębiorczego emeryta. Szukam asystentki w biurze nieruchomości. Zajmuję się głownie gruntami (dla deweloperów, rolników, czy firm fotowoltaicznych). Mam do tego specjalistyczne programy do wyszukiwania klientów. Możliwe zakwaterowanie. P
2025-01-02 17:56:44Praca w Poznaniu u przedsiębiorczego emeryta z możliwością zamieszkania. Szukam asystentki w biurze nieruchomości. Znajomość języka do pracy z komputerem nie jest wymagana. Zajmuję się głownie gruntami (dla deweloperów, rolników, czy firm fotowoltaic
2025-01-02 17:56:41Inna propozycja pracy. Jako emeryt zamierzam praktycznie przysposabiać do zawodu pośrednika w nieruchomościach w różnych miejscowościach. Czyli kilku dniowa/tygodniowa praktyka u mnie w biurze w Poznaniu, a potem można pracować u siebie (założyć włas
2025-01-02 17:56:40Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku 80-810 Gdańsk Okopowa 21/27 Ogłoszenie nr 146496 /..
2025-01-02 14:21:05Twój zakres obowiązków, Ścisła współpraca z Radą Nadzorczą i Zarządem, mająca na celu zapewnienie wsparcia w działaniach bieżących, ukierunkowanych na rozwój i zmiany Spółki, Przygotowywanie raportów i analiz biznesowych dla Rady Nadzorczej i..
2025-01-02 13:40:36Twój zakres obowiązków, Sporządzanie kosztorysów dla projektów budowlanych, Analiza dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, Wycena materiałów budowlanych i prac wykonawczych, Monitorowanie kosztów realizacji projektów i wprowadzanie..
2025-01-02 12:40:36Poszukiwana osoba ze stopniem niepełnosprawnosci do pracy w biurze na umowe o prace kontakt mail; koninwork@o2.pl
2025-01-02 11:48:03Twój zakres obowiązków, Aktywny udział w procesie zakupów materiałów i usług niezbędnych do realizacji projektów., Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, analiza ofert handlowych oraz negocjacja warunków współpracy., Ścisła współpraca z działami..
2025-01-02 08:40:12Q4 Apartament, dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się wynajmem apartamentów,..
2025-01-01 14:21:03Zakres obowiązków:Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach,koordynowanie pracy biura. Odpowiedzialność i zaangażowanie za powierzone projekty. Przygotowywanie zestawień w excel. Śledzenie przetargów, przygotowywanie ofert, nadzór nad aktualizacją
2024-12-31 18:41:14Nowo otwierane Biuro Turystyczne Relaks w Płocku ( Podolszyce ) poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. Turystyki Jeśli: Podróże to Twoja pasja? Chciałbyś/abyś inspirować innych ? Jesteś ciekawy/a świata ? Wiesz gdzie leży Lanzarote, Kreta czy
2024-12-31 13:15:02Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klienta, obsługa infolinii, pomoc klubowiczom w obsłudze ich konta Just GYM, obsługa reklamacji, dbanie o dobry wizerunek firmy..
2024-12-31 08:40:10