BERKER DOMINIS Sp. z o.o. to właściciel marki PracownicyBudowlani.pl. Jesteśmy firmą, która od 20 lat zajmuje się marketingiem personalnym i rekrutacją pracowników. Od 7 lat skupiamy się wył
2024-06-18 18:36:02Berker Dominis Sp. z o.o 4,8ASYSTENT KLIENTA1081311901Obowiązki zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. Wymagania zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzieln
2024-06-18 11:00:26PKO Bank PolskiAsystent działu wsparcia logistyki i magazynuTwój zakres obowiązków Wprowadzanie i obsługa zamówień Koordynacja transportów Awizacja dostaw, wysyłek Kontrola na procesem dostaw i stanem magazynowym Kontakt z magazynem, przewoźnikami Dbanie o terminow
2024-06-06 11:00:33ITP S.AJesteśmy częścią Edelmann Group i liderem w produkcji opakowań kartonowych w Polsce. Wyróżnia nas wysoka jakość dostarczanych wyrobów i najnowsze procesy produkcyjne. Obsługujemy głównie
2024-06-05 16:29:00Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-06-03 15:37:16Imar Service Group Sp. z o.oImar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-06-03 15:37:16Imar Service Group Sp. z o.oImar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-06-03 15:37:16Imar Service Group Sp. z o.oImar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-06-03 15:37:16Imar Service Group Sp. z o.oImar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-06-03 15:37:16Imar Service Group Sp. z o.oImar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi
2024-06-03 15:37:16Imar Service Group Sp. z o.oAsystent w Dziale Technicznym Firma WaveNet to spółka założona w 1989 roku o ugruntowanej pozycji na rynku. Zajmujemy się kompleksową realizacją projektów telekomunikacyjnych zaczynając od
2024-05-25 06:35:05Wavenet Group 1,8Global Solution Group Sp. z o.o. Jesteśmy agencją reklamową powstałą w 2013r. Naszym głównym celem jest satysfakcja i zadowolenie klientów, którym oferujemy wachlarz niestandardowych i innowacyjnych materiałów promocyjnych. W związku z rozwojem firmy
2024-05-23 22:26:40Firma handlowo-produkcyjna w Mrokowie poszukuje osoby na stanowisko : Asystent księgowej Opis stanowiska: Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych Przesyłanie przelewów do systemu bankowego Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami Wprowadzan
2024-05-22 11:10:18OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę
2024-05-21 09:27:27Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz
2024-05-21 09:27:22Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś
2024-05-21 09:27:18Pęcice, Pęcice, ul. Parkowa 51 woj. mazowieckie
2024-05-16 16:43:00RossmannAsystentka / Asystent działu FIT – OUTTwój zakres obowiązków Prowadzenie zestawień w zakresie dostarczenia umów, zleceń, oświadczeń i faktur; Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale, wprowadzanie umów do systemu oraz ich archiwizacja; Obsługa działu
2024-05-09 11:00:22TECHBAU BUDOWNICTWO SP. Z O.OZatrudnimy osobę na stanowisko: Asystent/ka Prezesa z dobrą znajomością j. angielskiego Zakres obowiązków: • wsparcie pracy biura Prezesa Zarządu w kwestiach formalnych, administracyjnych oraz organizacyjnych, • przygotowywanie zestawień, zamówień, d
2024-05-08 13:23:19Witam, Zatrudnię studentkę do pomocy przy obsłudze księgowej 4 podmiotów gospodarczych.Praca w programie Symfonia Nie wymagam doświadczenia
2024-05-01 18:15:00Firma Mercus-Bus mieszcząca się w miejscowości Urszulin od lat zajmuje się produkcją ekskluzywnych pojazdów wycieczkowych. Nowoczesny styl, jakość oraz oryginalny design stały się przyczyną wzrostu popularności naszych produktów w ogólnoświatowej bra
2024-04-25 10:48:45Praca stacjonarna (po okresie wdrożenia hybrydowa)Atrakcyjny pakiet benefitów
2024-04-23 17:59:02Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego
2024-04-12 09:00:14Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w pracy biurowej Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Znajomość pakietu Office 365 Dobra organizacja czasu pracy Wielozadanio
2024-03-28 15:22:04GI GroupDoświadczenie we współpracy z sieciami sklepów Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Umiejętność pozyskiwania nowych klientów, w tym sklepów niezależnych i hipermarketów Gotowość do wyjazdów służbowych Biegła znajomość programu Excel, w tym funkcji pi
2024-08-02 09:05:51ANTAL Sp. z o. oIf you have competent software skills, are a team player, love challenges and you enjoy being part of this endeavor, then we are a perfect match. Your profile: Excitement for software development Degree in Informatics or comparable qualification Skil
2024-08-01 15:37:29VHV Informatyka Sp. z o.oPoszukiwane kompetencje: masz minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B – idealnie w branży usług profesjonalnych, branży finansowej lub HR doświadczenie w prospectingu, pozyskiwaniu klientów przez tzw. cold maile / calle samodzielność w prowadz
2024-08-01 14:48:48GleeveryNasze wymagania 5+ lat doświadczenia w roli Konsultanta Procesowego Doświadczenie w przeprowadzaniu warsztatów oraz współpracy z interesariuszami. Biegła znajomość narzędzi do mapowania procesów, takich jak Visio, Aris, Adonis. Umiejętność efektywnej
2024-07-26 14:27:28NATEK PolandZnajomość podstaw rachunkowości z zakresu spółek handlowych Rozumienie systemu pełnej księgowości Umiejętność analizy ksiąg rachunkowych Tworzenie i aktualizacja procedur oraz instrukcji Przestrzeganie procesów biznesowych Dbałość o szczegóły Duża do
2024-07-26 11:33:58Hack Your BrainKogo szukamy? Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; Płynnie komunikujesz się w językach angielskim i francuskim; Posiadasz umiejętności efektywnego działania, planowania i ustalania priorytetów; Jesteś osobą skrupulatną, sumienną or
2024-07-25 11:16:15Leroy Merlin PolskaCo najmniej 3-letnie doświadczenie z systemami dla finansów/controllingu typu EPM/FP &A/BI wdrażanie systemów po stronie klienta lub dostawcy utrzymanie takich systemów znajomość systemów klasy BI, EPM, wspomagania decyzji umiejętność analizy danych
2024-07-24 16:23:36FINCOREX sp. z o.oNasze wymagania Dobra znajomość pakietu MS Office Umiejętność organizowania pracy własnej i wyznaczania priorytetów Bycie skrupulatnym, asertywnym, dokładnym i sumiennym Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Chęć poznawania nowych tr
2024-07-24 15:10:44NETTO SP. Z O. OOpis stanowiska We are looking for an experienced Business Development Manager to join our team in a dynamically growing company operating in the defense sector. The person in this position will be responsible for developing strategic initiatives, co
2024-08-02 13:19:01Twój zakres obowiązków Lokalne wsparcie w całym cyklu realizacji projektów kapitałowych Obsługa realizacja w zakresie dokumentacji tj. kart materiałowych i IBWR oraz BHP Bezpośredni nadzór nad pracami budowlanymi wraz z ich koordynacją Współpraca z p
2024-08-02 12:58:24Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygoto
2024-08-02 12:54:19Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przest
2024-08-02 12:51:23Danish Flight Support Specialist - rozwijaj się razem z nami! Czy znasz język Duński i chcesz rozwijać się w stabilnym środowisku z jasno określoną ścieżką zawodową? Jeśli tak - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Jeżeli: - Znasz język duński na..
2024-08-02 12:36:10IRKLRandstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.Obecnie jeden z naszych międzynarodowych Klientów poszukuje osób na stanowisko asystenta / asystentki ds. logistyki, umożliwiają
2024-08-02 11:54:05Chcesz zdobywać nowe doświadczenia i wykorzystywać znajomość języka angielskiego w praktyce? Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności z Randstad. Jeśli nie boisz się wyzwań, cechuje Cię zaangażowanie i otwartość - nie czekaj i
2024-08-02 11:54:05Dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w planowaniu komunikacji oraz mediach, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystenta/ki w dziale marketinguJako asystent/ka w dziale marketingu do twoich zadań należeć będzie:Obsługa systemu SAPa pod kątem wpr
2024-08-02 11:54:04Dla naszego Klienta, firmy z branży biotechnologii, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystenta/ki w dziale marketinguJako asystent/ka w dziale marketingu do twoich zadań należeć będzie:Tworzenie materiał ów digitalowychSamodzielne tłumaczenie materiał
2024-08-02 11:54:04Tw ój zakres obowiązk ówPrzyjmowanie klient ów, odbieranie telefon ów, konsultacje telefoniczne i mailowe,Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej wniosk ów,Kontrola obiegu dokument ów,Przygotowywanie zaświadczeń oraz pr óśb o wy
2024-08-02 11:53:58Zakres obowiązków: Koordynowanie i nadzorowanie instalacji wykładzin podłogowych Tworzenie ofert handlowych Dodatkowe zadania: Konsultacje dotyczące produktów i technologii Sprzedaż produktów na terenie regionu Budowanie i utrzymywanie relacji z inwe
2024-08-02 11:21:02Koordynator ds. administracji i księgowościTwój zakres obowiązków Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, weryfikacja ich poprawności, Wystawianie, przekazywanie, sprawdzanie faktur, Współpraca z zewnętrzną firmą księgową oraz partnerami bizne
2024-08-02 11:00:26Logart Sp. z o. oDyrektor Departamentu KomunikacjiTwój zakres obowiązków Współpraca w zakresie koordynacji komunikacji z Ministerstwem Cyfryzacji oraz NASK Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym planów kampanii promocyjnych i P
2024-08-02 11:00:25COI - Centralny Ośrodek Informatyki 3,1Accounting Assistant - Asystent / Asystentka ds. KsięgowościTwój zakres obowiązków wprowadzanie dokumentów do systemu wewnętrznego firmy dokonywanie weryfikacji dokumentów księgowych ewidencja operacji gospodarczych w systemie ERP Comarch OPTIMA kont
2024-08-02 11:00:25CLOUDITY SP. Z O. OKoordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do zadania JEDNEGO pytania Klientowi! Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży na podległym terenie. Umiejętność budowania trwałych
2024-08-02 11:00:24Premium Mobile sp. z o. oZadaniem zatrudnionej osoby będzie: Przygotowywanie ofert przetargowych oraz koordynacja prac specjalistów ds. ofertowania w zakresie instalacji sanitarnych, Koordynacja pracy zespołu przetargowego pod względem terminowości spływu danych, Analiza dok
2024-08-02 10:11:25Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow
2024-08-02 10:10:51Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych
2024-08-02 09:51:15Twój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, Kontrola i..
2024-08-02 09:50:28hr-assistantOczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i piśmie - poziom min. B2,dobrej, praktycznej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point),bardzo dobrej organizacji
2024-08-02 09:12:08Oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)chęci do rozwoju pracy i rozwoju w kierunku logisty
2024-08-02 09:12:08Rolnictwo / Hodowla / Ogrodnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska
2024-08-02 08:55:04Poszukujemy Asystentki/Asystenta do Działu Obsługi Klienta! Lokalizacja: Warszawa Wawer Specjaliści w dziedzinie dekoracji folią poszukują dynamicznej osoby na stanowisko Asystent/ka w dziale obsługi klienta! Twoje zadania: -Profesjonalna..
2024-08-01 23:51:25LEVELWORKZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca biurowa w siedzibie urzędu, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Siedziba Urzędu znajdująca się na ul. Białobrzeskiej 53a jest budynkiem wielokondygnacyjnym, nie wyposażonym w windy osobowe. Wejście główne posiada podja
2024-08-01 22:30:51Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - zagrożenie korupcją, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne
2024-08-01 22:30:51Komenda Główna Policji w Warszawie 2,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - pr
2024-08-01 22:30:51Komenda Główna Policji w Warszawie 2,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób
2024-08-01 22:30:51Ministerstwo Infrastruktury w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - zagrożenie korupcją, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne
2024-08-01 22:30:51Komenda Główna Policji w Warszawie 2,0Poszukujemy osoby, która posiada:przede wszystkim chęć pracy z klientem,łatwość w nawiązywaniu kontaktów,swobodną komunikację w języku angielskim – pacjentami Medicover są również obcokrajowcy.Twoim głównym..
2024-08-01 15:53:22MedicoverDO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: mailowa i telefoniczna obsługa szkół publicznych oraz Klientów sklepów rejestrujących vouchery zakres obsługi: Prośba o dokumenty/pakiet informacyjny dot. Kampanii, pytania dotyczące rejestracji w systemie, prośby o za
2024-08-01 14:41:17Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy
2024-08-01 12:24:46Jeśli jesteś gotowy/a na rozwój w branży HR?Zależy Ci nastabilnymzatrudnieniu oraz możliwościrozwoju?Świetnie się składa!Koniecznie zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj!Oczekujemydobrej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel),z
2024-08-01 11:54:12Do naszego zespołu Professional Talent Solutions poszukujemy obecnie osoby z doświadczeniem w sprzedaży usług B2B, która będzie miała okazję rozwijać się w sprzedaży usług rekrutacyjnych , a także ich realizacji.Zapraszamy!Oczekujemydoświadczenia w p
2024-08-01 11:54:12Kogo szukamy?Czego będziesz potrzebował/a: Doświadczenia w pracy z wybranym systemem: Murex, Kondor, Calypso, SimCorp lub innym podobnej klasy Dobrej znajomości SQL Dobrej znajomości wybranego języka programowania (Java, C#, inne) Doświadczenia w sam
2024-08-01 11:50:02ACCENTURE (Polska)Kogo szukamy?Czego będziesz potrzebował/a: Doświadczenia z Murex, Kondor, Calypso, SimCorp lub innym podobnym systemem Dobrej znajomości SQL Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu małymi projektami lub ich częściami Zaawansowana wiedza domenowa w w
2024-08-01 11:50:02ACCENTURE (Polska)Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Bobrowieckiej 1 w Warszawie. Zapraszamy do zgłoszeń już dziś! Porozmawiajmy o współpracy! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie na pełen wymia
2024-08-01 11:40:29Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw
2024-08-01 11:40:02Praca w nowym Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Sierakowskiego 3 w Warszawie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,sprzedaż..
2024-08-01 11:36:09LUX MED Sp. z o. oJako wsparcie administracyjne będziesz odpowiedzialny/na za zapewnienie skutecznego wsparcia dla naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Twoim głównym obowiązkiem będzie przetwarzanie faktur, monitorowanie otwartych raportów faktur i zapewnieni
2024-08-01 11:35:52NARODOWY INSTYTUT GERIATRII, REUMATOLOGII I REHABILITACJI IM. PROF. DR HAB. MED. ELEONORY REICHER poszukuje kandydata na stanowisko:SEKRETARKA MEDYCZNA SEKRETARKA MEDYCZNAOgólny zakres obowiązków: obsługa sekretariatu: odbieranie telefonów, udzielani
2024-08-01 11:00:38NARODOWY INSTYTUT GERIATRII,REUMATOLOGII... 3,4Pracownik Biurowy Opis stanowiska:Pracownik odpowiedzialny będzie za rozliczanie zlecanych prac działu technicznego.Zakres obowiązków:prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącejrejestracja zleceń instalacyjnych oraz projektówkont
2024-08-01 11:00:38Seris Konsalnet Holding S.A 2,5Firma z branży utrzymania czystości zatrudni asystentkę do działu księgowości. Ścisła współpraca z działem księgowości.Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie cv na adres Aplikuj Firma zatrudni asystentkę do działu księgowości Łomianki Zakres
2024-08-01 11:00:38Koloryt Plus Sp. z o. o 2,8Analizowanie, procesowanie i dokumentowanie spraw związanych z prawem pracy, oświatowym, handlowym, budowlanym, danych osobowych i prawa cywilnego bezpośrednio z Zarządem. Asystent/ka Prawny/aObowiązki Analizowanie, procesowanie i dokumentowanie spra
2024-08-01 11:00:37INTERNATIONAL TRILINGUAL SCHOOL OF WARSAW...Business Development Manager – usługi FM cleaning i technikaTwój zakres obowiązków Twoją rolą na tym stanowisku będzie przygotowywanie koncepcji oraz wycen usług czystościowych i technicznych w ścisłej współpracy z Działem Operacyjnym; przygotowywani
2024-08-01 11:00:34Atalian Poland Sp. z o. oCzym będziesz się zajmować? Wsparcie przy tworzeniu strategii marketing automation dla Holcim. Projektowanie i prowadzenie procesów komunikacji zautomatyzowanej. Stała optymalizacja prowadzonych działań w celu zwiększenia wyników sprzedażowych. Anali
2024-08-01 10:50:03Oferujemy: formę zatrudnienia dostosowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub umowa zlecenie) prywatną opiekę medyczną Medicover dofinansowanie do karty sportowej Multisport pracę w systemie hybrydowym finansowe wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegł
2024-08-01 10:02:23Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji Praca zdalna
2024-08-01 09:20:02Oczekujemydobrej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel),znajomości języka rosyjskiego oraz polskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,gotowości do pracy w zespole i realizacji wspólnie wyznaczonych celów
2024-08-01 09:12:08Oczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku związanym z generowaniem leadów sprzedażowych, telesprzedażą B2B lub kompleksową sprzedażą usług B2Bzainteresowania branżą HR i chęcią rozwoju w obszarze rekrutacjiumiejętności w
2024-08-01 09:12:08Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Dietetyk
2024-08-01 08:55:04Finanse / Bankowość / Księgowość: pozostałe
2024-08-01 08:55:04Sprzedaż / Obsługa klienta
2024-08-01 08:55:04