Administracja biurowa Błonie

Znaleźliśmy 54 oferty

ASYSTENT KLIENTA

ASYSTENT KLIENTA1081311901Obowiązki zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. Wymagania zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzieln

2024-06-18 11:00:26
PKO Bank Polski
Pruszków +14km
19 dni temu z gowork.pl 

Asystent ds. wsparcia procesów audytu

Asystent ds. wsparcia procesów audytuTwój zakres obowiązków Wsparcie komórek zgodności w zakresie wdrożenia wymogów zewnętrznych oraz wewnętrznych polityk i procedur Bieżąca współpraca z jednostkami biznesowymi w celu zapewnienia koordynacji procesów

2024-06-07 11:00:33
Dawtona Frozen Sp z o.o
30 dni temu z gowork.pl 

Sekretarka

SekretarkaTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa pracy biura, w tym obsługa centrali telefonicznej Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad obiegiem dokumentów Prowadzenie kalendarza spotkań Przyjmowanie gości oraz obsłu

2024-04-29 18:00:13
Dawtona Frozen Sp z o.o
69 dni temu z gowork.pl 

Konsultant ds. systemu WMS

Konsultant ds. systemu WMSTwój zakres obowiązków Bieżąca administracja systemem WMS Wsparcie innych pracowników oraz działów w zakresie funkcjonowania systemu Udział w planowaniu rozwoju i integracji systemów na podstawie oczekiwań biznesu Wsparcie p

2024-04-29 18:00:12
IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ...
69 dni temu z gowork.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Koordynator Projektów Budowlanych

Opis stanowiska: praca na budowie i w biurze - nadzór nad przygotowaniem i realizacją prac. analiza dokumentacji, przygotowanie zestawień kosztorysowych oraz kontrola budżetu kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień i koordynowanie dostaw. nadz

2024-07-05 11:50:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o. - Oddział...
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Asystent ds. obsługi klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżąca obsługa klienta (telefoniczna, mailowa) - Przyjmowanie i przekazywanie zamówień do realizacji - Przygotowywanie listów przewozowych do realizowanych zamówień - Fakturowanie sprzedaży - Bieżąca obsługa sekretariatu - Przyg

2024-06-21 15:30:15
SWISH POLSKA sp. z o.o
Macierzysz +17km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

Praca w Centrum LUX MED Diagnostyka przy ul. Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Diagnostycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż u

2024-07-06 13:00:25
Umowa zlecenie
LUX MED Sp. z o. o
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Dyrektor Agencji

Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwó

2024-07-06 12:10:02
Umowa: Kontrakt B2B Rodzaj pracy: Stała
Praca.pl
Warszawa +28km
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Mechanik maszyn / Koordynator działu utrzymania...

Obowiązki: zapewnienie prawidłowego stanu technicznego maszyn, urządzeń, narzędzi oraz instalacji prace związane z okresowymi przeglądami oraz serwisem maszyn, urządzeń, narzędzi i instalacji w części administracyjnej oraz produkcyjnej obiektu diagno

2024-07-06 08:32:11
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
CUKIERNIA P. Chojecki
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Administrator / Administratorka Systemu Linux...

Poszukiwane kompetencje min. 3 lata doświadczenia w administrowaniu systemami Linux (RHEL, Oracle Linux, Ubuntu) znajomość min. jednego języka skryptowego (Bash, Python, Perl) praktyczna umiejętność zarządzania serwerami www Apache/Nginx praktyczna u

2024-07-05 16:13:06
Centralny Ośrodek Informatyki 
3,3 
nofluffjobs.com 

Asystentka zarządzająca biurem

Obowiązki: Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi. Tworzenie dokumentów i raportów. Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań. Przygotowywanie dokumentów dla klientów. Komunikacja tel

2024-07-05 10:42:48
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Flesch Nieruchomości
Nadarzyn +19km
2 dni temu z lento.pl 

Asystent/ka Biura

Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy? YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół. • Diament Forbes 2024 • Gazela Biznesu 2023 • 6x Laur Klienta Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych supleme

2024-07-03 14:01:57
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
YANGO Sp. z o.o 
4,1 
4 dni temu z lento.pl 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:Prace na urządzeniach typu kserokopiarka, skaner, drukarkaObsługa programów ILUO użytkowych związanych z funkcjonowaniem firmy przygotowanie dokumentów do archiwizacji , archiwizowanie dokumentów ,obsługa klienta Wymagania:Wymagania koniec

2024-07-02 18:41:48
1790 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:obsługa komputera oraz maila, kontakt z klientami wietnamskojęzycznymi Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: wietnamski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowan

2024-06-29 18:41:50
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
8 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:obsługa komputera oraz maila, kontakt z klientami wietnamskojęzycznymi Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyki: polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio

2024-06-29 18:41:50
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
8 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:obsługa komputera oraz maila, kontakt z klientami wietnamskojęzycznymi Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: wietnamski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowan

2024-06-29 18:41:50
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
8 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:obsługa komputera, kontat z klientami wietnamskojęzycznymi Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: wietnamski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyUprawnienia

2024-06-29 18:41:50
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
8 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ- ASYSTENT

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe ekonomiczne. Wymagana znajomość obsługi komputera wraz z oprogramowaniem biurowym. Niezbędne 3- letni

2024-06-26 07:31:10
Kristina Tex Chaban Nukari
Urzut +17km
11 dni temu z aplikuj.pl 

Asystent agenta ds. zakupów

Zakres obowiązków:praca w języku chińskim: utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami, analiza posiadanych zasobów izapotrzebowania na nie, wybór dostawców, negocjowanie warunków dostaw, optymalizacja kosztów, realizowanie politykidzi

2024-06-25 18:41:36
od 4490 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
12 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik obsługi biurowej- asystent

Zakres obowiązków:Opieka nad dokumentami firmy. Segregacja i archiwizacja dokumentów. Dbanie o terminowy i prawidłowy obieg dokumentów. Obsługa korespondencji oraz inne polecenia przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00-17:00. Wym

2024-06-25 18:41:36
do 6000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex Chaban Nukari
Urzut +17km
12 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Specjalista ds. administracji magazynowej

Omida Solutions to operator logistyczny specjalizujący się w logistyce kontraktowej oraz profesjonalnej obsłudze magazynowej dla Klientów z branży FMCG, przemysłowej, fashion. Firma należy do Grupy OMIDA..

2024-06-21 13:35:54
Omida Group S.A
Wypędy +19km
16 dni temu z erecruiter.pl 

Asystent/ka Dyrektora

Twoje zarobki: wynagrodzenie zasadnicze + premia miesięczna Jeśli masz doświadczenie w pracy administracyjnej, lubisz kontakt z ludźmi i szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań- Dołącz do..

2024-06-21 10:57:38
Auchan Retail Polska
Łomianki +25km
16 dni temu z erecruiter.pl 

PRACOWNIK BIUROWY

Administracja publiczna: pozostałe, Budownictwo / Architektura: pozostałe, Grafika / Plastyka / DTP / Konserwacja zabytków: pozostałe, IT: pozostałe

2024-06-21 08:55:03
Żyrardów +19km
16 dni temu z biurokarier.edu.pl 

Pracownik kompletacji - jedna zmiana - Pass okolicy...

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) dla jednego ze swoich klientów poszukuje pracownika na stanowis

2024-06-12 18:35:58
JAGA Recruitment Sp. z o.o
Teresin +17km
25 dni temu z hrlink.pl 

Asystent Klienta Drogerii

Babice Nowe, Warszawska 195 woj. mazowieckie

2024-06-12 16:43:01
Rossmann
25 dni temu z kariera.rossmann.pl 

Asystent działu wsparcia logistyki i magazynu

Asystent działu wsparcia logistyki i magazynuTwój zakres obowiązków Wprowadzanie i obsługa zamówień Koordynacja transportów Awizacja dostaw, wysyłek Kontrola na procesem dostaw i stanem magazynowym Kontakt z magazynem, przewoźnikami Dbanie o terminow

2024-06-06 11:00:33
ITP S.A
Raszyn +21km
31 dni temu z gowork.pl 

SEKRETARZ SZKOŁY 38

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych - Inne wymagania: wykształcenie średnie - doświadczenie 5 lat, wykształcenie wyższe doświadczenie 3 lata -

2024-06-05 07:31:02
Zespół szkół nr 2 w żyrardowie
Żyrardów +19km
32 dni temu z aplikuj.pl 

Business Development Manager – usługi logistyczne...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-06-03 15:37:16
Imar Service Group Sp. z o.o
Żyrardów +19km
34 dni temu z hrlink.pl 

Business Development Manager – usługi logistyczne...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-06-03 15:37:16
Imar Service Group Sp. z o.o
Raszyn +21km
34 dni temu z hrlink.pl 

Business Development Manager – usługi logistyczne...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-06-03 15:37:16
Imar Service Group Sp. z o.o
Nadarzyn +19km
34 dni temu z hrlink.pl 

Zatrudnimy Konsultantów -infolinia przychodząca

W związku z rozwojem, Centrum Zgłoszeniowe PZM Assistance poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Konsultanta Assistance do pracy w Naszym centrum zgłoszeniowym zlokalizowanym w Żyrardowie. OPIS STANOWISKA: W swojej codziennej pracy będziesz odpo

2024-06-03 12:58:05
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Polski Związek Motorowy Autotour
Żyrardów +19km
34 dni temu z lento.pl 

Asystent ds. sprzedaży

Global Solution Group Sp. z o.o. Jesteśmy agencją reklamową powstałą w 2013r. Naszym głównym celem jest satysfakcja i zadowolenie klientów, którym oferujemy wachlarz niestandardowych i innowacyjnych materiałów promocyjnych. W związku z rozwojem firmy

2024-05-23 22:26:40
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Global Solution Group
45 dni temu z lento.pl 

Asystent księgowej

Firma handlowo-produkcyjna w Mrokowie poszukuje osoby na stanowisko : Asystent księgowej Opis stanowiska: Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych Przesyłanie przelewów do systemu bankowego Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami Wprowadzan

2024-05-22 11:10:18
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Firma Handlowo Produkcyjna
Lesznowola +23km
46 dni temu z lento.pl 

Koordynator biurowy w e-sklepie

Zakres obowiązków:Obsługa klienta. Realizacja zamówień internetowych. Wystawianie faktur. Aktualizacja strony internetowej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w

2024-05-21 18:41:30
od 4242 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
47 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim 

Pilnie Asystent ds. administracji

OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę

2024-05-21 09:27:27
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
Nadarzyn +19km
47 dni temu z lento.pl 

Pilnie Asystent

Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz

2024-05-21 09:27:22
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
Nadarzyn +19km
47 dni temu z lento.pl 

Pilnie Asystent d/s nieruchomości

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś

2024-05-21 09:27:18
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
Nadarzyn +19km
47 dni temu z lento.pl 

Asystent / Asystentka ds. wprowadzania danych...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-05-20 15:36:49
Imar Service Group Sp. z o.o
Żyrardów +19km
48 dni temu z hrlink.pl 

Asystent Klienta Drogerii

Pęcice, Pęcice, ul. Parkowa 51 woj. mazowieckie

2024-05-16 16:43:00
Rossmann
Pęcice +16km
52 dni temu z kariera.rossmann.pl 

Zastępca Dyrektora Finansowego

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego klienta – światowego..

2024-05-14 12:19:11
Smart-HR 
4,1 
Łomianki +25km
54 dni temu z erecruiter.pl 

Asystentka / Asystent działu FIT – OUT

Asystentka / Asystent działu FIT – OUTTwój zakres obowiązków Prowadzenie zestawień w zakresie dostarczenia umów, zleceń, oświadczeń i faktur; Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale, wprowadzanie umów do systemu oraz ich archiwizacja; Obsługa działu

2024-05-09 11:00:22
TECHBAU BUDOWNICTWO SP. Z O.O
Raszyn +21km
59 dni temu z gowork.pl 

Asystentka Prezesa

Zatrudnimy osobę na stanowisko: Asystent/ka Prezesa z dobrą znajomością j. angielskiego Zakres obowiązków: • wsparcie pracy biura Prezesa Zarządu w kwestiach formalnych, administracyjnych oraz organizacyjnych, • przygotowywanie zestawień, zamówień, d

2024-05-08 13:23:19
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
Nadarzyn +19km
60 dni temu z lento.pl 

Asystentka

Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego

2024-04-12 09:00:14
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex Chaban Nukari
Nadarzyn +19km
86 dni temu z lento.pl 

Pracownik Biurowy

Poszukujemy osoby na stanowisko biurowe. Mile widziane osoby z umiejętnościami pracy w Excelu. Praca z dokumentami oraz z programem biurowym. Chętne osoby zapraszam do kontaktu. Praca od 10.00 - 18.00. 05-550 Łazy, ul. Al. Krakowska 165 lok. C7...

2024-04-09 15:27:16
4242 - 5000 zł
Chińskie Centrum Handlowe
89 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Asystent Klienta Drogerii

Łomianki, Warszawska 122 woj. mazowieckie

2024-03-25 16:43:02
Rossmann
Łomianki +25km
104 dni temu z kariera.rossmann.pl 

Asystent / Asystentka w Dziale Eksportu

Dyplomacja / Współpraca międzynarodowa: Specjalista ds. współpracy z zagranicą, Logistyka / Transport / Dystrybucja / Zakupy, Technika / Technologia / Inżynieria / Telekomunikacja / Astronomia

2024-03-22 08:55:05
Rodzaj pracy: Stała
Łomianki +25km
107 dni temu z biurokarier.edu.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Błoniu. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Błoniu. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Błoniu

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 74 141 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy