Administracja biurowa Błonie

Znaleźliśmy 5 ofert

Specjalista ds. administracji zakupu surowców

Specjalista ds. administracji zakupu surowcówTwój zakres obowiązków Zarządzanie dokumentacją związaną z procesami zakupowymi Rejestracja dokumentów w systemie ERP Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby działu Wsparcie organizacyjne i administr

2024-10-26 11:00:49
Dawtona Frozen Sp z o.o
20 dni temu z gowork.pl 

Specjalista ds. administracji zakupu surowców

Twój zakres obowiązków, Zarządzanie dokumentacją związaną z procesami zakupowymi, Rejestracja dokumentów w systemie ERP, Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby działu, Wsparcie organizacyjne i administracyjne działu surowcowego, Bieżąca..

2024-10-25 16:40:31
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DAWTONA sp. z o.o
21 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik administracyjny działu jakości i co-packingu

Wymagania: - Umiejętności analityczne - Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowana znajomość Excel - Dobra znajomość języka angielskiego - Mile widziane znajomość systemu SAP

2024-10-10 12:37:02
Manpower Group Poland
pracazarogiem.pl 

Pracownik administracyjny działu jakości i co-packingu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd

2024-10-10 05:25:46
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ManpowerGroup Sp. z o. o
infopraca.pl 

Pracownik administracyjny działu jakości i co-packingu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd

2024-10-09 15:50:02
Manpower Poland 
4,1 
gratka.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. administracji

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Reprezentacja firmy oraz kontakt z klientami - Przygotowywanie pism, umów, itp. - Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych - Prowadzenie korespondencji - Załatwianie spraw urzędowych - Dbanie o właściwy obieg dokumentów i

2024-11-13 15:30:15
Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o
Piaseczno +31km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Asystent/ka ds. Finansów i Administracji/ Junior...

Masz już dyplom ukończenia studiów lub jesteś studentką/em ostatnich lat na kierunkach związanych z finansami lub księgowością Jesteś zainteresowana/y pracą w obszarze finansów i rachunkowości i/lub masz już pierwsze doświadczenia zawodowe w podobnyc

2024-10-29 11:19:15
Margo Consulting Polska
Warszawa +28km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Specjalista / Specjalistka ds. finansów i administracji...

Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości lub podatków, doświadczenie w obszarze księgowości i rozliczeń (niekoniecznie samodzielny księgowy) , systematyczność i terminowość, znajomość MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność o

2024-10-22 10:08:00
oompH Apartments
Warszawa +28km
nofluffjobs.com 

Specjalista ds. Administracji Magazynu Logistyki...

Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie towaru – kontrola dokumentów przewozowych, Codzienny nadzór nad bieżącą obsługą zleceń, kontrola załadunków, Wprowadzanie i weryfikacja danych w systemach, Przygotowywanie raportów na potrzeby klientów,..

2024-11-14 09:40:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. O
Wczoraj z pracuj.pl 

Referent w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Urząd mieści się w budynku zabytkowym, trzykondygnacyjnym, nie posiada windy i pochylni. Toalety nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnością. Praca biurowa związana z obsługą klienta. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

2024-11-13 22:31:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Żyrardów +19km
2 dni temu z aplikuj.pl 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: Urząd Skar

2024-11-13 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Żyrardów +19km
2 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Specjalista ds. administracji transportu (m/k/x*)

Twój zakres obowiązków, prowadzenie rozliczenia kosztów usługi, palet i dokumentów transportowych z podwykonawcami, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów transportowych, przygotowanie zleceń do fakturowania, utrzymywanie relacji z..

2024-11-08 14:40:45
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
FRESH LOGISTICS POLSKA SP Z O.O 
2,4 
7 dni temu z pracuj.pl 

Młodszy Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska Obsługa sekretariatu biura budowy - wsparcie w obsłudze bieżących kontraktów w zakresie pracy biurowej; Przygotowywanie wymaganej dokumentacji i dbanie o jej archiwizację, Tworzenie prostej korespondencji; Tworzenie zestawień i raport

2024-11-08 14:40:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Trakcja S.A
Żyrardów +19km
7 dni temu z praca.pl 

Asystent ds. Administracji

Asystencka praca / Personel biurowy

2024-10-23 08:55:04
23 dni temu z biurokarier.edu.pl 

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Poziom wykształcenia- średnie ogólnokształcące. Wymagana znajomość obsługi komputera - pakiet programów office. Mile widziana znaj

2024-10-23 07:31:17
Impact Clean Power Technology S.A 
4,4 
Pruszków +14km
23 dni temu z aplikuj.pl 

Specjalista ds. administracji i obsługi klienta

Zakres obowiązków:Telefoniczny kontakt z klientem. Tworzenie oraz analizowanie zestawień w excel. Wprowadzanie, aktualizowanie i monitorowanie danych w systemie SAP. Tworzenie raportów oraz generowanie zestawień z wykorzystaniem modułów SAP. Prowadze

2024-10-22 18:41:24
od 4500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Impact Clean Power Technology S.A 
4,4 
Pruszków +14km
24 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Pilnie Asystent ds. administracji

OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę

2024-10-22 10:37:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
Nadarzyn +19km
24 dni temu z lento.pl 

Asystent biurowy - administracja, finanse, księgowość

Twój zakres obowiązków, wprowadzanie dokumentów do księgowania, sprawdzanie zaksięgowanych dokumentów, wprowadzanie nowych klientów do programu księgowego, pomoc w przygotowaniu deklaracji podatkowych , korespondencja mailowa z klientami, zakupy..

2024-10-21 12:40:55
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
BIURO RACHUNKOWE PITU CITU sp. z o.o
25 dni temu z pracuj.pl 

Advanced User / Pracownik Administracji Magazynowej

Twój zakres obowiązków, Zapewnienie jakości pracy systemów magazynowych, Odnajdywanie oraz wyjaśnianie nieprawidłowości w działaniu systemów magazynowych/komputerowych oraz procesów, Współpraca z innymi przy rozwiązywaniu problemów z systemami..

2024-10-18 12:40:54
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
H M Logistics
28 dni temu z pracuj.pl 

Asystentka / Asystent Administracji

Twój zakres obowiązków, pierwszy kontakt z gośćmi, partnerami biznesowymi, współpracownikami (osobiście lub telefonicznie), odpowiadanie na ich pytania lub kierowanie ich do odpowiednich pracowników firmy, wspieranie menedżerów w planowaniu i..

2024-10-17 14:40:57
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Multi-Color Warsaw Poland S.A 
4,6 
29 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy - administracja logistyczna...

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Przyjmowanie, opracowywanie, zapewnienie właściwego obiegu oraz archiwizacja dokumentacji; Systemowe przyjmowanie dostaw; Kontakt z kierowcami; Wyjaśnianie niezgodności powstałych przy rozliczeniu zwrotów; Raporto

2024-10-14 05:15:21
JAGA Recruitment Sp. z o.o
goldenline.pl 

Specjalista ds. Administracji Personalnej | Pruszków/Warszawa

Masz pierwsze doświadczenie w obszarze Administracji Personalnej? Potrafisz naliczać wynagrodzenia? Znasz różnice między UoP a UZ? Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1/B2?Jeśli TAK, to świetnie trafiłeś/trafiłaś bo szukamy właśnie

2024-10-09 21:25:45
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Gi group poland s.a
Pruszków +14km
infopraca.pl 

Specjalista ds. Administracji Personalnej

Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie umów o pracę, umów o pracę tymczasową oraz umów cywilnoprawnych, Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej, Przygotowywanie rozliczeń wynagrodzeń, premii, dodatków itp., Kontakt z klientami..

2024-10-09 12:42:28
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Gi group poland s.a
Pruszków +14km
pracuj.pl 

Specjalista ds. Administracji Biura i Obsługi...

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa recepcji dla Spółek Grupy Unilink, Rejestrowanie i obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej, Obsługa połączeń telefonicznych, Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, Obsługa i organizacja..

2024-10-07 13:40:46
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Unilink S.A
pracuj.pl 

Referent ds. administracji

Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych, Kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny z pracownikami Miej

2024-09-10 11:01:30
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Manpower
lento.pl 

Referent ds. administracji (również z orzeczeniem)

Obecnie dla naszego Klienta MGS poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Referent ds. administracji (również z orzeczeniem) Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności – brak przystosowania obiektu dla osób poruszających

2024-08-23 09:40:00
Manpower
manpower.pl 

Specjalista ds. administracji - nieruchomości

-wsparcie zarządu w bieżących projektach, w tym samodzielne prowadzenie niektórych projektów, -sporządzanie opinii, porad, przygotowywanie dokumentów, analiza umów, -weryfikacji umów cywilnoprawnych -obsługa w zakresie umów najmu (komercyjnego) oraz

2024-07-22 10:54:34
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Savi
lento.pl 

Specjalistka ds. administracji i finansów Nowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i kontrola ich poprawności - Obsługa faktur, płatności oraz monitorowanie należności i zobowiązań - Sporządzanie prostych analiz finansowych oraz przygotowywanie zestawień budżetowych -

2024-11-15 10:58:09
SALESHR 
4,1 
Warszawa +28km
Dzisiaj z aplikuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nowe

Twój zakres obowiązków, wsparcie organizacyjne i administracyjne, przygotowywanie zestawień i raportów, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów, bieżąca..

2024-11-15 10:40:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
KRKA-Polska Sp. z o.o
Dzisiaj z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. administracji... Nowe

Twój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i kontrola ich poprawności, Obsługa faktur, płatności oraz monitorowanie należności i zobowiązań, Sporządzanie prostych analiz finansowych oraz przygotowywanie zestawień..

2024-11-15 10:40:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Sales HR
Warszawa +28km
Dzisiaj z pracuj.pl 
Logo Instytut Równość i Dostępność

Młodszy Specjalista ds. administracji Nowe

Twój zakres obowiązków, Aktualizacja i wprowadzanie zmian w systemach wewnętrznych, Praca z danymi klientów, Odpowiadanie na mailowe zapytania w j. angielskim, Skuteczna komunikacja z innymi działami Elavon, Wspieranie zespołu w różnych..

2024-11-15 09:40:34
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Elavon Financial Services 
2,2 
Dzisiaj z pracuj.pl 

Starszy referent Nowe

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent w Referacie Zamówień Publicznych w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi Adres urzędu: 90-436 Łódź al. Kościuszki 8

2024-11-15 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Łódź +93km
Dzisiaj z Biuletyn informacji publicznej 

Specjalista ds. administracji

Do Zespołu Fundacji Kolorowy Świat poszukujemy specjalisty ds. administracji, czyli osoby, która pomoże nam ogarniać codzienną, kolorową rzeczywistość! Potrzebujemy kogoś, kto: • zajmie się bezpośrednią i telefoniczną obsługą interesantów Fundacji; •

2024-11-14 17:17:19
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Fundacja Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat 
4,7 
Łódź +93km
Wczoraj z lento.pl 

Specjalistka ds. administracji i finansów

Ul. aleje jerozolimskie

2024-11-14 16:54:04
Sales HR
Warszawa +28km
Wczoraj z rocketjobs.pl 

Specjalista ds. Administracji i Floty

Twój zakres obowiązków, Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie obszaru obsługi technicznej i administracyjnej biura, Monitorowanie przeglądów biura i urządzeń biurowych, Obsługa techniczna urządzeń technicznych i biurowych, Wsparcie w administrowaniu..

2024-11-14 15:40:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Sarantis Polska S.A 
3,8 
Piaseczno +31km
Wczoraj z pracuj.pl 

Asystent/ka ds. administracji

Pekabex od ponad 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką..

2024-11-14 13:42:32
Pekabex PREF S.A
Warszawa +28km
Wczoraj z erecruiter.pl 

Specjalista ds. administracji i koordynacji projektów

Twój zakres obowiązków, Obsługa poczty elektronicznej i telefonu (obsługa głównych adresów mailowych i telefonów, kontakt z klientami, Przekierowanie spraw do odpowiednich działów w tym częściowa obsługa klientów),, Przygotowywanie wycen u..

2024-11-14 12:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Go 360 Group
Wczoraj z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. Administracji Personalnej...

Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (skierowania, umowy, aneksy),, Wprowadzanie i aktualizowanie danych pracowników i współpracowników w systemie kadrowo-płacowym,, Przygotowywanie prostych zestawień i raportów,,..

2024-11-14 08:40:12
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Medicover
Warszawa +28km
Wczoraj z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. Administracji Personalnej...

Poszukujesz swojej pierwszej pracy w kadrach i płacach? Stworzyliśmy ścieżkę kariery specjalnie dla Ciebie! Poszukujemy osoby, która poszukuje pracy na pełen etat i docelowo chce rozwijać się w obszarze kadrowo płacowym. Twoje zadania: Przygotowywani

2024-11-14 08:15:35
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Medicover Sp. z o. o
Wczoraj z praca.pl 

Referent w Czwartym Dziale Czynności Analitycznych...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potrzeb o

2024-11-13 22:31:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Warszawa +28km
2 dni temu z aplikuj.pl 

Referent ds. czynności analitycznych i sprawdzających

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnospawnościami. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca siedziąca. - Zarządza

2024-11-13 22:31:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Sierpc +99km
2 dni temu z aplikuj.pl 

Referent ds. orzecznictwa podatkowego

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na I piętrze budynku. Budynek wyposażony jest w windę. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca pod presją czasu, przy komputerze

2024-11-13 22:31:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Warszawa +28km
2 dni temu z aplikuj.pl 

Referent ds. czynności analitycznych i sprawdzających

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją gra

2024-11-13 22:31:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Piaseczno +31km
2 dni temu z aplikuj.pl 

Referent ds. czynności analitycznych i sprawdzających

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Na stanowisku wykonywane są typowe czynności biurowe polegające między innymi na obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie. Budynek trz

2024-11-13 22:31:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Przasnysz +92km
2 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik / Pracowniczka Administracji Magazynowej

Twój zakres obowiązków, Obsługa logistyczna klientów – drukowanie i wydawanie dokumentów kierowcom, przygotowanie towarów do wysyłki i dokładne ich sprawdzenie według wskazań i zaleceń klientów, aktywacja zleceń wysyłkowych, dbałość o odpowiednie..

2024-11-13 15:40:47
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
AXELL CONTRACT LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
2 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik Administracji Magazynowej

Twój zakres obowiązków, Obsługa wewnętrznych programów magazynowych i aplikacji wspierających, Zarządzanie towarami na magazynie - ruchy pomiędzy magazynem a produkcją, Obsługa kierowców - tworzenie i wydawanie dokumentów transportowych,..

2024-11-13 14:40:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
FM Logistic
2 dni temu z pracuj.pl 

Starszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi...

Twój zakres obowiązków, Bieżące prace administracyjne oraz wsparcie pracowników działu administracji,, Wykonywanie prac biurowych i administracyjnych w zakresie prowadzenia recepcji,, Dbanie o sprawne funkcjonowanie recepcji i przestrzeganie..

2024-11-13 13:40:47
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Cosmo Group Sp. z o.o. - właściciel marki... 
3,0 
2 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. administracji...

Twój zakres obowiązków, obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej, , przygotowywanie wycen i ofert sprzedaży,, obsługa systemu CRM (rejestracja zamówień, wystawianie dokumentów kontraktowych i wysyłkowych),, odpowiednia..

2024-11-13 10:40:40
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DACPOL Sp. z o. o
Piaseczno +31km
2 dni temu z pracuj.pl 

Praktyka w Sekcji Administracji Personalnej

Twój zakres obowiązków, Kompletowanie, weryfikacja, skanowanie i wpinanie do akt osobowych dokumentacji pracowniczej., Prace archiwizacyjne...

2024-11-13 08:40:18
PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o
2 dni temu z pracuj.pl 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu:

2024-11-13 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Piaseczno +31km
2 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Identyfikacji i Re

2024-11-13 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Przasnysz +92km
2 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających, Kontroli Podatkowej oraz

2024-11-13 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Sierpc +99km
2 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Błoniu. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Błoniu. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Administracja Błonie

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 75 834 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy