Administracja biurowa Biskupiec

Znaleźliśmy 1 ofertę

Młodszy asystent

Zakres obowiązków:. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne b

2025-02-04 18:41:34
od 9500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Szpital powiatowy im. jana mikulicza w biskupcu
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Asystentka / Asystent działu administracji

Twój zakres obowiązków bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu i gości biura w języku polskim i angielskim, wstępna obsługa dokumentacji księgowej, obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradyc

2025-03-14 13:50:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
VIMAP SP Z O O
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Asystent ds. obsługi klienta w oddziale banku

Opis stanowiska Powitanie i obsługa klientów z uśmiechem na twarzy Udzielanie informacji o produktach i usługach bankowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów Tworzenie pozytywnej atmosfery oraz budowanie długoterminowych relacji z klientam

2025-03-14 07:16:02
Umowa zlecenie
Olsztyn +32km
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Lider Zespołu Sprzedaży

Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie

2025-03-12 13:30:13
Umowa: Kontrakt B2B Rodzaj pracy: Stała
Prudential Polska sp. z o .o
Olsztyn +32km
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Dyrektor Agencji

Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do

2025-03-12 13:30:12
Umowa: Kontrakt B2B Rodzaj pracy: Stała
Prudential Polska sp. z o .o
Olsztyn +32km
praca.pl 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze

2025-03-14 18:41:55
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Mrągowo +23km
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie 

Asystent/ka Kas Samoobsługowych dla osób z orzeczeniem...

Twój portal z ofertami pracy

2025-03-13 08:54:09
ipracujzdalnie.pl 
4,8 
Mrągowo +23km
3 dni temu z rocketjobs.pl 

Recepcjonista

Zakres obowiązków:- obsługa klienta, przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ulotek i ofert, rowadzenie portali społecznościowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: znajomość programów MS OFFICEWymagani

2025-03-12 18:41:51
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Bożena Kuśmierczyk-Przystupa Firma Handlowo-Usługowa
Wilimy +7km
4 dni temu z Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego 

Asystent Klienta Drogerii

Mrągowo, Wolności 4 e woj. warmińsko-mazurskie

2025-03-10 16:43:01
Rossmann
Mrągowo +23km
6 dni temu z kariera.rossmann.pl 

RECEPCJONISTA

Hotel Huszcza w Mrągowie, zapraszamy energicznych i otwartych ludzi do naszego zespołu, szukamy osób do obsługi gości w hotelowej recepcji. Oferujemy stałą pracę i dobre warunki. Mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach oraz znajomo

2025-02-03 21:06:55
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Hotel Huszcza
Mrągowo +23km
lento.pl 

Pracownik biurowy Nowe

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:znajomość obsługi komputera. STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP - Przeszkolenie w">

2025-03-16 12:21:11
Dzisiaj z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy Nowe

Wymagania inne: Opis i zakres obowiązków stażysty: Udzielanie informacji dla pasazerów (telefonicznie) w oparciu o rozkład jazdy autobusów. Wprowadzanie">

2025-03-16 12:21:11
Człuchów +238km
Dzisiaj z trojmiasto.pl 

Kierownik działu organizacyjno-członkowskiego Nowe

Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 5) Wymagania">

2025-03-16 12:21:11
Tczew +144km
Dzisiaj z trojmiasto.pl 

Manager Nowe

ManagerObowiązki Raportowanie wyników pracy własnej i swojego zespołu. Przeprowadzanie rekrutacji nowych Doradców. Określane celi sprzedażowych dla zespołu. Monitorowanie wyników oraz realizacji celów. Codzienna weryfikacja pracy członków zespoł

2025-03-16 11:00:41
SM-PROJECT sp. z o.o 
4,4 
Sieradz +293km
Dzisiaj z gowork.pl 

Manager Nowe

ManagerObowiązki Raportowanie wyników pracy własnej i swojego zespołu. Przeprowadzanie rekrutacji nowych Doradców. Określane celi sprzedażowych dla zespołu. Monitorowanie wyników oraz realizacji celów. Codzienna weryfikacja pracy członków zespoł

2025-03-16 11:00:41
SM-PROJECT sp. z o.o 
4,4 
Gubin +469km
Dzisiaj z gowork.pl 

Manager Nowe

ManagerObowiązki Raportowanie wyników pracy własnej i swojego zespołu. Przeprowadzanie rekrutacji nowych Doradców. Określane celi sprzedażowych dla zespołu. Monitorowanie wyników oraz realizacji celów. Codzienna weryfikacja pracy członków zespoł

2025-03-16 11:00:41
SM-PROJECT sp. z o.o 
4,4 
Dzisiaj z gowork.pl 

Manager Nowe

ManagerObowiązki Raportowanie wyników pracy własnej i swojego zespołu. Przeprowadzanie rekrutacji nowych Doradców. Określane celi sprzedażowych dla zespołu. Monitorowanie wyników oraz realizacji celów. Codzienna weryfikacja pracy członków zespoł

2025-03-16 11:00:41
SM-PROJECT sp. z o.o 
4,4 
Bydgoszcz +212km
Dzisiaj z gowork.pl 

Specjalista ds. Aplikacji i Procesów w Biurze... Nowe

Specjalista ds. Aplikacji i Procesów w Biurze Administracji31_000020112Obowiązki Serwisowanie i rozwój narzędzi informatycznych tworzonych z wykorzystaniem technologii Sharepoint, MS Access oraz eksploatowanych witryn WWW, budowanych w oparciu o

2025-03-16 11:00:40
PZU SA
Warszawa +179km
Dzisiaj z gowork.pl 

Administrative Manager Nowe

Administrative Manager49_744000045902925Obowiązki In charge of accounting for Spain and Italy entitiesCoupa management (PO creation and distribution, Costs/invoices monitoring) Accountancy documents and communication management (i.e. monthly upd

2025-03-16 11:00:40
Eurofins GSC Poland Sp. z o.o
Barcelona
Dzisiaj z gowork.pl 

Pracownik biurowy ds. Promocji i Współpracy Edukacyjnej Nowe

Zadania: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów. Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca z zespołem

2025-03-16 09:23:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
GRUPA PASCAL 
4,6 
Pruszków +184km
Dzisiaj z praca.pl 

Pracownik biurowy ds. Promocji i Współpracy Edukacyjnej Nowe

Zadania: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów. Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca z zespołem

2025-03-16 09:23:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
GRUPA PASCAL 
4,6 
Wrocław +406km
Dzisiaj z praca.pl 

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły Nowe

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami

2025-03-16 07:32:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
GRUPA PASCAL 
4,6 
Wrocław +406km
Dzisiaj z praca.pl 

Sekretarka / Sekretarz Nowe

Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie Obsługa gości Obsługa wysyłek faktur/pacze

2025-03-16 07:32:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ALPLA OPAKOWANIA Z TWORZYW SZTUCZNYCH Sp...
Dzisiaj z praca.pl 

HR Manager Nowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Assisting legal, accounting, and administrative teams in setting up a NEW factory - Managing recruitment, selection, and hiring processes - Supporting management in HR matters and policy implementation - Organizing and super

2025-03-16 07:30:07
DAEHA POLAND sp. z o.o
Pawłowice +461km
Dzisiaj z aplikuj.pl 

Asystent ds. Administracyjnych Nowe

Wymagania Biegłość w pakiecie Office. Systematyczność i skrupulatność. Dobra organizacja pracy. Umiejętność pracy zespołowej. Umiejętność obsługi">

2025-03-16 06:21:02
Gdańsk +160km
Dzisiaj z trojmiasto.pl 

Dyrektor Zarządzający Nowe

Dyrektor ZarządzającyŻoryNR REF.: 1190896W związku z dynamicznym rozwojem firmy, dla wiodącego polskiego producenta w branży tekstylnej, oferujemy wyjątkową okazję objęcia kluczowej roli w zarządzaniu i kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa

2025-03-16 05:25:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Hays Poland
Żory +450km
Dzisiaj z infopraca.pl 

Recepcjonistka / Recepcjonista Nowe

Praca Recepcjonistka / Recepcjonista, Colliers Poland Sp. z o.o., Warszawa

2025-03-16 00:40:07
Colliers Poland Sp. z o.o
Dzisiaj z pracuj.pl 

Podreferendarz ds. obsługi sekretariatu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - brak Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warun

2025-03-15 22:31:08
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Warszawa +179km
Wczoraj z aplikuj.pl 

Pracownik / Pracownica ds. technicznych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; - Reagowanie na bieżąco na zaistniałe us

2025-03-15 22:30:05
Leroy Merlin Polska SP. z o. o
Lublin +312km
Wczoraj z aplikuj.pl 

Administrator Biurowy

Wymagania Minimum średnie wykształcenie Motywacja do rozwoju i dyspozycyjność Biegłość w obsłudze komputera (Excel, Word) Doświadczenie w">

2025-03-15 22:21:05
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Recepcjonista w biurze rachunkowym

Wymagania\n\tDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (recepcja, księgowość).\tWysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista.\tDobra znajomość obsługi komputera (MS Office lub podobne narzędzia).\tUmiejętność dobrej organizacji

2025-03-15 22:21:05
Wczoraj z trojmiasto.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Biskupcu. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Biskupcu. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Biskupcu

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 892 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy