Twoja praca będzie polegać na:Wprowadzaniu danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie zeskanowanych dokumentówWeryfikacji dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą procedurąWeryfikacji danych dostawców w systemach księgowychKontakcie
2025-01-17 21:25:49L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku
2025-01-17 15:36:46L.M. Group Poland Sp. z o.oWymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-17 15:26:19Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynację projektów, Tworzenie harmonogramów i nadzór nad ich realizacją, Koordynacja pracy podwykonawców i własnych zespołów montażowych, Obsługę dokumentacji i zakupów, Weryfikacja techniczna dokumentacji
2025-01-17 14:40:49Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-17 13:27:39Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-17 13:27:19Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-17 13:27:17Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-01-17 13:27:11Twój zakres obowiązków, Dbałość o sprawne funkcjonowanie biura i zapewnienie profesjonalnej obsługi sekretariatu., Organizacja i obsługa spotkań, sporządzania protokołów., Prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie i przypominanie o ważnych..
2025-01-17 12:40:50Twój zakres obowiązków, Obsługa portfela klientów powierzonych, Stały kontakt z klientami korporacyjnymi, Monitorowanie terminów polis i umów, Przygotowywanie ofert, polis i pozostałej dokumentacji ubezpieczeniowej, Wyliczenia składek w systemac
2025-01-17 12:40:50Twój zakres obowiązków, Wykonywanie zadań administracyjnych w języku polskim i niemieckim, Obsługa korespondencji oraz dokumentacji w języku polskim i niemieckim, Współpraca z klientami oraz partnerami zagranicznymi, Organizacja i wsparcie..
2025-01-17 11:40:53Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-17 10:47:52Twój zakres obowiązków, kontrola i sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, rejestracja dokumentów zakupowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzgodnienie kont rozliczeniowych i rozrachunkowych, nadzór nad obiegiem..
2025-01-17 10:40:46Twój zakres obowiązków, udział w informatycznych projektach wdrożeniowych, projektowanie funkcjonalności systemów, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów, wsparcie w zakresie..
2025-01-17 10:40:46Twój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia..
2025-01-17 09:31:57Kl zewnetrzny 4,0Opis zadań:Podstawowe prace biurowe, obsługa komputera, podstawowa obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych, układanie i archiwizacja dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wy
2025-01-16 18:41:36Twój zakres obowiązków, Nasi pacjenci to osoby potrzebujące rozwiązań wspierających ich mobilność i niezależność., , Twój zakres obowiązków:, , Jako Asystent/ka Marketingu będziesz tworzyć i publikować treści, analizować kampanie oraz wspierać.
2025-01-16 16:40:24Twój zakres obowiązków, organizacja spotkań projektowych zespołów IT (tzw. „weekly" meetings), proponowanie tematyki spotkań (sporządzanie agendy), wsparcie procesów, szeroko pojęty nadzór i raportowanie postępów procesów, m.in. tworzenia,..
2025-01-16 15:40:37Twój zakres obowiązków, Umiejętne wyznaczanie strategii ciągłego rozwoju CWBK oraz bieżąca weryfikacja realizacji wymogów, wskaźników i oczekiwanych rezultatów z uwzględnieniem treści umowy o dofinansowaniu oraz agendy badawczej, Wspieranie..
2025-01-16 14:40:39Twój zakres obowiązków, 1. Wykonywanie prac naprawczo-remontowych na terenie obiektów Biur WF w tym:, a) prace eksploatacyjne (naprawa i wymiana uszkodzonych gniazdek i kontaktów, żarówek, elementów instalacji);, b) prace związane z konserwacją
2025-01-16 13:40:34Twój zakres obowiązków, 1. Zastępowanie Dyrektora Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w realizacji zadań w przypadku nieobecności, a także:, , a) wsparcie w wyznaczaniu strategii ciągłego rozwoju CWBK oraz bieżąca weryfikacja realizacji wymogów,
2025-01-16 13:40:33Twój zakres obowiązków, proaktywna realizacja prac asystenckich Zarządu, kompleksowe zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych z gośćmi/klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, organizacja podróży..
2025-01-16 11:40:34Tworzenie, wdrażanie i utrzymanie dokumentacji jakościowej związanej z procesami jakościowymi oraz spawalniczymi zgodnie z normami i wymaganiami klienta, opracowywanie instrukcji technologicznych oraz standardów jakościowych, nadzór nad spełnien
2025-01-16 11:18:48Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-16 09:17:58AUTO-FORM to producent pojazdów specjalnych z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Jako lider na rynku od wielu lat dostarczamy najwyższej jakości ambulanse sanitarne, które są wykorzystywane przez jednostki medyczne w Polsce
2025-01-16 07:02:41AUTO-FORMTwój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia
2025-01-15 21:06:54Twój zakres obowiązków, organizacja i administrowanie punktem obsługi studentów i pracowników zagranicznych „Welcome Point”;, współpraca z innymi jednostkami ASP w zakresie przyjmowania pracowników i studentów z zagranicy;, obsługa zagranicznych
2025-01-15 19:40:04Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i realizację zleceń wynajmu, Przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem pojazdów w systemie, Koordynowanie wynajmów w sposób optymalny dla Spółki w zespole z Biurem Obsługi Klienta i Działem Realizacji
2025-01-15 17:40:25Twój zakres obowiązków, koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac,..
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, kierowanie procesem złożonej analizy biznesowej,, współudział w projektach (m.in.: organizacja i nadzór pracy pracowników, koordynacja działań, pomoc w przygotowywaniu harmonogramu projektowego),, stały kontakt mailowy,.
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne dyrektora działu BPX BI oraz kierownika działu PMO BI., Koordynacja procesów operacyjnych i współpraca z innymi działami firmy., Wsparcie działu sprzedaży w..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Wsparcie codziennej pracy Prezesa, Zarządzanie kalendarzem spotkań, Tłumaczenia z języka polskiego na angielski i z języka angielskiego na polski, Przyjmowanie, ewidencja oraz wysyłanie korespondencji, Przygotowywanie..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Administracja biura: Archiwizacja dokumentów, umów i raportów (skany, foldery w CRM/sharepoint)., Współpraca z księgowością w zakresie faktur i płatności., Wprowadzanie i aktualizacja danych do CRM - VOX deweloper.,..
2025-01-15 15:40:39Twój zakres obowiązków, zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Biura Zarządu i registratury, nadzór nad archiwum, prowadzenie spraw dot. Organów Spółki, nadzór nad przygotowywaniem i publikacją raportów bieżących i okresowych, współpraca z.
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji związanej z wdrożeniami organizacji ruchu drogowego;, Przygotowywanie wewnętrznych zleceń na podstawie specyfikacji technicznej i projektu organizacji ruchu;, Prowadzenie dokumentacji i..
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, obsługa programu handlowego Symfonia Handel, wprowadzanie nowych zamówień sprzedaży (Symfonia Handel), wprowadzanie zakupu towaru (dokumenty importowe, Symfonia Handel), współpraca z agencjami celnymi, współpraca z..
2025-01-15 12:40:39Twój zakres obowiązków, Nadzór nad podległymi obiektami., Prowadzenie i weryfikacja zgłoszeń usterek (formalnych i technicznych)., Obsługa usterek (samodzielna lub przez firmy zewnętrzne)., Fizyczne usuwanie usterek, jeśli nie wymaga to firm..
2025-01-15 09:40:35ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: - WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe. Minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w r
2025-01-15 07:31:06ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Wymagania niezbędne- doświadczenie w pracy administracyjnej min. 1 rok- bardzo dobra obsługa komputera (w szczególności MS Ex
2025-01-15 07:31:06ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH 1,7Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- przygotowanie i realizacja wydarzeń organizowanych przez Uczelnię- przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących realizacji usług przez firmy zewnętrzne w zakresie przygotowywanych wydarzeń- nadzór i r
2025-01-14 18:42:16Zakres obowiązków:- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicachposzukuje kandydatów na stanowisko: Nazwa stanowiska: Referent ds. wdrażania programów europejskich i współpracy międzynarodowej.- Wymiar etatu : pełny etat - Li
2025-01-14 18:42:16Drodzy Państwo w związku z dynamicznym rozwojem firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko: KOORDYNATOR REGIONALNY SIECI APTEK SŁONECZNYCH. LOKALIZACJA: GÓRNY ŚLĄSK ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
2025-01-14 17:10:06Twój zakres obowiązków, Obsługa biura i administracji:, Wsparcie w bieżących pracach administracyjnych i organizacyjnych., Zarządzanie dokumentacją oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie., Obsługa programów i platform sprzedażowych:
2025-01-14 16:40:31Kawa Del Sole Katarzyna DębińskaTwój zakres obowiązków, bezpośredni, codzienny kontakt z klientami,, nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,, prezentacja produktów i usług oferowanych przez firmę,, doradztwo z zakresu oferowanych materiałów,, negocjacje ofert
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, zarządzanie podległą strukturą kurierską,, rekrutacja, szkolenia oraz proces wdrożenia nowozatrudnionych Kurierów,, organizacja i optymalizacja tras kurierskich,, efektywne zarządzanie ilością przesyłek na poszczególnych
2025-01-14 13:40:38Twój zakres obowiązków, W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem...
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, 1. Przygotowywanie terminarza spotkań dla Dyrekcji Firmy oraz prowadzenie kalendarza biura,, 2. Przyjmowanie i odpowiednio kierowanie klientów, interesantów, współpracowników do poszczególnych biur,, 3. Organizowanie prac
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników,, przygotowywanie ewidencji czasu pracy,, prowadzenie kartotek odzieży roboczej,, przygotowywanie dokumentacji związanej z inwentaryzacją
2025-01-14 11:40:45Twój zakres obowiązków, Do głównych obowiązków pracownika będzie należało m.in.:, , • nadzorowanie pracy Wydziału oraz współpraca z innymi Wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta,, • zarządzanie i organizacja zadań w zakresie usług..
2025-01-14 11:40:45