ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych - księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży oraz wyciągów bankowych - wykonywanie zadań i przestrzeganie zasad zawartych w zarządzeniu w spraw
2025-01-22 07:30:13Wojewódzki Szpital PsychiatrycznyZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych - księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży oraz wyciągów bankowych - wykonywanie zadań i przestrzeganie zasad zawartych w zarządzeniu w spraw
2025-01-22 07:30:13Wojewódzki Szpital PsychiatrycznyZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Uprawnienia: znajomość obsługi komputera - Inne wymagania: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, mile widziane doświadczenie, umiejętność
2025-01-11 07:31:00P. h. u. gwarant bogusław bajorskiZakres obowiązków:Obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji klientów, przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej, przygotowywanie ofert dla klientów, wystawianie polis. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące z możli
2025-01-10 18:41:40Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach.Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsług
2025-01-07 21:25:45Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży44_465724-519-4387217Obowiązki koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta oraz aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów;przekazywanie informacji zwrotnych o pot
2024-11-28 07:01:37Leroy Merlin Polska SP. z o. o• WSZYSTKIE WEEKENDY WOLNE ! • TELEFON SŁUŻBOWY ! • MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ! • SZKOLENIA ! Takie warunki oferujemy kandydatom na stanowisko „Konsultant telefoniczny” Jesteśmy firmą współpracującą z wiodącymi producentami leków, oraz z czterema najwię
2024-10-15 11:37:37Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Organizacja spotkań i wsparcie podczas ich trwania: Towarzyszenie w spotkaniach z klientami (stacjonarnych i online), Sporządzanie szczegółowych notatek z ustaleń, Przygotowywanie podsumowań i propozycji dla klientów. Wsparcie administracyjne i
2025-01-15 04:00:08Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-20 12:51:56Opis stanowiska Nadzorowanie pracy podległego Działu Systemów Zarządzania w poszczególnych zakładach spółki, Nadzorowanie pracy podległego Działu Kontroli Jakości w poszczególnych zakładach spółki, Realizowanie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. S
2025-01-21 10:20:12ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, w tym m.in. rejestracja, dekretacja i kontrola dokumentów księgowych, wprowadzanie zapisów księgowych do systemu komputerowego,- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z
2025-01-18 07:30:07Biuro Rachunkowe ABAKUS MR Sp. z o.o. Sp.kKoordynacja pracy zespołu Biura Księgowości, współpraca z Dyrektor Finansową – Główną Księgową, przygotowywanie sprawozdań finansowych, planowanie kwartalnych oraz rocznych wyników finansowych firmy, przygotowywanie analiz i kalkulacji na wewnęt
2025-01-17 13:30:38Zakres obowiązków:Segregowanie i porządkowanie dokumentów, wprowadzanie danych do programów księgowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowośćUprawnienia: biegła obsł
2025-01-22 18:41:29Posiadamy wolne miejsca pracy na stanowisku sprzątaczki na terenie Warszawy ul. Grójecka Praca 4 godzin dziennie od poniedziałku do piątku 1/2 etatu .(godzinny ranne) Od godz 6.00 do 10.00 W zakresie prac codzienne sprzątanie biur OFERUJEMY PAŃS
2025-01-22 21:06:47Jeśli szukasz pracy, która daje Ci możliwość nieustannego rozwoju w firmie o najbardziej rozpoznawalnej marce w Polsce, cenisz sobie niezależność finansową, łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi to jesteś idealnym kandydatem. Twoje zadania: -Aktyw
2025-01-22 21:06:47W związku z rozwojem placówek oświatowych w Skawinie poszukujemy logopedy/neurologopedy do realizacji zajęć z zakresu rewalidacji oraz PPP. Oferujemy pracę w młodym zespole oraz ilość godzin i grafik omawiamy indywidualnie z kandydatem. Serdeczn
2025-01-22 21:06:47Praca w biurze sprawy księgowe handlowe techniczne
2025-01-22 21:06:47Zakres obowiązków:Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; komunikatywna znjamość języka angielskiego; zakres obowiązków: organizowanie i nadzor
2025-01-22 18:41:31Opis zadań:- kompletowanie i układanie akt, ich szycie, numerowanie- obsługa kserokopiarki, skanera- przepisywanie pism procesowych- nadzorowanie czynności zapoznawanie się z aktami przez strony- pomocnicze czynności w sekretariacie Wymagania:Wy
2025-01-22 18:41:30Zakres obowiązków:Bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur, księgowanie wyciągów bankowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, rozliczanie dokumentów księgowych, współpraca z innymi członkami zespołu księgowego, kontakt i współpraca z klie
2025-01-22 18:41:30Opis zadań:Staż w Biurze Nieruchomości "Meritum" w Nowym Sączu, w godz. 9-17. Wsparcie w obsłudze klientów biura, przygotowywanie i aktualizacja ofert, wsparcie działań marketingowych, prace administracyjno-biurowe, prezentacja nieruchomości, wy
2025-01-22 18:41:29Twój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia..
2025-01-22 15:57:28Kl zewnetrzny 4,0Zakres obowiązków • obsługa firm w zakresie prowadzenia KH i ewidencji podatkowych zgodnie z przepisami • kontrola poprawności dokumentów księgowych • sporządzanie deklaracji podatkowych ( CIT, VAT) • prowadzenie ewidencji środków trwałych • spo
2025-01-22 15:06:42OFERTA SKIEROWANA DO MAGISTRÓW FARMACJI Poszukujemy osoby do pracy w Dziale Analiz, która chciałaby wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie w pracy w aptece, do podniesienia swoich kwalif
2025-01-22 13:10:06Twój zakres obowiązków, Koordynowanie działań administracyjnych w biurze regionalnym., Logistyka działalności biura., Organizacja pism urzędowych, koordynacja dokumentacją, pilnowanie terminowości obiegu dokumentów., Utrzymanie wysokiego poziomu
2025-01-22 12:40:49Asystent / Asystentka Biura z doświadczeniem w KsięgowościTwój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w pracach związanych z funkcjonowaniem firmy Pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej, w tym weryfikacja faktur i przygotowanie dokumentów do k
2025-01-22 11:01:16jt stal serwis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 5,0Asystentka / Asystent ds. administracji biura i windykacjiTwój zakres obowiązków Organizacja pracy biura; Dbanie o poprawną komunikację między działami; Współpraca ze wszystkimi działami, w tym szczególnie z działem księgowości, odpowiedzialność
2025-01-22 11:01:16Tias | there is always a solutionTwój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Klientów ANWA TOYOTA, informowanie o oferowanych usługach, umawianie Klientów na przeglądy okresowe samochodów i naprawy, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących kwestii technicznych, realizowanie działań.
2025-01-22 10:41:23Twój zakres obowiązków, Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, socjalnych oraz sanitarnych w biurowcu - w tym odkurzanie, mopowanie, opróżnianie koszy...
2025-01-22 10:41:23Twój zakres obowiązków, Nauka kursantów i przygotowanie ich do egzaminów państwowych..
2025-01-22 10:41:22Cyfrowe Biuro Michał MrózTwój zakres obowiązków, Prowadzenie social mediów firmowych, Tworzenie grafik firmowych, rolek, relacji, postów, Kontakt z klientami, Kompleksowa obsługa biura oraz sekretariatu ( kalendarz spotkań, obsługa telefoniczna, obsługa maila),..
2025-01-22 09:40:43Opis stanowiska: - Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami - Sporządzanie sprawozdań finansowych (bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych) - Deklarowanie podatków i składek do właściwych..
2025-01-22 08:55:33Twój zakres obowiązków, Odbieranie i realizacja połączeń od pacjentów, Udzielanie informacji dotyczących świadczeń medycznych, praca z kalendarzem wizyt pacjentów, w tym umawianie, przenoszenie, aktualizacja zapisów, Przekazywanie informacji..
2025-01-21 19:40:05Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy biura sprzedaży – zadbasz m.in. o to, by w biurze nie zabrakło materiałów codziennego użytku, a salki były wyposażone we wszystko, co niezbędne do prowadzenia spotkań., Dbanie o wygląd i prezentację biur
2025-01-21 17:40:31Twój zakres obowiązków, Obsługa, rejestrowanie, weryfikowanie pod kątem zawartości umów, Prowadzenie weryfikacji telefonicznej zawartych umów, Prowadzenie raportów wynikowych, zestawień z prowadzonych prac, Zapewnienie wysokiego standardu obsług
2025-01-21 16:40:34Pakar Service jest innowacyjnym przedsiębiorstwem wykorzystującym szereg nowoczesnych rozwiązań pozwalających na wprowadzenie nowego wymiaru jakości do sektora branży usług porządkowych dla biznesu. Jakość jest dla nas najważniejsza! Obecnie pos
2025-01-21 15:07:06Wymagania: Wykształcenie minimum średnie Saldeo Smart i Comarch ERP OPTIMA (znajomość programów mile widziana, nie wymagana) Umiejętne wyznaczanie priorytetów w pracy i dobra organizacja czasu Język Angielski minimum B2. Zaawansowana znajomość..
2025-01-21 13:48:34Katarzyna Rekrutacja