dziwię się, że ta firma zbiera pozytywne komentarze,
totalny brak profesjonalizmu oraz terminowości,
złożyłem zamówienie internetowo 5 października (18mb rury systemowej, w odcinkach 3 metrowych, która trzeba pociąc na odcinki po 1mb do wysyłki, oraz kilkadziesiąt kształtek systemu rurowo-kulowego), przez 2 dni zero informacji ze strony firmy co dzieje się z zamówieniem, po moim telefonie 7/10 otrzymałem informację, że "kolega niechcący pominął zamówienie" po czym tego samego dnia otrzymałem pro-formę z prośbą o "pilną płatność" (po czasie, myślę że to drwina!), opłaciłem więc szybkim przelewem w ciągu 20 minut odkąd otrzymałem proformę, zależało mi na tym by towar dotarł do mnie do 9/10 maksymalnie (przypomnę, że zamówienie złożyłem 5/10). Pan Krzysztof, bo to on zapracował na taką opinię - zmotywował swoją prośbe o pilną płatność moją sugestią co do terminu dostawy - czyli daty piatku 9/10. Pomyślałem ok, komuś umknęło, przeleżało 2 dni, ale wszyscy jesteśmy ludźmi, więc szybko płacę i w piątek mam towar. I tu się myliłem bardzo... Swojego zamówienia nie mam do dziś 14/10/2020. (i nawet dziś nie zostało to wysłane)
Firmę - ba Spółkę Akcyjną! przerosło chyba pocięcie rur - bo stolarnia, bo to, bo tamto.
W tzw między czasie, to ja zawsze musiałem dzwonić do ABM, zero informacji co się dzieje, czemu nie wyszło w czwartek na piątek, ani czemu nie wyszło choćby w piątek z dostawą na poniedziałek. To ja wydzwaniam i proszę się Pana Krzysztofa żeby był łaskaw powiedzieć co się dzieje.
Jeśli więc, zależy Ci na terminach, i przepływie informacji, oraz jasności sytuacji - omijaj tą firmę szerokim łukiem.
Pan Krzysztof jedynie potrafi przepraszać, tylko przepraszanie Panie Krzysztofie przestaje mieć znaczenie kiedy nawala się kilka razy z rzędu - to zwykła drwina.
Czekam, aż zasłonią się COVIDem.
pokaż więcej...