Wymagania: Doświadczenie (m.in. 1 rok) w obsłudze telefonicznej i e-mailowej Klienta i/lub obsłudze zamówień. Doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym. Umiejętność budowania zaufania, długofalowej współpracy. Skrupulatność i zaanga
2024-12-05 14:54:04HRK S.A 3,4Specjalista ds. Technicznej Obsługi KlientaMiejsce pracy: StraszynZadania:Obsługa klienta B2B (e-mailowa i telefoniczna).Obsługa zamówień i ich realizacja.Opieka nad klientem, wsparcie techniczne i przygotowywanie ofert cenowych.Ścisła współpraca z d
2024-11-19 21:25:50Zadania: Obsługa klienta B2B (e-mailowa i telefoniczna). Obsługa zamówień i ich..
2024-11-19 14:21:03-Obsługa klientów sklepu -Obsługa i rozliczanie kasy fiskalnej -Obsługa terminala płatniczego -Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
2024-08-14 10:55:49FALLWORK Sp. Z O. O- Obsługa kasy fiskalnej i przeprowadzanie transakcji sprzedażowych - Udzielanie pomocy klientom i udzielanie informacji na temat produktów - Utrzymywanie porządku i estetyki na stanowisku pracy
2024-08-14 10:55:49FALLWORK Sp. Z O. O