Dno i wodorosty, głęboka komuna w sercu właściciela tej firmy. Kupujesz sprzęt za prawie 2000 zł, sprzęt po nie całym roku przestaje działać, a serwis mówi że jest wszystko w porządku unikać tej firmy jak ognia i wszystkich artykułów które mają w dystrybucji. Unikać również ole ole oraz produktów marki roidmi.
Edit: po skontaktowaniu się z producentem w Chinach INNPRO zleciło odbiór towaru, przy pierwszej wizycie mało tego że nie znaleźli usterki to jeszcze uszkodzili urządzenie jeszcze bardziej. Na szczęście po drugiej wizycie sprzętu w serwisie firma stanęła na wysokości zadania i naprawiła urządzenie.
Serwis twierdzi że odkurzacz viomi jest w 100% sprawny, odrzuca reklamację. Oczywiście podejrzewam że najzwyczajniej w świecie nawet go nie sprawdzili. To już któraś reklamacja z kolei. Kupując odkurzacz Viomi proszę się zastanowić ponieważ serwis to jakaś kpina, która od naprawy rączki umywa...
W stacji zasilania Ecoflow skorodował port USB (od ambientowej wilgotności powietrza). Serwis próbuje zrzucić to na winę klienta (rzekome zalanie, któego nie było). Nie potrafią przedstawić dowodu w postaci zdjęcia od środka, nie adresują pozostałych usterek, odsyłają urządzenie na etapie trwającej dyskusji, przez co będę je musiał nadawać kolejny raz.
Głośniki, które zamówiłem i doszły bardzo szybko okazały się niestety fabrycznie uszkodzone.
Zależało mi jednak na nich i nie obyło się bez naprawy gwarancyjnej.
Proces przebiegł bardzo sprawnie przez RMA oraz kontakt mailowy byłem informowany o stanie naprawy i to właśnie kontakt moim zdaniem jest najważniejszy.
Uśmiech w stronę Pani Małgorzaty F. ;-)
W przeciągu tygodnia sprzęt został naprawiony i dostarczony z powrotem.
Pozdrawiam i dziękuję serdecznie serwisantom.
Dzięki Waszemu doświadczeniu i wiedzy jestem bardzo zadowolony.