Informacje o hotelu są na stronie internetowej nieaktualne co najmniej od kilku lat. Elementy SPA ( basen sauny grota solna itp.) miały byś dostępne 24 godz. na dobę a były od 16 do 22. Restauracja miała być vzynna 24 godz. na dobę a nie jest. Jedzonko polecam pyszne i w przystępnej cenie. Obsługa nie miła. Pani na recepcji powiedziała że u nich tak jest i jak się nie podoba to można się wyprowadzić. A na koniec cena pokoju na stronie po 320 a na recepcji żądają 400. Nie polecam chyba że na obiadek do restauracji.
Byliśmy w restauracji na niedzielnym obiedzie. Nie dość, że obsługa zachowywała się tak jakby naszą winą był brak numerka na stoliku, to jeszcze nie otrzymaliśmy na początek napojów (kawy i soku), ale dopiero jak zostało dostarczone jedzenie. Kawa słabej jakości w dodatku zimna, sok zimny (choć prosiliśmy, aby nie był z lodówki), szaszlyk z grilla wraz z dodatkami zimny, kotlet i wątróbka z dodatkami w temperaturze pokojowej. Tylko makaron i naleśniki gorące. W dodatku kurczak w makaronie półsurowy.
Fajny hotelik zdała od miejskiego zgiełku. Pokojnie niestety wymagają lekkiego odświeżenia. Materace wygodne. Śniadanie bez wielkiego hura ale można się najeść. Ogromny minus za zepsuty ekspres do kawy. Restauracja z zewnątrz wygląda świetnie. Gorzej z jakością posiłków.opiekane ziemniaki to wg kuchni smażone w frytkownicy. Zamiast świeżych warzyw stosowanie mrożonek. Co w stosunku do takiego ruchu gości jest dość idiotyczne. Wielki plus za żurek, przepyszny. Obsługa szybką, miła I profesjonalna.
Byłam w hotelu dwukrotnie. Sam hotel bardzo super, natomiast restauracja - poziom kuchni 4/5, obsługa kelnerska 0/5. W obsłudze kelnerskiej brak standardów: długie oczekiwanie na kelnera, który zbierze zamówienie; dania podawane niejednocześnie, konieczność dopominania się o sztućce. Także odnośnie obsługi kelnerskiej - dno i 100 metrów mułu. Drugim raz również ze śniadaniami hotel sobie nie poradził. Brak regularnego sprawdzania i dokładania na bufet spowodował sytuacje, że do wyboru była tylko szynka, zimne naleśniki, chleb i grecka sałatka. Kelnerki podczas śniadania noszą po 2 brudne kubki, robią masę niepotrzebnych kilometrów, a stoliki brudne i nieuprzątnięte. Niestety, potencjał tego miejsca bardzo niewykorzystany, a szkoda.....
Hotel i restauracja z zewnątrz robią lepsze wrażenie, jak to co czeka nas w środku.
Na wejściu przywitała nas pusta recepcja. OK, Pani ma też inne obowiązki, ale w końcu się zjawiła. Po wypełnieniu kart meldunkowych i szybkiej instrukcji organizacyjnej dostajemy kartę do pokoju. Pokój mimo rezerwacji z dwoma osobnymi łóżkami ma posłane jedno dwuosobowe. Okazuje się, że z możliwością rozsunięcia, ale z jednym prześcieradłem. Szybka akcja wielozadaniowej Pani z recepcji i w końcu udało się zakwaterować.
Pokój generalnie do przyjęcia, choć mogłoby być lepiej. Nie chcę się czepiać.
Rano śniadanie bardzo dobre i spory wybór produktów, choć żeby do niego usiąść trzeba poczekać na swoją kolej i wolny stolik. Na taki obiekt i taką ilość gości sala śniadaniowa (nie w budynku restauracji) na pewno przydałaby się większa.
Po śniadaniu za które największy plus z pobytu wymeldowanie i znowu czekanie jak do specjalisty z NFZu. Na wystawienie faktury czekałem chyba ze 20 minut. Inwestycja w salę śniadaniową i personel recepcji na pewno poprawi oceny.
Podsumowując... Jak nie ma już gdzie, to lepiej tu jak pod gołym niebem. Pozdrawiam.